quote:HD vs. Super HD
Open these in two separate tabs and switch back and forth. You'll see the first one has more crisp stars and the back windows of the flying ship, while the second's a slightly blurry, but both are 1080p.
das toch zo'n buffy meidenserie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:26 schreef wolfrolf het volgende:
Wel suf @ USA Netflix dat ze bij de serie Angel aangeven dat het Super HD is en dat vervolgens alles niet verder komt dan 480p SD
Ligt niet aan mij want andere dingen gaan wel gewoon in HD.
jaman. De apocalyps is echt voor meiden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
das toch zo'n buffy meidenserie?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:17 schreef Cee het volgende:
Ik ben aan 30Rock begonnen. House of Cards nog steeds mee bezig maar ik kom er lastig doorheen. Al een paar leuke documentaires gekeken. En zojuist m'n free trial van unblock omgezet naar een maandelijkse bijdrage. Voorlopig is Netflix nog niet van me af.
Die gebruik ik momenteel het vaakst.quote:
Buffy is een "mannen" serie met een vrouw in de hoofdrol. Angel zit in het zelfde straatje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
das toch zo'n buffy meidenserie?
heb je al geprobeerd een up-to-date codec pack te downloaden? Kan zijn dat je iets mist in je video codecs... Ik weet even niet wat een goede site daarvoor is, iemand?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:47 schreef Lila86 het volgende:
ik heb de hele tijd problemen met de synchronisatie van beeld en geluid. Ik heb tot nu toe alleen maar orange is the new black gekeken dus ik weet niet of het daar aan ligt, maar ik begin me nu behoorlijk te irriteren. Jammer, was echt enthousiast in eerste instantie. Hebben meer mensen hier last van? Het is trouwens ook niet een beetje, op een gegeven moment loop ik hele scenes achter en is het niet te volgen.
Dit geprobeerd?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:47 schreef Lila86 het volgende:
ik heb de hele tijd problemen met de synchronisatie van beeld en geluid. Ik heb tot nu toe alleen maar orange is the new black gekeken dus ik weet niet of het daar aan ligt, maar ik begin me nu behoorlijk te irriteren. Jammer, was echt enthousiast in eerste instantie. Hebben meer mensen hier last van? Het is trouwens ook niet een beetje, op een gegeven moment loop ik hele scenes achter en is het niet te volgen.
Ja, dat vervangen was al prima geluktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:50 schreef Cee het volgende:
Copycat, je moet je dns vervangen door de nummers die unblock opgeeft. Zelf heb ik eerst nog een screenshot gemaakt van mijn originele instellingen -- wantjeweetmaarnooit-- maar die krijg je vanzelf terug wanneer je automatisch je dns laat zoeken.
https://support.netflix.com/nl/node/10753quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:49 schreef jpg97 het volgende:
Netflix doet het helemaal niet met een PS Vita
http://allesovernetflix.nl/netflix-voorlopig-niet-voor-ps-vita/quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:52 schreef Aether het volgende:
[..]
https://support.netflix.com/nl/node/10753
Inderdaad: Géénquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo, inmiddels bij aflevering 2 van seizoen 5 van Breaking Bad. Hulde aan de schrijvers, zelden een serie gezien met zo'n weinig zwakke afleveringen.
quote:Netflix in HD op iPad en iPhone
Netflix biedt zijn films en televisieseries sinds woensdagnacht ook in HD-beeldkwaliteit aan op de iPhone en iPad. Hiervoor moeten de apparaten wel draaien op de onlangs uitgebrachte zevende versie van besturingssysteem iOS en moet de app van Netflix geüpdatet worden. Via Android-telefoons en tablets werd Netflix al in de hogere beeldkwaliteit aangeboden.
De film starten, balkje naar het einde slepen en laten aflopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:56 schreef DonnaRush het volgende:
De oplossing is vast heel simpel, maar hoe verwijder je films en series uit je verder kijken lijst?
Vond er niet veel aan, gebeurde helemaal niets die afleveringquote:
Vond hem wel geinig.quote:
quote:Netflix handelt waarschijnlijk in strijd met de Nederlandse privacywetgeving, maar daar kan het College bescherming persoonsgegevens niets aan doen omdat de videostreamingdienst geen Nederlandse vestiging heeft. Dat blijkt uit een brief van het kabinet.
netflixDe privacyvoorwaarden van Netflix voldoen waarschijnlijk niet aan de Nederlandse wet, blijkt uit antwoorden op kamervragen van D66. Netflix hanteert een veel smallere definitie van persoonsgegevens dan de Nederlandse wet, schrijft staatssecretaris Sander Dekker van Cultuur.
Netflix hanteert als definitie van persoonsgegevens enkel gegevens die direct tot een persoon herleidbaar zijn. In de Nederlandse wet worden echter ook gegevens die indirect tot een persoon herleidbaar zijn als persoonsgegeven bestempeld. Onder de Nederlandse wet kan een user-id dus ook een persoonsgegeven zijn, terwijl dat in de privacyvoorwaarden van Netflix niet zo is.
Bovendien verzamelt Netflix veel informatie over zijn kijkers, om hen zo op maat aanbevelingen te kunnen bieden. Als uit die informatie religieuze of seksuele voorkeuren zijn af te leiden, moeten kijkers uitdrukkelijk toestemming geven voor het verzamelen van die informatie, schrijft Dekker. Er moet dan een extra knop aanwezig zijn waarin die keuze wordt bevestigd.
Dekker stelt niet expliciet dat Netflix hiermee de Nederlandse privacywetgeving overtreedt, maar zegt wel dat Nederland niet kan optreden tegen Netflix omdat het bedrijf geen Nederlandse vestiging heeft. "Het Cbp heeft dus geen bevoegdheid om ten aanzien van Netflix handhavend op te treden", aldus Dekker. Wel heeft Netflix een vestiging in Luxemburg, en valt Netflix dus onder de privacywetgeving van dat land. De Luxemburgse privacywetgeving is vergelijkbaar met die van Nederland, omdat beide wetten zijn gebaseerd op dezelfde Europese richtlijn.
De staatssecretaris schrijft overigens ook dat hij blij is met de komst van Netflix naar Nederland. "De komst van Netflix in Nederland heeft ervoor gezorgd dat geďnteresseerden eenvoudig en legaal toegang kunnen krijgen tot een grote collectie aan films, series en documentaires voor een vast bedrag per maand", aldus Dekker. "Netflix is hiermee de eerste speler die in Nederland een dergelijk groot aanbod beschikbaar maakt."
En dat heb ik gedaan, maar het werkt niet. Ik had OITNB per ongeluk opnieuw opgestart met episode 1, die heb ik af laten lopen en toen kwam episode 2 bij 'verder kijken' te staan. Toen heb ik de laatste episode gekozen, die laten aflopen en toen stond 'verder kijken' weer op episode 1. Misschien omdat het een serie is?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:36 schreef Ori het volgende:
[..]
De film starten, balkje naar het einde slepen en laten aflopen
Buffy en Angel zijn iets te oud voor HD. In de US is rond 2004 begonnen met HDTV uitzendingen door de grote netwerken (CBS, NBC, ABC), kleinere netwerken gingen zelfs nog later over. Dat merk je ook met downloaden van een oude serie, tot zomer 2004 is alles van analoge bron en meestal fullscreen, daarna pas widescreen. Een serie als Monk was zelfs tot eind 2007 fullscreen (zie https://en.wikipedia.org/(...)Who_Shot_Santa_Claus ) omdat USA network erg laat was met echte HDTV uitzendingen, die zonden jarenlang gewoon een gedigitaliseerd SD signaal uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:26 schreef wolfrolf het volgende:
Wel suf @ USA Netflix dat ze bij de serie Angel aangeven dat het Super HD is en dat vervolgens alles niet verder komt dan 480p SD
Ligt niet aan mij want andere dingen gaan wel gewoon in HD.
Hola al geprobeerd (chrome extension)? Die werkt bij mij prima.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb de DNS van Tunlr ingesteld, maar hij doet het niet. Meer mensen hier last van? Ik heb Unblock-US ook al gehad, maar daar is mijn proefperiode van voorbij, maar ik wil heen graag Mortal Instruments kijken en volgens mij staat die al wel op de Amerikaanse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |