SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuk of 1000 schoolkinderen zijn aanwezigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef Rabieluh het volgende:
Ik hoor roepende kinderen, wat is deze.
Moet denken aan de bekerwedstrijd van Ajax - AZ, klonk als een zwembad vol gillende kinderen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Stuk of 1000 schoolkinderen zijn aanwezig
Huilen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Competitievervalsing, dit veld. Belachelijk dat dit doorgaat.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
''Ajax en Utrecht een clash tussen de eeuwige rivalen''
FOX
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
''PSV wil thuis gehakt maken van het laaggeplaatste RKC. Het is weer een Super Sunday''
Die zender kan ook echt niet meer hoor.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
''Ajax en Utrecht een clash tussen de eeuwige rivalen''
FOX
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
''PSV wil thuis gehakt maken van het laaggeplaatste RKC. Het is weer een Super Sunday''
Die zender kan ook echt niet meer hoor.
/carequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]wat kunnen we hier tegen doen?
Ik vermaak me prima, dit is toch geweldigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
Je zou bijna een seizoenskaart voor ADO nemen met als voorwaarde dat het veld zo blijft
Nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:58 schreef CaptainCookie het volgende:
HAAAAA, iemand een gifje van de goal?
Nieuw spelletje, 'balletje-van-de-vloer', mag het veld niet raken en levert dus geweldige kools opquote:
Heel Duindorp loopt uitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
Er lijken trouwens meer mensen te zitten dan op zondagmiddag. Zou dan echt iedereen werkloos zijn daar? En op zondag wiettoppen knippen.
Wat doe jij hier dan eigenlijk?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
Er lijken trouwens meer mensen te zitten dan op zondagmiddag. Zou dan echt iedereen werkloos zijn daar? En op zondag wiettoppen knippen.
En waarom moet je daar blij mee zijn?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
Ach. Het is hoe dan ook een goede middag voor Vitesse. Met deze uitslag drukken ze namelijk NEC nog wat verder de vernieling in
je bent niet bekend met de rivaliteit van boven en onder de Waal?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
En waarom moet je daar blij mee zijn?
Je zal er vast wat zieltjes tussen hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
En waarom moet je daar blij mee zijn?
Ja evident. Maar Caland is geen Vitessenaar. Tenzij die gedurende enige tijd heel goed presteren dan zal hij zich ongetwijfeld bekeren of zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
je bent niet bekend met de rivaliteit van boven en onder de Waal?
Uhm. Nee inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja evident. Maar Caland is geen Vitessenaar.
quote:Heerenveen maakt zich zorgen over knollenveld ADO en belt KNVB
ADO Den Haag won woensdagmiddag op een belachelijk slecht veld van Vitesse en na afloop zei Peter Bosz dat hij oprecht blij was dat er geen geblesseerden waren gevallen. Bij sc Heerenveen maakt men zich nu zorgen: de Friezen moeten zaterdagavond op bezoek bij ADO en het ziet er niet naar uit dat het veld in het Kyocera Stadion er dan veel beter bij zal liggen.
Na het zien van de wedstrijd tussen ADO en Vitesse heeft Gaston Sporre, directeur van Heerenveen, de telefoon gepakt en de KNVB gebeld. Volgens Sporre gaat de bond bekijken of het veld ADO voetbalwaardig is. "Je moet er toch niet aan denken dat er gewonden vallen", zegt de sportbestuurder in gesprek met de Leeuwarder Courant.
Eric Braamhaar was woensdag de scheidsrechter bij ADO-Vitesse en hij stelde na afloop dat hij geen reden had gezien om de wedstrijd niet te laten spelen. "Druk van de KNVB om de wedstrijd door te laten gaan? Daar heb ik niets van gemerkt. Als ik het niet veilig had gevonden, had ik de wedstrijd zeker afgelast", zegt hij in het Algemeen Dagblad.
twitter:markvanrijswijk twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 19:08:26Bij Cambuur zetten ze gewoon de woonplaatsen van het arbitrale kwartet op de opstelling. Altijd handig... reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoom nog verder in op die kop van Lambiek!!
Ik heb zo'n teringhekel aan die uitspraak hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Fris en fruitigWat een zender, wat een zender. Gewoon een vocabulaire samengesteld met woorden die minstens acht keer de uitzending moeten halen.
Fris en fruitig, als je aan hem likt proef je aardbeien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zo'n teringhekel aan die uitspraak he
Hoe kan een effen wit shirt nou lelijk zijn?quote:
Eerder Bjellandquote:
Dat zal Lambiek niet leuk vindenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef Momo... het volgende:
Tapia in de selectie inplaats van Corona
Ziet er niet echt uit nee. Lijkt wel het shirt van de plaatselijke amateurclub.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe kan een effen wit shirt nou lelijk zijn?
Tapia is gelukkig ook een fris en fruitig groot talent.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal Lambiek niet leuk vinden
Lambiek vindt Corona een groot talent om zijn prijskaartje. Hij fapt er wekelijks op in de studio, hjeeft pas 1 pot gespeeldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Tapia is gelukkig ook een fris en fruitig groot talent.
I know , supercorona maakte wel meteen een doelpunt in die pot natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lambiek vindt Corona een groot talent om zijn prijskaartje. Hij fapt er wekelijks op in de studio, hjeeft pas 1 pot gespeeld
Ruben Nicolaiquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De allerslechtste chauffeur van Nederland
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:31 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op het internet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:31 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op het internet
Hey is die niet van Ajax?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Die voorzetLukoki
Met afstand de allerslechtste voetballer in de eredivisie.
Echt hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
HahahahahahahaIn blessuretijd een corner helemaal naar de middenlijn trappen en dan klagen dat de scheidsrechter fluit voor rust.
Nounounouquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij mogen we nog blij zijn als het 0-0 blijft
Uhu.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nounounou
Heb je de stream trouwens wel op tijd aangezet vandaag?
Neem even een laxeertabletjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet vaker gaan schijten, dan scoort Twente
Even snel wat hete peppers opvretenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet vaker gaan schijten, dan scoort Twente
quote:
Terecht, harstikke koud wordt het dan in de busquote:De fans van de club uit Leeuwarden gooiden de ruiten van de bussen van de Twente supporters in. Daarna gingen de supporters uit Enschede de fans van SC Cambuur te lijf.
Tot nu toe 100% goals van Castaignos in deze wedstrijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
Castaignos scoort.
Haha nee, natuurlijk niet.
Veel balverlies op het middenveldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mokhtar speelt vanavond ook niet echt denderend.
Jan van Halst spoort niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Van Halst: ''van Djordjevic mogen we nog niet veel verwachten, heeft nog weinig ervaring en zo...''
Van Halst: ''Corona? Topspeler!''
Zo istquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, goed was het niet maar we hebben weer 3 punten
Het zal wel meevallen met de rellen daar vanavond.quote:
Als Henk Krol langskomt gaan ze wel tekeer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen met de rellen daar vanavond.
Die wordt kapotgeslagen met wandelstokken. Of er moet weer zoiets gebeuren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Henk Krol langskomt gaan ze wel tekeer.
Dat verliest NEC wel denk ik, ik ga kijken of PEC de 2e plek kan veroveren.quote:
?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het kon ook niet anders.
Cavaliers
Ik zit fout inderdaadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
Kan me niet heugen dat ik zoiets ooit gezegd heb, maar ik ben het er wel mee eens. Mislukte abortussen.
Super Sunday! /FOXquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat het maar snel morgen zijn.
Ajax tegen angstgegner FC Utrecht. Een Vitesse in vorm tegen een wisselvallig Feyenoord. De gebroeders Haar op bezoek in de Euroborg. PSV thuis tegen het bierteam RKC.
Oké.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ze hadden toch wel mogen scoren dat PEC is goed voor m'n manager...
Die komen niet meer van plek 18 af dit seizoenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is NEC toch een intens treurig team. Schrijf die maar op voor plek 16-18
Pastoor zit nu met een big smile te kijken.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pastoor zit nu met een big smile te kijken.
twitter:OzcanAkyol twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 20:20:18Onrust in het uitvak van NEC. Ze willen naar huis. Geen grap. #GAEnec reageer retweet
Eusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OzcanAkyol twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 20:20:18Onrust in het uitvak van NEC. Ze willen naar huis. Geen grap. #GAEnec reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |