SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SosuaCafe op 03-10-2013 10:20:57 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ze hebben nog een twitter kanaal, daar is de laatste post pas 10 uur geleden. Maar daar posten ze alleen maar dezelfde link.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:46 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind het wel erg slecht dat de laatste twitter post van 20 uur geleden is.
Vooral omdat een aantal er wel gemakkelijk in kunnen, maar een aantal ook gewoon helemaal niet.
Net alsof ze bij R* niet keihard aan het werken zijn om de problemen op te lossen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:46 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind het wel erg slecht dat de laatste twitter post van 20 uur geleden is.
Vooral omdat een aantal er wel gemakkelijk in kunnen, maar een aantal ook gewoon helemaal niet.
Nee! Nu op het kantoor:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Net alsof ze bij R* niet keihard aan het werken zijn om de problemen op te lossen.
GTA? What game?? ($.$) $$$quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:04 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Nee! Nu op het kantoor:
[ afbeelding ]
"GTA On.. wat?"
Schat de kans heel klein.. Ik zit ook al 2 dagen te kloten..quote:
Nee we zijn massaal aan het spelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:20 schreef Freezor het volgende:
Ik krijg nu als ik op de PS3 vanuit story mode naar online switch een zwart scherm en dan niks... Hebben meer mensen dat?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee we zijn massaal aan het spelen.
Switchen via pijltje omlaag en dan bij die character de onderste bedoel je?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:24 schreef Freezor het volgende:
[..]
Snap ik, maar gister kreeg ik nog een nette error. Een zwart scherm is nog deprimerender.
Jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Switchen via pijltje omlaag en dan bij die character de onderste bedoel je?
Ok, thanks. Dan kan ik nu op die manier ondervinden dat het niet werkt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar je moet via menu proberen
Meeste 'succes' had ik met een 'invite only' sessie. Dan kom ik zover dat ie in een auto stapt en dan pas een error geeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:27 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ok, thanks. Dan kan ik nu op die manier ondervinden dat het niet werkt.
Yep had ik gisteren. En als je die eerste error krijgt en op rondje drukt (PS3) dan gaat het filmpje verder maar dan loopt ie vast met laden tijdens het wachten op spelers.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Meeste 'succes' had ik met een 'invite only' sessie. Dan kom ik zover dat ie in een auto stapt en dan pas een error geeft
Snap uberhaupt niet wat daar leuk aan is, al die stunt jumps halenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Is het niet leuker om eerst 100% op sp te halen?
Die stuntjumps gaan nog wel,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Snap uberhaupt niet wat daar leuk aan is, al die stunt jumps halen
Je doet die race tegen iemand anders die ook online is. Misschien zit die door de headset te blaffen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:42 schreef kawa4 het volgende:
Ik heb meer verbinding als gister,
Ben nou opgehaald door lamar,
Maar niu hoor ik er ook iemand doorheen praten
En nou zijn we hier aangekomen,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:47 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Je doet die race tegen iemand anders die ook online is. Misschien zit die door de headset te blaffen?
Waarom speel je op een magnetron?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
En nou zijn we hier aangekomen,
Al een minuut of 10
[ afbeelding ]
Maar heb nog niet geracet heur
ik heb hem na 2x 20 min zo afgezet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
En nou zijn we hier aangekomen,
Al een minuut of 10
[ afbeelding ]
Maar heb nog niet geracet heur
Kinderen van 14 die denken dat de microfoon van hun headset bij de overburen staatquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:47 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Je doet die race tegen iemand anders die ook online is. Misschien zit die door de headset te blaffen?
*gniffel* vintage joh!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:52 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Waarom speel je op een magnetron?
fixedquote:
Ho ho ho, nix tegen mijn oerdegelijk on-hd achtige tvquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:52 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Waarom speel je op een magnetron?
ben ook nog aan het uitvogelen hoe je ze benzine kan laten lekken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:55 schreef over_hedge het volgende:
Valt me trouwens op dat autos geen bezine dop hebben
Als aids een tv wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:56 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ho ho ho, nix tegen mijn oerdegelijk on-hd achtige tv
Kut ding is nie kapot te krijgen
Je kan die rijdende tankers wel lek schietenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ben ook nog aan het uitvogelen hoe je ze benzine kan laten lekken.
Niet een nieuwe maken!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:58 schreef marimbondo het volgende:
OMG!@#! Was ik lvl 8, 30.000 op de bank ga ik even eten, start ik het spel opnieuw op moet ik weer karakter aanmaken en is alles wat ik had weg!!!
Yep, dat probeer ik ook de hele tijd opnieuw proberenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Is die message van cloud niet beschikbaar een kwestie van opnieuw blijven proberen?
Thanks, heb wel een nieuwe gemaakt... maar de race laadde niet, hopelijk krijg ik straks weer mijn "oude" poppetje terug...quote:Niet een nieuwe maken!
Wacht dat je Cloud online is en dan opnieuw proberen dat had ik namelijk ook paar keer
Niet erop ingaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik kreeg nu opeens een bericht dat cloud was restored en ik opnieuw moet inloggen. Geloof er alleen weinig van
Je oude poppentje krijg je niet meer terug, dat had ik ook namenlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:04 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Thanks, heb wel een nieuwe gemaakt... maar de race laadde niet, hopelijk krijg ik straks weer mijn "oude" poppetje terug...
Inderdaad nietquote:Je oude poppentje krijg je niet meer terug, dat had ik ook namenlijk
Hoorde ook mensen praten net.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:42 schreef kawa4 het volgende:
Ik heb meer verbinding als gister,
Ben nou opgehaald door lamar,
Maar niu hoor ik er ook iemand doorheen praten
Zelfde hier ,, ben 2x tot de race gekomen ... thats it.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Roces18 het volgende:
Ik kom op dit moment tot het creeeren van een karakter voor de zoveelste keer waarna die freezed en waarna ik mijn ps uitzet. Ik geef het serieus op voor vandaag. Misschien morgenavond weer nieuwe kansen. We komen in ieder geval (de meerderheid) al verder dan gister.
Ze zien er gelukkig beter uit als je uit het creatie scherm komt en de eerste race moet doen. Waarom ze zo lelijk zijn als je bezig bent met er eentje te maken, dat moet je Rockstar vragen.quote:
Heb het paar keer geprobeerd vandaag morgen weerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:42 schreef Divje het volgende:
Werd 20 meter boven het Vinewood sign gespawned. Pleur naar beneden, zie dat ik weer level 1 ben en opeens 12893 op zak hebmaar geen missies of wat dan ook te doen. Join een andere sessie en krijg die intro weer te zien, moet opnieuw racen maar kijk al 10 minuten naar 'launching session'
Werd weer aan het begin van de race gezet. Kreeg toen 'Player active on the job. Would you like to spectate?' te zien. druk op cancel en word weer naar SP gekatapulteerdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb het paar keer geprobeerd vandaag morgen weer
Had trouwens net precies hetzelfde
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:43 schreef 2dope het volgende:
Zojuist weer voor 't eerst geprobeerd online te spelen, wel meteen gelukt. Helaas kan ik nog steeds niet een eigen 'persoonlijk' character aanmaken en moet ik steeds met een temp. char. spelen.
Heeft het zin om dit te blijven proberen? Dus via het menu 'choose character' en dan hopen dat de 'cloud servers' () het doen? Of is dat een gebed zonder einde?
Denk dat je dan niet gekilled kan worden in de map zelf.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:07 schreef PSV1990- het volgende:
Ben solo aan het spelen.... wat is het verschil met go online?
TDM is wel lachen idd, alleen jammer van de verplichte (?) auto-aim. Je hoeft alleen nog maar op de radar te kijken en je kan gewoon blind iedereen afmaken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:10 schreef Droathoah het volgende:
EINDELIJK online wat kunnen doen. Paar mensen gekilled, gelijk een bounty op me hoofd. Paar potjes tdm gedaan, erg leuk!
Jawel door de politie en andere mensen van het spel zelfquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:10 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Denk dat je dan niet gekilled kan worden in de map zelf.
Not sure....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:11 schreef 2dope het volgende:
9
[..]
TDM is wel lachen idd, alleen jammer van de verplichte (?) auto-aim. Je hoeft alleen nog maar op de radar te kijken en je kan gewoon blind iedereen afmaken.
Niet verplicht, ik zat gisteravond in een TDM met free-aim.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:11 schreef 2dope het volgende:
9
[..]
TDM is wel lachen idd, alleen jammer van de verplichte (?) auto-aim. Je hoeft alleen nog maar op de radar te kijken en je kan gewoon blind iedereen afmaken.
je verliest alles wat boven de 5000 op zak, die 100 die iemand dropped is als die minder dan 5000 op zak heeft. dus die gene verliest zelf nietsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef Laser. het volgende:
Je krijgt dus $100 als je iemand killed als ik het goed begrijp. Verlies je dan ook $100 als je wordt gedood? In DM dan hè.
Jupquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:28 schreef Furdinand het volgende:
Waarom zegt hij bij mij dat de cloud servers unavaileble zijn? Is dit bij anderen ook?
dus als iemand 10000 op zak heeft en je doodt hem, dan krijg je 5000??quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef Chillings het volgende:
[..]
je verliest alles wat boven de 5000 op zak, die 100 die iemand dropped is als die minder dan 5000 op zak heeft. dus die gene verliest zelf niets
Ja, hele kolere spel werkt niet. Je kan als het goed is wel offline spelen, dus de online sp mode, zonder te saven. Je character raak je kwijt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:28 schreef Furdinand het volgende:
Waarom zegt hij bij mij dat de cloud servers unavaileble zijn? Is dit bij anderen ook?
Gaar man... Doe of voor iedereen, of niemand en zorg dat zo snel mogelijk wel iedereen kan...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, hele kolere spel werkt niet. Je kan als het goed is wel offline spelen, dus de online sp mode, zonder te saven. Je character raak je kwijt.
Blijkbaar heeft rockstar preffered players oid. Hoorde dat sommige al lvl100 waren. Ja amahoela, ik kom er al 2 dagen niet in.
Valt mij op dat alle youtubers wel normaal online kunnenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, hele kolere spel werkt niet. Je kan als het goed is wel offline spelen, dus de online sp mode, zonder te saven. Je character raak je kwijt.
Blijkbaar heeft rockstar preffered players oid. Hoorde dat sommige al lvl100 waren. Ja amahoela, ik kom er al 2 dagen niet in.
Was je online als in, 'zonder het spel op te slaan en met geen beschikbare cloud servers' of 'ik kan saven, character blijft ook bestaan' ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef Strani het volgende:
Ik was vannacht een tijdje online, toen alle Europeanen naar bed waren. Beviel eigenlijk best, maar ben erg benieuwd naar hoeveel mensen uiteindelijk (net als ik) zonder headset gaan spelen.
Of het karakter nog steeds bestaat moet blijken als ik weer online kan maar het gouden saving-tekentje verscheen wel en ging ook netjes weer weg. Ik heb wat missies kunnen doen, m'n auto kunnen pimpen en dat soort dingen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Was je online als in, 'zonder het spel op te slaan en met geen beschikbare cloud servers' of 'ik kan saven, character blijft ook bestaan' ?
Een team deathmatch gekocht?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef SevD het volgende:
Ik heb echt amper last nuRang 5, net een TDM gekocht en aan t sparen voor een garage (heb pas 3000
)
Rond welke tijd was dat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef Strani het volgende:
Ik was vannacht een tijdje online, toen alle Europeanen naar bed waren. Beviel eigenlijk best, maar ben erg benieuwd naar hoeveel mensen uiteindelijk (net als ik) zonder headset gaan spelen.
Koop nog maar geen garage, had er een gekocht, opeens was hij weg, inclusief de auto's die erin stondenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef SevD het volgende:
Ik heb echt amper last nuRang 5, net een TDM gespeeld en aan t sparen voor een garage (heb pas 3000
)
Duurt nog wel ff voordat ik dat bij elkaar geraapt hebquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Koop nog maar geen garage, had er een gekocht, opeens was hij weg, inclusief de auto's die erin stonden. Heb ook al genoeg voor een appartement, maar durf hem hierdoor nog niet te kopen
Chill man... ik heb het een tijdje aangekeken, ook op GTAForums, en ik kan er echt niet bij dat sommigen (volwassenen zelfs!) zich zo kwaad maken over iets als dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Rockstar kan hun troep in hun reet steken. Tyfus spel.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ga jankenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Rockstar kan niks aan doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Rockstar kan niks aan doen![]()
http://support.xbox.com/e(...)d=furl_servicealerts
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Na 3 pogingen nog steeds niet gelukt...
PS3/Xbox?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
Bij mij doet online het nu ook. Enige is dat mijn character van gister weg is :p Nu een nieuwe gemaakt, weer die race etc.
Ik sta in de psn lijst, maar ik hoor op de xbl lijst wil je het veranderen? Mijn naam is shoka95.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ben ook nog aan het uitvogelen hoe je ze benzine kan laten lekken.
Jup, draaide gisteravond soepeler dan vanavond :p Alleen mn character kwijt, dus opnieuw beginnenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef prefix1 het volgende:
woow op xbox kunnen dus wel veel mensen online
Voor mij werkte het niet (PS3). Eerste keer krijg ik mijn allereest gemaakte mannetje terug (wat er met de 2 daarna is gebeurd, who knows). Tweede keer waren al mijn mannetjes weer weg, maar ook problemen met Social Club.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:04 schreef YepssNL het volgende:
Dit is een fix voor de xbox en ik weet niet of het ook voor de ps3 werkt
Werkt niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:04 schreef YepssNL het volgende:
Dit is een fix voor de xbox en ik weet niet of het ook voor de ps3 werkt
jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Donderjagers het volgende:
Ik zit met DivHH in een session.PS3
Kun je online ook tattoos laten zetten?
http://www.rockstargames.(...)-launch-updates.htmlquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:35 schreef sjonnie1990 het volgende:
I spent 5 hours playing my character and then my game froze and of course when i got back on GTA my character was gone. I know a lot of you are having the same issue but mine is a bit more serious. I bought $500,000 of in-game cash which was $10.00 of my real life money. My character got deleted after i had purchased the $500,000 so am i going to get reimbursed or will my character show up again once this is all fixed? This sucks. If you know any info please comment on this. Thanks![]()
![]()
Die reactie's daarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
http://www.rockstargames.(...)-launch-updates.html
For the time being and until we have been able to get everybody access to GTA Online and things are running smoothly, we have disabled the option of purchasable GTA$ cash packs. Players can however keep on earning GTA$ by pulling off Jobs and other profitable gameplay activities rather than purchasing cash packs.
xD
Vreemd dat ze niets vermelden over de 'wel cd spelen, maar niet kunnen saven in de cloud' problemen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:36 schreef Rickk_ het volgende:
http://www.rockstargames.(...)-launch-updates.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |