abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 13:53:59 #1
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_131808776
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:21 schreef snakelady het volgende:
Of is dat helemaal uit den boze?

Mijn ex ging daar erg ver is, hij had een programma op mijn pc gezet waardoor hij kon zien wat ik aan het typen was en heeft het zelfs zo ver gekregen dat hij me via zijn webcam in de gaten kon houden.
Nu had ik niks te verbergen maar dit gaat wel erg ver natuurlijk.

Met mijn huidige vriend is het heel simpel, hij kan op mijn fb, mail, telefoon enz, alleen hij doet dat niet, andersom ook overigens maar soms is de verleiding wel groot om gesprekken te lezen, gewoon puur uit nieuwsgierigheid, nu mag dat ook gewoon van hem maar toch doe ik het niet of hij moet naast me zitten.

Toch kan ik me in sommige gevallen wel voorstellen, als je bv het vermoeden hebt dat je partner vreemd gaat of intiem contact met een ander heeft, dat je de verleiding niet kan weerstaan.

Maar hebben jullie dat wel eens gedaan? Of ben je zelf gecontroleerd en hoe voelde je je daarbij?
Fuck the EBU.
pi_131808799
Is een derde deel echt nodig? :P. En wat voor conclusies zijn er inmiddels getrokken?
pi_131808800
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Really je vriendin mag niet een spelletje spelen op je pc? _O-
Ze heeft haar eigen pc _O-
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 13:55:25 #4
288245 crew  Moira
pi_131808822
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Really je vriendin mag niet een spelletje spelen op je pc? _O-
Nee man, dat gebruikt zijn vriendin alleen als smoesje om zijn mail en Facebook en documenten door te spitten op eventuele tekenen van vreemdgaan.
Allemaal smoesjes.

Er zou maar sprake zijn van wederzijds vertrouwen in je relatie :') :')
Fuck the EBU.
pi_131808841
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:50 schreef simmu het volgende:

[..]

en dat vind ik persoonlijk dus een beetje raar. je stopt je post toch ook niet in een kluis?
Nee, maar die ligt ook niet open en bloot op tafel, maar in een afgesloten ruimte in een opbergkast in een map. Dan gaat iemand moedwillig snuffelen. Een laptop openen en even snel op internet kijken en whoppa, je zit naar een website te kijken die nog openstond (wat dat dan ook is).
Mijn laptop is van mij en niet van mijn vrienden.
pi_131808842
Ja dus dan moet ze eerst iets wat er bij jou op staat gaan installeren bij haar pc want op jouw pc mag het niet? Waarom heb je zo weinig vertrouwen. :D
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 13:56:15 #7
288245 crew  Moira
pi_131808844
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:54 schreef zarGon het volgende:
Is een derde deel echt nodig? :P. En wat voor conclusies zijn er inmiddels getrokken?
Muah, het is wel een lekkere discussie en heb niet het idee dat mensen echt al uitgediscussieerd zijn :P
Vind het persoonlijk altijd vervelend als een topic dicht is en ik nog ergens op wil reageren maar het nergens meer kan :@
Fuck the EBU.
pi_131808846
Elkaar bespioneren tijdens een relatie :')

kan je beter meteen de brui eraan geven, loopt toch verkeerd af
pi_131808848
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

daar zeg ik ook niks van, maar situaties zijn nooit hetzelfde en je zult die beslissing uiteindelijk toch gaan baseren op de betreffende situatie en niet op een op voorhand bedachte theorie.
Kan, goed dat je mij zoveel beter kent dan ik mezelf.

Ik weet gewoon van mezelf dat ik niet kan leven met mensen die mij niet feilloos vertrouwen. Ik vertrouw jou jij vertrouwd mij. Zonder deze basis is er geen basis voor vriendschap of een relatie.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:57:24 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_131808867
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Muah, het is wel een lekkere discussie en heb niet het idee dat mensen echt al uitgediscussieerd zijn :P
Vind het persoonlijk altijd vervelend als een topic dicht is en ik nog ergens op wil reageren maar het nergens meer kan :@
True that!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:57:51 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_131808873
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:56 schreef zwaaien het volgende:

Dat deed het ook. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_131808882
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:56 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Kan, goed dat je mij zoveel beter kent dan ik mezelf.

Ik weet gewoon van mezelf dat ik niet kan leven met mensen die mij niet feilloos vertrouwen. Ik vertrouw jou jij vertrouwd mij. Zonder deze basis is er geen basis voor vriendschap of een relatie.
goed he *)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende: [..] Een spelletje spelen, een fotootje maken, een smsje sturen, een paar uurtjes op zondagmorgen niet kunnen internetten, mappenstructuur afkijken. Persoonlijk vind ik dat allemaal smoesjes en flauwekul ja.
uiteraard met als onderliggende gedachte dat we kunnen controleren ^O^
compact en kleverig.
pi_131808922
Ik vind het een beetje raar dat er zo negatief gedaan wordt over elkaars standpunten.
Vooral door een paar mensen dan :P
compact en kleverig.
pi_131808936
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

goed he *)

[..]

uiteraard met als onderliggende gedachte dat we kunnen controleren ^O^
Nee, jullie (in dit topic) zijn allemaal heilige boontjes, prudent en stringent. Die conclusie kunnen we nu wel trekken. :) x10.
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 14:01:26 #15
288245 crew  Moira
pi_131808980
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Nee, jullie (in dit topic) zijn allemaal heilige boontjes, prudent en stringent. Die conclusie kunnen we nu wel trekken. :) x10.
Hoezo nou weer dat soort woorden?

Kun je je niet voorstellen dat een vrouw ook gewoon relaxed en chill kan zijn in een relatie en niet houdt van moeilijkdoenerij? En dat haar partner dan precies hetzelfde daarover denkt?
Zónder dat er een onderliggende gedachte bij heerst?
Fuck the EBU.
pi_131809015
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo nou weer dat soort woorden?

Kun je je niet voorstellen dat een vrouw ook gewoon relaxed en chill kan zijn in een relatie en niet houdt van moeilijkdoenerij? En dat haar partner dan precies hetzelfde daarover denkt?
Zónder dat er een onderliggende gedachte bij heerst?
Oh ja, ik vergeet er natuurlijk bij te zeggen dat de relaties die ze hebben, ideaal, perfect en uiterst volmaakt zijn. De rest van de wereld kan daar nog het nodige van leren.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:02:59 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_131809021
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Niemand beweerd dat, iedereen doet dingen verkeerd en geen een relatie is perfect, maar een discussie houden en dan elkaar standpunten afdoen als onzin, smoesjes en futiliteiten maakt het niet echt handig om te discussieren over het daarwerkelijke onderwerp.

Je hebt in een discussie twee keuzes, of je neemt elkaars standpunten/meningen voor waar aan of je blijft elkaar leugenaar noemen.
Dat laatste brengt alleen geen inhoudelijke discussie.
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 14:03:34 #18
288245 crew  Moira
pi_131809034
Ik heb wel te doen met sommige relaties van anderen, zo zonde dat je er gewoon nog niet achter bent hoe fijn en makkelijk het allemaal kan zijn.

Heeft niks te maken met het uitdelen van wachtwoorden, moet je allemaal zelf weten, doe je dat niet, ook hartstikke prima, hoeven ook geen addertjes onder het gras bij te liggen.
Maar gewoon kunnen vertrouwen op elkaar zonder dat je bang hoeft te zijn dat het schijnheiligheid is of dat er smoesjes verkondigd worden, en gewoon kunnen uitgaan van het goede van de mens in je partner, heerlijk _O_
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 14:03:53 #19
288245 crew  Moira
pi_131809045
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Oh ja, ik vergeet er natuurlijk bij te zeggen dat de relaties die ze hebben, ideaal, perfect en uiterst volmaakt zijn. De rest van de wereld kan daar nog het nodige van leren.
Kijk, dat lijkt er meer op. Jammer wel dat je daar zelf blijkbaar nog niet achter bent dat het ook zó kan zijn in een relatie.
Fuck the EBU.
pi_131809083
quote:
smoes
de smoes zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [smus] Verbuigingen: smoezen (meerv.) wat je verzint om iets niet te hoeven doen of uit te leggen Voorbeeld: `Iedere keer heeft ze weer een smoes om niet te hoeven afwassen.`
Een smoesje is dus gewoon een verzinsel, onzin en daarmee benader je t oer definitie negatief. Terwijl het voor een ander wellicht wel gewoon de waarheid en de echte reden is. Daar ga jij echter niet vanuit.
Dag is best wel storend :@

Als je idd zegt dat he het onzin vindt of dat t wat jou betreft nergens op slaat, klinkt dat heel anders dan: dat zijn gewoon smoesjes.
compact en kleverig.
pi_131809120
Overigens hebben m'n vriend en ik elk onze eigen laptop en telefoon. We wisselen soms onderling wel uit, als dat beter uitkomt, maar wachtwoorden weten we niet van elkaar. Ik vergeet ze van hem trouwens toch steeds.
The meaning of life is to give life meaning.
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 14:06:54 #22
288245 crew  Moira
pi_131809124
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Een smoesje is dus gewoon een verzinsel, onzin en daarmee benader je t oer definitie negatief. Terwijl het voor een ander wellicht wel gewoon de waarheid en de echte reden is. Daar ga jij echter niet vanuit.
Dag is best wel storend :@

Als je idd zegt dat he het onzin vindt of dat t wat jou betreft nergens op slaat, klinkt dat heel anders dan: dat zijn gewoon smoesjes.
Moest wat zijn als mijn partner alles wat ik zei aan zou zien als smoesjes :')
Dat zou een hendige kutrelatie zijn, wel.
Fuck the EBU.
pi_131809189
Pfffff moet er niet aan denken dat ik constant mijn partner zou controleren, word al slaperig van het idee, heb wel betere dingen te doen.

Daarbij ben ik in het stadium dat het me allemaal niet uitmaakt, mijn eigen leven loopt als zonnetje, wil toch niet samenwonen en als een partner denkt dat die het ergens anders beter kan krijgen, vooral gaan, ik zwaai ze wel uit.

En willen ze mij controleren, prima vooral doen, veel plezier ermee, zal wel heel spannend zijn wat ik op Fok! zeg en op welke advertentie's ik op marktplaats heb bekeken, oeehhh!!
pi_131809225
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
Ik heb wel te doen met sommige relaties van anderen, zo zonde dat je er gewoon nog niet achter bent hoe fijn en makkelijk het allemaal kan zijn.

Heeft niks te maken met het uitdelen van wachtwoorden, moet je allemaal zelf weten, doe je dat niet, ook hartstikke prima, hoeven ook geen addertjes onder het gras bij te liggen.
Maar gewoon kunnen vertrouwen op elkaar zonder dat je bang hoeft te zijn dat het schijnheiligheid is of dat er smoesjes verkondigd worden, en gewoon kunnen uitgaan van het goede van de mens in je partner, heerlijk _O_
Precies.

Ik krijg altijd eerlijk antwoord, dus als ik ergens mee zit is vragen genoeg. Het is leuk om samen te smelten zolang je geen Siamese tweeling wordt. Samen zijn, maar genoeg ruimte hebben om je eigen ding te doen. In plaats van principeel onafhankelijk van elkaar leven. Of zo.
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 14:11:07 #25
288245 crew  Moira
pi_131809251
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Precies.

Ik krijg altijd eerlijk antwoord, dus als ik ergens mee zit is vragen genoeg. Het is leuk om samen te smelten zolang je geen Siamese tweeling wordt. Samen zijn, maar genoeg ruimte hebben om je eigen ding te doen. In plaats van principeel onafhankelijk van elkaar leven. Of zo.
Ernstig met dit bericht eens _O_
Fuck the EBU.
pi_131809261
quote:

[..]

Precies.

Amen :+
pi_131809285
en nu klik ik op stop volgen want ik vind het een stomvervelende discussie verder :')
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 14:12:38 #28
288245 crew  Moira
pi_131809292
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en nu klik ik op stop volgen want ik vind het een stomvervelende discussie verder :')
Bedankt voor je bijdrage *O*
Fuck the EBU.
pi_131809317
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage *O*
:D Graag gedaan! :+

mot ik weer op stop volgen klikken dus na dit reageer ik niet meer :P
pi_131809508
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dus dan moet ze eerst iets wat er bij jou op staat gaan installeren bij haar pc want op jouw pc mag het niet? Waarom heb je zo weinig vertrouwen. :D
Dit.

En dan nog. Als mijn zoons op de pc zitten gebeurd het zo vaak dat ik vraag of ik heel even.. iets kan opzoeken, een adres, telefoonnummer of even kijken wat er op tv komt e.d. Kan ik natuurlijk wel vragen of ze even willen uitloggen zodat ik op mijn eigen account dat kan doen, maar dat is natuurlijk volslagen onzinnig.
pi_131809547
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:56 schreef zwaaien het volgende:

De vraag is of je elkaar wilt bespioneren als je een wachtwoord van bv de laptop of mobiel van de ander vraagt.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:22:52 #32
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_131809595
quote:

[..]

Precies.

Mee eens. ^O^
pi_131809702
quote:
Eens

Smelt je samen als je het wachtwoord van de laptop van de ander kent? Heb je dan geen privé meer op die laptop?
Een wachtwoord is ter voorkoming van, bewaking tegen, het binnendringen van anderen in jouw gegevens. Heb je daarvoor bewaking nodig bij je partner?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:29:28 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131809775
Gaan we nou echt weer opnieuw beginnen met: "Wat heb je te verbergen voor je partner?"
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:32:58 #35
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_131809876
Uiteindelijk gaat het er alleen maar om dat je het met elkaar eens bent over de mate van controle. Al denk ik dat relaties waarin van beide kanten minder behoefte aan controle is gemiddeld een stuk prettiger zijn. Maar als je elkaars telefoon dagelijks wilt controleren...tja, er zijn ook mensen die elkaar graag onderpissen. Smaken verschillen.
...as always
pi_131809885
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:29 schreef Lienekien het volgende:
Gaan we nou echt weer opnieuw beginnen met: "Wat heb je te verbergen voor je partner?"
Die heb ik nog niet gelezen. Is wel een leuke in deze discussie :Y

"Wat heb je te verbergen voor je partner?"
pi_131809896
quote:
Gaan we nou echt weer opnieuw beginnen met: "Hoe kan ik mijn partner zo onopvallend mogelijk controleren?"
pi_131809927
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:33 schreef Ouder1 het volgende:
Ik:

Neuspeuteren, hoe ik op de plee zit, mijn scheten, mijn intieme verzorging.. Verder eigenlijk niets.
pi_131809974
Mijn gemakkelijke benadering heeft me in het verleden meer dan eens problemen opgeleverd omdat er nogal wat vrouwen zijn die het prettig vinden als hun partner jaloers/controlerend gedrag vertoont.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik:

Neuspeuteren, hoe ik op de plee zit, mijn scheten, mijn intieme verzorging.. Verder eigenlijk niets.
Nog niet zo lang samen zeker? :')
pi_131810075
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Mijn gemakkelijke benadering heeft me in het verleden meer dan eens problemen opgeleverd omdat er nogal wat vrouwen zijn die het prettig vinden als hun partner jaloers/controlerend gedrag vertoont.

Nog niet zo lang samen zeker? :')
Mmm.. ooit met iemand samen geweest die het idd geen ene moer uitmaakte als een andere man uitgebreid met me stond te flirten en ik daar nog op in ging ook.. niet leuk idd. Klein beetje jaloezie is wel gezond.

Met deze nog niet zo heel lang. Maar wel twee lange relaties achter de rug en nee.. ik vind het niet prettig da soort dingen van hem te zien en ook niet als hij dat van mij ziet. Zo is poepen privé en blijft dat, ook na 12 jaar samenzijn.
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2013 @ 14:41:08 #41
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_131810082
quote:

[..]

Precies.

Hoe weet je dat zeker?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_131810122
quote:

Mijn logins en wachtwoorden.
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 14:43:57 #43
288245 crew  Moira
pi_131810166
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik:

Oh zelfs dat heb ik allemaal niet te verbergen voor m'n partner :@ :')

Nja af en toe een leuke verrassing voor elkaar. Zou niet leuk zijn als je daar onbedoeld van tevoren al achter komt doordat je elkaars privédingen door zit te spitten.
Fuck the EBU.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:45:12 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131810211
quote:

[..]

Die heb ik nog niet gelezen. Is wel een leuke in deze discussie :Y

Het is een retorische vraag die steeds weer terugkomt als argument om je partner overal toegang toe te geven.
The love you take is equal to the love you make.
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 14:45:19 #45
288245 crew  Moira
pi_131810213
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef Cracka-ass het volgende:
omdat er nogal wat vrouwen zijn die het prettig vinden als hun partner jaloers/controlerend gedrag vertoont.

Serieus? :o
Kan me dat echt niet voorstellen, ik moet er niet aan dénken.
Blij juist dat ik van dat jaloerse controlerende gedrag van m'n ex af ben.
Nooit meer :r :r
Fuck the EBU.
pi_131810223
Het heeft ook te maken met fatsoen.

Ik weet de PIN van haar bankpas. Ik weet haar Facebook-wachtwoord. En de deblokkeringscode op haar telefoon. En ik kan inloggen op haar account op de uni. Volgens mij ook op haar e-mail- en FOK!-account. (Allemaal omdat ik 't ooit nodig had.)

Als zij mij vraagt om mijn PIN zou ik het aan vertellen. Of de andere toegangscodes. Ik weet dat zij de behoefte niet heeft om te snuffelen, omdat ze het ook gewoon kan vragen eerlijke antwoorden op de vragen krijgt.

En ik weet dat ze uit fatsoen niet rondneust. Net zoals dat ik haar bankpas, Facebook, Gmail, telefoon en allerlei andere soorten zaken met rust laat en niet zonder haar toestemming betreed. Ik vraag elke keer netjes of ik er gebruik van kan/mag maken. En mocht ik het niet gevraagd hebben, geef ik achteraf netjes aan. 'Ik ben op je Facebook geweest om die en die reden.' Fatsoen om persoonlijke zaken persoonlijk te laten.

Het is echt zo heerlijk om iemand op zo'n manier te vertrouwen, het is enorm verlichtend en gemakkelijk.
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 14:46:13 #47
288245 crew  Moira
pi_131810250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:41 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zeker?
Waarom zou je eraan twijfelen is een betere vraag denk ik.
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 14:47:23 #48
288245 crew  Moira
pi_131810282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:45 schreef zarGon het volgende:
Het heeft ook te maken met fatsoen.

Ik weet de PIN van haar bankpas. Ik weet haar Facebook-wachtwoord. En de deblokkeringscode op haar telefoon. En ik kan inloggen op haar account op de uni. Volgens mij ook op haar e-mail- en FOK!-account. (Allemaal omdat ik 't ooit nodig had.)

Als zij mij vraagt om mijn PIN zou ik het aan vertellen. Of de andere toegangscodes. Ik weet dat zij de behoefte niet heeft om te snuffelen, omdat ze het ook gewoon kan vragen eerlijke antwoorden op de vragen krijgt.

En ik weet dat ze uit fatsoen niet rondneust. Net zoals dat ik haar bankpas, Facebook, Gmail, telefoon en allerlei andere soorten zaken met rust laat en niet zonder haar toestemming betreed. Ik vraag elke keer netjes of ik er gebruik van kan/mag maken. En mocht ik het niet gevraagd hebben, geef ik achteraf netjes aan. 'Ik ben op je Facebook geweest om die en die reden.' Fatsoen om persoonlijke zaken persoonlijk te laten.

Het is echt zo heerlijk om iemand op zo'n manier te vertrouwen, het is enorm verlichtend en gemakkelijk.
Precies dit, inderdaad :Y
Fuck the EBU.
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2013 @ 14:48:11 #49
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_131810301
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waarom zou je eraan twijfelen is een betere vraag denk ik.
Beantwoord 'm eerst eens dan?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_131810305
quote:
Ik sla vandaag even over, maar blijf het gewoon een verschil tussen man en vrouw vinden (ja, er zijn mannen op dit punt ook hun gevoel volgen en er zijn ook vrouwen die gewoon rationeel risico's uitsluiten en daarmee hun relatie proberen te beschermen). Mijn punt is dus dat een man meer op zijn ratio vertrouwd dan een gevoel en ook van nature gewend is deze te gebruiken boven zijn gevoel.

Hoe vaak hoor je niet dat een vrouw wil dat een man naar haar luistert omdat ze een gevoel wil delen. Een man komt vervolgens met oplossingen, terwijl de vrouw eigenlijk alleen aangehoord en begrepen wil worden in haar gevoel en niet zit te wachten op een oplossing.

Kom niet aan dat dat dan geen relatie is zonder vertrouwen. Een man vult dat gewoon anders in dan een vrouw.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')