quote:Op maandag 30 september 2013 09:21 schreef snakelady het volgende:
Of is dat helemaal uit den boze?
Mijn ex ging daar erg ver is, hij had een programma op mijn pc gezet waardoor hij kon zien wat ik aan het typen was en heeft het zelfs zo ver gekregen dat hij me via zijn webcam in de gaten kon houden.
Nu had ik niks te verbergen maar dit gaat wel erg ver natuurlijk.
Met mijn huidige vriend is het heel simpel, hij kan op mijn fb, mail, telefoon enz, alleen hij doet dat niet, andersom ook overigens maar soms is de verleiding wel groot om gesprekken te lezen, gewoon puur uit nieuwsgierigheid, nu mag dat ook gewoon van hem maar toch doe ik het niet of hij moet naast me zitten.
Toch kan ik me in sommige gevallen wel voorstellen, als je bv het vermoeden hebt dat je partner vreemd gaat of intiem contact met een ander heeft, dat je de verleiding niet kan weerstaan.
Maar hebben jullie dat wel eens gedaan? Of ben je zelf gecontroleerd en hoe voelde je je daarbij?
Ze heeft haar eigen pcquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Really je vriendin mag niet een spelletje spelen op je pc?
Nee man, dat gebruikt zijn vriendin alleen als smoesje om zijn mail en Facebook en documenten door te spitten op eventuele tekenen van vreemdgaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Really je vriendin mag niet een spelletje spelen op je pc?
Nee, maar die ligt ook niet open en bloot op tafel, maar in een afgesloten ruimte in een opbergkast in een map. Dan gaat iemand moedwillig snuffelen. Een laptop openen en even snel op internet kijken en whoppa, je zit naar een website te kijken die nog openstond (wat dat dan ook is).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:50 schreef simmu het volgende:
[..]
en dat vind ik persoonlijk dus een beetje raar. je stopt je post toch ook niet in een kluis?
Muah, het is wel een lekkere discussie en heb niet het idee dat mensen echt al uitgediscussieerd zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:54 schreef zarGon het volgende:
Is een derde deel echt nodig?. En wat voor conclusies zijn er inmiddels getrokken?
Kan, goed dat je mij zoveel beter kent dan ik mezelf.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar zeg ik ook niks van, maar situaties zijn nooit hetzelfde en je zult die beslissing uiteindelijk toch gaan baseren op de betreffende situatie en niet op een op voorhand bedachte theorie.
True that!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muah, het is wel een lekkere discussie en heb niet het idee dat mensen echt al uitgediscussieerd zijn
Vind het persoonlijk altijd vervelend als een topic dicht is en ik nog ergens op wil reageren maar het nergens meer kan
Dat deed het ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:56 schreef zwaaien het volgende:
Elkaar bespioneren tijdens een relatie![]()
kan je beter meteen de brui eraan geven, loopt toch verkeerd af
goed hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Kan, goed dat je mij zoveel beter kent dan ik mezelf.
Ik weet gewoon van mezelf dat ik niet kan leven met mensen die mij niet feilloos vertrouwen. Ik vertrouw jou jij vertrouwd mij. Zonder deze basis is er geen basis voor vriendschap of een relatie.
uiteraard met als onderliggende gedachte dat we kunnen controlerenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende: [..] Een spelletje spelen, een fotootje maken, een smsje sturen, een paar uurtjes op zondagmorgen niet kunnen internetten, mappenstructuur afkijken. Persoonlijk vind ik dat allemaal smoesjes en flauwekul ja.
Nee, jullie (in dit topic) zijn allemaal heilige boontjes, prudent en stringent. Die conclusie kunnen we nu wel trekken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed he
[..]
uiteraard met als onderliggende gedachte dat we kunnen controleren
Hoezo nou weer dat soort woorden?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nee, jullie (in dit topic) zijn allemaal heilige boontjes, prudent en stringent. Die conclusie kunnen we nu wel trekken.x10.
Oh ja, ik vergeet er natuurlijk bij te zeggen dat de relaties die ze hebben, ideaal, perfect en uiterst volmaakt zijn. De rest van de wereld kan daar nog het nodige van leren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo nou weer dat soort woorden?
Kun je je niet voorstellen dat een vrouw ook gewoon relaxed en chill kan zijn in een relatie en niet houdt van moeilijkdoenerij? En dat haar partner dan precies hetzelfde daarover denkt?
Zónder dat er een onderliggende gedachte bij heerst?
Niemand beweerd dat, iedereen doet dingen verkeerd en geen een relatie is perfect, maar een discussie houden en dan elkaar standpunten afdoen als onzin, smoesjes en futiliteiten maakt het niet echt handig om te discussieren over het daarwerkelijke onderwerp.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nee, jullie (in dit topic) zijn allemaal heilige boontjes, prudent en stringent. Die conclusie kunnen we nu wel trekken.x10.
Kijk, dat lijkt er meer op. Jammer wel dat je daar zelf blijkbaar nog niet achter bent dat het ook zó kan zijn in een relatie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet er natuurlijk bij te zeggen dat de relaties die ze hebben, ideaal, perfect en uiterst volmaakt zijn. De rest van de wereld kan daar nog het nodige van leren.
Een smoesje is dus gewoon een verzinsel, onzin en daarmee benader je t oer definitie negatief. Terwijl het voor een ander wellicht wel gewoon de waarheid en de echte reden is. Daar ga jij echter niet vanuit.quote:smoes
de smoes zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [smus] Verbuigingen: smoezen (meerv.) wat je verzint om iets niet te hoeven doen of uit te leggen Voorbeeld: `Iedere keer heeft ze weer een smoes om niet te hoeven afwassen.`
Moest wat zijn als mijn partner alles wat ik zei aan zou zien als smoesjesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een smoesje is dus gewoon een verzinsel, onzin en daarmee benader je t oer definitie negatief. Terwijl het voor een ander wellicht wel gewoon de waarheid en de echte reden is. Daar ga jij echter niet vanuit.
Dag is best wel storend
Als je idd zegt dat he het onzin vindt of dat t wat jou betreft nergens op slaat, klinkt dat heel anders dan: dat zijn gewoon smoesjes.
Precies.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
Ik heb wel te doen met sommige relaties van anderen, zo zonde dat je er gewoon nog niet achter bent hoe fijn en makkelijk het allemaal kan zijn.
Heeft niks te maken met het uitdelen van wachtwoorden, moet je allemaal zelf weten, doe je dat niet, ook hartstikke prima, hoeven ook geen addertjes onder het gras bij te liggen.
Maar gewoon kunnen vertrouwen op elkaar zonder dat je bang hoeft te zijn dat het schijnheiligheid is of dat er smoesjes verkondigd worden, en gewoon kunnen uitgaan van het goede van de mens in je partner, heerlijk
Ernstig met dit bericht eensquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies.
Ik krijg altijd eerlijk antwoord, dus als ik ergens mee zit is vragen genoeg. Het is leuk om samen te smelten zolang je geen Siamese tweeling wordt. Samen zijn, maar genoeg ruimte hebben om je eigen ding te doen. In plaats van principeel onafhankelijk van elkaar leven. Of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |