abonnement Unibet Coolblue
pi_131780584


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen komen uit in oktober. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Nieuwsfeitje en vetste pokemon vorm tot nu toe:

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 16:16:49 ]
pi_131780625
topickaper :r ik wou er net een aanmaken :'( !
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:17:00 #3
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_131780667
Hier nog een paar rumours:

http://m.neogaf.com/showpost.php?p=84238019&postcount=180

Hopen dat waar is en niet fake is.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_131780874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:15 schreef Eenskijken het volgende:
topickaper :r ik wou er net een aanmaken :'( !
sorry :D
  Forum Admin woensdag 2 oktober 2013 @ 16:22:50 #5
35723 crew  GGMM
pi_131780877
Je bent zelf een Mega Charizard X
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131780975
Die Charizard _O_ _O_ _O_
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 oktober 2013 @ 16:32:10 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131781155
Weet iemand hier hoe dat zit met die Pokémon bank?
Ik heb hier een white 2 liggen met allemaal legendaries die ik graan in X and Y zou willen zien.
Maar in white 2 zit natuurlijk nergens de optie die pokemon te uploaden naar de pokebank,.

quote:
When you download Pokémon Bank, you can also download the linked application Poké Transporter! When you insert a Pokémon Black Version, Pokémon White Version, Pokémon Black Version 2, or Pokémon White Version 2 Game Card into a Nintendo 3DS system, you'll be able to use Poké Transporter to transfer Pokémon from these games into their own online Boxes. Then, you can easily transfer those Pokémon into Pokémon X and Pokémon Y using Pokémon Bank!



Poké Transporter is a free downloadable application for the Nintendo 3DS system that will be available along with Pokémon Bank. Note that Poké Transporter cannot return Pokémon to Pokémon Black Version, Pokémon White Version, Pokémon Black Version 2, or Pokémon White Version 2 after they have been stored in an online Box.



Note: You may find yourself unable to use Pokémon Bank or Poké Transporter to deposit any Pokémon created illegally by software unauthorized by The Pokémon Company and Nintendo into your online Boxes, or to move these Pokémon between online Boxes.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:01:26 #8
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131782005
Jongens vinden jullie dat gedrocht echt mooi? :'(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131782196
quote:
9s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:01 schreef Faux. het volgende:
Jongens vinden jullie dat gedrocht echt mooi? :'(
Nope. Ik begin een tyfushekel te krijgen aan die megalutions. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131782387
quote:
9s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:01 schreef Faux. het volgende:
Jongens vinden jullie dat gedrocht echt mooi? :'(
Hij is super. X wordt van mij. <3 Maar dat had ik al besloten toen xe net waren aangekondigd. Want Kingdom hearts.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 17:14:01 ]
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 oktober 2013 @ 17:15:36 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131782444
quote:
9s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:01 schreef Faux. het volgende:
Jongens vinden jullie dat gedrocht echt mooi? :'(
Mooi niet maar het is een dragontype eindelijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_131782777
Is dit echt charizard :'(
Because you know i'm all about that ass
pi_131783025
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:25 schreef blow... het volgende:
Is dit echt charizard :'(
mega charizard X

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 17:35:54 ]
pi_131783102
Hij kwijlt. :r
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131783136
What's the big deal with Mega Charizard? Ik snap het niet :N
  Forum Admin woensdag 2 oktober 2013 @ 17:44:19 #16
35723 crew  GGMM
pi_131783263
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:38 schreef Viro het volgende:
What's the big deal with Mega Charizard? Ik snap het niet :N
Hij heeft een ander kleurtje, waardoor iedereen de game nu weer gaat kopen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131783485
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hij heeft een ander kleurtje, waardoor iedereen de game nu weer gaat kopen
Daar was ik zelf achter gekomen maar naast een ander kleurtje veranderd er niets? Geen hogere/betere stats oid?
  Forum Admin woensdag 2 oktober 2013 @ 17:57:06 #18
35723 crew  GGMM
pi_131783527
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:55 schreef Viro het volgende:

[..]

Daar was ik zelf achter gekomen maar naast een ander kleurtje veranderd er niets? Geen hogere/betere stats oid?
Hij zal ongetwijfeld beter zijn.

En lelijker.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:57:33 #19
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_131783534
quote:
8s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:37 schreef Seikcid het volgende:
Hij kwijlt. :r
Hij heeft een gigantische snor.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_131783599
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:38 schreef Viro het volgende:
What's the big deal with Mega Charizard? Ik snap het niet :N
Mega Charizard X
US Name: Mega Charizard X
Jp. Name: Mega Lizardon X

Type: Fire/Dragon
Classification: Flame Pokémon
Height: 5'07"
Weight: 243.6lbs
Ability: Tough Claws

First Appearance: Pokémon X & Y

Details:
This Pokémon was revealed during the airing of the special episode Pokémon Origins. This Mega Evolution is exclusive to the game Pokémon X and has an increased Attack stat.

http://www.serebii.net/xy/megaevolutions.shtml
pi_131783621
Ik ben sowieso geen fan van super evoluties.. maar ik ben wel oldskool. eens kijken of het uberhaupt werkt..
There are only 151 Pokémon.
pi_131783662
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:01 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van super evoluties.. maar ik ben wel oldskool. eens kijken of het uberhaupt werkt..
het zijn tijdelijke vormen he. Denk aan Digimon, die zijn ook ''tijdelijk''.
pi_131783694
Ja maar dat is een beetje het probleem ook. Het zijn geen 'echte' pokemon. Je kan je ze niet als aparte pokemon zien, ze passen eigenlijk nergens tussen.
There are only 151 Pokémon.
pi_131783738
http://nintendoeverything.com/another-two-pokemon-revealed/ Plaatje doet het niet, dan maar via de link.

De papegaai evo konden ze zoveel beter maken ...

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 18:07:38 ]
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 oktober 2013 @ 18:14:14 #25
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131783983
Die uit je link zien er uit als gehandicapten,
Over X Charizard het is een beetje een lelijk ding maar het feit dat het eindelijk een draak soort is maakt het awesome.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_131784243
Ik kan het vooral amper bijhouden allemaal. Ik heb r/b en b/w gedaan en zelfs van b/w ken ik nog lang niet alles. Als er dan ook nog allerlei wazige evoluties bijkomen.. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131784506
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Mega Charizard X
US Name: Mega Charizard X
Jp. Name: Mega Lizardon X

Type: Fire/Dragon
Classification: Flame Pokémon
Height: 5'07"
Weight: 243.6lbs
Ability: Tough Claws

First Appearance: Pokémon X & Y

Details:
This Pokémon was revealed during the airing of the special episode Pokémon Origins. This Mega Evolution is exclusive to the game Pokémon X and has an increased Attack stat.

http://www.serebii.net/xy/megaevolutions.shtml
Oh wauw, ze krijgen een tijdelijke stats boost. Fucking doopity woohoo. :') :') :')
pi_131785478
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:32 schreef Viro het volgende:

[..]

Oh wauw, ze krijgen een tijdelijke stats boost. Fucking doopity woohoo. :') :') :')
Voor de singleplayer maakt het ook geen reet uit eigenlijk. ik neem aan dat ze het puur voor het competitieve aspect hebben gedaan.. maar toch pak je alle pokemon fans ermee. Eigenlijk een hele vreemde keuze.
There are only 151 Pokémon.
pi_131785774
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:01 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Voor de singleplayer maakt het ook geen reet uit eigenlijk. ik neem aan dat ze het puur voor het competitieve aspect hebben gedaan.. maar toch pak je alle pokemon fans ermee. Eigenlijk een hele vreemde keuze.
Ik snap het heisa rondom de evolutie niet. Als het permanent was dan had ik het kunnen begrijpen.
pi_131790439
Hmm, dan ben ik benieuwd wat mega Blastoise X wordt. Was van plan X te kopen ook want die Xerneas is toffer dan die vogel. Vind die blauwe Charizard ook wel leuker dan de Y versie. Plus ik hoop dat ze snel de 3e evo van de starters laten zien. Dan weet ik of ik een gras of vuur starter neem.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_131791684
Ik ga dus special voor Pokemon Y zaterdag 12 october vroeg mijn bed uit om de lokale bartsmit/intertoys af te gaan. Wat ik in al jaren niet heb gedaan, vroeg opstaan op een zaterdag. :')

HEBBENHEBBENHEBBEN
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_131792034
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Sjiznit het volgende:
Hmm, dan ben ik benieuwd wat mega Blastoise X wordt. Was van plan X te kopen ook want die Xerneas is toffer dan die vogel. Vind die blauwe Charizard ook wel leuker dan de Y versie. Plus ik hoop dat ze snel de 3e evo van de starters laten zien. Dan weet ik of ik een gras of vuur starter neem.
als die er komen.. misschien zijn sommige vormen gewoon 2 versies van gemaakt en de rest niet..
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:13:14 #33
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_131794302
Mega Charizard X. _O_



Hebben jullie de tweede evolutie van Fennekin al gezien trouwens? Het is een Fire/Psychic voor de verandering, maar de reacties zijn tot nu toe niet positief. :') Hier is een filmpje:

Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_131794520
http://imgur.com/a/84hes Pokemon X/Y is in sommige plekken al eerder verkocht dus alle info zal snel uitlekken.
pi_131795569
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Rikketik het volgende:
Mega Charizard X. _O_

[ afbeelding ]

Hebben jullie de tweede evolutie van Fennekin al gezien trouwens? Het is een Fire/Psychic voor de verandering, maar de reacties zijn tot nu toe niet positief. :') Hier is een filmpje:

Nou, wilde eerst voor Fennekin gaan. Had de hoop dattie meer op Arcinine ging lijken dan op een Gardevoir. Pech dus. Nu maar hopen dat de gras pokemon een betere 2e evo heeft.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 00:57:42 #36
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131799943
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Rikketik het volgende:
Mega Charizard X. _O_

[ afbeelding ]

Hebben jullie de tweede evolutie van Fennekin al gezien trouwens? Het is een Fire/Psychic voor de verandering, maar de reacties zijn tot nu toe niet positief. :') Hier is een filmpje:

Het lijkt wel een mix tussen Fennekin en Gothitelle.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:17 schreef Hermanna het volgende:
http://imgur.com/a/84hes Pokemon X/Y is in sommige plekken al eerder verkocht dus alle info zal snel uitlekken.
quote:
Hawlucha is a Flying/Fighting-type Pokemon that can learn a new Fighting-type attack called Flying Press.
Eindelijk een Flying/Fighting Pokémon. _O_

quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dugtrio. Magneton. Dodrio. Je commentaar was?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Bellsprout. :') Weezing. :') Diglett. :')
Niet alle gen 1 Pokémon zien er mooi of cool uit.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 3 oktober 2013 @ 01:00:20 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131799977
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ga dus special voor Pokemon Y zaterdag 12 october vroeg mijn bed uit om de lokale bartsmit/intertoys af te gaan. Wat ik in al jaren niet heb gedaan, vroeg opstaan op een zaterdag. :')

HEBBENHEBBENHEBBEN
Je kan ook gewoon pre-order doen hoor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 01:15:02 #38
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_131800123
Oké dan, de laatste evoluties van alle starters op een rijtje. Het kan om fakes gaan (ja, ik ben mezelf aan het indekken hier), maar het ziet er legit uit.

Chespin:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fennekin:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Froakie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer info hier: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=688723
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 3 oktober 2013 @ 01:18:40 #39
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131800147
Eerste reactie is dat ziet er toch niet uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 01:46:00 #40
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131800328
De laatste evolutie van Chespin ziet er beter uit dan zijn middelste evolutie, maar dat was ook niet zo moeilijk.
De laatste evolutie van Fennekin is echt een gemiste kans. Fennekin had zo'n goed design en de laatste evolutie is toch een stuk minder.
De laatste evolutie van Froakie ziet er wel aardig uit.
Maar ik hoop toch dat het photoshops zijn.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 3 oktober 2013 @ 05:22:05 #41
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_131800717
Ik ben zelf ook niet zo weg van deze starters. Ik denk dat ik voor Froakie ga en als die me niet bevalt, dan kan ik 'm nog altijd boxen en verdergaan met Bulbasaur/Charmander/Squirtle als "officiële" starter.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_131801100
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 05:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo weg van deze starters. Ik denk dat ik voor Froakie ga en als die me niet bevalt, dan kan ik 'm nog altijd boxen en verdergaan met Bulbasaur/Charmander/Squirtle als "officiële" starter.
Misschien hebben ze dat bewust gedaan, om zihzelf in te dekken.

Ik denk dat ik Froakie en Charmander kies. die charizard X ziet er zo goed uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2013 07:57:02 ]
pi_131801186
Nou, Chespin wordt het dus niet. Hij en Quilladin waren wel tof, dit valt dan weer tegen (wat dat betreft is het ook wel weer jammer dat je pokemon niet zo sterk worden als je ze niet evolueerd anders kon ik Fennekin beter Fennekin laten). Misschien dan toch maar Fennekin. Die final evo is toch wel leuker aan het worden al had ik hem liever meer Arcaninish gehad. Plus fire/psychic is wel een lekkere combo.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_131801214
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 01:15 schreef Rikketik het volgende:
Oké dan, de laatste evoluties van alle starters op een rijtje. Het kan om fakes gaan (ja, ik ben mezelf aan het indekken hier), maar het ziet er legit uit.

Chespin:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fennekin:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Froakie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer info hier: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=688723
geen fakes. Reviewcopies zijn al uit :) er zijn altijd mensen die embargo's negeren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 3 oktober 2013 @ 08:20:04 #45
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_131801244
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ga dus special voor Pokemon Y zaterdag 12 october vroeg mijn bed uit om de lokale bartsmit/intertoys af te gaan. Wat ik in al jaren niet heb gedaan, vroeg opstaan op een zaterdag. :')

HEBBENHEBBENHEBBEN
Ik krijg hem via de brievenbus. :)
pi_131801422
Als ik een 3ds koop koop ik denk ik y erbij. Charizard y _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_131806395
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:20 schreef baniekje het volgende:

[..]

Ik krijg hem via de brievenbus. :)
Ik wou hem via bol.com bestellen, maar die brengen toch nooit bestellingen rond op een zaterdag?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_131807275
quote:
5s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ik wou hem via bol.com bestellen, maar die brengen toch nooit bestellingen rond op een zaterdag?
Volgens mij wel, want zo'n spel is volgens mij brievenbuspost..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_131807511
Toch dan maar Pokemon Y besteld. Die legendary ziet er veeeeul toffer uit. O+
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_131808343
Die megalutions zijn tijdelijk? :{ Hoe werkt dat dan weer? :') Alsof al die evoluties nog niet verwarrend genoeg waren met zo'n hoeveelheid Pokemon.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131809243
Die laatste evolutie van Fennekin man. Zo lelijk. ;(

Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_131818046
quote:
15s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:37 schreef Seikcid het volgende:
Die megalutions zijn tijdelijk? :{ Hoe werkt dat dan weer? :') Alsof al die evoluties nog niet verwarrend genoeg waren met zo'n hoeveelheid Pokemon.
gewoon een pokemon die kan megavuleren moet een of ander item vasthebben, daarna moet je als speler iets om hebben ( wat je krijgt denk ik door simpel het verhaal te volgen..) en dan komt het vast te staan ergens tijdens het vechten. en dus verdwijnt het weer als het gevecht voorbij is.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:42:41 #53
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131827253
De starters zijn dus Fire/Psychic, Water/Dark en Grass/Fighting.
Die grasstarter lijkt op Bowser.

De designs vind ik tegenvallen, maar de dual types zijn best goed. Nu de base stats maar afwachten.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:44:34 #54
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131827327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:42 schreef Madame_Paon het volgende:
De starters zijn dus Fire/Psychic, Water/Dark en Grass/Fighting.
Die grasstarter lijkt op Bowser.

De designs vind ik tegenvallen, maar de dual types zijn best goed. Nu de base stats maar afwachten.
Ben jij nou echt een madame? :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:45:08 #55
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131827348
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:44 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ben jij nou echt een madame? :@
Of ik echt een meisje/vrouw ben? Al mijn hele leven. :7
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:51:46 #56
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131827646
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Of ik echt een meisje/vrouw ben? Al mijn hele leven. :7
Dan wil ik tegen je vechten :7 Vrouwen kunnen geen Pokemon :6
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:54:07 #57
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131827766
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:51 schreef Faux. het volgende:

[..]

Dan wil ik tegen je vechten :7 Vrouwen kunnen geen Pokemon :6
Pfff, ik speelde al Pokémon toen jij nog met blokken speelde, broekie. :{w O-)
Ik moest alleen eerst even uitvinden hoe ik de WiFi op de Nintendo 3DS aan de praat krijg. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_131828418
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Pfff, ik speelde al Pokémon toen jij nog met blokken speelde, broekie. :{w O-)
Ik moest alleen eerst even uitvinden hoe ik de WiFi op de Nintendo 3DS aan de praat krijg. :')
settings-> internet config o.i.d > manual configuration, dan simpel de naam van je router/modem w/e vinden, type beveiliging, wifi wachtwoord intypen, en klaar.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 23:10:11 #59
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131828491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Pfff, ik speelde al Pokémon toen jij nog met blokken speelde, broekie. :{w O-)
Ik moest alleen eerst even uitvinden hoe ik de WiFi op de Nintendo 3DS aan de praat krijg. :')
http://pokemonshowdown.com

:)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131828836
quote:
accepted.
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_131828863
Verkeerde post :')
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 16:32:22 #62
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_131847348
Inmiddels al een hoop pokes gelekt. De laatste zijn twee grass/ghost tegenhangers (pompoen en boomstronk). Ben nog niet echt kapot van de nieuwe maar misschien komt dat nog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131851472
Zou je (vrijwel) alle Pokemon kunnen vangen in X en Y? Er zijn natuurlijk een aantal exclusieve en die starters zullen wel niet overal rondlopen, maar hoe zit dat met oude starters en speciale e.d. Kan je straks gewoon een Bulbasaur ergens vangen. Of een Kabuto of Aerodactyl?

Ik denk dat ik hem ook maar ga pre-orderen.
pi_131851652
Volgende week even 3DS + black2 meenemen om ook direct een Shiny Giratina te scoren :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_131852146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Inmiddels al een hoop pokes gelekt. De laatste zijn twee grass/ghost tegenhangers (pompoen en boomstronk). Ben nog niet echt kapot van de nieuwe maar misschien komt dat nog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn dat lle pokemons of de tot nu toe bekende? Dan vnd ik de aantal nieuwe pokemon wel wat uh.. karig. Mega aerodactyll was ook gelekt.


zie ik daar een pokemon als sleutelhanger? :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2013 19:46:53 ]
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 19:53:08 #66
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_131852397
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou je (vrijwel) alle Pokemon kunnen vangen in X en Y?
Er zijn sowieso 3 dexen in het begin (coastal, middle en mountain) van elk 150 pokemon dus dat maakt al 450, ik weet niet of er een national dex komt na de e4 waarna je er misschien nog meer kan vangen. Aerodactyl sowieso aangezien hij zo'n megavorm heeft.

Het plaatje zijn de tot nu toe bekende er is nu ook een ijsblokje gelekt die wel tof is zal zo een plaatje zoeken. Die sleutelhanger vond ik ook heel lame in het begin maar als je zijn dexentry leest dan lees je dat die sleutels geen deel van zijn lichaam zijn maar dat hij ze heeft gevonden dus tsja vooruit.

edit voor ijsblokpoke:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131852775
Fahrenheit, pounds, feet & inches. :')
Zou wel nice zijn als je dat zelf in kon stellen
pi_131852936
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fahrenheit, pounds, feet & inches. :')
Zou wel nice zijn als je dat zelf in kon stellen

Inderdaad, na al die jaren heb ik nog steeds geen idee hoe groot Pokémon nou zijn :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_131853361
Je schijnt wel zelf je taal te kunnen kiezen (Engels/Frans/Spaans/Italiaans/Duits/Japans/Koreaans).
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_131853637
Ja maar Engels zal wel gekoppeld zijn aan deze eenheden.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:26:00 #71
388285 roy9
Oude Koek
pi_131856009
Ik heb niet in de spoiler gekeken. Maar de final evo van Froakie is awesome. Ik kies Froakie + Charmander. De rest zie ik wel. Morgen maar ff preorderen.
pi_131858427
Sowieso die kikker idd. En dan ga ik ook in ieder geval die panda en die geit vangen. Twijfel nog tussen Bulbasaur en Charmander. Zal wel de laatste worden. En dan op een of andere manier via ruilen hopelijk nog wat van die andere starters krijgen. Maar ja, dat zal wel niet lukken, want waarom zou iemand die ruilen :')

Ik baal er nog meer van dat je waarschijnlijk maar 1 van die twee fossiele dino's kan krijgen. Die wil ik allebei :'(
pi_131859760
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Sowieso die kikker idd. En dan ga ik ook in ieder geval die panda en die geit vangen. Twijfel nog tussen Bulbasaur en Charmander. Zal wel de laatste worden. En dan op een of andere manier via ruilen hopelijk nog wat van die andere starters krijgen. Maar ja, dat zal wel niet lukken, want waarom zou iemand die ruilen :')

Ik baal er nog meer van dat je waarschijnlijk maar 1 van die twee fossiele dino's kan krijgen. Die wil ik allebei :'(
Er bestaat zoiets als breeden, hč.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_131860670
Huh wat?
pi_131860835
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Huh wat?
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pok%C3%A9mon_breeding

Het bestaat pas sinds de 2e generatie, dus het zou kunnen dat je het gemist hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_131860973
Oeh tof, dan is er tegen die tijd vast een lieve FOK!'er die een dino-ei voor mij uit wil poepen. Hopelijk kunnen die fossiele ook eitjes maken.
pi_131861098
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_131862118
Leaked beelden van de overworld

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_131868902
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pok%C3%A9mon_breeding

Het bestaat pas sinds de 2e generatie, dus het zou kunnen dat je het gemist hebt.
:D
pi_131869091
Diagonaal bewegen gaat wennen worden
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 18:03:55 #82
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_131877217
quote:
Kan aan mij liggen maar ik vind het nergens op slaan.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_131878459
Care, nu kunnen we iig makkelijk beestjes kweken om met elkaar te ruilen. Die Pokedex moet wel vol natuurlijk
pi_131883331
Iemand die de anime volgt van Pokémon: Origin (aka Pokémon Red, de game)?







pi_131883544
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef Qunix het volgende:
Iemand die de anime volgt van Pokémon: Origin (aka Pokémon Red, de game)?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is niet een hele anime. Dat was gewoon een special die een week geleden is uitgezonden. Maar wel tof. Wel grapoig dat oak er anders uit ziet dan in de normale anime.
pi_131883635
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 21:48 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dat is niet een hele anime. Dat was gewoon een special die een week geleden is uitgezonden. Maar wel tof. Wel grapoig dat oak er anders uit ziet dan in de normale anime.
Klopt.

Zelfs de "nickname" hebben ze erin :P

pi_131884287

De anime


Pokémon Red


Pokémon Leaf Green

_O_
pi_131884546


  zaterdag 5 oktober 2013 @ 23:08:58 #89
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_131886370
quote:
SHOCK WAVE ASDFGHJKL
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_131889653
ik vind het best jammer maar toch wel chill dat tm's vaker gebruikt kunnen worden sinds black en white...
Because you know i'm all about that ass
  zondag 6 oktober 2013 @ 04:51:00 #91
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131891271
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

settings-> internet config o.i.d > manual configuration, dan simpel de naam van je router/modem w/e vinden, type beveiliging, wifi wachtwoord intypen, en klaar.
Dat had ik een tijd geleden al gedaan, maar hij mijn router/beveiliging was niet compatibel met m'n 3DS. Ik heb de beveiliging veranderd van WPA2 naar WEP omdat die wel compatibel zou zijn, maar als ik bij internetinstellingen naar Nintendo Wifi Connection ga, staat er dat mijn beveiliging niet compatibel is met het systeem. :?

Ik heb 2 DS'en, dus ik wel testen of het tóch werkt. Hoe ruil ik tussen Heart Gold en Pearl? Moet ik dan naar het Pokémon Center? En wat moet ik dan aanklikken? Ik heb alleen nog maar geruild met een ruilkabel en met infrarood.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fahrenheit, pounds, feet & inches. :')
Zou wel nice zijn als je dat zelf in kon stellen

En dat je ervoor kunt kiezen dat de datum op de Europese manier wordt weergegeven (06/10/2013 i.p.v. 10/06/2013).

quote:
FF kijken hoor.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 6 oktober 2013 @ 05:57:27 #92
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131891372
Die Mega Evolutions blijf ik een mislukte gimmick vinden.


Zo waar.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_131916233
Leakers hebben bijna alles ondertussen wel gevonden. Maar het schijnt wel een e-nor-me game te zijn :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_131923779
Een fucking sleutelhanger als Pokémon? _O- !!!! Geniaal gewoon!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  maandag 7 oktober 2013 @ 05:44:35 #95
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_131926713
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leakers hebben bijna alles ondertussen wel gevonden. Maar het schijnt wel een e-nor-me game te zijn :)
Klopt ja, ik kan me herinneren dat bij vorige generaties alles binnen een paar dagen wel bekend was nadat de games waren geleaked. Nu hebben ze er wel een dag of vier over gedaan om de Elite Four te bereiken. En met de postgame zijn ze ook nog wel even zoet, denk ik.

De levels van de pokémon zijn overigens vrij hoog in deze game. De Champion heeft bijvoorbeeld pokémon van level 65 - 70 de eerste keer dat je tegen hem/haar/het vecht. En de derde gym heeft pokémon van level 32. Ter vergelijking: de derde gym in Johto (Whitney) had pokémon van level 18 - 20. Volgens reviews zullen de pokémon tijdens random encounters en van random trainers ook altijd zo rond het level van jouw pokémon zijn. Best prettig. :Y
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 7 oktober 2013 @ 07:31:55 #96
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131926969
Een sleutelhangerpokémon is zo belachelijk dat het gewoon weer geweldig wordt.
Er zitten veel Pokémon tussen die er niet zo goed uitzien, maar er zitten ook genoeg goede designs tussen.
Ik vind het best knap dat ze, terwijl er al honderden Pokémon bestaan, toch nog met goede designs kunnen komen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_131941270
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leakers hebben bijna alles ondertussen wel gevonden. Maar het schijnt wel een e-nor-me game te zijn :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat central/coastal/mountain?
Of beter: waarop is die lijst gerangschikt?
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 7 oktober 2013 @ 17:26:03 #98
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131941484
Het merendeel van de nieuwe pokemon ziet er gewoon niet uit.
Gelukkig dat er nu met pokebank genoeg oudere Pokemon in omloop zijn
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_131941498
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Wat is dat central/coastal/mountain?
Of beter: waarop is die lijst gerangschikt?
Je hebt drie aparte dexen in dit spel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_131942487
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het merendeel van de nieuwe pokemon ziet er gewoon niet uit.
Gelukkig dat er nu met pokebank genoeg oudere Pokemon in omloop zijn
Ik heb een lvl 100 Shiny Linoone die ik ooit ergens in Emerald gevangen heb. met Covet doet ie nog trouw dienst als Item farmer. :P
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 7 oktober 2013 @ 18:19:03 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131943083
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ik heb een lvl 100 Shiny Linoone die ik ooit ergens in Emerald gevangen heb. met Covet doet ie nog trouw dienst als Item farmer. :P
Ik heb bijna alle mogelijk legendaries hier op de white 2 staan.
Kan niet wachten om ze in 3D te zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_131944009
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik heb bijna alle mogelijk legendaries hier op de white 2 staan.
Kan niet wachten om ze in 3D te zien.
heb mij nooit bezig gehouden met Legendaries. :P Als ik er ergens voor naartoe moest, nope. Heb uiteraard wel een hoop Wi-Fi Mystery Gift event pokés. Een paar keer Jirachi, Mewtwo, Darkrai etc etc.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  maandag 7 oktober 2013 @ 19:30:54 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_131945550
Ah, Pokemon. Ik vind het erg tof. :7
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_131947107
Ik heb er super erge zin in! heb laatst ook maar weer b&w er bijgepakt om er weer even in te komen! wel al besteld maar kan helaas niet op de release spelen :(

ga de 9e op vakantie en kom pas de 25e terug.. heerlijk natuurlijk maar wel jammer dat ik op mijn in totaal 50 uur die ik in n vliegtuig moet doorbrengen (over de hele vakantie niet in een keer natuurlijk :p ) geen pokemon kan spelen :(
pi_131947969
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, Pokemon. Ik vind het erg tof. :7
Ah, jij hebt het gereviewd toch? Hoe ver ben/was je? Als je dat mag vertellen natuurlijk
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:35:07 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_131948410
Ik mag eigenlijk vrij weinig vertellen, vanaf derde gym helemaal niets bijvoorbeeld. Ook welke Pokemon voorbij komen niet, behalve die al getoond zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:48:51 #107
388285 roy9
Oude Koek
pi_131949012
Ik hoop echt dat de geleakte starter evos niet fake zijn. Ben er ondertussen al aan gewend. Greninja is awesome, Delphox ook en Chesnaught valt mee, maar is niet lelijk. Greninja is precies zoals ik gehoopt had, alleen water/fight ipv dark. Maar met dark heb ik geen problemen.
pi_131954693
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef roy9 het volgende:
Ik hoop echt dat de geleakte starter evos niet fake zijn. Ben er ondertussen al aan gewend. Greninja is awesome, Delphox ook en Chesnaught valt mee, maar is niet lelijk. Greninja is precies zoals ik gehoopt had, alleen water/fight ipv dark. Maar met dark heb ik geen problemen.
Die zijn niet fake hoor. Door meerdere leakers bevestigd.
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik mag eigenlijk vrij weinig vertellen, vanaf derde gym helemaal niets bijvoorbeeld. Ook welke Pokemon voorbij komen niet, behalve die al getoond zijn.
Ja, dat dacht ik al wel. Maar je bent dus verder dan de 3e gym, je hebt een behoorlijk stuk gespeeld dus. Nice.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  roze dinsdag 8 oktober 2013 @ 00:40:25 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131959251
Stiekem baal ik nu wel dat ik geen 3DS heb maar een DSi ;( Geen pokemon X en Y voor mij.

Momenteel HeartGold op de DS aan het spelen en hierna ga ik White2 doen.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 07:02:22 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_131960961
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Die zijn niet fake hoor. Door meerdere leakers bevestigd.

[..]

Ja, dat dacht ik al wel. Maar je bent dus verder dan de 3e gym, je hebt een behoorlijk stuk gespeeld dus. Nice.
Ik heb het een beetje bijgehouden, gym 2 was 11 uur, gym 3 was 17 uur. Mijn team levert me hoofdpijn op, sommige Pokemon vind ik bijvoorbeeld minder tof maar zijn wel erg handig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_131968513
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:27 schreef Jesse_ het volgende:
Volgende week even 3DS + black2 meenemen om ook direct een Shiny Giratina te scoren :s)
Ben je er bewust van dat het shiny Giratina event loopt tot volgende week vrijdag..
quote:
For those of you in the Europe, Canada, South America, Central America and Australasia, the current event is due to end on Friday so be sure to get it while you still can. This event gives a Level 100 Shiny Giratina to Pokémon Black, White, Black 2 & White 2 games. This event is unique in that it's the first event to distribute a Giratina as a shiny . This event is the final one in the trilogy of shiny legends and is the final ever Generation V event before X & Y launch. It's still running in the United States until October 20th
quoteje van serebii.net
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:55:16 #112
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_131968552
Voor alle fans van het originele spel (pokemon red/blue), er is nu een serie van 4 afleveringen die het spel volgen ipv het lame verhaal van ash en kornuiten. Pokemon: The Origin heet het _O_
:')
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:08:57 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131968932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Ben je er bewust van dat het shiny Giratina event loopt tot volgende week vrijdag..

[..]

quoteje van serebii.net
En hoe verkrijg je zo´n ding dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_131969400
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En hoe verkrijg je zo´n ding dan?
door je (3)ds (met black/white/black2 of white2) mee te nemen naar MediaMarkt en Saturn. En dan daar je mystery gift op te halen via wireless :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_131973574
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor alle fans van het originele spel (pokemon red/blue), er is nu een serie van 4 afleveringen die het spel volgen ipv het lame verhaal van ash en kornuiten. Pokemon: The Origin heet het _O_
Die was echt tof. Niet kinderachtig en het ging ook om de emoties etc. jammer dat het er maar 4 zijn. Cubone :(
pi_131977408
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor alle fans van het originele spel (pokemon red/blue), er is nu een serie van 4 afleveringen die het spel volgen ipv het lame verhaal van ash en kornuiten. Pokemon: The Origin heet het _O_
Ik las dat je vrijdag al een Torchic kan bmachtigen door simpel online te gaan of je 3ds te verbinden met internet, dan kan je hem al binnenhalen. 3 fckn starters. :D
pi_131977436
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 07:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb het een beetje bijgehouden, gym 2 was 11 uur, gym 3 was 17 uur. Mijn team levert me hoofdpijn op, sommige Pokemon vind ik bijvoorbeeld minder tof maar zijn wel erg handig.
ennuh... zijn er veel meer mega evo's dan tot nu toe bekend zijn? of zijn er ook pre of evoluties van oudere pokemon?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2013 19:06:42 ]
pi_131979984
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ennuh... zijn er veel meer mega evo's dan tot nu toe bekend zijn? of zijn er ook pre of evoluties van oudere pokemon?

Dat laatste niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:09:19 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131980219
Ik probeer nou al een week of iets Pokemon Black Nuzlocke te spelen.
Ben je gewoon 5 levels hoger, heb je een type adventage, toch ga je er aan omdat ze iedere keer critical hits hebben op je :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_131980359
Waar is Pokemon X/Y het goedkoopste? Tot nu toe de Wehkamp/Amazon UK @ 40 euro maar heeft iemand al lagere prijzen gevonden?
pi_131980385
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Writersright het volgende:
Waar is Pokemon X/Y het goedkoopste? Tot nu toe de Wehkamp/Amazon UK @ 40 euro maar heeft iemand al lagere prijzen gevonden?
Ik heb 'm gepre-ordered bij Wehkamp voor 35e ofzo, maar dat is al niet meer denk ik.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_131980437
Iemand is een Youtube walkthrough begonnen (in crappy resolutie, maar toch):


quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 07:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb het een beetje bijgehouden, gym 2 was 11 uur, gym 3 was 17 uur. Mijn team levert me hoofdpijn op, sommige Pokemon vind ik bijvoorbeeld minder tof maar zijn wel erg handig.
Dat zijn toch respectabele tijden. Nice! :) Ik hoorde wel dat de gevechten vrij langzaam gaan in vergelijking met vorige gens. Klopt dat?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:29:59 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_131981278
Battle animaties uitzetten en het is, volgens mij, gewoon als altijd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_131981708
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Battle animaties uitzetten en het is, volgens mij, gewoon als altijd.
Dat vermoeden had ik inderdaad al wel. Het zijn de meer fancy 3D animaties die het langzamer laten lijken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:58:19 #125
388285 roy9
Oude Koek
pi_131982951
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik inderdaad al wel. Het zijn de meer fancy 3D animaties die het langzamer laten lijken.
Maar is dat erg? Ik denk dat we er erg van kunnen genieten.
pi_131985680
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat laatste niet.
Hoe weet je dat zo zeker?iedere gen had pre of evo, behalve de laatste..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2013 21:41:26 ]
pi_131985735
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Writersright het volgende:
Waar is Pokemon X/Y het goedkoopste? Tot nu toe de Wehkamp/Amazon UK @ 40 euro maar heeft iemand al lagere prijzen gevonden?
19 euro.. Game mania ;p
pi_131985950
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:41 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?iedere gen had pre of evo, behalve de laatste..
Omdat alle nieuwe pokémon al ontdekt schijnen te zijn door de leakers.

En er is de nieuwe vorm van Eevee.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_131987114
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Omdat alle nieuwe pokémon al ontdekt schijnen te zijn door de leakers.

En er is de nieuwe vorm van Eevee.
kan aan mij liggen maar dan is het aantal nieuwe pokemon best wel karig toch?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_131988739
Holy shit lees dit nu pas voor het eerst
quote:
The Lavender Town Syndrome (also known as "Lavender Town Tone" or "Lavender Town Suicides") was a peak in suicides and illness of children between the ages of 7-12 shortly after the release of Pokémon Red and Green in Japan, back in February 27, 1996.
Rumors say that these suicides and illness only occurred after the children playing the game reached Lavender Town, whose theme music had extremely high frequencies, that studies showed that only children and young teens can hear, since their ears are more sensible.

Due to the Lavender Tone, at least two-hundred children supposedly committed suicide, and many more developed illnesses and afflictions. The children who committed suicide usually did so by hanging or jumping from heights. Those who did not acted irrationally complained of severe headaches after listening to Lavender Town's theme.
Net even opgezocht, en idd, die muziek klinkt echt heel scherp. Kreeg er na 10 min zelfs een beetje hoofdpijn. Veel scherper dan ik me kan herinneren. Maar ik blijf het de muziek an sich wel awesome vinden, die hele sfeer in dat stadje vond ik als kind al zo creepy. Was altijd blij als ik eruit was eerlijk gezegd. En toch trok het me altijd weer terug vroeg of laat :P erg mysterieus.
There are only 151 Pokémon.
pi_131989363
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef Eenskijken het volgende:
Holy shit lees dit nu pas voor het eerst

[..]

Net even opgezocht, en idd, die muziek klinkt echt heel scherp. Kreeg er na 10 min zelfs een beetje hoofdpijn. Veel scherper dan ik me kan herinneren. Maar ik blijf het de muziek an sich wel awesome vinden, die hele sfeer in dat stadje vond ik als kind al zo creepy. Was altijd blij als ik eruit was eerlijk gezegd. En toch trok het me altijd weer terug vroeg of laat :P erg mysterieus.
Lang en breed debunked.
pi_131990842
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef MrMoon het volgende:

[..]

kan aan mij liggen maar dan is het aantal nieuwe pokemon best wel karig toch?
Het minste ooit bij een nieuwe generatie inderdaad. De nieuwe designs van de mega-evoluties moet je ook tellen denk ik, daar moet zo'n creatieve afdeling natuurlijk ook aan werken. En met volgens mij 450 Pokémon pre-E4 is er alsnog genoeg keuze.

Alle Pokémon hebben ook nog eens een 3D sprite moeten krijgen, dat zal ook een stuk meer werk zijn geweest dan vroeger.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_131991652
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Writersright het volgende:
Waar is Pokemon X/Y het goedkoopste? Tot nu toe de Wehkamp/Amazon UK @ 40 euro maar heeft iemand al lagere prijzen gevonden?
Saturn 38 euro.
----
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:32:34 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_131991761
Die paar euro, gewoon de makkelijkste optie kiezen...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_131993893
Update 2: The description does appear to mention “new” game after all, but that could still be a reference to X/Y. Make of this what you will. It doesn’t make much sense for us to speculate any further!

Update: A second translation of NHK’s synopsis gives greater credence to something such as Mega Pikachu as opposed to an entirely new game:

“He was working on a game this summer, which would change/modify Pikachu… but since there are many people who have loved Pikachu for many years, he was/is worried that it’s popularity could drop all it once if not done right. What was his decision at that time?”

Guess we’ll see what this is about on the 28th…

Original: Pokemon Company president Tsunekazu Ishihara will be making an appearance on a Japanese television program on October 28th. A synopsis provided on NHK’s website seems to reveal the existence of an unprecedented, unannounced Pokemon title – one with a heavy Pikachu focus.

The description mentions that the Pokemon project started development this summer. Supposedly, it will change Pikachu, and Ishihara has some concerns as to how this will affect the creature’s popularity.

Details will be shared during the interview later this month.

Apparently, there’s some speculation that the change could be Mega Pikachu. Some fans also wonder if the game will be compatible with Pokemon X/Y. If so, Pikachu’s change could be brought over.

http://nintendoeverything(...)-pikachu-on-the-way/
pi_132002230
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het minste ooit bij een nieuwe generatie inderdaad. De nieuwe designs van de mega-evoluties moet je ook tellen denk ik, daar moet zo'n creatieve afdeling natuurlijk ook aan werken. En met volgens mij 450 Pokémon pre-E4 is er alsnog genoeg keuze.

Alle Pokémon hebben ook nog eens een 3D sprite moeten krijgen, dat zal ook een stuk meer werk zijn geweest dan vroeger.
eens, maar dan nog blijf ik het karig vinden.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 13:27:48 #137
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132003089
Ik ben al gebelt dat ik hem kan komen ophalen.
Dat was onverwacht.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132004626
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben al gebelt dat ik hem kan komen ophalen.
Dat was onverwacht.
Echt? Bij welke winkel had je hem gepre-ordered? En waar?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 14:33:17 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132005097
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:18 schreef Hypnosis het volgende:

[..]

Echt? Bij welke winkel had je hem gepre-ordered? En waar?
Gameshop Twente Enschede.
Zit nu te kiezen Froakie of Chespin.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 14:44:28 #140
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132005446
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132005480
quote:
Nep, de seal zit nog om het doosje..
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 14:51:28 #142
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132005660
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:45 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nep, de seal zit nog om het doosje..
Nep me kont zpjuist eerste pokemon gevangen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132005689
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nep me kont zpjuist eerste pokemon gevangen.
Jonge, ik zie het doosje, ik zie de bon, en ik zie je 3ds. Maar waarom zit er een seal om het doosje en zie ik pokemon beelden op de 3DS?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:54:53 #144
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_132005774
ik zie nergens een seal om het doosje hoor?

Dr. Mikey veel plezier hou ons een beetje op de hoogte :D
pi_132006380
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik zie nergens een seal om het doosje hoor?

Dr. Mikey veel plezier hou ons een beetje op de hoogte :D
jawel, Nintendo spellen hebben een bepaalde seal, met ''nintendo'' erop. Dat is ook het ''breekrandje''. Ik zie een ''nintendo''staan tussen de X bovenin. Kijk maar goed.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:18:52 #146
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_132006532
dat is wel frappant ja
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 15:22:10 #147
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132006648
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:52 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Jonge, ik zie het doosje, ik zie de bon, en ik zie je 3ds. Maar waarom zit er een seal om het doosje en zie ik pokemon beelden op de 3DS?
Ik heb een Engelstalig hoesje, Misschien daarom ?
Geen idee Nintendo staat gewoon op de hoes zelf.

Wel wennen zo Pokemon spelen zonder Bulbabedia en Serebi bij de hand.
Heb een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een Scatterbug gevangen.

Geen idee welke nu te trainen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132007403
Beetje jammer dat Twente aan de andere kant van het land ligt voor mij, maarja veel plezier ermee :)

Als iemand het spel al heeft weten te bemachtigen in de buurt van Noord-Holland, laat het ff weten. Ik weet, het is nog maar iets van drie dagen, maar heb geen geduld dus ja.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:11:40 #149
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132008346
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gameshop Twente Enschede.
Zit nu te kiezen Froakie of Chespin.
:o

Da's bij mij in de buurt. Ik denk dat ik zo nog maar eens een kijkje ga nemen dan. *O*

quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

jawel, Nintendo spellen hebben een bepaalde seal, met ''nintendo'' erop. Dat is ook het ''breekrandje''. Ik zie een ''nintendo''staan tussen de X bovenin. Kijk maar goed.
Dat breekrandje zit echter altijd aan de onderkant van het hoesje, althans, zo ben ik het van Nintendo gewend. Dit lijkt, samen met wat er naast staat, meer op iets dat erop gedrukt staat.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132008599
Ik heb hem gepreorderd bij game mania. Echter heeft die altijd wel een dag van te voren de games binnen. Ik hoop het maar, want ik moet naar huis fietsen langs de game mania vrijdag avond en het is koop avond, dus dan hoef ik zaterdag niet terug.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 16:41:24 #151
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132009254
Een van de beste verbeteringen is nu dat wanneer je een pokemon vangt je toch exp krijgt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132011449
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

jawel, Nintendo spellen hebben een bepaalde seal, met ''nintendo'' erop. Dat is ook het ''breekrandje''. Ik zie een ''nintendo''staan tussen de X bovenin. Kijk maar goed.
Niet meteen betweterig lopen doen. :{w Dat hoort zo.

http://www.wehkamp.nl/gam(...)mr1CjCIiNND9&BAC=ALG
----
pi_132011854
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een van de beste verbeteringen is nu dat wanneer je een pokemon vangt je toch exp krijgt.
nice! dat is echt n verbetering
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:01:26 #154
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132011943
Bedankt voor het melden dat Gameshop Twente 'm had, Mikey, ik ben er net langs geweest en heb 'm nu ook. _O_ Ik had eerst vrijdag willen gaan kijken, dus je hebt me toch mooi twee dagen wachten bespaard. :P



Zoals je kunt zien zit dat van Nintendo bovenin er gewoon opgedrukt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132012107
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:46 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Niet meteen betweterig lopen doen. :{w Dat hoort zo.

http://www.wehkamp.nl/gam(...)mr1CjCIiNND9&BAC=ALG
sinds wanneer zitten zulke dingen boven in? :')
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:07:29 #156
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132012157
De eerste verbetering al gezien: je naam mag nu 12 tekens lang zijn.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 18:13:23 #157
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132012352
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:01 schreef Rikketik het volgende:
Bedankt voor het melden dat Gameshop Twente 'm had, Mikey, ik ben er net langs geweest en heb 'm nu ook. _O_ Ik had eerst vrijdag willen gaan kijken, dus je hebt me toch mooi twee dagen wachten bespaard. :P

[ afbeelding ]

Zoals je kunt zien zit dat van Nintendo bovenin er gewoon opgedrukt.
Graag gedaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132013174
Ik wil ook mijn mega charizard. :-(
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:55:30 #159
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132013663
Nog een hele verbetering, zonder hopelijk teveel te spoileren: je game saven duurt nu, voor zover ik tot nu toe heb gezien, minder dan een seconde. _O_
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132013691
Ik wacht nog tot zaterdag, met name omdat ik een preorder heb staan bij Game Mania met de pokeball erbij. Da's ook de enige reden waarom ik het bij hun besteld heb :P
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:03:32 #161
388285 roy9
Oude Koek
pi_132016239
Ik ben zó jaloers!

Een van jullie MOET Froakie kiezen en Greninja confirmen!
Btw, wie kiest Fennekin?

Sinds wanneer zit dat lelijke Nintendo op de box gedrukt? Het zit dus niet op een seal die er los omheen zit?
pi_132016352
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef roy9 het volgende:
Ik ben zó jaloers!

Een van jullie MOET Froakie kiezen en Greninja confirmen!
Btw, wie kiest Fennekin?

Sinds wanneer zit dat lelijke Nintendo op de box gedrukt? Het zit dus niet op een seal die er los omheen zit?
Het is al comfirned..

Dat laatste is idd apart. Normaal staan het onderaan de cover ... en op de cover die op game mania staat staat dat er ook ...
pi_132016612
Lekker boys, jullie kunnen gewoon al spelen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132016709
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:56 schreef DjNivek het volgende:
Ik wacht nog tot zaterdag, met name omdat ik een preorder heb staan bij Game Mania met de pokeball erbij. Da's ook de enige reden waarom ik het bij hun besteld heb :P
Waarschijnlijk heb je hem komende vrijdag.
pi_132018508
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je hem komende vrijdag.
Ben er bang voor, ik werk vrijdag tot ong. 6 uur, dus de Game Mania in m'n woonplaats is tegen de tijd dat ik terug ben dan dicht. Maar ja, ik hoop dat ze iig die pokeball gelinkt hebben aan m'n preorder, zodat ik (mochten ze het vrijdag al verkopen) er wel gewoon een krijg zaterdag :P
pi_132018652
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:54 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ben er bang voor, ik werk vrijdag tot ong. 6 uur, dus de Game Mania in m'n woonplaats is tegen de tijd dat ik terug ben dan dicht. Maar ja, ik hoop dat ze iig die pokeball gelinkt hebben aan m'n preorder, zodat ik (mochten ze het vrijdag al verkopen) er wel gewoon een krijg zaterdag :P
Ik ben blij dat er koopavond is hier op vrijdag. :p ook kom ik er langs als ik naar huis fiets.
pi_132018662
Pff ik twijfel nog steeds of ik voor X of Y moet gaan en met welke starter ik zal beginnen Chespin of Froakie..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132018979
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:58 schreef MrMoon het volgende:
Pff ik twijfel nog steeds of ik voor X of Y moet gaan en met welke starter ik zal beginnen Chespin of Froakie..
Pokemon X. Want zie TP.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 21:18:37 #169
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132019491
Ik moet zeggen het spel spelen zonder Bulbabedia of Serebi.net zorgt voor een hele andere ervaring.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132020640
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Pokemon X. Want zie TP.
Mja maar ik vind Blastoise een van de tofste Pokemon, dus ik betwijfel sowieso of ik wel voor Charmander zal kiezen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:47:54 #171
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132020800
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet zeggen het spel spelen zonder Bulbabedia of Serebi.net zorgt voor een hele andere ervaring.
Echt wel inderdaad. Ik ben helemaal gewend om het op te zoeken als ik wil weten wanneer een pokémon evolueert, welke moves ze leren en waar ik welke pokémon kan vangen. Nu is het steeds maar afwachten wat er gebeurt. Het heeft wel wat, moet ik zeggen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:52:48 #172
388285 roy9
Oude Koek
pi_132021023
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Echt wel inderdaad. Ik ben helemaal gewend om het op te zoeken als ik wil weten wanneer een pokémon evolueert, welke moves ze leren en waar ik welke pokémon kan vangen. Nu is het steeds maar afwachten wat er gebeurt. Het heeft wel wat, moet ik zeggen.
Echt weer dat gevoel terug van toen je klein was en voor het eerst Pokemon speelde. Heerlijk! Alles ontdekken, al die geleakte Pokemon weet ik ook niet, alleen de starters.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 22:33:08 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132023313
Zo dacht ik een shiny gevangen te hebben is het gewoon een die,in meerdere kleuren voorkomt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:59:04 #174
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132024584
Zo, voor het eerst mijn character gecustomized. Spoiler warning, just in case:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 23:00:48 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132024670
Haha, dat customizen heb ik helemaal niet gedaan, op een nieuw shirtje na. Ik speel geen Sims :{w
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 oktober 2013 @ 01:07:31 #177
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132028152
quote:
12s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, dat customizen heb ik helemaal niet gedaan, op een nieuw shirtje na. Ik speel geen Sims :{w
Ha ik zie dat je RED items kan kopen.
Als hij er helemaal als trainer red eruit kan zien ga ik dat doen anders ook niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:20:12 #178
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_132031669
straks even naar de bijlmer in de hoop dat ze x en y al ergens verkopen en dan pik ik gelijk die shiny giratina op als ik tegen die tijd mijn white game heb gevonden :P
  Redactie Games donderdag 10 oktober 2013 @ 10:53:44 #179
181272 crew  Noppie2000
pi_132032450
Iemand al succes om en nabij rotterdam? :P
pi_132034076
schijnt dat ze ze bij de bart smit al hebben.. ik ga dalijk in de pauze ff kijken :)
pi_132035378
44 euro?
  Eindredactie Games donderdag 10 oktober 2013 @ 12:51:29 #182
188609 crew  Kensuke
pi_132035659
Bij de Bartsmit is hij 50. Weet ook niet of de winkels het al hebben, ik heb alleen gehoord dat de webshop eerder had afgeleverd.

In Amsterdam lijkt het nog nergens te koop helaas.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 12:52:18 #183
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_132035679
quote:
12s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, dat customizen heb ik helemaal niet gedaan, op een nieuw shirtje na. Ik speel geen Sims :{w
Dat lijkt me juist wel een leuke toevoeging. Kon dat in Black 2 en White 2 maar. Nu loopt mijn poppetje steeds rond met dat belachelijke kapsel.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:13:24 #184
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132036308
Iemand die hem al heeft?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 oktober 2013 @ 13:13:59 #185
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132036325
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:13 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand die hem al heeft?
Anders lees je het topic.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:20:29 #186
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132036542
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Anders lees je het topic.
Anders heb ik dat al lang gedaan, bedoelde meer of jullie weten waar die nog meer te koop is.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  donderdag 10 oktober 2013 @ 17:18:02 #187
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132041357
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat lijkt me juist wel een leuke toevoeging. Kon dat in Black 2 en White 2 maar. Nu loopt mijn poppetje steeds rond met dat belachelijke kapsel.
Je kunt je diverse kapsels laten aanmeten met diverse haarkleuren.

Ik vind het in elk geval wel tof. Mijn character loopt nu aan de kust rond en daar hoort natuurlijk een zonnige outfit bij, dus ik ben helemaal los gegaan in de kledingwinkel. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt ook echt aangemoedigd om andere outfits te proberen, want in iedere pokémon center zit prominent een pashokje waar je je kunt omkleden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Redactie Games donderdag 10 oktober 2013 @ 17:21:19 #188
181272 crew  Noppie2000
pi_132041480
Niets in R'dam ;(
pi_132042197
in eindhoven ook niet ;(
pi_132042449
Super jaloers, maar ik twijfel tussen X of Y:

- Mega Charizard X en Mewtwo X ownen
- Yveltar ownt Xerneas

En ik vind Blastoise eigenlijk veel leuker dan charizard... Help!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 oktober 2013 @ 17:53:04 #191
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132042508
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:50 schreef Bidoof het volgende:
Super jaloers, maar ik twijfel tussen X of Y:

- Mega Charizard X en Mewtwo X ownen
- Yveltar ownt Xerneas

En ik vind Blastoise eigenlijk veel leuker dan charizard... Help!
Xerneas is een faerie en heeft daarmee weinig weakness.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 17:53:49 #192
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_132042530
Straks even de Saturn in Venlo bekijken of ze em daar hebben.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_132042567
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:53 schreef MhZero het volgende:
Straks even de Saturn in Venlo bekijken of ze em daar hebben.
Hier niet.
----
pi_132042614
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:18 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Je kunt je diverse kapsels laten aanmeten met diverse haarkleuren.

Ik vind het in elk geval wel tof. Mijn character loopt nu aan de kust rond en daar hoort natuurlijk een zonnige outfit bij, dus ik ben helemaal los gegaan in de kledingwinkel. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt ook echt aangemoedigd om andere outfits te proberen, want in iedere pokémon center zit prominent een pashokje waar je je kunt omkleden.
Ik ga denk ik ook als vrouwtje spelen. Leuker dan steeds tegen een knul aankijken.
----
pi_132042800
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Xerneas is een faerie en heeft daarmee weinig weakness.
maar de look van Xerneas :(
  donderdag 10 oktober 2013 @ 18:05:39 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132042834
Dus, maar 69 nieuwe pokemon? Dat is een teleurstelling.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_132043094
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus, maar 69 nieuwe pokemon? Dat is een teleurstelling.
Nee, toch 150?
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 oktober 2013 @ 18:37:56 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132043737
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:04 schreef Bidoof het volgende:

[..]

maar de look van Xerneas :(
Mee eens maarja hij eet draken voor ontbijt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132043881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef Bidoof het volgende:

[..]

Nee, toch 150?
Nee, 69 echt nieuwe pokémon.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132044408
Ik wilde hem niet gelijk gaan aanschaffen, maar wachten op het voorjaar. Maar raak steeds meer hyped :P
pi_132044574
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus, maar 69 nieuwe pokemon? Dat is een teleurstelling.
Pre en evos van oude pokemon?

Nee dus..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2013 19:14:43 ]
pi_132044751
http://serebii.net/xy/centralpokedex.shtml


Hier staan nog een aantal nieuwe pokemon
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 oktober 2013 @ 19:14:27 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132044885
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:16:02 #204
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132044925
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:04 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Pre en evos van oude pokemon?

Nee dus..
Nee, 69.
Zullen er wel nog 2 of zo bijkomen, van die event legendaries.

Maar het is erg matig, helemaal als je ziet dat er daarvan 9 starters zijn, die lelijke fairies, die random sleutelhanger :') Wat een magere generatie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_132044981
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, 69.
Zullen er wel nog 2 of zo bijkomen, van die event legendaries.

Maar het is erg matig, helemaal als je ziet dat er daarvan 9 starters zijn, die lelijke fairies, die random sleutelhanger :') Wat een magere generatie.
Maar mega charizard X maakt alles goed.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:19:44 #206
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132045028
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:18 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar mega charizard X maakt alles goed.
Sorry, maar die Mega evoluties zijn echt bedacht door 12-jarigen.
2edgy4me. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_132045052
het voelt niet aan als een nieuwe gen eerlijk gezegd.
There are only 151 Pokémon.
pi_132045845
Ik heb Pokemon X twee uur geleden besteld bij Wehkamp, vorige week een 3ds aangeschaft.. Ik ben er klaar voor!
Denk dat ik Fennekin ga kiezen, want vuurstarter :D

Weet iemand of je meteen Pokemon uit oude spellen over kan zetten? Heb nog een shiny Pikachu en shiny Ponyta op level 6 ofzo, dus zou fijn zijn als ik die mee kan trainen :)
pi_132046155
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef Veluro het volgende:
Ik heb Pokemon X twee uur geleden besteld bij Wehkamp, vorige week een 3ds aangeschaft.. Ik ben er klaar voor!
Denk dat ik Fennekin ga kiezen, want vuurstarter :D

Weet iemand of je meteen Pokemon uit oude spellen over kan zetten? Heb nog een shiny Pikachu en shiny Ponyta op level 6 ofzo, dus zou fijn zijn als ik die mee kan trainen :)
Kan pas in december ofzo :P
pi_132046179
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sorry, maar die Mega evoluties zijn echt bedacht door 12-jarigen.
2edgy4me. :')
Mega charizard X is gewoon geil.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 oktober 2013 @ 19:59:48 #211
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132046356
Je komt vrij vroeg in de game sterke pokemon uit oudere generaties tegen die je kunt vangen. Ik moet de tweede gym nog verslaan maar moet nu al keuzes gaan maken wie te trainen en wie in de box te dumpen. Voorlopig geef ik de nieuwe soorten nog het voordeel van de twijfel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132046442
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe mega evo's. Al waren er een paar gelekt.. :D
  donderdag 10 oktober 2013 @ 20:07:17 #213
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132046589
Die mega evoluties zijn echt een beetje hit-and-miss.

(Ik ga een paar geleakte mega evoluties opnoemen, dus SPOILER warning)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132046617
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Kan pas in december ofzo :P
Oh, dat is wel erg jammer :(
Nouja, genoeg andere leuke Poke's om te trainen :)
pi_132046676
quote:
11s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:07 schreef Rikketik het volgende:
Die mega evoluties zijn echt een beetje hit-and-miss.

(Ik ga een paar geleakte mega evoluties opnoemen, dus SPOILER warning)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben alle starters een mega vorm of dat niet?
pi_132046708
quote:
11s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:07 schreef Rikketik het volgende:
Die mega evoluties zijn echt een beetje hit-and-miss.

(Ik ga een paar geleakte mega evoluties opnoemen, dus SPOILER warning)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132046749
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de boot van team rocket.
pi_132046807
http://www.serebii.net/xy/pokemon.shtml

die doublade heeft een evo.. :D
pi_132046853
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:11 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dat is de boot van team rocket.
We've got a winner *O* Maar zo ziet MegaGyarados er ook uit.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132046867
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

We've got a winner *O* Maar zo ziet MegaGyarados er ook uit.
nee echt niet. maak een foto en post het hier.
pi_132047295
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

nee echt niet. maak een foto en post het hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132047382
Als Gyarados er echt zo uit gaat zien krijgt hij mooi dat item niet van me :p
pi_132047433
Ook Serebii confirmed (door de admin op het forum):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132048433
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe snel gaan jullie door dat spel heen...
pi_132051423
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:59 schreef Bolters het volgende:
Ik wilde hem niet gelijk gaan aanschaffen, maar wachten op het voorjaar. Maar raak steeds meer hyped :P
herkenbaar :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132055409
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar hoe snel gaan jullie door dat spel heen...
Niet. Dat is niet mijn screen maar van een van de leakers van afgelopen week.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 oktober 2013 @ 23:28:00 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132055548
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar hoe snel gaan jullie door dat spel heen...
Dat valt goed te doen eigenlijk, Ik speel een paar uur per dag en ben opweg naar gym twee.
Tussen gym een en twee zijn veel afleidingen te vinden,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 oktober 2013 @ 03:26:36 #228
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132058960
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is te vangen in het wild
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 03:43:44 #229
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_132058976
De designs van Mega Gengar en Mega Gyarados ...

Maar 70 nieuwe Pokémon en dan ook nog eens best veel tegenvallende designs.
En blijkbaar is er in X&Y geen exp. share meer, maar een exp. all zoals in gen 1 die je aan en uit kunt zetten. Dan vind ik juist kut, omdat ik vaak niet al mijn party Pokémon wil trainen (omdat ze bijv. al overleveld zijn).

Nee, ik voel de hype nog steeds niet.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 oktober 2013 @ 04:01:32 #230
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132058996
Ingame ziet die suikerspin er wel beter uit als op de plaatjes.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 07:04:55 #231
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_132059171
NOG 1 DAG!! Kut dat ik m niet mag kopen. :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_132059492
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 07:04 schreef SGYENZO het volgende:
NOG 1 DAG!! Kut dat ik m niet mag kopen. :{
hoezo niet? hopelijk krijg ik een smsje van de game mania vandaag
pi_132059502
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is te vangen in het wild
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8 keer eevee vangen.. :D
pi_132060177
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:50 schreef Bidoof het volgende:
Super jaloers, maar ik twijfel tussen X of Y:

- Mega Charizard X en Mewtwo X ownen
- Yveltar ownt Xerneas

En ik vind Blastoise eigenlijk veel leuker dan charizard... Help!
Ik twijfel ook nog steeds.. Xerneas ziet er toffer uit dan Yveltar, Mega Charizard X toffer dan Mega Charizard Y (alhoewel ik waarschijnlijk toch voor Blastoise zal kiezen).. maar Y heeft Larvitar...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:12:18 #235
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132060234
Eevee vangen kon in bw2 ook
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:02:03 #236
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132061202
Voor het eerst een mega evolutie gebruikt en ik moet zeggen dat het er toch wel heel tof uitziet hoor. :o Het geeft echt een kick als je het activeert.

Nog een leuk "detail" wat betreft Surf (spoiler warning, just in case):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:04:03 #237
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132061235
They raped Charizard!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_132061886
ben jaloers op gullie :( heb nog geen 3ds en begin wel aardig hyped te worden
There are only 151 Pokémon.
  Redactie Games vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:53:37 #239
181272 crew  Noppie2000
pi_132062375
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:02 schreef Rikketik het volgende:
Voor het eerst een mega evolutie gebruikt en ik moet zeggen dat het er toch wel heel tof uitziet hoor. :o Het geeft echt een kick als je het activeert.

Nog een leuk "detail" wat betreft Surf (spoiler warning, just in case):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was toch al in een eerder deel?
pi_132062750
Ik kijk er echt heel erg naar uit! Moet zeggen dat die designs van de nieuwe Kalos Pokemon niet altijd even mooi zijn (zag ergens zelfs een sleutelbos Pokemon...), maar ik heb er zin in! Vandaag na school even kijken of hij hier in Rotterdam al in de schappen ligt.

Ik en vriendinnetje gaan zaterdag X en Y weer eens doodspelen (doen we al sinds Diamond/Pearl).

Ik hoop dat de elite four niet zo bagger is als in Black 2/ White 2. De laatste goede champion was die ene van D/P (Cyntia?)
  Eindredactie Games vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:16:51 #241
188609 crew  Kensuke
pi_132062849
Zou het vandaag wel in meerdere winkels verkrijgbaar zijn, of moeten we echt tot morgen wachten? Het lijkt erop dat Nederlandse retailers zich eens aan de street date gaan houden. :D
  Redactie Games vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:26:11 #242
181272 crew  Noppie2000
pi_132063051
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:16 schreef Kensuke het volgende:
Zou het vandaag wel in meerdere winkels verkrijgbaar zijn, of moeten we echt tot morgen wachten? Het lijkt erop dat Nederlandse retailers zich eens aan de street date gaan houden. :D
Helaas ja. Week van tevoren leaks _O_
pi_132063078
Y ligt hier morgen op de mat als het goed is.

Ik vind zo'n 70 nieuwe pokemon meer dan genoeg maar dat is vooral omdat ik alle generaties op 1 en 5 na over heb geslagen. De megalutions vind ik ook niet zo boeiend, gelukkig zijn ze tijdelijk.

Ben vooral benieuwd naar de 3D wereld, graphics en hoe het spel verder 'volwassen' geworden is. :)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132063239
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:27 schreef Seikcid het volgende:
Y ligt hier morgen op de mat als het goed is.

Ik vind zo'n 70 nieuwe pokemon meer dan genoeg maar dat is vooral omdat ik alle generaties op 1 en 5 na over heb geslagen. De megalutions vind ik ook niet zo boeiend, gelukkig zijn ze tijdelijk.

Ben vooral benieuwd naar de 3D wereld, graphics en hoe het spel verder 'volwassen' geworden is. :)
Spel die je echt gespeeld moet hebben: Heart Gold/Soul Silver
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:40:40 #245
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132063368
Ik heb zojuist Y ontvangen. Beat that
pi_132063788
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:40 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik heb zojuist Y ontvangen. Beat that
:(
pi_132064791
Net mailtje van bol.com binnen dat pakket is overgedragen aan de bezorger. Met een beetje geluk issie er vanavond. Anders toch morgen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:49:28 #248
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132065213
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:58 schreef Airenu het volgende:

[..]

:(
Fennekin is nu level 11
pi_132066413
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:34 schreef Sjiznit het volgende:
Net mailtje van bol.com binnen dat pakket is overgedragen aan de bezorger. Met een beetje geluk issie er vanavond. Anders toch morgen.
Wehkamp heeft nog niks laten weten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132066803
Ik heb net een mailtje gehad van bol.com *O*
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:55:47 #251
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_132067302
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:34 schreef Sjiznit het volgende:
Net mailtje van bol.com binnen dat pakket is overgedragen aan de bezorger. Met een beetje geluk issie er vanavond. Anders toch morgen.
Dat wil zeggen dat ie morgen komt. Het is een gewoon POSTNL buspakket. Geen Pakketdienst.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_132069106
Bij een Bart Smit in Rotterdam of den Haag al te koop of niet?
pi_132070360
Media Markt Rotterdam Centrum: bet gekocht.
pi_132070398
Email van MyCom gehad *O*
Maar ik moet alsnog tot morgenavond wachten tot ik thuis ben ;(
  Redactie Games vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:32:42 #255
181272 crew  Noppie2000
pi_132073868
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:32 schreef Juless44 het volgende:
Media Markt Rotterdam Centrum: bet gekocht.
Dit. Mijn froakie is al level 8 :)
pi_132073952
Heb Pokemon Y ook al sind vanmiddag. Als het goed is zijn beide spellen bij alle Game Mania's nu te koop.

M'n Froakie is nu level 18(geen idee hoe die evolutie heet), dikke Combusken van level 19 en heb net een Charmander ontvangen. Ik denk dat ik die Combusken lekker de PC in trap want Charizard blijft opperbaas van de vuurpokemon.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:36:49 #257
365231 Fera
Fire & Blood
pi_132073958
Ik wil oooooooook. Maar volgens mij krijg ik 'm voor m'n verjaardag. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Forum Admin vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:40:56 #258
35723 crew  GGMM
pi_132074057
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

sinds wanneer zitten zulke dingen boven in? :')
Haha, jij faalt echt verschrikkelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  roze vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:53:35 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132074351
Ik weet dat iedereen momenteel into Pokemon X en Y is ( :9 ) maar ik vroeg me af wat jullie de leukste/beste pokemonspel vinden voor de gewone DS.

En ik wil een Ponyta in HeartGold maar ik weet niet hoe. Gewoon omdat het altijd mijn lievelings pokemon was
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:02:46 #260
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_132074567
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet dat iedereen momenteel into Pokemon X en Y is ( :9 ) maar ik vroeg me af wat jullie de leukste/beste pokemonspel vinden voor de gewone DS.

En ik wil een Ponyta in HeartGold maar ik weet niet hoe. Gewoon omdat het altijd mijn lievelings pokemon was
black 2 of white 2 zijn de nieuwste (heb ze overgeslagen dus weet niet of ze leuker zijn dan black en white)

ponyta zou niet heel lastig moeten zijn: http://www.serebii.net/pokedex-dp/location/077.shtml#hg
  roze vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:08:45 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132074744
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:02 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

black 2 of white 2 zijn de nieuwste (heb ze overgeslagen dus weet niet of ze leuker zijn dan black en white)

ponyta zou niet heel lastig moeten zijn: http://www.serebii.net/pokedex-dp/location/077.shtml#hg
Oh dankje :D Ik beken ook eerlijk dat dit de eerste keer is dat ik het echt speel, heb wel paar uur Black gespeeld maar ben ik mee gestopt (als ik die weer ga spelen doe ik een nieuwe game). Ben nu net de 8ste gym voorbij in HeartGold, ging ook echt met veel geluk want ik was er zeker van dood te gaan maar toch 3 pokemons dood gemaakt met mijn 4 levels lagere Noctowl. Nu moet ik wel trainen voor ik die drakengebeuren door kan komen

Ik ben een noob maar ik leer steeds iets meer. Ik ga straks meteen op jacht naar Ponyta. Schaam me wel beetje haha, iedereen hier snapt het spel helemaal en ik kom net een beetje kijken. Oh wat slecht
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:09:58 #262
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132074765
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:08 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh dankje :D Ik beken ook eerlijk dat dit de eerste keer is dat ik het echt speel, heb wel paar uur Black gespeeld maar ben ik mee gestopt (als ik die weer ga spelen doe ik een nieuwe game). Ben nu net de 8ste gym voorbij in HeartGold, ging ook echt met veel geluk want ik was er zeker van dood te gaan maar toch 3 pokemons dood gemaakt met mijn 4 levels lagere Noctowl. Nu moet ik wel trainen voor ik die drakengebeuren door kan komen

Ik ben een noob maar ik leer steeds iets meer. Ik ga straks meteen op jacht naar Ponyta. Schaam me wel beetje haha, iedereen hier snapt het spel helemaal en ik kom net een beetje kijken. Oh wat slecht
Iedereen is een noob op een punt.
Niks raars aan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:10:48 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132074782
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Iedereen is een noob op een punt.
Niks raars aan.
Hoop dat niemand me hier uitlacht als ik een domme vraag stel _O- Dom als in dat iedereen dat wel weet en dat het best logisch is maar dat ik het niet zie ofzo
Your beauty never ever scared me.
pi_132074891
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hoop dat niemand me hier uitlacht als ik een domme vraag stel _O- Dom als in dat iedereen dat wel weet en dat het best logisch is maar dat ik het niet zie ofzo
ach zo zijn we allemaal begonnen ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:32:58 #265
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132075318
Vanavond maar eens op naar gym 3.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:52:41 #266
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_132075803
Vandaag ook maar even opgehaald bij de Intertoys, vriendinnetje gelijk weer blij. :D
Heerlijke nostalgie, haha.
pi_132075991
Ik heb X. Ik ga nu opstarten.

Mega charizard hier kom ik!! :D

Ik had op FB een foto geplaatst van pokemon X, kreeg ik een reactie '' hoe oud ben je? '' terwijl mijn halve vriendenkring dit nog peelt, en ik ben 19. :')

pauper.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2013 19:00:50 ]
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:16:52 #268
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132076428
Charizard is echt helemaal geweldig. Gewoon die animaties, dat je hem echt boven de grond ziet hangen en met zijn vleugels ziet slaan. O+

De animaties gedurende battles zien er sowieso goed uit, al merk ik regelmatig dat de framerate dropt tussen het aanvallen door (dus wanneer je een move kiest). Een beetje hinderlijk, maar de moves zelf worden in elk geval altijd vloeiend in beeld gebracht.

GTS is ook verbeterd trouwens; je hoeft nu niet meer een pokémon gezien te hebben om er op te kunnen zoeken. Zo vond ik al een Amaura (ik heb zelf Tyrunt gekozen) nog voordat hij in mijn Pokédex stond.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132076553
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Wehkamp heeft nog niks laten weten.
Morgen tussen 9"00 en 13"00. Nog 1 nachtje slapen voor mij dus :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:30:45 #270
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132076850
Ik ga 'm nog niet halen morgen :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:42:40 #271
388285 roy9
Oude Koek
pi_132077243
Morgenavond ben ik pas thuis van BikeMotion, dan kan ik pas spelen. Vervolgens Maandag 3 toetsen :( weinig tijd dus. Kan wel janken
pi_132077903
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:32 schreef Juless44 het volgende:
Media Markt Rotterdam Centrum: bet gekocht.
Media Markt Groningen heeft hem ook :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132078523
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hoop dat niemand me hier uitlacht als ik een domme vraag stel _O- Dom als in dat iedereen dat wel weet en dat het best logisch is maar dat ik het niet zie ofzo
Pokemon Diamon/Pearl en Heart Gold/Soul Silver. Die vond ik beide beter dan Black/White, maar Black en White zijn wel makkelijker.
  roze vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:18:39 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132078624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Pokemon Diamon/Pearl en Heart Gold/Soul Silver. Die vond ik beide beter dan Black/White, maar Black en White zijn wel makkelijker.
Thanks :)
Your beauty never ever scared me.
pi_132079615
Vraag me af hoe het er nu uit gaat zien competetive. Met heel dat mega evolution gedoe en die fairy type zal er een hoop veranderen, vermoed ik.
  Redactie Games vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:44:00 #276
181272 crew  Noppie2000
pi_132079722
Charmander binnen _O_ nu weer terug om te trainen en pokemon te vangen :)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:45:48 #277
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132079804
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Charmander binnen _O_ nu weer terug om te trainen en pokemon te vangen :)
Squirtle man :{w
  Redactie Games vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:54:59 #278
181272 crew  Noppie2000
pi_132080259
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:45 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Squirtle man :{w
Heb al Froakie :)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:29:24 #279
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132082305
Bulbasaur O+
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:31:40 #280
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132082438
Bulbapedia heeft de Wiki dichtgegooid wegens de release _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:51:04 #281
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_132083515
Pokemon: the origin was de moeite waard. Al is het maar voor nostalgie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:56:51 #282
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132083935
Ik ga hem morgen (denk ik) halen, ik zit alleen met één probleem: Ik heb Black ook nog maar nooit verder gegaan dan de 2e gym :') . Wat zouden jullie doen? Eerst Black uitspelen en dan kopen of alvast kopen en allebei spelen?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_132086074
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:56 schreef Munchlax het volgende:
Ik ga hem morgen (denk ik) halen, ik zit alleen met één probleem: Ik heb Black ook nog maar nooit verder gegaan dan de 2e gym :') . Wat zouden jullie doen? Eerst Black uitspelen en dan kopen of alvast kopen en allebei spelen?
Ik zou zeggen speel eerst black maar, als je andersom speelt ga je black misschien haten, terwijl het toch wel de een-na beste generatie was
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:34:30 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132086099
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132086143
Heb nou de jaw fossil gekregen :D :D
pi_132088049
Kan niet wachten tot morgen :D Ik fiets maar met mijn mams mee denk ik, die werkt bij PostNL, kan ik lekker op tijd spelen haha
Kiezen jullie ook al echt strategisch of gewoon wat je leuk vind? Ik ga namelijk Fennekin en Charmander kiezen, en dan krijg je ook nog eens een Torchic :')
pi_132088145
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef Veluro het volgende:
Kan niet wachten tot morgen :D Ik fiets maar met mijn mams mee denk ik, die werkt bij PostNL, kan ik lekker op tijd spelen haha
Kiezen jullie ook al echt strategisch of gewoon wat je leuk vind? Ik ga namelijk Fennekin en Charmander kiezen, en dan krijg je ook nog eens een Torchic :')
Precies zoals ik :')

En dan heb ik nu ook nog een vuurvogel in mijn team.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:32:01 #288
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132088260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef Veluro het volgende:
Kan niet wachten tot morgen :D Ik fiets maar met mijn mams mee denk ik, die werkt bij PostNL, kan ik lekker op tijd spelen haha
Kiezen jullie ook al echt strategisch of gewoon wat je leuk vind? Ik ga namelijk Fennekin en Charmander kiezen, en dan krijg je ook nog eens een Torchic :')
Monotype team, als een baas.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:45:06 #289
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132088721
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef Veluro het volgende:
Kan niet wachten tot morgen :D Ik fiets maar met mijn mams mee denk ik, die werkt bij PostNL, kan ik lekker op tijd spelen haha
Kiezen jullie ook al echt strategisch of gewoon wat je leuk vind? Ik ga namelijk Fennekin en Charmander kiezen, en dan krijg je ook nog eens een Torchic :')
Gewoon wat ik leuk vindt, al zorg ik altijd wel voor type coverage. Meestal heb ik teams van zo ongeveer 6 pokémon, maar omdat er zoveel toffe te vangen zijn nu, maak ik dit keer mijn team gewoon groter. Zo kan ik alle pokémon gebruiken die ik leuk vind, zonder dat ik een team zonder type coverage heb. Met de nieuwe Exp. All is het toch makkelijker geworden om al je pokémon te trainen.

Ik begon overigens met een Fennekin en toen een Charmander, en ik had ook al de evolutie van Fletchling. Drie Fire pokémon, waarbij ik Braixen bovendien niet wilde laten evolueren, dus vond ik dat ik mezelf daarmee wel erg in de vingers sneed. Daarom heb ik gereset en ben voor Froakie en Charmander gegaan.

(ENDGAME SPOILERS, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132093172
Ik heb er zin in! Moet nu even werken tot half 1, en hopelijk is de post dan al geweest.

Heb expres helemaal niets gelezen over zowel Pokemon X als Y, dus ik laat me compleet verrassen door alle nieuwe dingen.

Ben heel benieuwd :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 07:40:25 #291
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132093186
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:34 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik zou zeggen speel eerst black maar, als je andersom speelt ga je black misschien haten, terwijl het toch wel de een-na beste generatie was
Wat vind jij de beste gen dan?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:52:11 #292
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132094066
Hoe krijg je nu die torchic?
pi_132094139
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 09:52 schreef Lollertrolle het volgende:
Hoe krijg je nu die torchic?
http://serebii.net/xy/wifievents.shtml

Via Nintendo Wireless/Mystery Gift.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:00:36 #294
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132094151
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 09:59 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

http://serebii.net/xy/wifievents.shtml

Via Nintendo Wireless/Mystery Gift.
Dat meende ik al, maar ontving niks. Daarom vroeg ik het maar even, zal ik toch iets fout doen ergens.

Dank je
pi_132094182
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:00 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Dat meende ik al, maar ontving niks. Daarom vroeg ik het maar even, zal ik toch iets fout doen ergens.

Dank je
Als je verbinding hebt met Wifi --> Mystery Gift --> Daarna kan je je Torchic ophalen bij een mannetje in een Pokémon Centre.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132094191
Mega Heracross is echt lelijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mega Houndoom daarentegen _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Redactie Games zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:13:05 #297
181272 crew  Noppie2000
pi_132094267
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mega Heracross is echt lelijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mega Houndoom daarentegen _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF die heracross _O- Ik vind hem leuk :D
pi_132094325
En mega Scizor:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132094568
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 07:40 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Wat vind jij de beste gen dan?
Pokemon Soulsilver/Heartgold was behoorlijk goed, Black/White is toch beter, maar ik heb nu genoeg uurtjes gestoken in y om te zeggen dat dit toch wel de beste is... by far.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:42:14 #300
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132094632
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:13 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

WTF die heracross _O- Ik vind hem leuk :D
W00t! Mega Heracross is lelijk maar Houndoom is vet, net zo als die Scizor! :D :D :D
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:45:10 #301
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132094669
Dicht!
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')