Ah thanks, wist niet dat het een bug was. Afgelopen maand is IOS6 uitgekomen voor AppleTV (Die lopen 1 versie achter met de IOS van de telefoons), maar het probleem bestaat dus schijnbaar nog steeds.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ik dit zo hier https://discussions.apple.com/thread/4752184?start=0&tstart=0 lees, is het meer een soort bug aan Apple's kant, die er afhankelijk van de software versie wel of niet is. Weet niet welke versie Apple software jij op je apparaat hebt? (heb zelf geen Apple TV overigens)
Wat bizar dat het een bug isquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ik dit zo hier https://discussions.apple.com/thread/4752184?start=0&tstart=0 lees, is het meer een soort bug aan Apple's kant, die er afhankelijk van de software versie wel of niet is. Weet niet welke versie Apple software jij op je apparaat hebt? (heb zelf geen Apple TV overigens)
Dat ga ik nog even testen!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef Copycat het volgende:
En als je de laatste afl. van begin tot eind versneld afspeelt?
unblock-us gebruiken? Wel betaald maar veel beter dan tunlr imo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:00 schreef RedFever007 het volgende:
Gisteren de hele tijd last van het niet in HD kunnen kijken van content via Tunlr (al weet ik niet of dit relevant is) meer mensen hier problemen mee(gehad)? en zo ja: hoe is dit op te lossen?
Heb een appleTV (had ik nog liggen) en een paar keer herstart gedaan zonder succes
Orange is the New Black is wel een aanrader vond ik zelf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... dat was breaking bad.
House of cards? Walking dead? Wat ga ik nu kijken?
Walking Dead is vermakelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... dat was breaking bad.
House of cards? Walking dead? Wat ga ik nu kijken?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ik heb een hele vermakelijke foute realityshow gevonden . Ru pauls dragrace , soort America next model met tranvestieven , ik pak de popcorn want ik denk dat dit wel heel vermakelijk gaat worden
In amerika gaan de geruchten rond 26 oktober hopelijk ook hierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:23 schreef Lemsterr het volgende:
Na Breaking Bad ook maar begonnen aan SOA. Iemand enig idee wanneer seizoen 5 op Netflix komt aangezien ze al bij seizoen 6 zijn.
gewoon toevoegen aan "mijn lijst" door op de gelijknamige knop te druk die bij elke serie/film staatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:59 schreef Typisch het volgende:
is het mogelijk ergens een ''to watch'' lijstje te maken in netflix?
Ik vraag me af waarom alleen de NL Netflix die mijn lijst optie heeftquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon toevoegen aan "mijn lijst" door op de gelijknamige knop te druk die bij elke serie/film staat
De pilot vond ik zo tenenkrommend slecht dat ik nooit verder ben gaan kijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sons of Anarchy , hele goede serie
Ik kwam ook niet verder dan de pilot van SoAquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De pilot vond ik zo tenenkrommend slecht dat ik nooit verder ben gaan kijken.
Uitmaken!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben besloten dat we het abbo gaan opzeggen omdat er echt niks fatsoenlijks op die Nederlandse komt. Zij wil niet de Amerikaanse oid
Mijn vriendin en ik hebben beslotenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben besloten dat we het abbo gaan opzeggen omdat er echt niks fatsoenlijks op die Nederlandse komt. Zij wil niet de Amerikaanse oid
Sterkte met de verwerking.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
Aha dus jij hebt niet de broek aan thuisquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
Niets fatsoenlijks? Dan ben ik benieuwd wat er bij jullie onder fatsoenlijk valt. En waarom wil ze de internationale opties niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
omdat ze het alleenn met nl subjes snapt weetjewelll en keiduur en we moeten bezuiniguuhhquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets fatsoenlijks? Dan ben ik benieuwd wat er bij jullie onder fatsoenlijk valt. En waarom wil ze de internationale opties niet?
Open vraag want ik heb het (nog) niet.... wat is er wel voor boeiends dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets fatsoenlijks? Dan ben ik benieuwd wat er bij jullie onder fatsoenlijk valt. En waarom wil ze de internationale opties niet?
Trial nemen, zelf kijken. Vraag is al 100x gesteld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Open vraag want ik heb het (nog) niet.... wat is er wel voor boeiends dan?
Laatste seizoenen van breaking bad, Dexter, Californication, GoT staan er op?
Staan 2013 films er op?
Ik dacht gelezen te hebben dat de content voornamelijk wat gedateerd is?
Ik vind sowieso iets niet pas boeiend als het het nieuwste van het nieuwste is. Maar BB staat op de USA-versie tot het eerste deel van het laatste seizoen. GoT staat er volgens mij niet op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:00 schreef Godtje het volgende:
Open vraag want ik heb het (nog) niet.... wat is er wel voor boeiends dan?
Laatste seizoenen van breaking bad, Dexter, Californication, GoT staan er op?
Staan 2013 films er op?
Ik dacht gelezen te hebben dat de content voornamelijk wat gedateerd is?
Dank. En ik neem geen proefabo na deze uiteenzetting. Want dat is voor mij geen boeiende conent.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Trial nemen, zelf kijken. Vraag is al 100x gesteld.
Nee, Netflix heeft niet de laatste seizoenen. Het is een moderne vervanger voor wat je vroeger in de videotheek deed: voor een rek vol ietwat oudere films staan en kijken waar je zin in had of kreeg om te kijken. Als je 3 uur na uitzending de laatste Dexter wil kijken, moet je downloaden. Als je nog nooit Dexter hebt gezien en een enorme inhaalslag wilt doen, is Netflix hartstikke handig. Zelfs de US Netflix heeft niet 'alles' (er is geen legale oplossing die 'alles' heeft, trouwens) - seizoen 3 van The Walking Dead is pas net op de US Netflix gezet, vlak voor aanvang van seizoen 4 dus. Dat zie je denk ik wel vaker. Kunnen mensen even bijkijken voor de nieuwe op tv komt.
Op de US netflix staat de oude Dr. Who. Daar werd ik echt heel blij van.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind sowieso iets niet pas boeiend als het het nieuwste van het nieuwste is. Maar BB staat op de USA-versie tot het eerste deel van het laatste seizoen. GoT staat er volgens mij niet op.
Hoever Dexter erop staat, weet ik niet. Maar daar kon je na seizoen 4 ook beter mee stoppen.
Ik vind een groot aantal series zeker de moeite: Arrested Development, Orange is the New Black, Luther, Sherlock en uiteraard House of Cards, zowel de originele als de VS-remake. En ik heb laatst Side Effects zitten kijken, volgens mij een film uit 2013?
Wat mij betreft mogen er zelfs wat meer echte klassiekers op komen. Film Noirs uit de 40s, daar zouden ze mij nog blijer mee maken.
Maar dat is een kwestie van smaak. Ik kijk al niet veel en wat ik kijk ben ik bij de laatste seizoenen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind sowieso iets niet pas boeiend als het het nieuwste van het nieuwste is. Maar BB staat op de USA-versie tot het eerste deel van het laatste seizoen. GoT staat er volgens mij niet op.
Hoever Dexter erop staat, weet ik niet. Maar daar kon je na seizoen 4 ook beter mee stoppen.
Ik vind een groot aantal series zeker de moeite: Arrested Development, Orange is the New Black, Luther, Sherlock en uiteraard House of Cards, zowel de originele als de VS-remake. En ik heb laatst Side Effects zitten kijken, volgens mij een film uit 2013?
Wat mij betreft mogen er zelfs wat meer echte klassiekers op komen. Film Noirs uit de 40s, daar zouden ze mij nog blijer mee maken.
Ja, die staan ook allemaal op BBC iPlayer, die heeft sowieso best wat overlap met Netflix. Vandaar dat ik mijn abonnnement op iPlayer ook stop, begin volgend jaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:07 schreef Luigi het volgende:
Op de US netflix staat de oude Dr. Who. Daar werd ik echt heel blij van.. Die continue jacht naar het nieuwste van het nieuwste snap ik ook niet zo. Zeker niet gezien het prijspeil van Netflix. Verwacht je echt voor 8 euro per maand de nieuwste blockbusters te kunnen kijken?
.
Zelf weten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dank. En ik neem geen proefabo na deze uiteenzetting. Want dat is voor mij geen boeiende conent.
Dat maakt ook de opmerking dat er weinig boeiende content is niet zo ongeloofwaardig als wat sommige doen lijken wat mij betreft.
Zoals alles. Maar om te claimen dat er niets fatsoenlijks op staat, is imo toch echt zwaar overdreven.quote:
Het lijkt me een stelling die op hun persoonlijke situatie van toepassing is. Niet voor de gehele bevolking.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals alles. Maar om te claimen dat er niets fatsoenlijks op staat, is imo toch echt zwaar overdreven.
Sommige mensen doen net of ze denken dat ze het moéten nemen ofzo. Omdat het hip is ofzo? En dat wij ze dan moeten gaan overtuigen ofzo. Neger please, het is een commercieel product en een vrij land, besteed je geld lekker anders dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
Overdrijven, je zegt het zelf.
Maar ieder zijn meug, is het niks voor je, dan zijn er nog volop andere opties.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Op de UK Netflix heb je iig ALLE Breaking Bad afleveringen.
Oh echt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Op de UK Netflix heb je iig ALLE Breaking Bad afleveringen.
Als ik het kan ...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat zeg ik.
En dat is echt geen rocket science om dat voorelkaar te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |