Ah thanks, wist niet dat het een bug was. Afgelopen maand is IOS6 uitgekomen voor AppleTV (Die lopen 1 versie achter met de IOS van de telefoons), maar het probleem bestaat dus schijnbaar nog steeds.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ik dit zo hier https://discussions.apple.com/thread/4752184?start=0&tstart=0 lees, is het meer een soort bug aan Apple's kant, die er afhankelijk van de software versie wel of niet is. Weet niet welke versie Apple software jij op je apparaat hebt? (heb zelf geen Apple TV overigens)
Wat bizar dat het een bug isquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ik dit zo hier https://discussions.apple.com/thread/4752184?start=0&tstart=0 lees, is het meer een soort bug aan Apple's kant, die er afhankelijk van de software versie wel of niet is. Weet niet welke versie Apple software jij op je apparaat hebt? (heb zelf geen Apple TV overigens)
Dat ga ik nog even testen!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef Copycat het volgende:
En als je de laatste afl. van begin tot eind versneld afspeelt?
unblock-us gebruiken? Wel betaald maar veel beter dan tunlr imo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:00 schreef RedFever007 het volgende:
Gisteren de hele tijd last van het niet in HD kunnen kijken van content via Tunlr (al weet ik niet of dit relevant is) meer mensen hier problemen mee(gehad)? en zo ja: hoe is dit op te lossen?
Heb een appleTV (had ik nog liggen) en een paar keer herstart gedaan zonder succes
Orange is the New Black is wel een aanrader vond ik zelf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... dat was breaking bad.
House of cards? Walking dead? Wat ga ik nu kijken?
Walking Dead is vermakelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... dat was breaking bad.
House of cards? Walking dead? Wat ga ik nu kijken?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ik heb een hele vermakelijke foute realityshow gevonden . Ru pauls dragrace , soort America next model met tranvestieven , ik pak de popcorn want ik denk dat dit wel heel vermakelijk gaat worden
In amerika gaan de geruchten rond 26 oktober hopelijk ook hierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:23 schreef Lemsterr het volgende:
Na Breaking Bad ook maar begonnen aan SOA. Iemand enig idee wanneer seizoen 5 op Netflix komt aangezien ze al bij seizoen 6 zijn.
gewoon toevoegen aan "mijn lijst" door op de gelijknamige knop te druk die bij elke serie/film staatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:59 schreef Typisch het volgende:
is het mogelijk ergens een ''to watch'' lijstje te maken in netflix?
Ik vraag me af waarom alleen de NL Netflix die mijn lijst optie heeftquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon toevoegen aan "mijn lijst" door op de gelijknamige knop te druk die bij elke serie/film staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |