quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Crewbash. Brb, even ban aanvragen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de spanning bewaren voor samenvattingen nooit begrepen.
Voor straf onderbouw ik mijn standpunt enkel in spoilers.Maar het is zó spannend als de resultaten nog onthuld moeten worden, helemaal als je er een paar euro tegenaan hebt gegooid, lijkt af en toe net de postcode straatprijs zonder GastonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TR gemacht voor banaanvraag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Crewbash. Brb, even ban aanvragen.
Topkeepertjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die keeper van Plzen schijnt een goede keeper te zijn.
Inderdaad. Mooi veld daar welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef Replicat het volgende:
Ado - Vitesse, nou voor die samenvatting gaat menig CL liefhebbert alvast warm voor lopen
Op een enkele NSB'er na wel ja. Wie geeft er nou wat om de CL de Eredivisie in tenminste spannend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef Replicat het volgende:
Ado - Vitesse, nou voor die samenvatting gaat menig CL liefhebbert alvast warm voor lopen
Om toch nog even ontopic te reageren: VBL / Centraal Champions League topic #2 De bal rolt in alle hoeken...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |