quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Tegen voetbalclub Elinkwijk aan, Groen-Zuilen noemen ze het. Ik doe regelmatig mijn boodschappen in de Rokade en heb daar ook in de buurt gewoont (Nijenrodeplantsoen).
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef the_critic het volgende:
[..]
aangezien het herfst is.. snapte ik wel dat het om 2014 ging..
Wanneer ga jij eens mee met EP op zondag?!
Ik misschien ook wel. Ik moet dit weekend ergens wat bomen omzagen (en het hout meenemen natuurlijk) , en het is even afhankelijk van of we dat zaterdag afkrijgen of dat er zondag moet worden doorgewerkt. Dus als je mij ook even meeneemt in de PM's forty-two?quote:Zondag is ook de mooiste dag van het weekend qua weer, vanaf jou stek kunnen we prima richting de heuvelrug rijden. De rest maar via DM bespreken?
Nog anderen die aanhaken?
Sure, maar als ik dan langs een weg fiets zonder lantaarnpalen wordt ik alsnog verblind door auto's.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 06:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar hebben ze licht vooruitgevonden.
we vertrekken om 9uur, ben je om 1uur weer thuis... Tegen die tijd is mijn vriendin pas wakkerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
[..]
Ik misschien ook wel. Ik moet dit weekend ergens wat bomen omzagen (en het hout meenemen natuurlijk) , en het is even afhankelijk van of we dat zaterdag afkrijgen of dat er zondag moet worden doorgewerkt. Dus als je mij ook even meeneemt in de PM's forty-two?Zaterdagavond weet ik wel wat het wordt.
Critic: ik heb dit voorjaar 2 keer met EP meegereden, en ook 1 of 2 keer met Ledig erf. Allebei heel leuk, en dan neem ik me telkens voor om het vaker te gaan doen. Maar dan komt er weer iets anders tussendoor: een ander fietstochtje, toch meer zin in een solotocht, of gewoon omdat wippen en afbakcroissantjes op zondagochtend een veel aantrekkelijker alternatief zijn
rondjes de woude fietsenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:35 schreef ddx het volgende:
[..]
Sure, maar als ik dan langs een weg fiets zonder lantaarnpalen wordt ik alsnog verblind door auto's.
Prettig is het niet.
Als er op een wielrenfiets licht zou moeten, dan hadden ze er wel een dynamo opgezet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 06:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar hebben ze licht vooruitgevonden.
Een racefiets is qua wetgeving mede daarom niet eens legaal om op de weg te mogen. Ze worden wel gedoogd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:46 schreef the_critic het volgende:
[..]
Als er op een wielrenfiets licht zou moeten, dan hadden ze er wel een dynamo opgezet.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:23 schreef Gripper het volgende:
omdat wippen en afbakcroissantjes op zondagochtend een veel aantrekkelijker alternatief zijn
Och, ik heb het er allemaal voor over om ook om 5.45 veilig naar mijn werk te kunnen fietsen en een eventuele platte band te kunnen repareren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:00 schreef the_critic het volgende:
weet ik... maar daarom moeten we er niet achteraf ineens wel licht, bel, fietsttas, pomp etc op willen zetten. Dat gaat nergens over
Ik ook. Maar dan om 6:30.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och, ik heb het er allemaal voor over om ook om 5.45 veilig naar mijn werk te kunnen fietsen en een eventuele platte band te kunnen repareren.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och, ik heb het er allemaal voor over om ook om 5.45 veilig naar mijn werk te kunnen fietsen en een eventuele platte band te kunnen repareren.
Dat zijn toch geen tijden zeg. Bij mij gaat in dit jaargetijde om 06:45 de standkachel aan om een half uurtje later in een voorverwarmde voiture (nooit meer ruiten krabben) naar mijn werk te tuffen.quote:
Vroeg beginnen, vroeg klaar. Ik kan ook 8:00 naar de parkeergarage lopen om met mijn niet besneeuwde auto weg te rijden Ware het niet dat eigenlijk Puala's auto daar staat, maar dat doet voor het verhaal niets af, maar dan heb ik a) meer file, b) geen parkeerplek bij het pand, maar 750 meter verderop en c) laat thuis dus weer in de filequote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn toch geen tijden zeg. Bij mij gaat in dit jaargetijde om 06:45 de standkachel aan om een half uurtje later in een voorverwarmde voiture (nooit meer ruiten krabben) naar mijn werk te tuffen.
Neem een verwarmde garage. In die van mij passen zowel de auto van mij als die van mijn vrouw.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn toch geen tijden zeg. Bij mij gaat in dit jaargetijde om 06:45 de standkachel aan om een half uurtje later in een voorverwarmde voiture (nooit meer ruiten krabben) naar mijn werk te tuffen.
Ja, twee Aygo's zouden bij mij misschien ook nog wel in de garage passen...........quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neem een verwarmde garage. In die van mij passen zowel de auto van mij als die van mijn vrouw.
Ik ga ook ongeveer om 6.30, heb al een mooie lamp voor op de racer. Nu hopen dat sneeuw en ijs van de weg blijvenquote:
Een Passat en een Panda.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, twee Aygo's zouden bij mij misschien ook nog wel in de garage passen...........
Nou begrijp ik ook wel dat je die heel graag in je garage opbergt. Daar zou ik ook niet graag mee geassocieerd willen worden als de halve buurt 's avonds voorbij loopt om de hond naar de uitlaatplaats te leiden.quote:
Ik pronk juist met mijn saxo uit '99 inclusief ietswat lekke uitlaat en achterbak vol met rotzooi wat er al veels te lang inligt. Iedereen kijkt en wijst ernaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou begrijp ik ook wel dat je die heel graag in je garage opbergt. Daar zou ik ook niet graag mee geassocieerd willen worden als de halve buurt 's avonds voorbij loopt om de hond naar de uitlaatplaats te leiden.![]()
Maaruh, zullen we het weer gewoon over fietsen hebben en het feit dat mijn garage één grote fiets annex werkplaats is, waar een Tacx, laptop en boxen zo onderhand weer een vaste plek gaan krijgen en de verwarming al weer proefdraait..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |