abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131838998
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb de DNS van Tunlr ingesteld, maar hij doet het niet. Meer mensen hier last van? Ik heb Unblock-US ook al gehad, maar daar is mijn proefperiode van voorbij, maar ik wil heen graag Mortal Instruments kijken en volgens mij staat die al wel op de Amerikaanse.
Volgens mij staat die er nog niet op hoor
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131839388
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 11:20 schreef pikinhand het volgende:

[..]

Buffy en Angel zijn iets te oud voor HD. In de US is rond 2004 begonnen met HDTV uitzendingen door de grote netwerken (CBS, NBC, ABC), kleinere netwerken gingen zelfs nog later over. Dat merk je ook met downloaden van een oude serie, tot zomer 2004 is alles van analoge bron en meestal fullscreen, daarna pas widescreen. Een serie als Monk was zelfs tot eind 2007 fullscreen (zie https://en.wikipedia.org/(...)Who_Shot_Santa_Claus ) omdat USA network erg laat was met echte HDTV uitzendingen, die zonden jarenlang gewoon een gedigitaliseerd SD signaal uit.

Tijdens het maken van Buffy en Angel series werd er op 35mm gefilmd, gedigitaliseerd, daarna werden de special effects toegevoegd maar dat proces was maar 480p. Hierdoor is er geen betere bron dan dat, wat ook voor de DVD´s gebruikt is, en zijn bluerays van die series niet mogelijk. Een hoop series zijn nog wel opnieuw te digitaliseren naar 1080p voor blueray, maar niet als er special effects in zitten en dat doet Buffy en Angel de das om.
Buffy S7 en Angel S5 zijn volgens mij in HD uitgezonden, hoor.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131843386
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hola al geprobeerd (chrome extension)? Die werkt bij mij prima.
Ga ik die eens proberen, thanks!

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Volgens mij staat die er nog niet op hoor
Ik dacht hem te zien, maar ik vind sowieso de Amerikaanse Netflix prettiger omdat daar meer opstaat. :)
pi_131843703
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik dacht hem te zien, maar ik vind sowieso de Amerikaanse Netflix prettiger omdat daar meer opstaat. :)
Hij zou me wel opgevallen zijn maar ik weet zo goed als zeker dat ie er nog niet op staat.

Voor wat betreft je 2e comment, absoluut! :Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131844234
Ik had het liefst Hola gebruikt, maar doet het hier niet, blijft eeuwig staan op initializing.
Zijn er meer dingen zoals Hola die makkelijk aan & uit gaan?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_131845680
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik had het liefst Hola gebruikt, maar doet het hier niet, blijft eeuwig staan op initializing.
Zijn er meer dingen zoals Hola die makkelijk aan & uit gaan?
http://www.hotspotshield.com

Werkt erg lekker
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131848310
Zijn er meer mensen met ondertiteling problemen sinds de laatste update van de AppleTV 3?
(en dan doel ik niet op gele kleur en het achtergrondbalkje want dat is in te stellen.)

De ondertiteling staat namelijk te hoog in beeld. Ik schat een of twee regels te hoog.
Weet iemand hoe dit kan worden veranderd?
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:16:14 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_131848556
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:06 schreef Tigertje het volgende:
Zijn er meer mensen met ondertiteling problemen sinds de laatste update van de AppleTV 3?
(en dan doel ik niet op gele kleur en het achtergrondbalkje want dat is in te stellen.)

De ondertiteling staat namelijk te hoog in beeld. Ik schat een of twee regels te hoog.
Weet iemand hoe dit kan worden veranderd?
Instellingen voor toegankelijkheid, kan je je eigen ondertitelingstijl maken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_131849694
Toch jammer dat het meer een vervanging voor tv dan voor downloaden is. Ik heb het maar weer opgezegd. Waarom 8 euro per maand betalen om de nieuwste afleveringen van de paar series die ik volg niet te kunnen zien. Daar heb ik al digitenne voor :')
pi_131849788
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Instellingen voor toegankelijkheid, kan je je eigen ondertitelingstijl maken.
Dat weet ik ja. Maar niet de positie van de ondertitels. Die blijven te hoog.
Voer de vrede...
Boxxy ain't trollin'
pi_131849982
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:00 schreef Sterrenstof86 het volgende:
Toch jammer dat het meer een vervanging voor tv dan voor downloaden is. Ik heb het maar weer opgezegd. Waarom 8 euro per maand betalen om de nieuwste afleveringen van de paar series die ik volg niet te kunnen zien. Daar heb ik al digitenne voor :')
Zeg je Digitenne op dat is duurder, en NED123 zijn gratis te ontvangen
  Moderator/colorchick vrijdag 4 oktober 2013 @ 18:42:52 #62
382129 crew  Donna
pi_131850661
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 09:51 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

En dat heb ik gedaan, maar het werkt niet. Ik had OITNB per ongeluk opnieuw opgestart met episode 1, die heb ik af laten lopen en toen kwam episode 2 bij 'verder kijken' te staan. Toen heb ik de laatste episode gekozen, die laten aflopen en toen stond 'verder kijken' weer op episode 1. Misschien omdat het een serie is?

Ik zal het vanavond nog eens proberen.
Nope werkt niet bij series.. Jammer.
pi_131857059
Netflix UK heeft het beste aanbod qua films. The Hobbit, Lawless en Sinister zijn zelfs te zijn.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 02:45:08 #64
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_131866471
quote:
Netflix is instant dvd collectie, niet meer of minder.

Digitenne is dan weer het ergste wat je kan krijgen, tenzij je graag rtl4 tot sbs 6 kijkt, anders is het geld weg gooien.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 09:22:12 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131867622
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:04 schreef Tigertje het volgende:
Dat weet ik ja. Maar niet de positie van de ondertitels. Die blijven te hoog.
Ik heb ze zo ingesteld dat ze zo goed als exacte kopieën zijn van de reguliere ondertitels, incl hoogte/laagte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  ESF Reporter zaterdag 5 oktober 2013 @ 09:40:17 #66
87554 Cee
Welluk?
pi_131867773
Zowat alle afleveringen (of delen ervan) van Saturday Night Live op Netflix US. Van seizoen 1 tot seizoen 39723497 (of een benadering ervan). Wat doen ze me aan? :'(
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 11:13:09 #67
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_131869063
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 07:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Fly
De enige aflevering van BB die ik niet heb afgekeken :X Wat een gedrocht :r

Anyways: Nog erg happy met netflix icm Tunlr ^O^ Al is het inderdaad meer een vervanging voor TV dan voor downloaden aangezien helaas (maar begrijpelijk( niet alles te zien is op netflix :)
pi_131870972
Potverdikke, zonder Netflix had ik een fantastische serie als Spaced dus nooit gezien _O_
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_131871054
Erg jammer dat Netflix geen eigen site heeft die een mooi overzicht geeft van nieuw toegevoegde films en series. Ook sites die ik voorheen raadpleegde lijken geen goede bron meer te zijn.

Ik snap niet waarom Netflix daar zo geheimzinnig of laks mee is. Ik wil gewoon kunnen zien wat er nieuw is toegevoegd ipv dat Netflix voor mij bepaald wat wel interessant zou kunenen zijn voor mij.
pi_131871763
quote:
Daarom heb ik het ook weer opgezegd, het moet gewoon gelijk met de meest nieuwe afleveringen lopen. Dan wil ik het wel hebben als er ook nog eens meer aanbod is. Aanbod komt uiteindelijk wel goed denk ik, maar dat achterlopen is een Nederlands trekje dat hopelijk niet in Netflix blijft hangen, eveneens als het tot in den treure herhalen van films en series op de Nederlandse televisie.

[ Bericht 0% gewijzigd door NotGuilty op 05-10-2013 20:08:58 ]
pi_131872772
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:07 schreef Odaiba het volgende:
Erg jammer dat Netflix geen eigen site heeft die een mooi overzicht geeft van nieuw toegevoegde films en series. Ook sites die ik voorheen raadpleegde lijken geen goede bron meer te zijn.

Ik snap niet waarom Netflix daar zo geheimzinnig of laks mee is. Ik wil gewoon kunnen zien wat er nieuw is toegevoegd ipv dat Netflix voor mij bepaald wat wel interessant zou kunenen zijn voor mij.
http://www.flixfilms.nl/
pi_131873103
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 09:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb ze zo ingesteld dat ze zo goed als exacte kopieën zijn van de reguliere ondertitels, incl hoogte/laagte.
Vertel me hoe, aub.
Bij mij blijven ze twee regels te hoog staan (plaatje komt van GoT maar zo hoog staan de ondertitels dus. De kleur heb ik al aangepast):

Voer de vrede...
Boxxy ain't trollin'
pi_131873137
Kan iemand mij uitleggen waarom het telkens 10 seconden duurt voordat HD gebuffered is terwijl youtube het direct kan.
Ik kijk youtube indien mogelijk namelijk altijd 1080p en ik heb nooit buffertijd met 150mb internet. Maar netflix begint altijd met slechte kwaliteit en na 10 seconden ongeveer heb ik pas HD.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 15:04:38 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131873461
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 14:46 schreef Tigertje het volgende:

Vertel me hoe, aub.
Bij mij blijven ze twee regels te hoog staan (plaatje komt van GoT maar zo hoog staan de ondertitels dus. De kleur heb ik al aangepast):

[ afbeelding ]
Ik pak mijn instellingen erbij:

In Toegankelijkheid heb ik een nieuwe stijl toegevoegd. Lettertype: helvetica (standaard), grootte: groot, kleur: wit, achtergrond o% doorzichtigheid. Dan krijg ik deze:

Volgens mij is dat zo goed als normaal?
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 15:21:03 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131873825
Zelfde instellingen, maar de ondertiteling lijkt lager te staan. Zo is het doorgaans:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')