quote:Op maandag 6 januari 2014 02:12 schreef Bilbo-Swaggins het volgende:
spreken ze gewoon een kut taal met een grammatica die alleen kerngeleerden kunnen begrijpen.
als je zelf maar goed uit je doppen kijkt en niet als teveel van die gele platenhouders denkt, dat je ook wel zonder in je achteruitkijkspiegel te kijken, met 120 de linkerbaan op kunt tuffen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:22 schreef 729Sinistra het volgende:
Autobahn?? Nou echt lekker veilig als zo,n gek met 200 Km/h naast je langs scheurt. ....
Nuja, ik ben nog niet homo geworden door de aanblik van één toevallig erg lelijke vrouw, maar als dat bij jou de reden schijnt te zijn dat je zo bent, is dat gewoon zo en hoop ik dat je omgeving dat verder accepteert en je er zelf niet teveel problemen mee hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef 729Sinistra het volgende:
...als je die dikke zeug van een Merkel ziet ronddollen wordt je spontaan homo.
Duitse vrouwen.....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef 729Sinistra het volgende:
Fransen zijn best leuke meiden hoor. Tja...als je die dikke zeug van een Merkel ziet ronddollen wordt je spontaan homo.
Schönes Deutsche Mädchenquote:
Als je gewoon kunt autorijden moet dat geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:22 schreef 729Sinistra het volgende:
Autobahn?? Nou echt lekker veilig als zo,n gek met 200 Km/h naast je langs scheurt. ....
Is ook weinig voor nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:15 schreef raymondhvh het volgende:
Beter als ons land. Maken goede auto's. En wapens. Betere meiden.
Dit dus. Er zijn nog genoeg andere leuke en toffe landen, maar wanneer ik Nederland met Duitsland vergelijk is dit wat in mij opkomt. Wel goed dat ze in Duitsland nu eindelijk het minimumloon hebben ingevoerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:52 schreef Cremetje het volgende:
Duitsland is gewoon de betere versie van Nederland!
Nou echt hoor wat een sukkel ben jij?? Ik ben rijk, ik rij Mercedes of BMW, kijk eens hoe stoer ik ben, kijk eens hey...heb je me gezien???quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:11 schreef Henno het volgende:
Deutschland![]()
De mensen zijn er tenminste nog een beetje beleefd i.t.t. die lompe horken en boerinnen hier die direct een grote bek tegen je moeten hebben. Als je daar iets bereikt hebt is het normaal dat je dat laat zien d.m.v. een titel of grote auto o.i.d. en word je er gewoon om gerespecteerd... i.p.v. die calvinistische kutmentaliteit hier van het afhakken van je kop boven het maaiveld.
Jij kijkt gewoon op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:28 schreef 729Sinistra het volgende:
Ik zie vaak Duitse toeristen en ik heb nog geen 1 mooie meid daar gezien. Allemaal van die dik uitgezakte walrussen met 1 of ander behaarde vent met bierbuik ernaast. Nou sommigen vinden dit mss wel lekker aangezien de vele liefdesverklaringen hier ten aanzien van Duitse meiden hier op het forum.
Of jij bent zo wereldvreemd en een zolderkamer autist dat het enige Duitse wat jij kent is als je weer eens naar de Lidl of zo gaat en daar je inkopen doet.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:12 schreef Bilbo-Swaggins het volgende:
Toch vallen ze elke zomer onze eilanden binnen en spreken ze gewoon een kut taal met een grammatica die alleen kerngeleerden kunnen begrijpen.
Je vergeet hunquote:Maar die auto's en dat bier van hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |