quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Fuck nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Jawel, samen met Co Adriaanse.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop niet dat Snoeks commentaar geeft bij de Afrika Cup.
ik heb het gevoelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor Bayern was
Kramerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop niet dat Snoeks commentaar geeft bij de Afrika Cup.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik hebt het gevoel![]()
ben nog steeds voor bayern
En Bayern degradatie voetbal speeltquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Gotze krijgt zijn kans over een paar jaar, als Robben en Ribery te oud zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kanjer op met je spoilersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Dude, don't make me TR your ass met je kut spoilersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef Smoofie het volgende:
~Weer defensie die prutst bij juve. Gvd man.
Nee kneus, ben je blind ofzo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef Smoofie het volgende:
Wat spoilers, dit is toch het CL topic of wat?
En ajacieden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef Grifte het volgende:
Met je rug naar het veld toe springen, dat doen echt alleen aidsmongolen.
Ja daarom posten wij in spoilers.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef Smoofie het volgende:
Die speelde gisteren al.quote:
Misschien moet je ff naar de TT kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
tering, 45e en 90eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja in 2010.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Robben gaat ons de wereldtitel bezorgen.
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Crewbash. Brb, even ban aanvragen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de spanning bewaren voor samenvattingen nooit begrepen.
Voor straf onderbouw ik mijn standpunt enkel in spoilers.Maar het is zó spannend als de resultaten nog onthuld moeten worden, helemaal als je er een paar euro tegenaan hebt gegooid, lijkt af en toe net de postcode straatprijs zonder GastonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TR gemacht voor banaanvraag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Crewbash. Brb, even ban aanvragen.
Topkeepertjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die keeper van Plzen schijnt een goede keeper te zijn.
Inderdaad. Mooi veld daar welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef Replicat het volgende:
Ado - Vitesse, nou voor die samenvatting gaat menig CL liefhebbert alvast warm voor lopen
Op een enkele NSB'er na wel ja. Wie geeft er nou wat om de CL de Eredivisie in tenminste spannend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef Replicat het volgende:
Ado - Vitesse, nou voor die samenvatting gaat menig CL liefhebbert alvast warm voor lopen
Om toch nog even ontopic te reageren: VBL / Centraal Champions League topic #2 De bal rolt in alle hoeken...quote:
Briljante wedstrijd. Sowieso een stuk vermakelijker dan Ajax - Milan gisteren al was daar ook weer niet zo veel voor nodig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef Replicat het volgende:
Sorry, je hebt volkomen gelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een enkele NSB'er na wel ja. Wie geeft er nou wat om de CL de Eredivisie in tenminste spannend.
lijkt het trainingsveld van VV Capelle welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooi veld daar wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |