abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 oktober 2013 @ 01:01:01 #1
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_131799986

's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
• Steam Big picture mode
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken

Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!

Staat 3 in titel

Half Lief 3 :)
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_131800862
Family sharing beta toegang *O*
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_131801990
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:12:43 #4
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131802868
quote:
_O_
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_131802906
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:12 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

_O_
Ik kan me er ook perfect in vinden. Heb em ook gesubmit als gamenieuws, ben benieuwd of ze hem plaatsen.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:20:38 #6
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131803056
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:14 schreef DeeCruise het volgende:
Ik kan me er ook perfect in vinden. Heb em ook gesubmit als gamenieuws, ben benieuwd of ze hem plaatsen.
Hoop 't. Hij mag hier sowieso in de OP.
pi_131803063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:20 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Hoop 't. Hij mag hier sowieso in de OP.
Agreed, misschien dat het HL3 gezeik wat inperkt (al betwijfel ik dat)
pi_131803148
quote:
die laatste alinea is wel goed nieuws ^O^
kan niet wachten
pi_131804307
Mocht iemand nog een nieuw toetsenbord/muis willen kopen en toevallig de Razer Hydra willen hebben:
http://www.komplett.nl/si(...)annel=102&s2m_type=3
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_131804321
quote:
:')
Jullie nemen de Speld ook serieus zeker?
pi_131804449
Dorkly is een humorsite gericht op games etc. Dit is een parodie. Sommige mensen :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_131804589
Zou wel hilarisch zijn als FOK! Games dit post als de waarheid _O-
pi_131804655
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:26 schreef eQuaL het volgende:
Zou wel hilarisch zijn als FOK! Games dit post als de waarheid _O-
Worth a shot ;)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 11:29:16 #14
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131804662
Ik kende de site niet. En dit is misschien niet door Gabe zelf geschreven, maar dat doet geen afbraak aan het treffende sarcasme wat betreft de anticipatie op HL (2 Ep) 3.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 11:30:33 #15
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_131804693
quote:
Gisteravond heerlijk om gelachen.

Maar hij heeft gelijk, vind ik dan. (de schrijver van het stukje)
pi_131805038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Maar hij heeft gelijk, vind ik dan. (de schrijver van het stukje)
Imo niet. Hij doet nu net alsof het de gebruikers zijn die "elk jaar een nieuwe half life" willen. Valve kwam notabene zelf met het idee van Episodes.
Verder kan ik me meer vinden in wat iemand in de reacties ook zegt (hij denkt trouwens dat dit serieus is):

quote:
It doesn't matter what you think you're innovating. You set a precedent of being unable to complete what you started (with Half-Life 3), and so everything else you do and try to pull off as "innovation" is really just an Attention Deficit Distraction for a kid with too much money. Some kids in a garage also made their own half-assed game console too, they even funded it through kickstarter. It's called Ouya.

You broke the first rule of business - give customers what they want. Which is funny because that's what you founded Valve on to begin with, giving people what they want. They want Half-Life 3 and closure to a story you got them deeply invested in? Get your ass in the studio and do it.
pi_131805203
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:42 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Imo niet. Hij doet nu net alsof het de gebruikers zijn die "elk jaar een nieuwe half life" willen. Valve kwam notabene zelf met het idee van Episodes.
Verder kan ik me meer vinden in wat iemand in de reacties ook zegt (hij denkt trouwens dat dit serieus is):

[..]

Persoonlijk ben ik het wel met de schrijver eens. Toegegeven, Valve heeft een flinke steek laten vallen door het niet te leveren van beloofde content, maar de hoeveelheid flame die er nog steeds dagelijks over te vinden is is imho buiten proportioneel. Er zijn genoeg devs die klanten op regelmatige basis belazeren (EA anyone?) maar die groep houdt het geen jaren vol om te zeiken over 1 game.

Ik vond Half life 2 zeker een cool spel, maar niet hype-waardig.
pi_131805394
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef DeeCruise het volgende:
Ik vond Half life 2 zeker een cool spel, maar niet hype-waardig.
De hype boeit me niet zo. En die flamewars, tja ook dat is internet, what's new.
6 jaar is gewoon vrij lang voor een nieuwe game. En als dan blijkt dat je in die tijd je je hebt gericht op heel andere dingen zoals de Steam Box (die gewoon keihard gaat floppen), dan vind ik dat je de gamers wel wat had mogen inlichten dat HL3 gewoon nog niet in de planning zit.

Gabe heeft tot nu toe altijd geweigerd vragen te beantwoorden over HL3, en daarmee voedde hij als het ware de hype.

Maargoed, ik blijf er wel op wachten, sowieso instabuy oO<
pi_131805479
En ook: als die Steam OS aankondiging niet het moment was om informatie te geven over HL3 development, wanneer dan wel?
pi_131805525
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:54 schreef eQuaL het volgende:

[..]

De hype boeit me niet zo. En die flamewars, tja ook dat is internet, what's new.
Een flamewar op internet duurt meestal 2 dagen, geen 6 jaar. Dat is ook precies wat ik bedoel, het gezeik is gewoon buiten proportioneel. Wat nou als er nooit een HL3 komt? Er zijn zoveel goede games in de tussentijd uitgekomen, en er komen er nog meer. IMHO een gevalletje van "let it go".
pi_131805529
66% OFF Starvoid
(Valid until Tue Oct 15 2013 19:02:47 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time))

50% OFF Evoland
(Valid until Tue Oct 15 2013 20:21:55 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time))

50% OFF POSTAL
(Valid until Thu Oct 17 2013 11:54:27 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time))

Wie wil wie o wie
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_131805605
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:58 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Een flamewar op internet duurt meestal 2 dagen, geen 6 jaar. Dat is ook precies wat ik bedoel, het gezeik is gewoon buiten proportioneel. Wat nou als er nooit een HL3 komt? Er zijn zoveel goede games in de tussentijd uitgekomen, en er komen er nog meer. IMHO een gevalletje van "let it go".
Ik merk niet zoveel van die flamewar waar jij het over hebt. Heb je er voorbeelden van?
pi_131806051
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:01 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik merk niet zoveel van die flamewar waar jij het over hebt. Heb je er voorbeelden van?
Het is niet zozeer 1 flamewar, maar meer een hele generatie users die beginnen te schuimbekken zodra het woord HL episode 3 of HL3 tevoorschijn komt. Mensen die meteen beginnen te ranten hoe waardeloos valve als bedrijf wel niet is (en ondertussen natuurlijk gewoon steam gebruiken).

Mensen werden compleet genaaid bij het kopen van die duke nukem reboot, en daar hoor je niemand meer over, terwijl half life nog altijd een gevoelig punt lijkt te zijn. Voorbeelden? Zoek in de comments bij nagenoeg elke "nieuws" bericht waarbij HL3 of ep3 genoemd wordt..
pi_131806432
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:46 schreef redboyke het volgende:
jammer dat dimens hier niet komt anders had die vast een gifje kunnen maken :+
Wat?

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2013 12:32:21 ]
pi_131806791
spytool :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:55:50 #26
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131807006
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:54 schreef eQuaL het volgende:
6 jaar is gewoon vrij lang voor een nieuwe game.
Raad eens hoeveel jaar er zat tussen Halflife en HL2.
quote:
En als dan blijkt dat je in die tijd je je hebt gericht op heel andere dingen zoals de Steam Box (die gewoon keihard gaat floppen), dan vind ik dat je de gamers wel wat had mogen inlichten dat HL3 gewoon nog niet in de planning zit.
Dat zal voornamelijk komen door het succes van Steam, waardoor Valve niet meer afhankelijk was van hun eigen games. Ze hebben dus de ruimte om zich echt bezig te houden vernieuwing. Daar was nog geen sprake van toen ze met de belofte kwamen van jaarlijkse episodes (2005/'06); een principe dat toch gebaseerd is op 't idee van een financieel stabiele omzet. M.a.w. afhankelijkheid van zelfgemaakte games. Dus toen Steam op stoom kwam, was dat niet meer nodig. Dus een logische beslissing om de episodes te laten varen nu ze simpelweg de tijd kunnen nemen bij alles wat ze doen.

En de steambox gaat floppen? Ik denk dat Valve in een positie is, niet alleen om mensen te geven wat ze willen, maar om te vertèllen wat ze willen, aangezien Steam een vereiste is bij huidige (pc) games. En welke game is beter om je eigen console te promoten dan HL3? Ik denk dat ie er echt wel aan zit te komen.

quote:
Gabe heeft tot nu toe altijd geweigerd vragen te beantwoorden over HL3, en daarmee voedde hij als het ware de hype.
Lijkt me dus een goed zakenman, want hij weet ook dat Valve in staat is iets af te leveren wat de hype overstijgt.
quote:
Maargoed, ik blijf er wel op wachten, sowieso instabuy oO<
Eens.
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:01 schreef eQuaL het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:18 schreef DeeCruise het volgende:
Het is niet zozeer 1 flamewar, maar-
...
-"nieuws" bericht waarbij HL3 of ep3 genoemd wordt..
Niet alleen bij 't woord HL, maar bij elk bericht van Valve. Of het nou de Source Filmmaker was, of de aankondiging van de Big Picture mode, het is altijd 'Geef ons Episode 3 nou maar', o.i.d..
pi_131807060
quote:
3s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:55 schreef The_Substitute het volgende:

Niet alleen bij 't woord HL, maar bij elk bericht van Valve. Of het nou de Source Filmmaker was, of de aankondiging van de Big Picture mode, het is altijd 'Geef ons Episode 3 nou maar', o.i.d..
Precies wat ik bedoel, vandaar ook dat ik het een buiten proportioneel iets vind t.o.v. andere games.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:00:40 #28
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_131807131
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:18 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Het is niet zozeer 1 flamewar, maar meer een hele generatie users die beginnen te schuimbekken zodra het woord HL episode 3 of HL3 tevoorschijn komt. Mensen die meteen beginnen te ranten hoe waardeloos valve als bedrijf wel niet is (en ondertussen natuurlijk gewoon steam gebruiken).

Mensen werden compleet genaaid bij het kopen van die duke nukem reboot, en daar hoor je niemand meer over, terwijl half life nog altijd een gevoelig punt lijkt te zijn. Voorbeelden? Zoek in de comments bij nagenoeg elke "nieuws" bericht waarbij HL3 of ep3 genoemd wordt..
Aan de andere kant roept valve het ook over zichzelf af door niet te communiceren.

En over duke nukem, ik denk dat je dat behoorlijk onderschat. Dat ga je wel zien als ze een nieuwe titel willen uitbrengen, en het is sowieso een andere situatie omdat er geen nieuwe titel verwacht wordt.
^inteel²
&nbsp
pi_131807161
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:57 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel, vandaar ook dat ik het een buiten proportioneel iets vind t.o.v. andere games.
Andere games komen dan ook met enige regelmaat uit. Of kondigen in elk geval wat informatie aan. Er is nog niets, maar dan ook helemaal niets bekend over HL3. leuke marketing, maar dit is dan gewoon een gevolg waar je met internet rekening mee moet houden.

Overigens denk ik niet dat Valve een seconde wakker ligt van de zogenaamde 'flames'. Als er 1 soort gamer is die HL3 gaan spelen zijn het diezelfde flamers wel. Het zou eerder verontrustend zijn als niemand erom aan het klagen was, want dan was het waarschijnlijk een kutgame.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:10:43 #30
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_131807472
quote:
3s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:55 schreef The_Substitute het volgende:

En de steambox gaat floppen? Ik denk dat Valve in een positie is, niet alleen om mensen te geven wat ze willen, maar om te vertèllen wat ze willen, aangezien Steam een vereiste is bij huidige (pc) games. En welke game is beter om je eigen console te promoten dan HL3? Ik denk dat ie er echt wel aan zit te komen.

Dat denk ik ook niet nee. En Microsoft is min of meer de aanstichter van dit alles. Ze wouden geen Steam meer op windows 8. Dit in combinatie met de nu al geflopte xbox one, en het gedonder met de 360 (RROD anyone?). En nu Ouya de shit ook verneukt heeft, terwijl het best een goed idee was, staat de markt compleet open voor een nieuwe console/OS/whatever.

En ik denk heel stiekem dat Gabe/Valve sinds het gedonder met Microsoft hier een beetje op heeft zitten wachten.
pi_131809971
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:32 schreef Dimens het volgende:

[..]

Wat?
zo'n gifje dat uitlegt waarom steam controller zuigt :P
pi_131810052
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef redboyke het volgende:

[..]

Ik weet niet. Zuigt die controller?
pi_131810259
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef redboyke het volgende:

[..]

Waarom zou die controller zuigen?
pi_131810311
quote:
Als Gabe dat echt geschreven heeft, slaat die ouwe Gabe de plank compleet mis.

"We at Valve are trying to pioneer a new age of innovation in the gaming world"

En dan komen met een linux pc met steam pre-installed
Het klinkt meer alsof ze zichzelf een imago willen aansmeren om een Steambox succes te forceren
  donderdag 3 oktober 2013 @ 18:21:08 #35
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_131815778
Tuurlijk is dat niet echt van Gabe.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_131815854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:39 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik weet niet. Zuigt die controller?
een gerucht is dat het de nieuwe suck-motion controller bevat..
pi_131819014
Drie dagen de tijd om gratis Xcom Enemy Unknown te spelen.
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 20:36:48 #38
8781 crew  Frutsel
pi_131820450
Nieuwe Humble Bundle:

Neighbours From Hell Compilation,
Supreme Commander
Supreme Commander: Forged Alliance
The Guild 2,
Red Faction: Armageddon!

If you pay $6 or more, you'll also receive

Painkiller: Hell and Damnation,
ArcaniA,
Darksiders II
SpellForce 2: Faith in Destiny!
pi_131820519
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:02 schreef Beach het volgende:
Drie dagen de tijd om gratis Xcom Enemy Unknown te spelen.
Nice, thanks
'And I called your name,
pi_131821057
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef Frutsel het volgende:
Neighbours From Hell Compilation,
quote:
Vote for Neighbours From Hell Compilation on Steam Greenlight! You'll get a Steam key automatically when it is greenlit.
;)

net de bundel maar aangeschaft, 1 USD vond ik wel mooi..

let wel op: vermoedelijk 1 key per tier (ik heb alleen de goedkoopste, de 2de vond ik te duur voor 1 spel dat ik niet had)
pi_131822236
Shitstorm op channel van TotalBiscuit. Hij zei dat hij HL2:ep 2 niet eens de moeite waard vond om te spelen en dat hij niet zit te wachten op HL3

Ik vraag me af hoeveel subscribers hij heeft verloren :D
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:25:28 #42
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_131823249
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:58 schreef Beach het volgende:
66% OFF Starvoid
(Valid until Tue Oct 15 2013 19:02:47 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time))

50% OFF Evoland
(Valid until Tue Oct 15 2013 20:21:55 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time))

50% OFF POSTAL
(Valid until Thu Oct 17 2013 11:54:27 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time))

Wie wil wie o wie
Volgens mij wil niemand die dingen, ik heb ook al een paar keer gevraagd of mensen mijne wilde hebben, maar niemand reageerde. Ik laat ze wel gewoon verlopen :P
pi_131823833
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Shitstorm op channel van TotalBiscuit. Hij zei dat hij HL2:ep 2 niet eens de moeite waard vond om te spelen en dat hij niet zit te wachten op HL3

Zo'n heel geweldig spel vind ik het ook niet. Het is een van de betere FPS maar men doet alsof het de wederkeer van Christus is.
pi_131824358
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zo'n heel geweldig spel vind ik het ook niet. Het is een van de betere FPS maar men doet alsof het de wederkeer van Christus is.
Vlegel, je gaat branden in de hel jij.
pi_131824568
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Dat wist hij van tevoren natuurlijk. Vraag me af hoeveel extra pageviews hij heeft gekregen doordat hij dat zei.
Burning bridges gives you so much more
pi_131825101
quote:
8s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Vlegel, je gaat branden in de hel jij.
Bewijs mij verkeerd.
pi_131825258
vraagje voor de TF2 spelers:

de heavy kill mij op afstand met een (zo te zien) melee wapen..
hoe? :X
pi_131825550
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:03 schreef mschol het volgende:

Ik zie op de Team Fortress 2 wiki geen meleewapen voor de heavy welke op afstand kan schieten, dus misschien ben je getaund? Dat is een instakill...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_131825656
quote:

pi_131826629
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik zie op de Team Fortress 2 wiki geen meleewapen voor de heavy welke op afstand kan schieten, dus misschien ben je getaund? Dat is een instakill...
ah, das em.. lame zeg.. :P
pi_131826788
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ah, das em.. lame zeg.. :P
:D ja, nogal
pi_131826822
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:33 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

:D ja, nogal
er zaten 2 heavy's bij de spawn dat uit te voeren :{w
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:57:06 #53
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_131827903
quote:

Hij mag dat toch vinden?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 09:56:18 #54
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_131835798
Mars: War Logs is best een vermakelijke game. De hele tijd koppen inmeppen met knuppels, iedereen in de game heeft een naam van een deugd, zo heb je Innocense, Modesty en Temperance... en natuurlijk de eindbaas die Sean heet. Sean is een badass. Awesome game. :D
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  Redactie Games vrijdag 4 oktober 2013 @ 10:01:49 #55
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_131835916
quote:

Hij heeft gelijk!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_131840133
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:01 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk!
Mwah, je kan het verhaal misschien niet leuk vinden maar de FPS van nu kunnen vaak niet eens opboksen tegen HL2.
De geweldige mechanics, mapdesigns etc. van HL2 zijn heerlijk :9
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 12:56:56 #57
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_131840355
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mwah, je kan het verhaal misschien niet leuk vinden maar de FPS van nu kunnen vaak niet eens opboksen tegen HL2.
De geweldige mechanics, mapdesigns etc. van HL2 zijn heerlijk :9
Frostbite 2.0 KUCHKUCHKUCHKUCH

Maar Half-Life 2 is wel episch ja :D Lekker karren met die buggy.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 12:58:48 #58
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_131840432
quote:

Taunten inderdaad, de kans dat je die raakt is behoorlijk klein though :P

Don't bring a fingerbang to a gunfight.
pi_131840450
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Frostbite 2.0 KUCHKUCHKUCHKUCH

Maar Half-Life 2 is wel episch ja :D Lekker karren met die buggy.
Frostbite 2.0 vond ik tegenvallen. Ook zijn de maps in BF3 best kut.
Frostbit 3 daarintegen is wel erg lekker :9
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:02:27 #60
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_131840555
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

:Y) Vond het een behoorlijk verademing om eens wat kapot te kunnen knallen. Al dan niet met c4 :+

Sowieso de moeite die DICE in hun games stopt _O_ _O_ _O_

En de geluidseffecten zijn sowieso geweldig met een 5.1 setje _O_ _O_
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:11:46 #61
136 V.
pi_131853047
quote:

[..]

Ik vond Frostbite 2 een openbaring... en hoezo zijn de maps van BF3 kutter dan die van HL2? HL2 is mij niet bijgebleven vanwege het mapdesign, namelijk.

Nog los van het feit dat HL2 niet MP is.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:38:43 #62
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_131853921
Kortingscoupons gekregen voor Foul play en Volgarr the Viking, iemand daar baat bij?
pi_131854098
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik vond Frostbite 2 een openbaring... en hoezo zijn de maps van BF3 kutter dan die van HL2? HL2 is mij niet bijgebleven vanwege het mapdesign, namelijk.

Nog los van het feit dat HL2 niet MP is.

V.
HL2 had gewoon een goede mapdesign

BF3....had Metro...
Zoveel chokepoints in een mp game in bijna alle maps. Sloeg nergens op. Gelukkig is bf4 een stuk meer open met alle daken etc.
pi_131854110
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kortingscoupons gekregen voor Foul play en Volgarr the Viking, iemand daar baat bij?
Hoeveel % korting is die van Volgarr?
  Redactie Games vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:23:10 #65
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_131861740
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hoeveel % korting is die van Volgarr?
25%

quote:
Here are the specifications for Valve's 300 prototypes.

The 300 prototype units will ship with the following components:
GPU: some units with NVidia Titan, some GTX780, some GTX760, and some GTX660
CPU: some boxes with Intel i7-4770, some i5-4570, and some i3
RAM: 16GB DDR3-1600 (CPU), 3GB GDDR5 (GPU)
Storage: 1TB/8GB Hybrid SSHD
Power Supply: Internal 450w 80Plus Gold
Dimensions: approx. 12 x 12.4 x 2.9 in high
Dat heb ik ook gewoon in m'n PC zitten.. of het is een hele goedkope pc volgens huidige consoleprijzen.. :')

[ Bericht 23% gewijzigd door Mr.Noodle op 04-10-2013 23:44:17 ]
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:45:30 #66
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_131862600
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, ik en een vriend van me ook. Heeft iedereen er een gekregen?
pi_131862856
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:45 schreef ItsTheSebbe het volgende:

[..]

Ja, ik en een vriend van me ook. Heeft iedereen er een gekregen?
Ik heb er ook een voor die viking dinges ja.
Wie wel hem?
pi_131862999
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:23 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

25%

[..]

Dat heb ik ook gewoon in m'n PC zitten.. of het is een hele goedkope pc volgens huidige consoleprijzen.. :')
Als ze de box met een Titan verkopen voor 400 euro koop ik hem wel.
Dan sloop ik hem gewoon gelijk en in m'n normale pc :7
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:05:20 #69
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_131863355
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als ze de box met een Titan verkopen voor 400 euro koop ik hem wel.
Dan sloop ik hem gewoon gelijk en in m'n normale pc :7
Ten eerste, ze verkopen niks geen hardware.

Ten tweede,
Het is een beta waar je hardware toegestuurd krijgt die eventueel weer terug moet. (ja dat staat er lees maar goed.)

Ten derde,
Het zou idioot zijn als ze een steambox zouden kunnen maken met een 1TB schijf, 16gb ram, i7 4770 en een Titan en dan ook nog $400 ervoor vragen)

Conclusie?

:D :D
^inteel²
&nbsp
pi_131864248
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:05 schreef BurnaBoy het volgende:

Het zou idioot zijn als ze een steambox zouden kunnen maken met een 1TB schijf, 16gb ram, i7 4770 en een Titan en dan ook nog $400 ervoor vragen)
No shit.

Het is dan ook idioot om een Steambox uberhaupt te kopen omdat het een Linux Pc is. Het enige wat zoiets interessant kan maken is de verkoop van hardware onder de marktprijs
  Redactie Games zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:37:48 #71
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_131864426
Dat doen de PS4 en de Xbox One ook, spelverkoop is hun winst..
pi_131867088
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:23 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

25%

[..]

Een 450W PSU in combi met een Titan? Succes :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  Redactie Games zaterdag 5 oktober 2013 @ 09:49:17 #73
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_131867860
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 07:46 schreef Tain het volgende:

[..]

Een 450W PSU in combi met een Titan? Succes :)
Niet de Titan maar voor de 760GTX single GPU kan het wel.

Nobel streven toch? Next-gen consoles hebben ook niet zo'n dikke voeding nodig. Pc zit op 125W, in normaal verbruik zonder games. Het dubbele als er wel 3D gedraait wordt. Dat kan op consoles wel minder, blijkbaar.
Als ze alles op 1 compact board integreren uiteindelijk, warmteafvoer een beetje in orde hebben, dan moet de benodigde wattage voor de voeding ook wel omlaag te brengen zijn.

Eigenlijk stom dat we op pc markt steeds meer stroom verbruiken en dus grotere voedingen moeten kopen terwijl ruim weg de meeste componenten steeds energiezuiniger worden, behalve de videokaart/GPU.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 11:10:29 #74
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_131869018
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 09:49 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Niet de Titan maar voor de 760GTX single GPU kan het wel.

Nobel streven toch? Next-gen consoles hebben ook niet zo'n dikke voeding nodig. Pc zit op 125W, in normaal verbruik zonder games. Het dubbele als er wel 3D gedraait wordt. Dat kan op consoles wel minder, blijkbaar.
Als ze alles op 1 compact board integreren uiteindelijk, warmteafvoer een beetje in orde hebben, dan moet de benodigde wattage voor de voeding ook wel omlaag te brengen zijn.

Eigenlijk stom dat we op pc markt steeds meer stroom verbruiken en dus grotere voedingen moeten kopen terwijl ruim weg de meeste componenten steeds energiezuiniger worden, behalve de videokaart/GPU.
Dat is niet waar hoor,

Ik heb zo'n 4 jaar geleden een 750w voeding gekocht. En die voldoet nog steeds.
We zijn even naar de 1200w voedingen geweest maar dat is nu echt wel voorbij.

Kijk want AMD en Nvidia zijn ook wel bezig met efficientie hoor. Want een gpu op 40nm die 300 watt aan hitte moet afvoeren is makkelijker dan een gpu op 28nm die 300 watt moet afvoeren.
Dus met kleinere die sizes word het vanzelf wat energiezuiniger.

En dit is maar 1 van de technische redenen. Consumenten willen ook geen kaarten meer die 300-400 watt trekken.
^inteel²
&nbsp
pi_131869024
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat doen de PS4 en de Xbox One ook, spelverkoop is hun winst..
Ja, alleen die Steambox kun je uit elkaar schroeven en de onderdelen los verkopen, goede business. Of je zet er Windows op en maakt er je desktop van, ook lekker goedkoop.
'And I called your name,
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 11:24:28 #76
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_131869253
Aan de andere kant, als steam een mooie box kan maken die doet wat ik wil en die iets subsidieert.
En ik mag er gewoon windows op zetten dan is er best nog wel eens kans dat de volgende keer dat ik mijn cpu/gpu en ram mag upgraden er gewoon een steambox voor in de plaats komt.

Als het toch minder kost ja,

Tevens kun je mensen opeens iets aanraden als ze willen beginnen met pcgaming. ipv die idiote alienware dingen.
^inteel²
&nbsp
pi_131869818
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 11:24 schreef BurnaBoy het volgende:
Aan de andere kant, als steam een mooie box kan maken die doet wat ik wil en die iets subsidieert.
En ik mag er gewoon windows op zetten dan is er best nog wel eens kans dat de volgende keer dat ik mijn cpu/gpu en ram mag upgraden er gewoon een steambox voor in de plaats komt.

Als het toch minder kost ja,

Tevens kun je mensen opeens iets aanraden als ze willen beginnen met pcgaming. ipv die idiote alienware dingen.
Titan kost al $1000

Zo'n Steambox gaat gewoon voor Alienware prijzen over de toonbank :P
pi_131871264
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 11:10 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja, alleen die Steambox kun je uit elkaar schroeven en de onderdelen los verkopen, goede business. Of je zet er Windows op en maakt er je desktop van, ook lekker goedkoop.
dat zal wel niet hoor, zullen allemaal wel aangepaste componenten zijn, zoals bij de consoles, niemand zit te wachten op een vliegtuig (omdat hij klein moet zijn en koelen) of een gigantische doos (vanwege standaard componenten) in de kamer
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 13:40:21 #79
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_131871796
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:18 schreef mschol het volgende:

[..]

dat zal wel niet hoor, zullen allemaal wel aangepaste componenten zijn, zoals bij de consoles, niemand zit te wachten op een vliegtuig (omdat hij klein moet zijn en koelen) of een gigantische doos (vanwege standaard componenten) in de kamer
Met mini itx en pci e risers kom je een eind hoor. Misschien dat er voor de grafische kaarten een lowprofile variant oid gemaakt is en de voeding vast in de kast zit. Maar de rest zal echt wel standaard zijn. Custom mobo indeling kost ook geld he. Dat zie je wel bij die piston die voor $1000 compleet waardeloos is.
^inteel²
&nbsp
pi_131871906
Een lowprofile Titan _O- komop zeg.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 13:47:21 #81
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_131871944
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:45 schreef Beach het volgende:
Een lowprofile Titan _O- komop zeg.
Ik speculeer ook maar wat he :D
Ik denk dat die titan gewoon full size is met een riser zodat ie vlak ligt ofzo.
^inteel²
&nbsp
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 14:09:19 #82
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131872422
Eerst zien, maar belooft stevige concurrentie...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 23:08:31 #83
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131886359

3 uur aan extra content als pre order dlc :')
pi_131886441
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

3 uur aan extra content als pre order dlc :')
Ik preorder bij Reloaded, dan zit het er ook wel in.
pi_131886534
quote:

[..]

Ik vond BF3 zeer tegenvallen na BC1 en BC2. In BC2 kon echt alles kapot, in BF3 haast niets. Er waren ook teveel zandlevels in BF3. Heb overigens wel hoop voor BF4, ook omdat ik hem op de computer kan spelen op waarschijnlijk High/ultra graphics.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 23:16:49 #86
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131886580
BC2 > BF3
misschien dat ik BF4 haal als het dezelfde vernietiging heeft als BC2
pi_131886614
CoD Black Ops 2 > alle BF
pi_131886731
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 23:18 schreef Beach het volgende:
CoD Black Ops 2 > alle BF
Hihi eg wel :)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_131897941
  zondag 6 oktober 2013 @ 13:39:56 #90
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_131898122
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 13:34 schreef Gatenkaas het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
  zondag 6 oktober 2013 @ 13:41:09 #91
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131898155
:D
pi_131899314
wie de neuk is totalbiscuit
zeker weer zon zogenaamde youtube celeb
pi_131900687
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 14:18 schreef Beach het volgende:
wie de neuk is totalbiscuit
zeker weer zon zogenaamde youtube celeb
:|W
pi_131902905
Bioshock Infinite voor 17 euro, doen?
Children of the night. What music they make.
  zondag 6 oktober 2013 @ 16:14:00 #95
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_131902934
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:13 schreef DeHovenier het volgende:
Ga je het spelen?
^inteel²
&nbsp
  zondag 6 oktober 2013 @ 16:14:40 #96
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131902967
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:13 schreef DeHovenier het volgende:
ik zou voor een biefstuk van 17 euro gaan
pi_131903030
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:14 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Ga je het spelen?
Natuurlijk, anders koop ik het toch niet :P

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

ik zou voor een biefstuk van 17 euro gaan
:?
pi_131903413
Heb gelijk Half Life Complete erbij gegooid _O_
  zondag 6 oktober 2013 @ 16:58:07 #99
44649 beelz
pi_131904679
State of Decay is echt ontzettend vet. _O_
Besef Regulier!
pi_131905019
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef mschol het volgende:

[..]

:|W
?
  zondag 6 oktober 2013 @ 17:13:06 #101
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_131905193
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:16 schreef DeHovenier het volgende:
koop ik het
Probleem opgelost,

Ik ga alleen nog maar games kopen die ik direct ga spelen. Anders kan ik net zo goed wachten, sale of niet. Games worden toch steeds goedkoper omdat ze ouder worden.
^inteel²
&nbsp
  zondag 6 oktober 2013 @ 17:13:36 #102
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_131905206
quote:
99s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef beelz het volgende:
Is er al muis en tobo ondersteuning?
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
  zondag 6 oktober 2013 @ 17:17:24 #103
44649 beelz
pi_131905377
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:13 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Is er al muis en tobo ondersteuning?
Niet dat ik weet, maar dit is zo'n game die ik sowieso toch met controller zou spelen. Ik mis muis en tobo ondersteuning dus niet.
Besef Regulier!
pi_131905992
quote:
Character Booster – Find yourself stuck on a difficult section or lacking the funds to buy that vital Phoenix Down? With the Character Booster you can increase your HP, MP and Gil levels to their maximum, all with the simple click of a button, leaving you to enjoy your adventure
_O-
  zondag 6 oktober 2013 @ 17:50:40 #105
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131906584
quote:
Ik vind het nogal repetitief.
  zondag 6 oktober 2013 @ 19:22:50 #106
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_131909850
quote:
Gekregen, maar nog niet opgestart. Wel maar Xcom gekocht nadat ik al 12 uur in de demo had zitten..
pi_131911355
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:08 schreef Beach het volgende:

[..]

?
TotalBiscuit is een bekende reviewer op Youtube, krijgt ook vaak de pre-alpha's/beta's om te reviewen.
pi_131912336
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:13 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Probleem opgelost,

Ik ga alleen nog maar games kopen die ik direct ga spelen. Anders kan ik net zo goed wachten, sale of niet. Games worden toch steeds goedkoper omdat ze ouder worden.
Idd.

Bioschock Infinite is nu aan het installeren.
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:27:15 #109
44649 beelz
pi_131912399
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:50 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik vind het nogal repetitief.
Iedere game is herhaling op herhaling.
Besef Regulier!
pi_131914649
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:22 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Gekregen, maar nog niet opgestart. Wel maar Xcom gekocht nadat ik al 12 uur in de demo had zitten..
Heb ook XCOM -75% gekocht. Heb eigenlijk nooit TBS gespeeld, maar wàt verslavend zeg!
'And I called your name,
pi_131932920
sleeping dogs fail? eerste missie, moet achter iemand aan rennen, die stopt en dan wordt je opgepakt door politie... 8)7

oh... bekende bug (schandalig, zo Obvious en niet gefixt), door rennen is het advies :')
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:15:42 #112
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_131933775
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:10 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Heb ook XCOM -75% gekocht. Heb eigenlijk nooit TBS gespeeld, maar wàt verslavend zeg!
Soms nog behoorlijk lastig...
pi_131934061
ik heb trouwens nog een zooi kortingsbonnen.

o.a. Cities in motion 2 65%
2x shadow warrior 10%
toki tori 2 10%
en nog een zooi van trainsimulator
  Redactie Games maandag 7 oktober 2013 @ 14:25:22 #114
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_131935786
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:40 schreef mschol het volgende:
sleeping dogs fail? eerste missie, moet achter iemand aan rennen, die stopt en dan wordt je opgepakt door politie... 8)7

oh... bekende bug (schandalig, zo Obvious en niet gefixt), door rennen is het advies :')
Eh, zo begint het verhaal dat je opgepakt wordt door de politie? Dat hoort.
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:39:21 #115
44649 beelz
pi_131936165
Ik heb ook een lading kortingsbonnen:
3 keer 10% op Shadow Warrior
65% op Cities in Motion 2
2 keer 33% op Foul Play
25% Volgarr the Viking

Wie wil?
Besef Regulier!
pi_131936236
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:15 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Soms nog behoorlijk lastig...
Ik speel het op normal difficulty, maar de keuzes die je aldoor krijgt maken het ook zo intens. Het spel is ook ontworpen om niet overal goed te kunnen gaan. Je gaat sowieso squadmembers verliezen, je gaat landen verliezen, etc..
'And I called your name,
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:43:01 #117
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_131936260
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:41 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik speel het op normal difficulty, maar de keuzes die je aldoor krijgt maken het ook zo intens. Het spel is ook ontworpen om niet overal goed te kunnen gaan. Je gaat sowieso squadmembers verliezen, je gaat landen verliezen, etc..
Die terror missies zijn nog het rampzaligst, wat een zooi krijg je daar op je nek. Al 2x een tpk gehad, slechts 1x ben ik er met een excellent ranking doorheen gekomen.
  Redactie Games maandag 7 oktober 2013 @ 14:54:15 #118
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_131936613
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:41 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik haat dat soort games, laatste keer dat ik zulke dingen had was met Mass Effect-reeks. Kon het ook niet hebben dat ik een aantal squad members verloor, ondanks dat het verhaal daarvoor zorgde.

Of zoals in Cannon Fodder, ik moest en zou altijd "Jools en Jops" houden. Omdat je daarmee je reeks missies begon en "tig tours" mee had gedaan en je het gewoon vertikte dat ze in het hoofdmenu als grafsteen vertoond gingen worden.. Altijd rage quitten als ze weer kapot geschoten werden, omdat ze dan geraakt werden door een "verdwaalde" kogel.. :')
pi_131939129
quote:
3s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:25 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Eh, zo begint het verhaal dat je opgepakt wordt door de politie? Dat hoort.
mja, niet op dat punt ;)

je wordt idd opgepakt uiteindelijk, maar de AI rent dus niet door waar wel doorgerend moet worden...
dat was even erg onduidelijk :')
als jij zelf vervolgens door rent begint gegeven moment een cutscene, waar de AI weer wel op de juiste plek is.. (en het verhaal dus zonder problemen door gaat)
  maandag 7 oktober 2013 @ 16:23:31 #120
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131939360
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:43 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Die terror missies zijn nog het rampzaligst, wat een zooi krijg je daar op je nek. Al 2x een tpk gehad, slechts 1x ben ik er met een excellent ranking doorheen gekomen.
2 heavies
2 snipers met squadsight
1 assault
1 support

gg no re
pi_131939433
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

2 heavies
2 snipers met squadsight
1 assault
1 support

gg no re
Archangel laserrifle squadsight oppurtunist sniper _O_
'And I called your name,
  maandag 7 oktober 2013 @ 16:26:10 #122
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131939455
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:25 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Archangel laserrifle squadsight oppurtunist sniper _O_
wordt wel flink generfed in de volgende uitbreiding
op zich wel terecht maar jmr
pi_131939506
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

wordt wel flink generfed in de volgende uitbreiding
op zich wel terecht maar jmr
Tja, absoluut terecht. Heb nog geen MP gespeeld, maar kan me voorstellen dat dat de way to go is..
'And I called your name,
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:49:29 #124
44649 beelz
pi_131943955
Besef Regulier!
pi_131946155
Lijkt me nogal voorbarig.
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:29:22 #126
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_131948123
http://www.indieroyale.com/
een soort humble bundle, maar dan echt indie
pi_131955899
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:29 schreef Manke het volgende:
http://www.indieroyale.com/
een soort humble bundle, maar dan echt indie
Humble Indie Bundles zijn ook gewoon indie hoor? :).

Dit is overigens imo een nogal meh indieroyale, heb dr een paar gekocht die stukken beter waren :).
pi_131988001
kan iemand commander conquest of the americas aanraden? is nu op sale op steam, ziet er wel interessant uit.
There are only 151 Pokémon.
  Redactie Games dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:20:29 #129
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_131988131

Komt naar de PC *O*
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:49:11 #130
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132009576

Mensen doden en vuur en vlam waar Michael Bay jaloers op zou worden :')
pi_132010078
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Humble Indie Bundles zijn ook gewoon indie hoor? :).

Dit is overigens imo een nogal meh indieroyale, heb dr een paar gekocht die stukken beter waren :).
Die THQ en EA bundles waren echt indie ja... De Humble bundle is nog gedeeltelijk indie en richt zich vooral op de grotere indies en de publishers. Verder niets mis mee... Er zijn ook genoeg indie bundels met dikke troep erin... Indie Royale heeft dat ook geregeld.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:05:05 #132
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_132010135
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Die THQ en EA bundles waren echt indie ja... De Humble bundle is nog gedeeltelijk indie en richt zich vooral op de grotere indies en de publishers. Verder niets mis mee... Er zijn ook genoeg indie bundels met dikke troep erin... Indie Royale heeft dat ook geregeld.
Ik dacht dat Indie voor Independent video games, dus die het doen zonder uitgevers als EA
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_132010160
quote:
3s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:05 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Indie voor Independent video games, dus die het doen zonder uitgevers als EA
Dat bedoel ik. De Humble bundle is dus niet per definitie een indie bundel.... Anders hadden ze de EA bundle niet gedaan (Ookal was die voor het goede doel)
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_132033214
Waar maak je je druk over? Goedkope games is goedkope games :')
Jaaa, dansen! dansen!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 11:29:32 #135
136 V.
pi_132033368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef meowingtons het volgende:
Goedkope games is goedkope games :')
...zijn...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_132035433
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef 2Happy4U het volgende:

Lijkt me wel leuk... maar ik heb nog Thief I, Thief II en Thief III klaarliggen :P
pi_132035647
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef 2Happy4U het volgende:

Wat een slechte trailer zeg, ik krijg gewoon minder zin in het spel hierdoor..!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:56:24 #138
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_132037660
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat een slechte trailer zeg, ik krijg gewoon minder zin in het spel hierdoor..!
QFT

Daar verandert de terugkeer van rope-arrows ook niets aan.
pi_132040970
pi_132041663
reddit :')
niet gelezen daarna
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:29:31 #141
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132045347
^inteel²
&nbsp
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:32:10 #142
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132045442
:D
^inteel²
&nbsp
  Redactie Games donderdag 10 oktober 2013 @ 19:41:20 #143
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132045707
Ingeloot voor de Steam Family Sharing beta.. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 10-10-2013 20:14:18 ]
pi_132048375
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_132049293
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ingeloot voor de Steam Family Sharing beta.. :)
Alsin: definitief? Je krijgt dus een steambox en controller opgestuurd?
  Redactie Games donderdag 10 oktober 2013 @ 21:11:20 #146
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132049377
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:09 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest.. :')
Neuj, dit is een ander beta. Hiermee kun je je Steam-Library delen met familie en vrienden.
pi_132049402
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:09 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Family Sharing beta heeft niks met de Steambox te maken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  Moderator donderdag 10 oktober 2013 @ 21:11:55 #148
8781 crew  Frutsel
pi_132049410
quote:
ik heb er naar gekeken maar wat is daar een aanrader in ? de recensies over de meeste spellen zijn echt om te janken. Wargame zou nog kunnen voor me, maar welke nog meer dan?
pi_132050881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ik heb er naar gekeken maar wat is daar een aanrader in ? de recensies over de meeste spellen zijn echt om te janken. Wargame zou nog kunnen voor me, maar welke nog meer dan?
Waar heb je gekeken dan voor de recensies?

Divinity 2, Testament of Sherlock Holmes en Blood Bowl krijgen rond de 7 op Metacritic. Games of Thrones en Confrontation krijgen wel onder de 6 en die lijken me ook niet zo heel tof.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  Moderator donderdag 10 oktober 2013 @ 21:43:58 #150
8781 crew  Frutsel
pi_132050946
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef Tain het volgende:

[..]

Waar heb je gekeken dan voor de recensies?

Divinity 2, Testament of Sherlock Holmes en Blood Bowl krijgen rond de 7 op Metacritic. Games of Thrones en Confrontation krijgen wel onder de 6 en die lijken me ook niet zo heel tof.
Gamer.nl en IGN... varierend van 3.5 tot 5 out of 10.. maar Sherlock en BB heb ik daar niet bekeken, dat klopt wel :P.
Denk dat ik nog maar eens oversla :)
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:54:40 #151
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132051391
Mijn meningen;

Cities XL is matig, probeert een simcity kloon te zijn maar faalt daarin Imho
Blood Bowl, geen idee, totalbiscuit vind het wel een aardige game maar is vrij hardcore
Divinity 2 Dev Cut; is het waard/ goede rpg, je krijgt 2 voor de prijs van 1 zelfs omdat deze dev cut een samenvoeging is van 2 eerdere games.
Raw; geen idee, vertrouw het niet zo,
GoT, serie cash in, niet geweldig
Confrontation, geen idee
Wargame, EE haalt het niet bij Airland battle, weet ook niet of de MP van EE nog leeft
Holmes, ik heb geen idee :)
^inteel²
&nbsp
pi_132051413
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Daarom had ik het ook over de Humble Indie bundles, heb ik Humble THQ of Humble Origin genoemd? nee... Leer lezen voordat je gaat blaten.
pi_132051549
Wargame EE is die 6 dollar best wel waard overigens, het klopt dat ALB (Airland Battle) beter is, en ook levendiger qua multiplayer (doh), maar de singleplayer van EE is best prima (en pittig).

[ Bericht 13% gewijzigd door VelitoX op 10-10-2013 22:05:52 ]
pi_132058268
we kunnen WEER een client toevoegen aan de eindeloze lijst game clients: battle.net heeft nu ook een game client..
pi_132058483
Overigens hier ook nog wat lopende bundles:
http://www.indiegala.com/
http://groupees.com/casual
http://groupees.com/1cmb
http://www.bundlestars.com/all-bundles/commandos-bundle/
http://www.bundlestars.com/all-bundles/Quickfire-Indie-Bundle/

etc. :P. Zitten wel naise games bij (zoals bijv. GTR Evolution en SPAZ bij Quickfire).
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 01:58:38 #156
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132058692
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:10 schreef mschol het volgende:
we kunnen WEER een client toevoegen aan de eindeloze lijst game clients: battle.net heeft nu ook een game client..
Battle.net is altijd al apart geweest.
pi_132058749
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Battle.net is altijd al apart geweest.
dat klopt, maar nu hebben ze dus echt een client a la origin/steam.. hiervoor hadden ze alleen losse installers die via de site gedownload moesten worden
  Redactie Games vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:22:29 #158
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132085413
Gratis spel bij GreenMan Gaming als je stemt op de Golden Joystick awards.

Maffia II of Sid Meiers Civilization V
pi_132085621
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:22 schreef Mr.Noodle het volgende:

Klopt, diuurt wel verdomde lang.
pi_132085905
quote:

Tjah heb ze allebei :(.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:31:29 #161
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_132085929
quote:

FREE VIDYA! :D
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Redactie Games vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:36:08 #162
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132086169
Traaaaaaag voting systeem zeg...
pi_132086489
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tjah iedereen is als een malle aan het voten voor die games lol.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:02:02 #164
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132087230
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Site ziet er wel netjes uit though, netjes info/korte beschrijving bij elke game.

^inteel²
&nbsp
  Redactie Games vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:40:18 #165
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132088578
Most Wanted is wel een lastige categorie. Wat een bult goeie games zitten er tussen zeg..
pi_132089221
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Most Wanted is wel een lastige categorie. Wat een bult goeie games zitten er tussen zeg..
is makkelijk, super smash bros natuurlijk ^O^
  Redactie Games zaterdag 12 oktober 2013 @ 00:03:39 #168
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132089289
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef mschol het volgende:

[..]

is makkelijk, super smash bros natuurlijk ^O^
Ook tof natuurlijk, maar ik heb uiteindelijk The Division gekozen.
pi_132089323
m'n mail client crasht als ik de mail van GmG wil openen, cloudfront werkt niet mee lijkt het...
  Redactie Games zaterdag 12 oktober 2013 @ 00:06:11 #170
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132089370
Ik kan de mail wel openen, maar ik krijg een melding dat ik niet gestemd heb en dus niet m'n game kan redeemen.. :{
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 00:11:37 #171
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132089531
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kan de mail wel openen, maar ik krijg een melding dat ik niet gestemd heb en dus niet m'n game kan redeemen.. :{
Same here,
^inteel²
&nbsp
pi_132089737
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
same here, 24 uur wachten zeggen ze.. (de gegevens moeten dus nog eff heen en weer gepompt worden..) (kan gelukkig wel via webmail bij email.)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 06:14:24 #173
12888 Skull-splitter
pi_132092959
quote:
Toevallig gisteren zitten kijken...

Man, dat ding maakt me nieuwsgierig!
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 07:55:58 #174
136 V.
pi_132093232
Mij ook.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_132093504
It seems there was a problem with your username or email address.

Please check your details, or choose a new username or email address.

<zucht>
pi_132093532
Irritant he :P duurde bij mij paar uur voordat ik m'n game had.
pi_132093542
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 08:52 schreef Beach het volgende:
Irritant he :P duurde bij mij paar uur voordat ik m'n game had.
Behoorlijk, heb een 2e account aangemaakt, maar de votes stonden nog gelogd aan IP, kon dus direct submitten. Dat gedaan, teruggestuurd naar GMG, e-mail ontvangen, klik op link:

quote:
Looks like you haven’t voted yet.

Thank you for your interest, however, in order to take advantage of this free game offer you need to go and vote for your favourite games in the Golden Joystick 2013 Awards. Once you’ve done this, then you’ll be able to redeem, and activate, your free game (please allow a minimum of 24 hours from when you register your votes).

Don’t worry though, your name is on the list!
Nu maar wachten dus? Of nog een keer?
pi_132093588
wachten
pi_132093634
ok
  Redactie Games zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:07:30 #180
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132093642
Tevens Golden Joystick Awards.. :')
Alsof er een gouden dildo wordt uitgereikt aan EA :')

Al kan Deep Silver Games dat beter waarderen denk ik.. :')
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:10:20 #181
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_132094239
Tot wanneer kan je stemmen, en die game aanvragen?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:26:22 #182
8781 crew  Frutsel
pi_132095280
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 08:54 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Behoorlijk, heb een 2e account aangemaakt, maar de votes stonden nog gelogd aan IP, kon dus direct submitten. Dat gedaan, teruggestuurd naar GMG, e-mail ontvangen, klik op link:

[..]

Nu maar wachten dus? Of nog een keer?
Ja dat had ik dus ook... :{
Snap er nog niet veel van :')
pi_132095410
11 uur geleden gevote, en werkt nog niet :{w
vannacht/morgen nog maar eens kijken
pi_132096310
Gelukkig, dacht dat ik de enige was. Fucking stom opgezet, zorg gewoon dat het werkt als je zoiets belooft :')
pi_132096446
Net gevote, nog geen games. ;(
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:24:32 #186
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_132096453
Ik heb mijn key in iedergeval net binnen. Ik had voor de zekerheid nog een keer op de link geklikt die in het mailtje van Green Man Gaming zat en Maffia II staat nu te downloaden :)
  Redactie Games zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:30:31 #187
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132096572
Ik voel me door de mangel gehaald, net zoals zo'n telemarketeer die me een aantal onderzoeksvragen stelt en je vervolgens allemaal leuke aanbiedingen doet en je probeert kaal te plukken.
pi_132096611
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 12:18 schreef eQuaL het volgende:
Gelukkig, dacht dat ik de enige was. Fucking stom opgezet, zorg gewoon dat het werkt als je zoiets belooft :')
ik snap opzich wel dat er een bepaalde overgang periode nodig is om de gegevens van het voten naar GmG te sturen.. (dit doe je misschien elke 30 minuten i.p.v. elke minuut) maar 11 uur later nog geen gegevens hebben gaat wel erg ver..
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:33:28 #189
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_132096632
Ik heb de code ook pas 24 uur later gekregen :P Niet dat ik gisteren veel tijd had om het te controleren.
pi_132097145
heb gevote maar kan de code niet krijgen :'(

oh ik lees dat ik niet de enige ben : P
pi_132097550
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 12:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik had voor de zekerheid nog een keer op de link geklikt die in het mailtje van Green Man Gaming zat
Goede tip, doe net hetzelfde:

quote:
Thank you for verifying your details.

Your game is on the way.
pi_132097560
En meteen de key in de mail!
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:19:07 #193
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_132097585
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:17 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Goede tip, doe net hetzelfde:

[..]

Graag gedaan :)
pi_132098396
bij mij geeft ie de melding dat ik dan nog niet gevote heb...
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:04:09 #195
44649 beelz
pi_132099922
Gratis games zijn altijd welkom, ik ben net terug uit het ziekenhuis en ik moet 4 weken rustig aan doen. Gamen tot ik erbij neerval dus *)
Besef Regulier!
pi_132099941
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:54 schreef Eenskijken het volgende:
bij mij geeft ie de melding dat ik dan nog niet gevote heb...
even wachten, heeft bij mij nu uiteindelijk 13-14 uur geduurd voordat ik hem kreeg :)
  Redactie Games zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:13:27 #197
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132100105
dut het!

En nu stiekem nog een account aanmaken om Mafia II binnen te trekken.. :@
pi_132102947
Is er geen Steambox topic?
If not now, then when.
pi_132103631
Nope. Ik denk dat dat onder dit topic valt.
pi_132103680
Iemand al het filmpje gezien waarin ze laten zien hoe de Steam controller werkt? Ziet er goed uit! Ik had niet verwacht dat Valve met een geheel nieuwe innovatieve controller zouden komen. Ik ben erg verrast.
If not now, then when.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:21:18 #201
12888 Skull-splitter
pi_132106852
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand al het filmpje gezien waarin ze laten zien hoe de Steam controller werkt? Ziet er goed uit! Ik had niet verwacht dat Valve met een geheel nieuwe innovatieve controller zouden komen. Ik ben erg verrast.
pagina terug, en lijkt idd goed te werken...
pi_132112799
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 06:14 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Toevallig gisteren zitten kijken...

Man, dat ding maakt me nieuwsgierig!
Iedereen is nieuwsgierig en het is nog niet eens af :P
pi_132113530
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 15:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
dut het!

En nu stiekem nog een account aanmaken om Mafia II binnen te trekken.. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132118199
Nu precies 23 uur geleden, doet het nog steeds niet :(
  zondag 13 oktober 2013 @ 11:45:26 #205
44649 beelz
pi_132118803
quote:
11s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:14 schreef eQuaL het volgende:
Nu precies 23 uur geleden, doet het nog steeds niet :(
Bij mij ook niet. Maar ik wacht nog wel even rustig af, het zal wel storm lopen daar en klagen over een gratis game die wat later komt vind ik wel heel erg Nederlands. :D
Besef Regulier!
pi_132118903
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:45 schreef beelz het volgende:
klagen over een gratis game die wat later komt vind ik wel heel erg Nederlands. :D
Ik heb er toch ook voor moeten werken? :{w
  Redactie Games zondag 13 oktober 2013 @ 12:00:47 #207
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132119203
Duurt gewoon effe, ik heb m'n Civ V key al binnen, alleen wacht nog op de Mafia II key.. :')
pi_132120374
Twee keer stemmen voor twee keer de game, damn :')
  Redactie Games zondag 13 oktober 2013 @ 13:08:01 #209
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132121026
Dat is voor die 2 Steam XP die je krijgt als je een game activeert.. :')
Verder heb ik Mafia II al ooit een keer uitgespeeld.. :')
Wel tof spel, leuke grafische setting en muziekstijl, wel beetje lineair speelwijze, maar dat mocht de pret niet drukken.
pi_132124642
ik ben weer eens in Hammer gedoken (die level editor voor valve producten..

wil er toch eens een keer iets mee maken wat een level genoemd kan worden :+

grootste nadeel vind ik het feit dat je de viewports niet los kan verschuiven buiten het window om...
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:45:21 #211
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_132125339
Mensen die mij gaan toevoegen op Steam en vragen of ik Civilization V of Mafia 2 wil kopen :')
  Redactie Games zondag 13 oktober 2013 @ 15:47:42 #212
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132125423
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:45 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Mensen die mij gaan toevoegen op Steam en vragen of ik Civilization V of Mafia 2 wil kopen :')
Dan is de volgende vraag natuurlijk hoe je dat soort luitjes aantrekt.. :')
pi_132125436
Eindelijk mijn key binnen. :)
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:31:25 #214
12888 Skull-splitter
pi_132129029
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Iedereen is nieuwsgierig en het is nog niet eens af :P
Omdat het een controller is die het beste van beide werelden lijkt te bieden, of iig PC spellen PC-waardig houdt.

Maar jeetje wat een huilende Hollanders hier met hun keys ;)
pi_132132266
quote:

Thx voor de tip!
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:55:29 #216
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_132135723
Iemand een idee wat het probleem kan zijn van een vriend van mij? Elke keer als hij een game opstart sluit zn Steam client af, waardoor hij geen achievements kan unlocken. Hij heeft al geprobeerd de games en Steam te reinstallen.
pi_132136566
al gekeken in het eventlog of daar foutmeldingen staan waarop steam crasht?
steam genereerd ook crashlogs als ik mij niet vergis, zoek die eens op..
pi_132144531
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Omdat het een controller is die het beste van beide werelden lijkt te bieden, of iig PC spellen PC-waardig houdt.

Maar jeetje wat een huilende Hollanders hier met hun keys ;)
:+
  maandag 14 oktober 2013 @ 00:13:59 #219
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132145056
Al die gierige mensen hier....

This is why we can't have nice things ;(
pi_132148375
Heb hem nu ook binnen ^O^
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:26:00 #221
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132148589
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat is voor die 2 Steam XP die je krijgt als je een game activeert.. :')
Verder heb ik Mafia II al ooit een keer uitgespeeld.. :')
Wel tof spel, leuke grafische setting en muziekstijl, wel beetje lineair speelwijze, maar dat mocht de pret niet drukken.
Dit. Die sfeer was echt cool. Vooral met die soundtrack. Die dlc kon mij niet zo bekoren. Mafia 3 O+
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Redactie Games maandag 14 oktober 2013 @ 12:50:13 #222
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132152619
Iemand die nog behoefte heeft aan een 75% kortingscoupon voor Revenge of the Titans.
pi_132162804
De keys van Civ5 en Mafia 2 zijn op.... Geen keys meer voor het voten dus...
http://www.computerandvid(...)ks-free-game-reward/

Met dank aan van die pauper farmers die nu civ5/mafia2 keys gaan gebruiken om voor andere games te ruilen, ugh.
pi_132164226
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:38 schreef VelitoX het volgende:

Met dank aan van die pauper farmers die nu civ5/mafia2 keys gaan gebruiken om voor andere games te ruilen, ugh.
Daar ging het awardhunten bij de steamsales ook kapot aan.
  maandag 14 oktober 2013 @ 20:39:07 #225
136 V.
pi_132167829
quote:

Ow, wat jammer. Zag het mailtje vanochtend en dacht: vanavond maar even scoren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_132169644
quote:

echter zijn die keys vrijwel niets meer waard door dit soort acties (hell, mafia 2 was al niks waard, en civ5 stelde ook niet veel meer voor) dus verkopen voor dure recente games zit er niet in (op wat HELE domme mensen na)
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:53:29 #227
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_132174754
Hmm, ik kreeg alleen die error van dat ik nog niet had gestemt een paar dagen geleden en nog geen email binnen. Zal hem wel niet meer krijgen dan.
pi_132174947
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:53 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hmm, ik kreeg alleen die error van dat ik nog niet had gestemt een paar dagen geleden en nog geen email binnen. Zal hem wel niet meer krijgen dan.
heb je later nog wel eens op de link geklikt?
die url bezoeken triggert namelijk het mailtje versturen volgens mij (hier wel iig)
pi_132176897
Net met Counter Strike: Global Offensive een leuke gun gekregen, de FAMAS Spitfire met minimal wear! Als ik hem verkoop ben ik 9,55 rijker en heb ik serieus meer geld verdiend met de game dan ik heb uitgegeven aan het kopen ervan! Heerlijk!

Edit: *O* Verkocht! :D Lang leve mensen die geld willen betalen voor skins! *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door SpankmasterC op 15-10-2013 01:28:54 ]
pi_132177147
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:53 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Heb net nog een maffia key gekregen. Had een mailtje gekregen met "Thanks for voting" etc. die link daarin moest ik steeds een nieuw profiel aanmaken of hij gaf aan dat ik nog niet had gestemd. Zat toevallig even te snorren in mijn inbox, linkje geprobeerd en kreeg nu gelijk een mail met de key.

Ninjaedit, wat mschol zei
pi_132185562
http://steamdb.info/sub/33130/#section_apps

Dit lijkt de nieuwe Humble Weekly te worden, denk dat ik die maar oversla :).
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:45:12 #232
44649 beelz
pi_132187814
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:27 schreef VelitoX het volgende:
http://steamdb.info/sub/33130/#section_apps

Dit lijkt de nieuwe Humble Weekly te worden, denk dat ik die maar oversla :).
Deathspank is awesome.
Besef Regulier!
pi_132190923
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef beelz het volgende:

[..]

Deathspank is awesome.
Zal best, maar het verdwijnt toch wel op mn "heb het maar speel het nooit" lijst :P.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:56:46 #234
136 V.
pi_132192155
Iemand nou al een keer The Raven geprobeerd?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:28:14 #235
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132201546
wat een kut bundel
pi_132206904
iemand ervaring met worms op mobiel/android?
als dat een beetje werkt zou ik de weekly HiB nog geinig kunnen vinden

http://steamcommunity.com/id/mschol/badges/15 :Y)

[ Bericht 48% gewijzigd door mschol op 16-10-2013 00:05:50 ]
pi_132256449
http://store.steampowered.com/app/250460/ want we hadden nog niet genoeg brugbouwgames?
pi_132258629
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:17 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/250460/ want we hadden nog niet genoeg brugbouwgames?
Enige echte brugbouwgame is BridgeBuilder oO<

donderdag 17 oktober 2013 @ 13:30:04 #239
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132258779
WtF dat is geen brug :+
^inteel²
&nbsp
pi_132269414
Godver de godver, blijkbaar heel lang niet meer ingelogd op Steam en ik weet mijn wachtwoord niet meer.

Maar, die kun je alleen resetten als je de app opent, en die doet het niet aangezien ik niet kan inloggen. :') :')

Daar gaat mijn geplande FM14 beta avondje...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132269728
Je kan toch gewoon via de website aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent?
https://store.steampowered.com/login/
pi_132269871
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Je kan toch gewoon via de website aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent?
https://store.steampowered.com/login/
Ja, daar staat een uitleg over dat je de Steam app moet starten, maar als ik dat doe staat er dat er een error is en Steam af gaat sluiten, waarschijnlijk omdat ik daarvoor een verkeerd ww had ingevuld.

Enige optie lijkt me nu support te mailen maar voordat die antwoorden is de avond wel voorbij. :P
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:05:58 #243
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132270135
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, daar staat een uitleg over dat je de Steam app moet starten, maar als ik dat doe staat er dat er een error is en Steam af gaat sluiten, waarschijnlijk omdat ik daarvoor een verkeerd ww had ingevuld.

Enige optie lijkt me nu support te mailen maar voordat die antwoorden is de avond wel voorbij. :P
Doe een reinstall van steam?
Dan is je ww gegevens ook weg
^inteel²
&nbsp
pi_132270162
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:05 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Doe een reinstall van steam?
Dan is je ww gegevens ook weg
Goeie! Even proberen.

edit: gelukt, blijkbaar even uit frustratie zelf niet op gekomen om dat te doen, dank je! :)

[ Bericht 16% gewijzigd door PBateman1978 op 17-10-2013 19:24:46 ]
pi_132274036
http://www.reddit.com/r/I(...)eddon_franchise_ama/
Keys voor Carmageddon op GoG voor mensen die het zouden willen. geen idee of dat hier gepost mag worden ofzo
  Redactie Games donderdag 17 oktober 2013 @ 22:20:07 #246
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132279030
Ik zit toch nog even te twijfelen of ik Deus EX Human Revolution, the Director's cut moet halen. Ik bedoel, heb de Augmented Edition, The Missing Link en DLC al gekocht op Steam, wat geeft dit nog extra. En waarom is dit niet gewoon in patchvorm uitgebracht..

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Noodle op 17-10-2013 22:26:47 ]
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:41:35 #247
136 V.
pi_132279965
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:39 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)eddon_franchise_ama/
Keys voor Carmageddon op GoG voor mensen die het zouden willen. geen idee of dat hier gepost mag worden ofzo
De eerste Carmageddon reed echt geweldig. Volgens mij geen scheurgame meer gehad die zo fijn stuurde. Misschien de eerste Driver _O_

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_132284236
http://store.steampowered.com/app/241910/ *O* ben benieuwd...
hopen dat ze wel wat aan de performance issues hebben gedaan, die maakte de vorige games bijzonder slecht speelbaar op momenten

[ Bericht 22% gewijzigd door mschol op 18-10-2013 01:22:37 ]
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 02:01:03 #249
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132284547
quote:
9s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit toch nog even te twijfelen of ik Deus EX Human Revolution, the Director's cut moet halen. Ik bedoel, heb de Augmented Edition, The Missing Link en DLC al gekocht op Steam, wat geeft dit nog extra. En waarom is dit niet gewoon in patchvorm uitgebracht..
Je kan toch gewoon upgraden naar DC? Kost maar een paar euro
pi_132298074
steam sharing is voor mij wel handig.. kan nu de spellen op mijn hoofdaccount spelen met het alternatieve account (die ik gebruik op HTPC)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:54:29 #251
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_132302390
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:56:38 #252
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132302443
quote:
Gelezen, stap in de goede richting. Maar alsnog is Garret enorm sterk tegenover guards ( in videos kon je hem makkelijk 3 guards tegelijk zien slopen ), een raar lineair stuk in een brandende stad en de pre-order DLC wat 3 uur gameplay bevat.
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:20:23 #253
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  maandag 21 oktober 2013 @ 00:07:45 #254
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  maandag 21 oktober 2013 @ 02:43:16 #255
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_132383615
Hier kan ik nou van genieten, wat is TotalBiscuit toch een geniale vent :)
pi_132383807
quote:
bril-fucking-jant, dat WildGamesStudio goed mag branden...
pi_132384941
Ze doen het heel goed op Metacritic:
http://www.metacritic.com/game/pc/day-one-garrys-incident
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:40:31 #258
12888 Skull-splitter
pi_132385352
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 02:43 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hier kan ik nou van genieten, wat is TotalBiscuit toch een geniale vent :)
Beetje dreinerig en jammerend om eerlijk te zijn, "levensbestaan in gevaar" my arse.

Al klopt zijn punt verder natuurlijk gewoon wel: door automatisch shit te gaan blokken verneuk je het voor de gamers. Ik noem een Colonial Marines waar de hele pers lyrisch over was in de previews maar waar bij release geen kut meer van over was...
pi_132385701
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Beetje dreinerig en jammerend om eerlijk te zijn, "levensbestaan in gevaar" my arse.
dat je met 3 simpele, niet gemodereerde, meldingen je een kanaal kan dichtgooien is imho vrij ernstig voor een platform waar gewoon een mening wordt gegeven
dan snap ik heel goed dat je zo reageert
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:12:07 #260
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132385854
quote:

[..]

Al klopt zijn punt verder natuurlijk gewoon wel: door automatisch shit te gaan blokken verneuk je het voor de gamers. Ik noem een Colonial Marines waar de hele pers lyrisch over was in de previews maar waar bij release geen kut meer van over was...
Je weet dat TB zijn rekening betaalt met het geld dat hij van Youtube ontvangt? Youtube is zijn werk.
pi_132386054
Is die review van TB nu de enige die offline is gehaald? Lees ook dingen dat de developer die eerste 25 minuten gameplay footage niet tof vindt in die review.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:28:04 #262
136 V.
pi_132386187
TB heeft gewoon toestemming gevraagd en gelinkt naar eerdere WTF's. Daarna de code gekregen en toestemming.

En ja, het lijkt erop dat hij de enige is. Hij toont iig 4 andere (met minder views, maar wel monetized) die er nog wel zijn.

Het deugt van geen kant, en die toko heeft zich hiermee fiks in de vingers gesneden _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:31:00 #263
136 V.
pi_132386254
quote:

[..]

Eeehm, ik ben een keer mijn YT-kanaal kwijtgeraakt, en voor mij was het niet mijn inkomen. Aantal zelf gemaakte filmpjes kwijt (hd was vlak daarvoor gecrashed dus ik was blij dat eea nog online stond). maar vond het wel vervelend om de filmpjes die ik nog wel had weer online te moeten slingeren.

Als je je geld ermee verdient, en HONDERDEN filmpjes weer online moet slingeren, nog los van het feit dat je weer opnieuw kan beginnen met je following... dan vind ik dit niet dreinerig.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_132386269

O-) once on the internet, it stays on the internet
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:06:15 #265
12888 Skull-splitter
pi_132387075
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

Eeehm, ik ben een keer mijn YT-kanaal kwijtgeraakt, en voor mij was het niet mijn inkomen. Aantal zelf gemaakte filmpjes kwijt (hd was vlak daarvoor gecrashed dus ik was blij dat eea nog online stond). maar vond het wel vervelend om de filmpjes die ik nog wel had weer online te moeten slingeren.

Als je je geld ermee verdient, en HONDERDEN filmpjes weer online moet slingeren, nog los van het feit dat je weer opnieuw kan beginnen met je following... dan vind ik dit niet dreinerig.

V.
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:03 schreef mschol het volgende:

[..]

dat je met 3 simpele, niet gemodereerde, meldingen je een kanaal kan dichtgooien is imho vrij ernstig voor een platform waar gewoon een mening wordt gegeven
dan snap ik heel goed dat je zo reageert
De toon wel, maar alsof hij ineens nooit meer kan eten is absurd te noemen.

Mooi dat jullie na die eerste zin al zo afgeleid zijn dat je de rest niet meer leest.

Zoals gezegd: de rest klopt helaas als een bus en is te beperkt voor woorden. Maar onder druk van film en muziekmaatschappij ingevoerd en lekker algemeen gehouden.

De voorbeelden die nog wél zichtbaar waren, ook betaald waren maar domweg minder views hadden zijn ook wel hilarisch als het je om je reputatie te doen is.

Al met al lijkt me dit voer voor een aflevering van Yahtzee's zeropunctuation :D
pi_132387302
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
als jij leeft van de inkomsten van die ads dan is dat helemaal niet absurd te noemen, TB is dan weliswaar groot, maar zat andere kanalen die kleiner zijn en dus met het zelfde probleem kunnen komen te zitten
quote:
Mooi dat jullie na die eerste zin al zo afgeleid zijn dat je de rest niet meer leest.
nee, daar zijn we het mee eens en dus hoeven we daar niet perse op te reageren, klein verschil
jij vat het alleen anders op..
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:25:48 #267
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132389222
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[..]

Zoals gezegd: de rest klopt helaas als een bus en is te beperkt voor woorden. Maar onder druk van film en muziekmaatschappij ingevoerd en lekker algemeen gehouden.

De voorbeelden die nog wél zichtbaar waren, ook betaald waren maar domweg minder views hadden zijn ook wel hilarisch als het je om je reputatie te doen is.

Al met al lijkt me dit voer voor een aflevering van Yahtzee's zeropunctuation :D
Het punt is een beetje dat dit een glijdende schaal wordt, als je het 1 keer laat gebeuren en er dan over zwijgt denken andere mensen dat ze het ook ongestraft kunnen flikken. En dit is niet de eerste keer dat het gebeurt ( misbruik van dmca systeem).
Wat ik te ver vindt gaan is metacritic, want dat is ook niet de plek waar dit thuishoort, maar het wordt er wel op gesmeten.

En waarom hij ook zo boos is, dat door dat SEGA drama had hij al 2 strikes, als die niet waren weggepoetst was hij zijn kanaal kwijt geweest met deze strike. Het is echt met 3 strikes is je kanaal weg. En dan zijn dit soort dingen bloedlink.
En dat was wel dag brood geweest. Want de hardcore subs komen wel terug maar al die mensen die incidenteel kijken zullen weinig doorhebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door BurnaBoy op 21-10-2013 13:45:52 ]
^inteel²
&nbsp
pi_132390372
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Heel het forum van de game op Steam is volgespammed :D

Dit komt echt niet meer goed voor de developer :D
Nerd³ ftw! :P

[ Bericht 11% gewijzigd door VelitoX op 21-10-2013 13:15:55 ]
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:24:07 #269
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132390834
Je kan trouwens genoeg over TB zeggen maar hij heeft de video pas gemaakt nadat anderen (op reddit) hadden opgemerkt dat zijn video was verwijderd wegens copyright. Hij heeft het dus gewoon eerlijk gespeeld maar moest wel z'n verhaal doen nadat mensen het hadden gemerkt.
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:24:31 #270
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132390845
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Nerd³ ftw! :P
Nerd³ en Dad³ zijn een prima koppel :D
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:36:58 #271
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132391369
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je kan trouwens genoeg over TB zeggen maar hij heeft de video pas gemaakt nadat anderen (op reddit) hadden opgemerkt dat zijn video was verwijderd wegens copyright. Hij heeft het dus gewoon eerlijk gespeeld maar moest wel z'n verhaal doen nadat mensen het hadden gemerkt.
Hij wou er eigenlijk niet over beginnen in het weekend,maar de dev had op de steamforums gezegd dat TB helemaal geen licentie had om geld te verdienen met die video. Dus die video heeft hij een beetje gemaakt omdat hij een beetje boos werd.
^inteel²
&nbsp
pi_132391503
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nerd³ en Dad³ zijn een prima koppel :D
die 2 hier, hahahahahhahahaha
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:46:22 #273
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132391778
They might not bother now. We contacted Wild Games for comment, and were told by "Stephane" that, "after seeing all the negative impact today we decided to withdraw our complaint to YouTube."

http://kotaku.com/studio-(...)criticism-1448796126
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:47:14 #274
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132391806
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:36 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Hij wou er eigenlijk niet over beginnen in het weekend,maar de dev had op de steamforums gezegd dat TB helemaal geen licentie had om geld te verdienen met die video. Dus die video heeft hij een beetje gemaakt omdat hij een beetje boos werd.
Totalbiscuit twitterde op zondag 20-10-2013 om 08:31:57 Well, cat is out of the bag since someone on Reddit found it. My Day One: Garrys Incident video was copyright flagged by the devs reageer retweet
pi_132393663
Ik denk dat die studio wel een faillissementsaanvraag kan indienen. :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:47:32 #276
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_132397408
Hm, wil Brave new world kopen voor CIV5 maar weet niet goed welke ik moet nemen...

Zit namelijk op kinguin.net te kijken en daar staat een steamkey voor Europe only van ¤17,25. Ook staat er een steamkey voor worldwide gebruik van ¤16,55 en een steamkey die alleen als gift gebruikt zou kunnen worden, ook voor worldwide gebruik met als prijs ¤13,95.

Kan ik nou gewoon die laatste nemen en aan mezelf als gift cadeau doen of gaat dat niet werken en moet ik de duurdere key aanschaffen??
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:19:11 #278
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132397786
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Totalbiscuit twitterde op zondag 20-10-2013 om 08:31:57 Well, cat is out of the bag since someone on Reddit found it. My Day One: Garrys Incident video was copyright flagged by the devs reageer retweet
^inteel²
&nbsp
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:58:11 #279
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_132399165
Best wel idioot trouwens, die video heeft al bijna een miljoen views ook.

Streisand effect in play.
^inteel²
&nbsp
pi_132401120
ik ben the stanley parabel aan het "spelen"
al snap ik eigenlijk niet wat de bedoeling is.
als je doet wat the narator zegt speel je het spel in 5min uit.
en als je alles omgekeerd doet krijg je andere soorten eindes.
en iedere keer herstart het spel waardoor je het begin meerdere keren ziet maar toch altijd beetje anders is.

echt mindfuck spel eigenlijk :P redelijk saai maar is gewoon leuk om narator te horen :P
pi_132401205
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:52 schreef redboyke het volgende:
ik ben the stanley parabel aan het "spelen"
al snap ik eigenlijk niet wat de bedoeling is.
als je doet wat the narator zegt speel je het spel in 5min uit.
en als je alles omgekeerd doet krijg je andere soorten eindes.
en iedere keer herstart het spel waardoor je het begin meerdere keren ziet maar toch altijd beetje anders is.

echt mindfuck spel eigenlijk :P redelijk saai maar is gewoon leuk om narator te horen :P
Fantastisch spel, inderdaad mindfuck. Zit ook veel humor in.
'And I called your name,
pi_132403570
quote:
Te treurig inderdaad die shit met reviews op internet. Met kleine bedrijven zie je sowieso vaak dit soort dingen compleet uit de hand lopen. Een eigenaar die ook nog eens lead developer is en de PR doet, dan vraag je om problemen. Als lead developer is hij gekwetst omdat zijn werk niet geliefd is, als eigenaar moet hij vrezen voor een financieel drama en als PR neemt hij beslissingen terwijl hij gekwetst is en vreest voor dik verlies. Dan vraag je om overspannen reacties en een totale shitstorm. FUBAR.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_132404976
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:54 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Fantastisch spel, inderdaad mindfuck. Zit ook veel humor in.
Die achievements :')
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_132413931
http://www.indiegala.com/weekly

$1 of meer
Red Faction
Red Faction 2

$3,99 of meer (tijdelijk, wordt later average wss)
Red Faction Guerilla
Red Faction Armageddon + DLC
pi_132418065
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:41 schreef Tain het volgende:

[..]

Die achievements :')
[ afbeelding ]
heb net achievement 430 gehaald. en het was meer dan 5 klikjes :'(
mss dat ik de rest ook nog probeer maar als de rest van die achiements ook zo belazerd ga worden dan denk ik dat ik pas.
pi_132418313
http://www.getgamesgo.com/category/indie-carnival

nog aanraders daartussen?

deponia vind ik persoonlijk een aanrader (maar die heb ik al en twijfel zelfs om nu al het derde en laatste deel te kopen)
pi_132422234
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb net achievement 430 gehaald. en het was meer dan 5 klikjes :'(
mss dat ik de rest ook nog probeer maar als de rest van die achiements ook zo belazerd ga worden dan denk ik dat ik pas.
Commitment moet ook wel te doen zijn met een alt-tab en het spel in de achtergrond laten draaien.

Probeer de game trouwens eens te cheaten door in de console te typen 'sv_cheats 1' _O-
'And I called your name,
  Redactie Games dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:23:24 #288
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_132436590
Ik heb nog een 50% steam-kortingscoupon voor Garry's Incident. Wie wil?
en 75% korting voor Revenge of the Titans, 50% korting op Sniper Elite, 33% voor Foul play en 25% voor Volgarr the King.

[ Bericht 24% gewijzigd door Mr.Noodle op 22-10-2013 16:36:40 ]
pi_132438778
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, wil Brave new world kopen voor CIV5 maar weet niet goed welke ik moet nemen...

Zit namelijk op kinguin.net te kijken en daar staat een steamkey voor Europe only van ¤17,25. Ook staat er een steamkey voor worldwide gebruik van ¤16,55 en een steamkey die alleen als gift gebruikt zou kunnen worden, ook voor worldwide gebruik met als prijs ¤13,95.

Kan ik nou gewoon die laatste nemen en aan mezelf als gift cadeau doen of gaat dat niet werken en moet ik de duurdere key aanschaffen??
Niemand??
pi_132442172
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef mschol het volgende:
http://www.getgamesgo.com/category/indie-carnival

nog aanraders daartussen?

deponia vind ik persoonlijk een aanrader (maar die heb ik al en twijfel zelfs om nu al het derde en laatste deel te kopen)
:') Sommige van die spellen waren 2x zo goedkoop op steam..
pi_132446974
Heb ook nog een kortingscoupon voor Foul Play voor de liefhebber. (50%)
pi_132451886
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:11 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

:') Sommige van die spellen waren 2x zo goedkoop op steam..
tja, vond ze ook al niet enorm goedkoop, maar het is wel weer (iets) goedkoper
ik heb goodbye deponia maar aangeschaft.. :o

ben benieuwd hoe ze het laten eindigen, maar als ik zo de topics op het steam forum lees is men het er niet helemaal mee eens _O-

[ Bericht 22% gewijzigd door mschol op 22-10-2013 21:53:24 ]
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:40:24 #293
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132456113
quote:
quote:
FATALITY!

TOTALBISCUIT WINS!

FLAWLESS VITORY!
_O-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:04:15 #295
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_132457360
Ik heb net de capitain mod geinstalleerd voor FTL: http://www.ftlgame.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=15663

Ik heb er amper een halfuurtje mee gespeeld maar op het eerste oog is het een aanrader voor diegene die geen genoeg van FTL kunnen krijgen. Het voegt echt heel veel toe aan de game.
Please Move The Deer Crossing Sign
  Moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 01:07:53 #297
8781 crew  Frutsel
pi_132461794
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:23 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Niemand??
Ik zou nog ff wachten want hij wordt vast goedkoper in een volgende sale. (Als je nog kan wachten :P )
Heb hem zelf ook nog niet, maar ik wacht nog ff... wat betreft je vraag over het kado doen van je key weet ik ff niet :@
pi_132463339
ik zit in een gaming dipje want ik hoopte op watch dogs te spelen tot GTA 5 uitkwam voor pc maar nu weet ik niet met welke game ik me moet bezighouden mss toch maar eens een paar games van de backlog spelen.

ik wil meer games als stanley jammer dat het zo kort is

maar is elke cent waard clapclaphands :P

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2013 03:53:08 ]
pi_132463375
quote:
Ik wacht op een 50% korting en ik pak hem mee. Lekker hopen op een halloween sale :9
pi_132463492
quote:
Hoe minder je er van tevoren van weet, hoe leuker. Werd me aangeraden door een vriend, dus speelde het compleet blanco. Leuke ervaring!
'And I called your name,
pi_132465458
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 05:29 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Hoe minder je er van tevoren van weet, hoe leuker. Werd me aangeraden door een vriend, dus speelde het compleet blanco. Leuke ervaring!
het filmpje verraad niet teveel denk ik

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 03:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik wacht op een 50% korting en ik pak hem mee. Lekker hopen op een halloween sale :9
ik heb em gisteren gekregen, al diverse malen goed kunnen lachen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')