Of je keuzevak over sprookjes afronden. Voel je vrij om het voor mij te doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Oh ik kan ook Guildwars gaan spelen en voetballen halfjes ernaast...
Dikke prima inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tante Es zegt hoi...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sloeg dicht toen ik Rayman zag, dan schiet mijn lichaam in een defensieve staat...
Iemand een link van Lucky zonder Rayman?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sloeg dicht toen ik Rayman zag, dan schiet mijn lichaam in een defensieve staat...
Met z'n dubbele agenda..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tante Es zegt hoi...
[ afbeelding ]
True, het was Jakhals Erik die van Guus Meeuwis had moeten winnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijp had moeten winnen versus Jan Kooijemans.
Waarom?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:05 schreef Karina het volgende:
Freek![]()
Hopelijk met enge dieren waar Matthijs bang voor is![]()
Zingt miss Montreal niet ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat over stotteren lijkt me ook leuk, vind dat altijd een interessant fenomeen. En Arie voegt ook wel wat toe
En ik dacht dat ik Giel-fan wasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef OProg het volgende:
En inderdaad:
Giel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo weer een onbenullig nummertje laten horen dat hij op internet heeft gevonden. Achter zijn onverschillig dj setje.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef OProg het volgende:
En inderdaad:
Giel![]()
Zo weer een onbenullig nummertje laten horen dat hij moet laten horen van een of andere kutplatenmaatschappij. Achter zijn onverschillig dj setje.
Miste ik iets?quote:
Je hoort helaas niet zo heel veel meer van hem hier. Wel laatst bij Toppop3. Daar werd zijn nieuwe CD nog genoemd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is echt goed, jammer dat mensen hem alleen daar nog van kennen.
Oh. Die.quote:
Ik hou niet van soul. Daar gaat het al mis.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is echt goed, jammer dat mensen hem alleen daar nog van kennen.
Hier scheiden onze wegen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hou niet van soul. Daar gaat het al mis.
Aan? Onder.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:32 schreef Kroelo het volgende:
[..]
nu mag ze nog vaker aan tafel, en niet alleen aan de DWDD tafel
Want jij pijpt je schoonvader ook altijd inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
gedraag je eens niet als een kleuter. ;+
Ik dacht laat ik em maar maken. Maar ik heb geen schoonvader, dus nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want jij pijpt je schoonvader ook altijd inderdaad.
in de showbizz kan dat allemaalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou en. Kan mij dat nou schelen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo schrijf je dat helemaal niet.
Alors stond model voor De Passievrucht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
In de haven er eentje opgepikt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:34 schreef marcodej het volgende:
Er zit een stuk chinees tussen mn tanden.
Achter het station dan.quote:
Zo tenenkrommend hoe Matthijs er altijd naast staat, al zou ik ook niet weten hoe je er naast zou moeten staanquote:
Gewoon met een pistool tegen je slaap.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zo tenenkrommend hoe Matthijs er altijd naast staat, al zou ik ook niet weten hoe je er naast zou moeten staan
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon met een pistool tegen je slaap.
Daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voor.EindhovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________________!
know'm sayin?
word? word.
Dat sowieso.quote:
Kapotschieten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:43 schreef Kroelo het volgende:
shit, de hond van de buren begint weer eens met blaffen, kan ik m'n tv niet goed meer horen
Dat ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Maja, Alors komt uit Friesland dus dat tof doen staat een beetje raar.
Holaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:46 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Avond.
Heeft hij een toupetje op?Wel een dikke bos haar ineens.
Doe nou niet alsof het een leuke film is, ik weet dat je z'n avond wilt verpesten. Maar dit is wel heel hard van jequote:
Je kon het zeker niet echt volgen.quote:
M-m-mietje!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:48 schreef Remzz het volgende:
Bah, ik stotter zelf maar ik kan dit nooit aanzien op tv
Beetje zo'n vrijgevochten Anouktype.quote:
Ik kan er gewoon helemaal niet tegen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik krijg het altijd een beetje benauwd als ik dat hoor. Niet lullig bedoeld.
Ik zei goede film. En ik wil niemands avond verpesten gek.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof het een leuke film is, ik weet dat je z'n avond wilt verpesten. Maar dit is wel heel hard van je
ja ik o-oo-ooookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Eng is dat he? Straks moet je een keer koken of de was doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Beetje zo'n vrijgevochten Anouktype.
Ik zeg ook niet dat de film moeilijk is.quote:
En dan ga je de zinnen van diegene afmaken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik denk inderdaad dat de gemiddelde fokker wel een andere bestemming voor haar mond weet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Roos lijkt me wel iemand die in principe niet veel hoeft te zeggen.
Waaar zie jij een waardeoordeel? Heb jij vaker last van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Eng is dat he? Straks moet je een keer koken of de was doen.
Nee ik krijg het echt benauwd. Ik word er helemaal nerveus van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ga je de zinnen van diegene afmaken?
ik probeer altijd zo geduldig mogelijk over te komen bij stotteraars maar van binnen ga je doodquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik krijg het echt benauwd. Ik word er helemaal nerveus van.
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Tegenover Giel Beelen, nou nou. tis toch wat.
Verschrikkelijke vent is het.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef -Willempie- het volgende:
Mathijs denkt echt dat ze achterlijk zijn
Beetje kinderlijk tegen ze praten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef -Willempie- het volgende:
Ach deze mensen stotteren, ze hebben geen terminale kanker of iets dergelijks.quote:
Een Chinees schaap?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
Ik ga zo even een tandenstoker pakken. Er zit echt een half schaap tussen mn tanden.
Nee ok ik overdreef een beetjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach deze mensen stotteren, ze hebben geen terminale kanker of iets dergelijks.
Knoop-in-je-zakdoek modus is weer aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef -Willempie- het volgende:
Glaasje melk erbij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
Ik ga zo even een tandenstoker pakken. Er zit echt een half schaap tussen mn tanden.
Dat is het voor die mensen natuurlijk ook een beetje.. Als je er je hele leven al zoveel last van hebt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:55 schreef FredVleespet het volgende:
Mathijs doet net of het een wonder is
We kunnen best grappen gaan maken over mensen met terminale kanker als je graag naar de hel wilt.quote:
Nah ik heb al bijna alles en iedereen weleens uitgelachen, dus ik kom daar sowieso wel terecht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
We kunnen best grappen gaan maken over mensen met terminale kanker als je graag naar de hel wilt.
ok, dank. Dat was me niet geheel duidelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar moet je van uit kunnen gaan!
quote:
Corrie lacht om mongooltjes en mensen met de meest verschrikkelijke handicaps. Er is al een hele suite in hel voor d'r gereserveerd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
We kunnen best grappen gaan maken over mensen met terminale kanker als je graag naar de hel wilt.
Gewoon laten inslapen. Is voor iedereen beter.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef alors het volgende:
Sneu voor Ymke, ja en ik mag haar ook niet.
Welke tetters?quote:
Neequote:
Vind hem er nu iets beter uitzien. Maar zou hem alsnog mijn bed uitgooienquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:03 schreef marcodej het volgende:
Bo Saris, ik wacht wel tot ie klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |