Bo of Freek?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik zou m doen. Met z'n vrouwennaam.
Dit ja, poging om het cool te maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:06 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een rare muziek voor die beelden.
die met dat enge voorhoofd?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:07 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Freek heeft z'n meisje afgepakt..
daarom wordt ie ook als een kleuter gestraftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
matthijs is net een kleuter, alles willen aanraken
Soort tussenvorm volgens mij, leggen ook eieren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Vogelbekdier is toch ook een zoogdier?
Oh okee, dacht dat het zo'n uitzondering was.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
Soort tussenvorm volgens mij, leggen ook eieren.
Eva Jinek?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:07 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Freek heeft z'n meisje afgepakt..
deze in Naturalis, moet je wel heel hard rennen want zo'n aardvarken in je binnenzak valt op.quote:
Nee, dat was Prins Bernhard.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef waxmask het volgende:
En Freek heeft ze allemaal zelf afgeschoten?
ja maar wil geen dooiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
deze in Naturalis, moet je wel heel hard rennen want zo'n aardvarken in je binnenzak valt op.
Dan moet je naar Afrika.quote:
quote:
Nouuuuquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Nou dames en marcod3j, hij gaat zijn slang laten zien.
Ik wilde net zeggen dat Freek eigenlijk wel een tulband had moeten opzettenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:15 schreef alors het volgende:
Ik mis het arabiertje met de fluit bij die slang.
Enigszins logisch.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:16 schreef themole het volgende:
Ze hebben een tweede begeleider erbij dus.
Maar niet de giftigste slang.quote:
... oh sorry, ik wist niet dat ik nu als een gillende doos op een stoel moest gaan staanquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Daar zit soms stront als hij verkeerd af heeft geveegd...![]()
Fap ze lady's....
Melken.quote:
Die zaten net zo lekker..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:19 schreef waxmask het volgende:
Ow fuck nu mag ik mijn pantoffels niet meer hebben....
gaaaaaayquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:22 schreef Tem het volgende:
Nou, daar ga ik niet heen. Ben geen hommer.
Ik gok met een originele grap met "naaien" en "pensioengat".quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef OProg het volgende:
Pietertje Derks zal Henkie vanavond wel fileren.
Over deze aankomende briljante scetch zullen we over twintig jaar nog praten.
Wie een pensioengat graaft voor een ander....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik gok met een originele grap met "naaien" en "pensioengat".
Ghehequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Wie een pensioengat graaft voor een ander....
Daar ben ik te jong voorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw pensioengat, Stadskanoal?
Jij bent Rickazio hequote:
Heeft ze neukertjes voor je uit gepoet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Sheila leeft nog! Maar nog steeds in hongerstaking blijkbaar.
Henk is een strijder in hart en nieren.quote:Henk Krol ligt onder vuur vanwege niet afgedragen pensioenpremies voor zijn personeel. Maar het lijkt erop dat er meer speelt in huize Krol.
Henk Krol, de voorman van ouderenpartij 50Plus en voorvechter van goede pensioenen, heeft als werkgever van de Gay Krant zelf jarenlang de betaling van pensioenpremie voor zijn personeel ontdoken, zo schrijft de Volkskrant vandaag.
Henk is naar aanleiding van dit verhaal vandaag meteen opgestapt als frontman van de partij. Ook privé zouden er problemen zijn. Zijn partner Aldo Martens zou zich anders voor doen dan wie hij werkelijk is; Ronald Martens. Deze Ronald Martens zou verschillende kapsalons in Nederland hebben geopend, maar zijn personeel niet hebben betaald of de huur van het pand niet hebben voldaan. Volgens de schuldeisers weet ook Henk Krol wie zijn vriend werkelijk is.
Twee gedupeerden uit Breda en Hoenderloo vertellen aan RTL Boulevard nog geld tegoed te hebben van Ronald. Het zou gaan om tienduizenden euro's. "De kosten destijds, van 7000 euro, dat is opgelopen naar de 10.000", vertelt gedupeerde Miranda in RTL Boulevard. Ook 50-plusser Ab ging voor een behoorlijk bedrag het schip in. Dat speelt hem nog dagelijks parten. "Dat doet heel veel", aldus een emotionele Ab. "Het is de eerste keer in je leven dat je zoiets overkomt en de manier waarop hij ermee om ging, alsof er niets aan de hand is. Dat raakt je en behoorlijk."
De ex-vriend van Ronald bevestigt aan RTL Boulevard dat Ronald inderdaad financiële problemen heeft en dat de twee schuldeisers het verhaal niet uit hun duim zuigen. Deze ex is accountant en heeft als zodanig geprobeerd Ronald uit de financiële zorgen te helpen. Aldo/Ronald doet naar de buitenwereld alsof zijn ex ook echt zijn accountant is, maar dat is niet het geval. De man laat weten te handelen uit vriendschap.
Aldo/Ronald was vandaag niet bereikbaar voor commentaar.
bron
Ik vind haar wel leuk, niet per se wegens haar uiterlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:34 schreef alors het
volgende:
Sheila leeft nog! Maar nog steeds in hongerstaking blijkbaar.
Ik had hem in mijn hoofd vandaagquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:39 schreef snellejelle het volgende:
Ja, dat is Henkie, ja dat is Henkie![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:39 schreef snellejelle het volgende:
Ja, dat is Henkie, ja dat is Henkie![]()
Roze bunga bunga feestquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heeft henk ook al sexfeestjes met minderjarige boys gehad?
de jeugd van tegenwoordig en de sgp.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ikzelf ben benieuwd naar wie nou die vijanden van krol zijn...
Het Hetero-bevrijdingsfront.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ikzelf ben benieuwd naar wie nou die vijanden van krol zijn...
quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef June. het volgende:
Wel toepasselijk, de zoon van Matthijs (25) heeft nu een relatie met Carice van Houten (37)
Ja gatver wat een wansmaak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
Die gele denkt hete inkijk te hebben.
heeft ze toch ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
Die gele denkt hete inkijk te hebben.
Waarom zit Carice niet aan tafel danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef June. het volgende:
Wel toepasselijk, de zoon van Matthijs (25) heeft nu een relatie met Carice van Houten (37)
Ik schiet steeds in de lach als ze in beeld komt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is iemand uit Friesland denk ik.
Aan die blonde ook...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
Aan die gele is echt alles verkeerd,.
Jokequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
Aan die gele is echt alles verkeerd,.
ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:53 schreef Rickario het volgende:
Een vriendin van 33 jaar ouder. Dat wil je toch niet
als partner zou ik me voor zo'n vrouw schamenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
.
Je schaamt je als zoon toch kapot?
Money makes shame go away....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als partner zou ik me voor zo'n vrouw schamen
Pas sinds mei toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Ach, Als ze gelukkig zijn...Hij spreekt wel goed Nederlands als ie pas 2 jaar hier woont.
Sinds mei pas, ze zijn twee jaar samen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Ach, Als ze gelukkig zijn...Hij spreekt wel goed Nederlands als ie pas 2 jaar hier woont.
4 jaar samen toch? Hij 19, nu 23.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Sinds mei pas, ze zijn twee jaar samen.
Oh ja, nou nog beter.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Sinds mei pas, ze zijn twee jaar samen.
Dan twee jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
4 jaar samen toch? Hij 19, nu 23.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef June. het volgende:
quote:
quote:
Briljant.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:56 schreef Thomas B. het volgende:
Nee, jij bent om door een ringetje te halen vieze dikke zuigzeug.
Jamaar jamaar, witte onderbroeken en uitgezakte buik enzoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben nu dynamischer dan ik op mijn 23ste was... (geloof ik)
En dan dansen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:58 schreef Paxcon het volgende:
Oude mensen die uitgaan als in discotheeks
Ohja dat welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:58 schreef June. het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, witte onderbroeken en uitgezakte buik enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |