Lolquote:,De PVV is geen politieke partij, maar een sekte", schrijft Ter Linden verder. ,,Mensen die binnen zitten kunnen niet naar buiten en buitenstaanders komen niet binnen. Er is ook sprake van een ziekelijke verering van Wilders. Mensen die zijn foto op hun bureau naast de foto van hun familie hebben staan, dat vind ik bizar."
Nee, ik geeft met die post aan dat iedereen graait en dat dit dus niks nieuws is. Aldus de 'what's new'.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je probeert met die post toch aan te geven dat 'iedereen het doet'. Hoe is dat niet wijzen naar anderen dan?
Hoef je niet alleen bij de PVV voor zijn...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft de PVV nog vacatures? Wil best een paar dagen per week wat onzin praten voor een goed salaris + eventueel wachtgeld.
Bij de pvda stappen ze ook met bosjes op, lijkt het ook erg gezellig te zijn bij de fractievergaderingenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoef je niet alleen bij de PVV voor zijn...
Iedereen doet het dus hoeft het niet meer benoemd (quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, ik geeft met die post aan dat iedereen graait en dat dit dus niks nieuws is. Aldus de 'what's new'.
Klopt, maar ik heb het idee dat je bij de andere partijen in ieder geval een politieke achtergrond moet hebben, terwijl de PVV jan en alleman aanneemt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wilders zwijgt kritische dingen die over hem of de PVV gaan altijd heel vakkundig dood.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben benieuwd wat dat jongetje allemaal te melden heeft en daarnaast hoe wilders hierop gaat reageren.
"Hij is een miezerig mannetje"
Het zal mij persoonlijk een worst wezen of die gasten 'graaien' ja of nee, het is niet zo dat ik ooit een cent terug ga zien als ze daarmee zouden kappen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje kansloos bagatelliseren dus.
Maar is dat relevant in de context van dit topic? "Ja maar hullie doen het oohooook." klinkt meer als het opstarten van de bekende PVV-lawaaimachine dan als ingaan op de grieven van die Paul ter Linden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hahh, dus als iedereen iets doet wat niet mag is het niet erg?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, ik geeft met die post aan dat iedereen graait en dat dit dus niks nieuws is. Aldus de 'what's new'.
Paar jaar geleden, barbecuetje PvdA-fractie in Utrecht, 10.000 euri moet kunnen. Daar draag ik graag aan bij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Bij de pvda stappen ze ook met bosjes op, lijkt het ook erg gezellig te zijn bij de fractievergaderingen
Ik verbaas me erover dat andere mensen zich hier over verbazen... Dan ben je of verschrikkelijk naïef, of je hebt je nog nooit verdiept in het hele ambtenarenapparaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Iedereen doet het dus hoeft het niet meer benoemd () te worden?
Het staat op meerdere grote nieuwssites, dus schijnbaar is het nieuwswaardig.
Wie is verbaasd dan? Nieuws is niet per definitie 'verbazingwekkend'.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat andere mensen zich hier over verbazen... Dan ben je of verschrikkelijk naïef, of je hebt je nog nooit verdiept in het hele ambtenarenapparaat.
Dus een partij die klaagt over graaiers, dat regelmatig roept, hierdoor stemmers trekt mag zelf wel graaien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat andere mensen zich hier over verbazen... Dan ben je of verschrikkelijk naïef, of je hebt je nog nooit verdiept in het hele ambtenarenapparaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partij voor de Homo's lijst 27 Paul ter Linden.
Leer lezen. Wat is dit toch? Dat zeg ik toch helemaal niet. Kap eens met woorden in mijn mond te leggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus een partij die klaagt over graaiers, dat regelmatig roept, hierdoor stemmers trekt mag zelf wel graaien?
Verbaasd, dat mensen er van opkijken, wat je maar wil. Mij om het even.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wie is verbaasd dan? Nieuws is niet per definitie 'verbazingwekkend'.
Vanavond iig maar ff éénvandaag kijken, gaat wel weer komisch worden denk ik.
k thxquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Verbaasd, dat mensen er van opkijken, wat je maar wil. Mij om het even.
Wat er nieuw is? Dat de PVV altijd loopt te brallen over dat andere politici niets doen voor hun centen, maar nu (who would have thought so) het zelf ook doen.quote:
Dit nieuws vinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:43 schreef JeMoeder het volgende:
Het nieuws is dus verachtelijk hypocriet gedrag van de PVV.
Zeg ik dat ik dat nieuws vind? Jij vraagt waarom het nieuws zou zijn, dan leg ik je uit waarom dat eventueel zo zou zijn.quote:
quote:Volgens Ter Linden heeft de PVV trekken van een sekte. Mensen die binnen zitten kunnen niet naar buiten en buitenstaanders komen niet binnen, constateert hij. Bovendien bestaat er ,,een ziekelijke verering'' van de ,,Grote Blonde Leider'' . ,,Mensen die zijn foto op hun bureau naast de foto van hun familie hebben staan, dat vind ik bizar.''
Bron
Retorische vragen zijn soms lastig te onderscheiden heb ik al door.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik dat nieuws vind? Jij vraagt waarom het nieuws zou zijn, dan leg ik je uit waarom dat eventueel zo zou zijn.
Geen idee. Stem niet links.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee en wat dan nog?Wat een probleem zeg. Het zit links Nederland zeker wel hoog dat de PVV het zo goed op dit moment...
Ok.quote:
? Hoezo zou ik links stemmen. De PVV is achterbaks bezig, wil ze echt een 'volkspartij' zijn, dan kan ze dat beter niet doen, aangezien 'het volk'quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee en wat dan nog?Wat een probleem zeg. Het zit links Nederland zeker wel hoog dat de PVV het zo goed op dit moment...
D66 is links?quote:
D66 is niet de partij waarover het gaat.quote:
Collectief?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een vieze nestbevuiler is die Ter Linden. Laten we door zijn brievenbus gaan pissen!
Dat geldt niet alleen voor de PVV trouwens, ik denk dat dit voor alle PP geldt. Naast de PVV die claimt dit soort praktijken te hekelen en er ook andere partijen van beschuldigd, valt de hypocrisie van de andere partijen nog mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef Ulx het volgende:
Ik ben dus wel benieuwd wat voor corruptie door deze dappere jonge homoseksueel zal worden aangetoond. Ik denk heel wat, men hoeft maar naar de gemiddelde PVV'er op dit forum te kijken om te zien dat alles wat fout is wèl mag als de PVV het doet. Dus geef je zulke mensen macht, dan is de kans op corruptie natuurlijk erg groot.
Hij smoort de discussie door nooit op dit soort dingen in te gaan...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:59 schreef Ulx het volgende:
Ik ben erg teleurgesteld in de corruptie van de PVV, en in het bijzonder in de corruptie van de heer Wilders. Het is regentesk gedrag. Het is elitair. En dan nog de discussie smoren door snel met de vinger te wijzen naar de anderen. Nee, voor mij heeft hij afgedaan.
Zei ik niet. Bedankt dat je verder het artikel nog eens uitlegt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
? Hoezo zou ik links stemmen. De PVV is achterbaks bezig, wil ze echt een 'volkspartij' zijn, dan kan ze dat beter niet doen, aangezien 'het volk'nu juist op de PVV stemt vanwege de geveinsde afschuw tegen het pluche.
Wow, 71 quotes voor die Godwin. Valt nog mee in een PVV-topic.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik krijg visioenen van een een zekere Oostenrijker als het om die foto`s gaat.....
Niets vreemds aan, natuurlijk. Ik heb bijvoorbeeld een poster van m'n baas in m'n woonkamer hangen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik krijg visioenen van een een zekere Oostenrijker als het om die foto`s gaat.....
Ik vraag me serieus af waarom je geen foto van je idool op je bureau mag hebben staan? Het is geen verplichting hoor. Wat een gezeik weer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niets vreemds aan, natuurlijk. Ik heb bijvoorbeeld een poster van m'n baas in m'n woonkamer hangen.
Ohw, niet enkel links Nederland. Een ieder die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan, en met vrijheid bedoel ik niet iedereen die het met de PVV eens is en de vaandel is geen prinsenvlag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet mag? Al richten die gasten een speciaal altaartje in voor Wilders; dat moeten ze helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waarom je geen foto van je idool op je bureau mag hebben staan? Het is geen verplichting hoor. Wat een gezeik weer.
Geen probleem. Als het tot verontwaardiging leidt roept Wilders gewoon weer iets over de PVDArabieren (quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De PVV is achterbaks bezig, wil ze echt een 'volkspartij' zijn, dan kan ze dat beter niet doen, aangezien 'het volk'nu juist op de PVV stemt vanwege de geveinsde afschuw tegen het pluche.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ohw, niet enkel links Nederland. Een ieder die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan, en met vrijheid bedoel ik niet iedereen die het met de PVV eens is en de vaandel is geen prinsenvlag.
Dit gebeurt binnen alle politieke partijen. Flauwe verwijzingen naar Hitler zijn een zwaktebod.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet mag? Al richten die gasten een speciaal altaartje in voor Wilders; dat moeten ze helemaal zelf weten.
Het is alleen een tikkeltje vreemd.
Als het een lekker wijf is, dan is er niks mis mee naruurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niets vreemds aan, natuurlijk. Ik heb bijvoorbeeld een poster van m'n baas in m'n woonkamer hangen.
Flauwe verwijzingen naar Partij van de Allochtonen / Arabieren, ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit gebeurt binnen alle politieke partijen. Flauwe verwijzingen naar Hitler zijn een zwaktebod.
Nu al? Wilders is één van de langstzittende Kamerleden, die heeft nooit een normale baan gehad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:11 schreef waht het volgende:
De 'hoge heren' van de PVV zijn nu al pluchegeil. Dat is een record.
Ik bedoel natuurlijk al het plebs dat hij heeft aangetrokken, Wilders de beroepsambtenaar maakt het helemaal bont.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu al? Wilders is één van de langstzittende Kamerleden, die heeft nooit een normale baan gehad.
De Grote Leider geeft natuurlijk Het Grote Voorbeeld.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:14 schreef waht het volgende:
Ik bedoel natuurlijk al het plebs dat hij heeft aangetrokken, Wilders de beroepsambtenaar maakt het helemaal bont.
Ik denk dat het sarcasme uit mijn post verloren is gegaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Flauwe verwijzingen naar Partij van de Allochtonen / Arabieren, ook.
Dat was ik niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit gebeurt binnen alle politieke partijen. Flauwe verwijzingen naar Hitler zijn een zwaktebod.
Daar is een Bijbels spreekwoord over. iets met een splinter en een balk...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu al? Wilders is één van de langstzittende Kamerleden, die heeft nooit een normale baan gehad.
Ah, de VOC re-enactment society!quote:
Balkenende liked this picturequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, de VOC re-enactment society!
Alsof die kneuzenkermis ooit een schip had kunnen ontwerpen, laat staan bouwen, laat staan navigeren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, de VOC re-enactment society!
Ach, de VOC had ook mensen nodig om het dek te schrobben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:24 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof die kneuzenkermis ooit een schip had kunnen ontwerpen, laat staan bouwen, laat staan navigeren.
Akkoord.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:34 schreef freako het volgende:
[..]
Ach, de VOC had ook mensen nodig om het dek te schrobben.
En dit zouden prima figuranten zijn voor het 'van de ra vallen'.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:34 schreef freako het volgende:
[..]
Zit Machiel nu in z'n eentje voor de PVV in de Haagse gemeenteraad?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:55 schreef Chadi het volgende:
En nu is er geen enkele meer over. Wel heel erg vreemd allemaal.
Nee, ze zijn nog met vijf over. Het is een beetje raar geformuleerd in het artikel, maar een aantal Kamerleden (o.a. Wilders en Fritsma) waren in eerste instantie verkozen in de gemeenteraad. Ze vonden het echter te druk worden, dus ze stapten zowat direct weer op. Zij werden vervangen door andere PVV'ers. Anderen stapten op met ruzie. Ter Linden is na De Mos en Van Doorn de derde die zijn zetel wel behoudt, en zich afscheidt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Zit Machiel nu in z'n eentje voor de PVV in de Haagse gemeenteraad?
Wat een bende wordt het toch in al die vertegenwoordigingen. Overal in het land heb je te maken met dergelijke afsplitsingen en nieuwe partijen. Loyaliteit bestaat niet meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:05 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nog met vijf over. Het is een beetje raar geformuleerd in het artikel, maar een aantal Kamerleden (o.a. Wilders en Fritsma) waren in eerste instantie verkozen in de gemeenteraad. Ze vonden het echter te druk worden, dus ze stapten zowat direct weer op. Zij werden vervangen door andere PVV'ers. Anderen stapten op met ruzie. Ter Linden is na De Mos en Van Doorn de derde die zijn zetel wel behoudt, en zich afscheidt.
Eerder de Nederlanders met een IQ van boven de 90.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Loyaliteit aan een persoon of aan een ideaal?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef waht het volgende:
[..]
Wat een bende wordt het toch in al die vertegenwoordigingen. Overal in het land heb je te maken met dergelijke afsplitsingen en nieuwe partijen. Loyaliteit bestaat niet meer.
dat is die gozer die altijd aan het zuipen is volgens pownews.. ik zag ook een keer een filmpje van hem, toen kreeg ie 2 minuten spreektijd.. maar hij had voor een kwartier voorbereid.. toen ging ie het doen als een soort langspeelplaat die op een hoger toerental stondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
En we hebben een winnaar
Roland van Vliet
[ afbeelding ]
Dat is me toch een randdebiel en doet helemaal NIETS
En ja ik ken hem helaas wat beter
Beide. Aan een persoon is niet echt geschikt voor ons bestel maar het is beter dan niets.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Loyaliteit aan een persoon of aan een ideaal?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:34 schreef freako het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gelul, hij is toch gewoon opgestapt en dat kon toch?quote:Volgens Ter Linden heeft de PVV trekken van een sekte. Mensen die binnen zitten kunnen niet naar buiten en buitenstaanders komen niet binnen, constateert hij.
Aanstellerij inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gelul, hij is toch gewoon opgestapt en dat kon toch?
Net zoals diverse anderen. Dan kan je er toch uit?
http://www.geenstijl.nl/m(...)_de_pvv_een_gek.htmlquote:Ohjee. Koren op heel veel linksdraaiende molens dit. PVV-gekkie Paul ter Linden verlaat de PVV in de Haagse gemeenteraad en klapt traditiegetrouw uit de school over de 'sekte van Wilders'. Dat hoort zo, als je de PVV verlaat. Ter Linden, in 2010 nog voorstander van het fysiek brandmerken van HIV-patiënten, haalt hard uit naar De Klup van Greet omdat hij op persoonlijke titel in het pluche wil blijven plakken en dus ieder greintje media-aandacht hard nodig heeft. Ter Linden, die de PVV woordwolk bijvult met bekende termen als ruzie, intrige, achterdocht, vazallen, sekte, ondemocratisch, graaien, hypocrisie, achterdeur, zakkenvullen en valse beloftes. Waaruit eens te meer blijkt dat goh, de PVV is net een echte politieke partij. Benieuwd wat Paul 'is dat nou een Voorpostkapsel of gewoon hipsterhaar?' ter Linden hier als eenmansfractie tegenover kan zetten. Succes, Paul ter Linden! P.S. Weet je wie er óók Paul heet en een hekel aan Greet heeft?
Dat een zetel persoonsgebonden is is met opzet zo geregeld bij wet omdat we een democratie zijn. Anders kan de partijleider gewoon z'n zin doordrijven en afvalligen vervangen door een andere stroman.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
Ik vind het sowieso idioot dat zo iemand zijn/haar zetel kan houden, als ze de betreffende partij verlaten. Snap niet dat je daar dan gewoon recht op hebt? Heb dan ballen en stap helemaal uit de door jou zo gehekelde graaierswereld, maar nee, dat wil hij dan weer niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |