SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan hoe kritisch je bent. Ik vind het niet te vreten, dus ik vries alleen de saus in en maak de spaghetti terwijl ik de saus in de magnetron weer opwarm. Voor de kinderen vriezen we spaghetti wel in.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje: is spaghetti goed in te vriezen?
Ik maak het voor twee dagen en eet de rest overmorgen wel. Normaal vries ik de saus ook in maar vandaag een beetje een basic recept waarbij de saus niet apart is. Thanks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe kritisch je bent. Ik vind het niet te vreten, dus ik vries alleen de saus in en maak de spaghetti terwijl ik de saus in de magnetron weer opwarm. Voor de kinderen vriezen we spaghetti wel in.
Ja en op zich wel okee maar ik ben er niet uit of ie die euro's ook waard isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef Zeester het volgende:
SQ, heb jij die zelf samengestelde muesli uiteindelijk nog gehad en hoe beviel die?
Je kan natuurlijk makkelijk maanzaad en quinoa kopen en er doorheen doen! Slim!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en op zich wel okee maar ik ben er niet uit of ie die euro's ook waard is
Ik heb van de week bij Jumbo een pond tarwevlokken, een pond havervlokken, een bak notenmix naturel en een bak rozijnen gehaald en als ik die allemaal meng dan heb ik drie keer zo veel voor hetzelfde geld
Wel zonder gepofte quinoa en zaadmaantjes, dat wel.
HiZquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:43 schreef HiZ het volgende:
Ik was deze reeks vergeten, maar eigenlijk kan ik het wel gebruiken om hier te posten en zo. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom en succes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
HiZ!
Vaag nog wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom en succes.
![]()
Gepofte Quinoa?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en op zich wel okee maar ik ben er niet uit of ie die euro's ook waard is
Ik heb van de week bij Jumbo een pond tarwevlokken, een pond havervlokken, een bak notenmix naturel en een bak rozijnen gehaald en als ik die allemaal meng dan heb ik drie keer zo veel voor hetzelfde geld
Wel zonder gepofte quinoa en zaadmaantjes, dat wel.
ja, vastquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gepofte Quinoa?Dat zou je ook nog zelf kunnen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |