SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je ff naar de TT kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef Smoofie het volgende:
Wat spoilers, dit is toch het CL topic of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
tering, 45e en 90eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja in 2010.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Robben gaat ons de wereldtitel bezorgen.
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Crewbash. Brb, even ban aanvragen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de spanning bewaren voor samenvattingen nooit begrepen.
Voor straf onderbouw ik mijn standpunt enkel in spoilers.Maar het is zó spannend als de resultaten nog onthuld moeten worden, helemaal als je er een paar euro tegenaan hebt gegooid, lijkt af en toe net de postcode straatprijs zonder GastonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TR gemacht voor banaanvraag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Crewbash. Brb, even ban aanvragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |