abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 oktober 2013 @ 01:01:01 #1
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_131799986

's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
• Steam Big picture mode
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken

Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!

Staat 3 in titel

Half Lief 3 :)
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_131800862
Family sharing beta toegang *O*
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_131801990
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:12:43 #4
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131802868
quote:
_O_
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_131802906
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:12 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

_O_
Ik kan me er ook perfect in vinden. Heb em ook gesubmit als gamenieuws, ben benieuwd of ze hem plaatsen.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:20:38 #6
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131803056
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:14 schreef DeeCruise het volgende:
Ik kan me er ook perfect in vinden. Heb em ook gesubmit als gamenieuws, ben benieuwd of ze hem plaatsen.
Hoop 't. Hij mag hier sowieso in de OP.
pi_131803063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:20 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Hoop 't. Hij mag hier sowieso in de OP.
Agreed, misschien dat het HL3 gezeik wat inperkt (al betwijfel ik dat)
pi_131803148
quote:
die laatste alinea is wel goed nieuws ^O^
kan niet wachten
pi_131804307
Mocht iemand nog een nieuw toetsenbord/muis willen kopen en toevallig de Razer Hydra willen hebben:
http://www.komplett.nl/si(...)annel=102&s2m_type=3
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_131804321
quote:
:')
Jullie nemen de Speld ook serieus zeker?
pi_131804449
Dorkly is een humorsite gericht op games etc. Dit is een parodie. Sommige mensen :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_131804589
Zou wel hilarisch zijn als FOK! Games dit post als de waarheid _O-
pi_131804655
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:26 schreef eQuaL het volgende:
Zou wel hilarisch zijn als FOK! Games dit post als de waarheid _O-
Worth a shot ;)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 11:29:16 #14
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131804662
Ik kende de site niet. En dit is misschien niet door Gabe zelf geschreven, maar dat doet geen afbraak aan het treffende sarcasme wat betreft de anticipatie op HL (2 Ep) 3.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 11:30:33 #15
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_131804693
quote:
Gisteravond heerlijk om gelachen.

Maar hij heeft gelijk, vind ik dan. (de schrijver van het stukje)
pi_131805038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Maar hij heeft gelijk, vind ik dan. (de schrijver van het stukje)
Imo niet. Hij doet nu net alsof het de gebruikers zijn die "elk jaar een nieuwe half life" willen. Valve kwam notabene zelf met het idee van Episodes.
Verder kan ik me meer vinden in wat iemand in de reacties ook zegt (hij denkt trouwens dat dit serieus is):

quote:
It doesn't matter what you think you're innovating. You set a precedent of being unable to complete what you started (with Half-Life 3), and so everything else you do and try to pull off as "innovation" is really just an Attention Deficit Distraction for a kid with too much money. Some kids in a garage also made their own half-assed game console too, they even funded it through kickstarter. It's called Ouya.

You broke the first rule of business - give customers what they want. Which is funny because that's what you founded Valve on to begin with, giving people what they want. They want Half-Life 3 and closure to a story you got them deeply invested in? Get your ass in the studio and do it.
pi_131805203
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:42 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Imo niet. Hij doet nu net alsof het de gebruikers zijn die "elk jaar een nieuwe half life" willen. Valve kwam notabene zelf met het idee van Episodes.
Verder kan ik me meer vinden in wat iemand in de reacties ook zegt (hij denkt trouwens dat dit serieus is):

[..]

Persoonlijk ben ik het wel met de schrijver eens. Toegegeven, Valve heeft een flinke steek laten vallen door het niet te leveren van beloofde content, maar de hoeveelheid flame die er nog steeds dagelijks over te vinden is is imho buiten proportioneel. Er zijn genoeg devs die klanten op regelmatige basis belazeren (EA anyone?) maar die groep houdt het geen jaren vol om te zeiken over 1 game.

Ik vond Half life 2 zeker een cool spel, maar niet hype-waardig.
pi_131805394
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef DeeCruise het volgende:
Ik vond Half life 2 zeker een cool spel, maar niet hype-waardig.
De hype boeit me niet zo. En die flamewars, tja ook dat is internet, what's new.
6 jaar is gewoon vrij lang voor een nieuwe game. En als dan blijkt dat je in die tijd je je hebt gericht op heel andere dingen zoals de Steam Box (die gewoon keihard gaat floppen), dan vind ik dat je de gamers wel wat had mogen inlichten dat HL3 gewoon nog niet in de planning zit.

Gabe heeft tot nu toe altijd geweigerd vragen te beantwoorden over HL3, en daarmee voedde hij als het ware de hype.

Maargoed, ik blijf er wel op wachten, sowieso instabuy oO<
pi_131805479
En ook: als die Steam OS aankondiging niet het moment was om informatie te geven over HL3 development, wanneer dan wel?
pi_131805525
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:54 schreef eQuaL het volgende:

[..]

De hype boeit me niet zo. En die flamewars, tja ook dat is internet, what's new.
Een flamewar op internet duurt meestal 2 dagen, geen 6 jaar. Dat is ook precies wat ik bedoel, het gezeik is gewoon buiten proportioneel. Wat nou als er nooit een HL3 komt? Er zijn zoveel goede games in de tussentijd uitgekomen, en er komen er nog meer. IMHO een gevalletje van "let it go".
pi_131805529
66% OFF Starvoid
(Valid until Tue Oct 15 2013 19:02:47 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time))

50% OFF Evoland
(Valid until Tue Oct 15 2013 20:21:55 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time))

50% OFF POSTAL
(Valid until Thu Oct 17 2013 11:54:27 GMT+0200 (W. Europe Daylight Time))

Wie wil wie o wie
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_131805605
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:58 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Een flamewar op internet duurt meestal 2 dagen, geen 6 jaar. Dat is ook precies wat ik bedoel, het gezeik is gewoon buiten proportioneel. Wat nou als er nooit een HL3 komt? Er zijn zoveel goede games in de tussentijd uitgekomen, en er komen er nog meer. IMHO een gevalletje van "let it go".
Ik merk niet zoveel van die flamewar waar jij het over hebt. Heb je er voorbeelden van?
pi_131806051
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:01 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik merk niet zoveel van die flamewar waar jij het over hebt. Heb je er voorbeelden van?
Het is niet zozeer 1 flamewar, maar meer een hele generatie users die beginnen te schuimbekken zodra het woord HL episode 3 of HL3 tevoorschijn komt. Mensen die meteen beginnen te ranten hoe waardeloos valve als bedrijf wel niet is (en ondertussen natuurlijk gewoon steam gebruiken).

Mensen werden compleet genaaid bij het kopen van die duke nukem reboot, en daar hoor je niemand meer over, terwijl half life nog altijd een gevoelig punt lijkt te zijn. Voorbeelden? Zoek in de comments bij nagenoeg elke "nieuws" bericht waarbij HL3 of ep3 genoemd wordt..
pi_131806432
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:46 schreef redboyke het volgende:
jammer dat dimens hier niet komt anders had die vast een gifje kunnen maken :+
Wat?

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2013 12:32:21 ]
pi_131806791
spytool :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:55:50 #26
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131807006
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:54 schreef eQuaL het volgende:
6 jaar is gewoon vrij lang voor een nieuwe game.
Raad eens hoeveel jaar er zat tussen Halflife en HL2.
quote:
En als dan blijkt dat je in die tijd je je hebt gericht op heel andere dingen zoals de Steam Box (die gewoon keihard gaat floppen), dan vind ik dat je de gamers wel wat had mogen inlichten dat HL3 gewoon nog niet in de planning zit.
Dat zal voornamelijk komen door het succes van Steam, waardoor Valve niet meer afhankelijk was van hun eigen games. Ze hebben dus de ruimte om zich echt bezig te houden vernieuwing. Daar was nog geen sprake van toen ze met de belofte kwamen van jaarlijkse episodes (2005/'06); een principe dat toch gebaseerd is op 't idee van een financieel stabiele omzet. M.a.w. afhankelijkheid van zelfgemaakte games. Dus toen Steam op stoom kwam, was dat niet meer nodig. Dus een logische beslissing om de episodes te laten varen nu ze simpelweg de tijd kunnen nemen bij alles wat ze doen.

En de steambox gaat floppen? Ik denk dat Valve in een positie is, niet alleen om mensen te geven wat ze willen, maar om te vertèllen wat ze willen, aangezien Steam een vereiste is bij huidige (pc) games. En welke game is beter om je eigen console te promoten dan HL3? Ik denk dat ie er echt wel aan zit te komen.

quote:
Gabe heeft tot nu toe altijd geweigerd vragen te beantwoorden over HL3, en daarmee voedde hij als het ware de hype.
Lijkt me dus een goed zakenman, want hij weet ook dat Valve in staat is iets af te leveren wat de hype overstijgt.
quote:
Maargoed, ik blijf er wel op wachten, sowieso instabuy oO<
Eens.
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:01 schreef eQuaL het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:18 schreef DeeCruise het volgende:
Het is niet zozeer 1 flamewar, maar-
...
-"nieuws" bericht waarbij HL3 of ep3 genoemd wordt..
Niet alleen bij 't woord HL, maar bij elk bericht van Valve. Of het nou de Source Filmmaker was, of de aankondiging van de Big Picture mode, het is altijd 'Geef ons Episode 3 nou maar', o.i.d..
pi_131807060
quote:
3s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:55 schreef The_Substitute het volgende:

Niet alleen bij 't woord HL, maar bij elk bericht van Valve. Of het nou de Source Filmmaker was, of de aankondiging van de Big Picture mode, het is altijd 'Geef ons Episode 3 nou maar', o.i.d..
Precies wat ik bedoel, vandaar ook dat ik het een buiten proportioneel iets vind t.o.v. andere games.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:00:40 #28
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_131807131
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:18 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Het is niet zozeer 1 flamewar, maar meer een hele generatie users die beginnen te schuimbekken zodra het woord HL episode 3 of HL3 tevoorschijn komt. Mensen die meteen beginnen te ranten hoe waardeloos valve als bedrijf wel niet is (en ondertussen natuurlijk gewoon steam gebruiken).

Mensen werden compleet genaaid bij het kopen van die duke nukem reboot, en daar hoor je niemand meer over, terwijl half life nog altijd een gevoelig punt lijkt te zijn. Voorbeelden? Zoek in de comments bij nagenoeg elke "nieuws" bericht waarbij HL3 of ep3 genoemd wordt..
Aan de andere kant roept valve het ook over zichzelf af door niet te communiceren.

En over duke nukem, ik denk dat je dat behoorlijk onderschat. Dat ga je wel zien als ze een nieuwe titel willen uitbrengen, en het is sowieso een andere situatie omdat er geen nieuwe titel verwacht wordt.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_131807161
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:57 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel, vandaar ook dat ik het een buiten proportioneel iets vind t.o.v. andere games.
Andere games komen dan ook met enige regelmaat uit. Of kondigen in elk geval wat informatie aan. Er is nog niets, maar dan ook helemaal niets bekend over HL3. leuke marketing, maar dit is dan gewoon een gevolg waar je met internet rekening mee moet houden.

Overigens denk ik niet dat Valve een seconde wakker ligt van de zogenaamde 'flames'. Als er 1 soort gamer is die HL3 gaan spelen zijn het diezelfde flamers wel. Het zou eerder verontrustend zijn als niemand erom aan het klagen was, want dan was het waarschijnlijk een kutgame.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:10:43 #30
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_131807472
quote:
3s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:55 schreef The_Substitute het volgende:

En de steambox gaat floppen? Ik denk dat Valve in een positie is, niet alleen om mensen te geven wat ze willen, maar om te vertèllen wat ze willen, aangezien Steam een vereiste is bij huidige (pc) games. En welke game is beter om je eigen console te promoten dan HL3? Ik denk dat ie er echt wel aan zit te komen.

Dat denk ik ook niet nee. En Microsoft is min of meer de aanstichter van dit alles. Ze wouden geen Steam meer op windows 8. Dit in combinatie met de nu al geflopte xbox one, en het gedonder met de 360 (RROD anyone?). En nu Ouya de shit ook verneukt heeft, terwijl het best een goed idee was, staat de markt compleet open voor een nieuwe console/OS/whatever.

En ik denk heel stiekem dat Gabe/Valve sinds het gedonder met Microsoft hier een beetje op heeft zitten wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')