momenteel woon ik in de weekenden eilandje hoger (A) (weet alleen de naam niet van dat eilandje haha)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ligt op Walcheren, een wereldreis voor een Zeeuwsvlaming.
Begin maar met het Kerkplein dan. Dat is de bron van alles.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:53 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhm nee, maar ik ken ier ook geen straatnamen ofzo in breda
Heb met 9292 gebeld en zij zeiden dat mijn trein ook niet rijd, later vanavond wel..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:33 schreef JDude het volgende:
Alleen alles richting Tilburg is geschrapt. Rijden wel bussen.
volgens ov rijden er momenteel geen treinen van breda > tilburgquote:
Zeker! NAC gewonnen hequote:
Paas mij maar een paar kiwi's danquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Kiwi's helpen om de effecten van stress, ontstekingen en aanvallen van bacteriën en virussen tegen te gaan. Recente en lopende studies hebben aangetoond dat kiwi's zeer goed zijn voor het immuunsysteem. Het is bewezen dat het eten van slechts twee kiwi's per dag helpt om deoxidatieve schade aan je cellen te verminderen.
Dit is zo vorige week, gisteren stond helemaal in het thema van dat telekinese filmpjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:39 schreef AMangold het volgende:
http://www.538.nl/program(...)-het-bed-van-larissa
kwam dit net tegen op facebook, super grappig, echt uit luisteren want het neemt een onverwachte wending
ik vroeg iemand of we er samen heen zouden gaan, kreeg het antwoord dat er ieder jaar wel een ongeluk gebeurd,, dus uhm laat maar XDquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Gezicht het volgende:
Ik wist niet eens dat Breda een kermis heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |