Die middelste. Ben verliefd jongens. Vanaf nu ben ik milder.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Montelly het volgende:
POst dan paar mocro chicks...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Turkse meisjes zijn gevaarlijk broeder, weet waar je aan begint...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
Herkenbare struggles, vriend. 'What could have been'-feels bij de hijab girls
Haha heb wel een keer een Turks meisje gedate, was echt sexy hoe zij kon dansen. Schuren en dan heel soepel met haar heupenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Turkse meisjes zijn gevaarlijk broeder, weet waar je aan begint...
Enige Turkse meisje die ik zou willen daten is die instachick en een ander meisje die ik tegenkwam op bruiloft van mijn zus. Zij was echt zo mooi hè, wouldgf/10quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha heb wel een keer een Turks meisje gedate, was echt sexy hoe zij kon dansen. Schuren en dan heel soepel met haar heupen. Beter dan white girls.
Mocht alleen nooit haar thuis afzetten, altijd één straat verderop anders zag haar vader en broer het misschien.
Bruiloften zijn juist een goede manier toch? Gewoon zorgen dat jouw ouders die van haar aanspreken en er een date geregeld kan worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Enige Turkse meisje die ik zou willen daten is die instachick en een ander meisje die ik tegenkwam op bruiloft van mijn zus. Zij was echt zo mooi hè, wouldgf/10denk nog steeds aan haar, is al weer 2 jaar geleden ofzo.
Dat kan wel opzich, maar als het via ouders gaat dan wordt er denk ik veel van verwacht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bruiloften zijn juist een goede manier toch? Gewoon zorgen dat jouw ouders die van haar aanspreken en er een date geregeld kan worden.
Of werkt dat niet zo in de Turkse gemeenschap?
Dat is misschien wel zo inderdaad, dan is het echt voor iets serieus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat kan wel opzich, maar als het via ouders gaat dan wordt er denk ik veel van verwacht.
Vertel je ervaringen. Deel ze met ons.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb 1 keer een Turk gedate.
Never again.
Nederlanders/Indo's/Kroaten.
Altijd maar afwachten of je de volgende week levend haalt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
Wel spannend. Met van die niet-welwillende ouders.
Gewoon niet mijn ding denk ik. Zijn te macho, te playerig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vertel je ervaringen. Deel ze met ons.
Dan heb je Dima nog niet gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon niet mijn ding denk ik. Zijn te macho, te playerig.
Als er iets is wat lekker ruim zit en niet plakt is het wel een basketbal jersey. Heerlijk die vrijheidquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jersey plakt aan je lichaam man. Is toch niet lekker?
Net zoals te dikke vrouwen die in de zomer topjes van jersey aan hebben en dat het dan waait en je alles kan zien.
Heb je wel terugweging gedaan? Misschien zit er nog wel 280g in de pan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef Drinky het volgende:
Volgens mij eet mijn pan mijn eten op tijdens het bereiden. Ik pleur 550g kip en 100g ui in de pan, en nadien wegen levert mij maar 370g netto op. Vieze oplichters.
Ik heb alles uit die pan gehaaldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb je wel terugweging gedaan? Misschien zit er nog wel 280g in de pan.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:35 schreef no1uknow het volgende:
lekker man al die getattoeerde bois in de OP
Dat dere milk.quote:
Net wel! Ik zag een bruine anjer.quote:
Srs ja? Zondequote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:46 schreef dreamerbulk het volgende:
damn silkroad opgerold door fbi....
waar haal ik nu mijn a-grade igf1 vandaan??
Niet generaliseren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee man meisjes van 16 weten niet wat neuken is.
En dit uiteraard. Neuken kan geleerd worden.quote:
Vrouwen die op hun 12e al volgroeid zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
27. Maarja boeiend, ex was 17 en ik 23. Dat wist ik wel.
Ook een keer gehad dat ik er achteraf achter kwam, was zelf 18, meisje dacht ik 15/16, bleek ze 12 te zijn. Inb4 Chris Hansen.
Vraag ze naar een bron voor deze stelling. Zelfs Katan schrijft dat creatine effectief is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
mn ouders denken dat dit steroiden zijngaan ze zeggen dat ik niet moet gebruiken, schadelijk, kans op verstopte hartaders etc
Ik heb het niet georganiseerd en ik was er niet bij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen de betas hebben gemeet dus... Zeker dat rotterdam kliekje... Ik wist het wel... Die carbon ¨verlinden¨C zit hierachter aight?
cracckhore alert.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:14 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou wel van die badass-uitziende meisjes.
( ben zelf ook zo )
quote:
quote:[..]
En dit uiteraard. Neuken kan geleerd worden.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik naief/goedgelovig ben.
Sarcasme is jullie vreemd?quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
Maar toppunt was toch wel de man die aan me vroeg waarom ik met zulke prachtige billen en mooi gevormde bovenbenen aan het squatten was.![]()
Goed punt, zodra ik mijn doel heb bereikt zet ik geen stap meer in de sportschool.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:16 schreef Klokov het volgende:
Als je toch al prachtige billen en mooi gevormde bovenbenen hebt waarom squat je dan nog?
tis ijskoud?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:19 schreef no1uknow het volgende:
het is kenkerlekker weer jongens en meisjes, lekker in me tanktoppie opt balkon
Nee, ik ga morgen pas weer naar de gymquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:19 schreef JackieBrown het volgende:
Was jij het Klokov?
Toen ik hem een tijdje stil bestudeerde uit ongeloof dacht ik nog eventjes of het niet gewoon iemand uit dit topic was die me kwam trollen.
Dit, zodra ik olympisch goud heb kap ik ermee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goed punt, zodra ik mijn doel heb bereikt zet ik geen stap meer in de sportschool.
noh mattie ik zit net uit de wind, recht in de zon, echt heerlijk. lekker aan m'n scriptie werkon enzoquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
Was ik toch bijna vergeten wat een idioten er bij mijn gym komen.
Bij het squatten aan een kant warm up gewicht eraan gehangen en terwijl ik aan de andere kant die schijven erop hang staat zo'n mongool ze eraf te halen. En gewoon niet luisteren terwijl ik schreeuw dat ik dat er net aan heb gehangen he![]()
quote:Maar toppunt was toch wel de man die aan me vroeg waarom ik met zulke prachtige billen en mooi gevormde bovenbenen aan het squatten was.![]()
En je PR is nu...?quote:Wel weer PR gesquat uit rage
Die eerste dacht dat mn voorganger ze erop had laten hangen en ik ze er niet af zou krijgen (15 kg schijfquote:
Kneus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die eerste dacht dat mn voorganger ze erop had laten hangen en ik ze er niet af zou krijgen (15 kg schijf)
Netjes!quote:6x70kg
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:42 schreef Awesome_ het volgende:
wie probeer je nu te imponeren met al dat gesquat? Gewoon crosstrainen en niks eten.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:54 schreef Awesome_ het volgende:
Elk pondje gaat door het mondje.
A moment on the lips, is a lifetime on the hips.
etc.
Nicequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:54 schreef Awesome_ het volgende:
Nothing tastes as good as skinny feelsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:54 schreef Awesome_ het volgende:
Elk pondje gaat door het mondje.
etc.
Je bent nu dus een berenbiefstukquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
Gisteren heb ik berenbiefstuk gegeten.
Waarom trek je die tropdas niet wat stakker aan en knel je je strot dicht?quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom trek je die tropdas niet wat stakker aan en knel je je strot dicht?
denk jequote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
Gisteren heb ik berenbiefstuk gegeten.
Not Foundquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
erg attent van je, hier is een mooi dolfijnen plaatje
[ afbeelding ]
gr Martin
Das fanta. Ze heeft d'r kisten alvast aan gedaanquote:
In her dreams.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Das fanta. Ze heeft d'r kisten alvast aan gedaan
Bedankt!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:01 schreef Awesome_ het volgende:
'In haar dromen' - voor onze Nederlandse lezers.
Hedde gij oowk sow 1tje?quote:
Keep yo distance, mothafucka.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef Awesome_ het volgende:
haha Jackie heb jij un relatie met ethanolic ja??![]()
Dat wist ik helemaal niet
haha dat heb ik aan jou en twee van je kloons verteld via dmquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef Awesome_ het volgende:
haha Jackie heb jij un relatie met ethanolic ja??![]()
Dat wist ik helemaal niet
Maar hoe poep je dan buiten als je het niet het openbaar draagt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Yep. Al draag ik m niet zo in het openbaar, alleen als slaapjurkje als etha komt logeren
Vrouwen poepen niet joh gekkie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar hoe poep je dan buiten als je het niet het openbaar draagt?
bustedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
haha dat heb ik aan jou en twee van je kloons verteld via dm
Jij gaat als vrouw veel efficienter om met voedingsstoffen daarom poep je niet. Dat is ook de reden dat jullie levensverwachting hoger ligt. Alles wordt benut. Maar dat zorgt er ook voor dat jullie sneller vadsig worden en het moeilijker is voor jullie om af te vallen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet joh gekkie.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij gaat als vrouw veel efficienter om met voedingsstoffen daarom poep je niet. Dat is ook de reden dat jullie levensverwachting hoger ligt. Alles wordt benut. Maar dat zorgt er ook voor dat jullie sneller vadsig worden en moeilijker is voor jullie om af te vallen.
Never stick your dick in crazy.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:34 schreef McNulty het volgende:
Ben een btje vlieft op Carrie.![]()
Ik moest dese ff kwijt jonges.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is beetje bipolair, maar ze is zo skattig. Kijk dan gwoon.quote:
Ja ik kijk Homelandquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze is beetje bipolair, maar ze is zo skattig. Kijk dan gwoon.Met die prachtige blonde lokken.
Ben jy ook vlieft op Carrie? Zo ja, dn moetn we gn stryden voor haar affectie jwtz.quote:
Nee op Danaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben jy ook vlieft op Carrie? Zo ja, dn moetn we gn stryden voor haar affectie jwtz.
er is maar 1 awesome dus je vergist je ahahah maar heb je allang een relatie dan want ik hoor jully hier nooit overquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ga me niet wijsmaken dat Outstanding_ en Amazing_ andere personen waren horquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
er is maar 1 awesome dus je vergist je ahahah maar heb je allang een relatie dan want ik hoor jully hier nooit over
Heeft dat je weleens kutjes gebracht??quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:37 schreef Awesome_ het volgende:
Je brengt me op ideeën. Lekker whiteknighten in US^^
Is dit een troll?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zoek een artikel of vid over de deadlift maar dan Nederlandstalig voor iemand die die de Engelse taal alleen op vakantieniveau vaardig is. Bestaat er überhaupt zoiets? Ik zit qua gedetailleerdheid te denken aan een elitefts - so you think you can deadlift maar dan dus Nederlandstalig.
Alvast bedankt
Nooit geprobeerd nog.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heeft dat je weleens kutjes gebracht??![]()
Neen.quote:
Awesome_ denkt ook dat ik een kloon van Fanta ben.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Voor Fanta ben ik bereid om een uitzondering te maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:15 schreef Klokov het volgende:
Beach, je valt toch alleen op Aziaten?
hwhaha wat een lariekoekquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Awesome_ denkt ook dat ik een kloon van Fanta ben.
happy hunting buddyquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:37 schreef Awesome_ het volgende:
Je brengt me op ideeën. Lekker whiteknighten in US^^
those tittiesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor Fanta ben ik bereid om een uitzondering te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef JackieBrown het volgende:
zojuist besloten dat ik morgen don jon ga zienJersey shore the movieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Vtec kicking in.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn hormonen zijn op hol geslagen..
Heb een onzuivere huid, libido waar je u tegen zegt, ''Ik heb zin om hem te slaan'' komt in elke zin voor.
Wat is dit.
Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt.
Serieuze antwoorden graag.
zwangerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Heb een onzuivere huid, libido waar je u tegen zegt, ''Ik heb zin om hem te slaan'' komt in elke zin voor.
Wat is dit.
Overgang inc. volle maan die gelijk in lijn staat met Jupiter.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat is dit.
Geen idee maar ik kan je helpen met het dik gedruktequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat is dit.
Je verandert in een man. Morgenochtend heb je ballen en je klit is van 12 naar 13 cm gegaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat is dit.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Overgang inc. volle maan die gelijk in lijn staat met Jupiter.
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je verandert in een man. Morgenochtend heb je ballen en je klit is van 12 naar 13 cm gegaan.
Fanty wilde aandacht en kreeg het.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://nooooooooooooooo.com/
Je kan het niet eens behoorlijk ontkrachten.quote:
Crea rage.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:22 schreef Fanta-stick het volgende:
ik wil antwoorden...zou het door whey kunnen komen?
Alle vragen des levens worden beantwoord in door het zien van deze video.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Suicide rage?quote:
Okeequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Het is anno 2013 en er bestaat nog steeds geen fatsoenlijke lens die je uiterlijk op ware vertoon laat zien, is altijd vertekend.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Alle vragen des levens worden beantwoord in door het zien van deze video.
Je bent geen wijf dan krijg je geen aandacht op internet.quote:
Dat maakt ons automatisch bondgenoten hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef Awesome_ het volgende:
haha mcnulty wij zijn aartsrivalen nu he
quote:
Foutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bent geen wijf dan krijg je geen aandacht op internet.
quote:
Het is gwn frustratie, tijd om te rijden zusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke, ik begin vast aan het designen van de antimcnulty-poster. Verzin jij vast wat valse sneren jegens hem?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat maakt ons automatisch bondgenoten he
We weten allemaal dat als jij ergens aan begint je het niet afmaakt. Ik noem een dieetclub-OP.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oke, ik begin vast aan het designen van de antimcnulty-poster. Verzin jij vast wat valse sneren jegens hem?
Aha, omdat hij kapot lelijk is. Ik snap em xDquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
Ze hebbe n clubje opgericht voor mense met n lelyk gezicht mcnulty is erbijjjj
oeii ook faya... volges mij is vms nu bondgenoot van nulty hierdoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
We weten allemaal dat als jij ergens aan begint je het niet afmaakt. Ik noem een dieetclub-OP.
xdddddddddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb geen bondgenoten nodig JayBee. Ik ben een HERKULES.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oeii ook faya... volges mij is vms nu bondgenoot van nulty hierdoor
Ja het is zo'n bepaald effect. Foto's zijn anders dan spiegelbeeld omdat spiegels je gezicht spiegelen oid. Een foto geeft je ware gezicht weer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Het is anno 2013 en er bestaat nog steeds geen fatsoenlijke lens die je uiterlijk op ware vertoon laat zien, is altijd vertekend.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:42 schreef Sapstengel het volgende:
omdat spiegels je gezicht spiegelen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
Hijs leuk. Ik vond je best grappig om eerlijk te zijn. Vooral omdat ik mezelf best wel niet lelijk vind.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Hijs leuk. Ik vond je best grappig om eerlijk te zijn. Vooral omdat ik mezelf best wel niet lelijk vind.
quote:
pic in dm ter bewijs gaarnequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Hijs leuk. Ik vond je best grappig om eerlijk te zijn. Vooral omdat ik mezelf best wel niet lelijk vind.
Verklaar die puisten dan!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het is gwn frustratie, tijd om te rijden zus
Ik wil foto zoals de spiegel laat zien maar dat lukt ze gewoon nog steeds niet met de huidige technologie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja het is zo'n bepaald effect. Foto's zijn anders dan spiegelbeeld omdat spiegels je gezicht spiegelen oid. Een foto geeft je ware gezicht weer.
Maar anderen zien jou ook zoals jij jezelf in de spiegel ziet, wat is het probleem??quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil foto zoals de spiegel laat zien maar dat lukt ze gewoon nog steeds niet met de huidige technologie.
Jongen toch. Ik heb zo'n lekkere selfie vandaag geschoten dat als je het zou zien jij spontaan je broek naar beneden zou trekken en je butcheeks uit elkaar zou trekken. Achteraf beseffende dat het maar een foto was en ik niet eens bij je in buurt was.quote:
Ja, maar dit is alleen in real zo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar anderen zien jou ook zoals jij jezelf in de spiegel ziet, wat is het probleem??
Neger wat? Come on.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar anderen zien jou ook zoals jij jezelf in de spiegel ziet, wat is het probleem??
Ohh het gaat om cammen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, maar dit is alleen in real zo.
I doubt it bro. Geiler dan mezelluf kan het helaas niet worden (vraag JB)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jongen toch. Ik heb zo'n lekkere selfie vandaag geschoten dat als je het zou zien jij spontaan je broek naar beneden zou trekken en je butcheeks uit elkaar zou trekken. Achteraf beseffende dat het maar een foto was en ik niet eens bij je in buurt was.
Ik denk dat je panzer wel een lekkertje vond toen je met hem ging shoppen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Klokov heeft wel een fucked up lekkere hoofd.
Maar als user zou ik natuurlijk IrCute nemen...
Papa's penis zie ik elke dag als we met de hele familie gaan douchen...dan wordt hij wel eens stijf van mama...Carbon heeft wel een grote pener.
haha piemelsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:03 schreef Beach het volgende:
En wie de grootste pener die je gezien hebt?
ooh, das van de stressquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ik gooi nieuwe kleding altijd eerst in de was.
En het zit voornamelijk op mijn voorhoofd.
das echt gay, shoppenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik denk dat je panzer wel een lekkertje vond toen je met hem ging shoppen.
Dat ding waar jij een hubble telescoop voor nodig hebt om het bij jezelf te kunnen zien. Haha.quote:
haquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat ding waar jij een hubble telescoop voor nodig hebt om het bij jezelf te kunnen zien. Haha.
Dat ding waar jij een hubble telescoop voor nodig hebt om het bij jezelf te kunnen zien. Hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ha
hahahahaha
hahaha
ha
ha
ahahah
hahahhhaha
hilaries!!!![]()
vertel deze nog eens
Goede lifts brah, ik voorspel dat je potentie alleen nog maar zal toenemen wanneer je gaat puberen.quote:
Ben nog nooit zo tranquilo geweest als nu.quote:
Godverdommequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef IrCute het volgende:
Ik kijk uit naar de black destroyer die je gaat meenemen voor ons avontuurtje in de USA fanta![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:28 schreef VMSDKR het volgende:
Ik word een beetje zat van Awesome_ en McNulty. Kunnen jullie niet ergens anders kinderachtig lopen doen?
quote:
zal morge een update (story) doen op me blog kan je mn avontuurtjes meelezen grquote:
oke ik zet de rss-feed aan pindarotsjes erbij en smullen (dubbelop).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zal morge een update (story) doen op me blog kan je mn avontuurtjes meelezen gr
Ja wel elke 2 uur eten en voor het slapen caseine nemen anders raak je alle spieren kwijt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga yoghurt eten met stukjes banaanschijfjes ( ik snijd zelf ), wil niet katabool gaan![]()
Atlantisquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 04:42 schreef star_gazer het volgende:
Silk road is weg. Waar kan ik nu test kope
feestje gehad? lekker kaakschaatsend in de club gestaan?quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Papa's penis zie ik elke dag als we met de hele familie gaan douchen...dan wordt hij wel eens stijf van mama...Carbon heeft wel een grote pener.
Low blow Jackie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:42 schreef JackieBrown het volgende:
Gewoon nachtdienst denk ik henk, jmp is niet zo glamoureus
Waarom vind jij dit zo interessant?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:03 schreef Beach het volgende:
En wie de grootste pener die je gezien hebt?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:54 schreef Klokov het volgende:
Beach is homo want hij valt op Aziaten en dat zijn allemaal tranny's
quote:
Niks mis mee, mocht je homo zijn. Het maakt het voor de rest hier wel wat duidelijker waarom je onder mannenpicsquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niks mis mee, mocht je homo zijn. Het maakt het voor de rest hier wel wat duidelijker waarom je onder mannenpicssmileys zet.
Nee hoor, nee. Niks aan de hand. Alles cool Beach. Ik oordeel niet. Geen sprake van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:35 schreef Beach het volgende:
[..]
N-no homo is het altijd toch? Geloof me aub.
Er moet gewoon meer info zichtbaar zijn bij je username / -icon. Dus of je hetero, homo/lesbisch of bi bent. En je leeftijd. En of je een relatie hebt. En of je een relatie en/of fuckbuddy zoekt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee hoor, nee. Niks aan de hand. Alles cool Beach. Ik oordeel niet. Geen sprake van.
Ray, waar zat die ignoreknop?
En kwam dat door mijn post of kijk je altijd zo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zo zag mijn gezicht eruit tijdens het lezen van jouw post.
Helemaal geen verkeerd plan eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er moet gewoon meer info zichtbaar zijn bij je username / -icon. Dus of je hetero, homo/lesbisch of bi bent. En je leeftijd. En of je een relatie hebt. En of je een relatie en/of fuckbuddy zoekt.
FB / RfC: extra userinfoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Helemaal geen verkeerd plan eigenlijk.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En kwam dat door mijn post of kijk je altijd zo?
En dat had je van te voren niet kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:11 schreef fathank het volgende:
Laat je godverdomme nooit een geurbehandeling voor je airco aansmeren.
Wat een ellende, die lucht slaat op je luchtwegen. Rij al 3 dagen met het raam open voor frisse lucht
Hebben ze gedaan als extra servicequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dat had je van te voren niet kunnen bedenken?
M.a.w. er komt een gigantische hoeveelheid bacterien uit je airco. Zeer ongezond. Grondig reinigen, incl. filter vervangen, zonder meurbehandeling lijkt me de enige oplossing.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan als extra service.
Was eerste keer dat ik bij deze garage ben geweest. Ze hebben m'n auto zelfs gewassen
Maar dalijk ff langsrijden of ze dat niet ongedaan kunnen maken, geen idee hoe dat in z'n werk gaat zo'n geurbehandeling. Maar je wordt er gewoon hondsberoerd van. Keel is opgezwollen, slikken (haha hij zei slikken) gaat niet al te soepel en pijn trek weg richting m'n oor.
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen Jammer dat je er kotsmisselijk van wordt na een uurtje
Bye bye gains
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat feel wanneer iemand je optilt alsof je niks weegt.Mijn vriendin welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat feel wanneer iemand je optilt alsof je niks weegt.lol gelijk niagara falls ofnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The fuckkkkquote:
Hoe kan je z'n reactie niet snappen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet.
[..]
Hahah sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |