Ja ze zitten nergens op hem te wachten natuurlijk; ik denk gewoon dat ie gaat emigrerenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:28 schreef Fides het volgende:
[..]
Owja, daar zitten ze te wachten op een moordenaar...
Iemand die godslastert pleegt een victimless crime, bij Volkert kun je dat toch niet zeggen... Onzinnige vergelijking kortom. En ik verklaar Volkert ook helemaal niet vogelvrij, maar ik zal het ook niet erg vinden als hij op binnenkort al dan niet op onnatuurlijke wijze aan zijn einde komt. We hebben het hier niet over een goed mens en nuttig lid van de samenleving.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ik het even middeleeuws vind om godslastering te bestraffen als om iemand die zijn straf al heeft uitgezeten (!) vogelvrij te verklaren.
Ja, maar een land als Australië (met zulke strikte immigratieregels) lijkt me uitgesloten. Hij zal wel lekker in Oostenrijk (of een ander EU land) gaan zitten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja ze zitten nergens op hem te wachten natuurlijk; ik denk gewoon dat ie gaat emigreren
Volkert had wel een goede scholingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Olga het volgende:
[..]
had jij dat maar gedaan voor je school
Je neemt het voorbeeld veel te serieus. Ik bedoel niet te zeggen dat Volkert niets fout heeft gedaan. Ik bedoel niet dat vloeken hetzelfde is als moord. Ik bedoel alleen dat iemand vogelvrij verklaren barbaars en belachelijk is. Net als een verbod op godslastering.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:31 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Iemand die godslastert pleegt een victimless crime, bij Volkert kun je dat toch niet zeggen... Onzinnige vergelijking kortom. En ik verklaar Volkert ook helemaal niet vogelvrij, maar ik zal het ook niet erg vinden als hij op binnenkort al dan niet op onnatuurlijke wijze aan zijn einde komt. We hebben het hier niet over een goed mens en nuttig lid van de samenleving.
Wie gaat dat doen dan? Ga jij er 12 jaar voor opofferen om hem van het leven te beroven?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:28 schreef Scorpie het volgende:
Schilderen ze gelijk een bullseye op hem?
12? Hoogstens 4, in een veredeld hotel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wie gaat dat doen dan? Ga jij er 12 jaar voor opofferen om hem van het leven te beroven?
Holleeder is juist een dikke volksheld. En die malloot heeft een veelvoud aan mensen laten vermoorden en onze bierkoning ontvoerd. Maar he, geen probleem, lekker columns laten schrijven en aanschuiven bij College Tour.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:57 schreef Fides het volgende:
Zal ook wel niet gebeuren. Genoeg ex-criminelen met verschrikkelijke dingen op hun geweten die gewoon kunnen rondscharrelen. Holleeder bijvoorbeeld.
Mohammed B had wel wat meer op zijn kerfstok dan Volkert. Ik ben het niet eens dat Volkert vrij rond mag lopen. Hij heeft in koelen bloede iemand doodgeschoten. En ik denk dat het voor Volkert ook geen lekker gevoel is om op straat te lopen met de angst dat je elk moment ook vermoord wordt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef PSV1990- het volgende:
Mohammed B krijgt levenslang en deze westerse terrorist komt na een paar jaar weer vrij
Nou, wat let je? Ga voor die eeuwige roem en slacht Volkert af.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
12? Hoogstens 4, in een veredeld hotel.
Waarom zou ik dat willen doen? Ik ben geen links-gekkie of rechts-extremist of jihad strijder.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nou, wat let je? Ga voor die eeuwige roem en slacht Volkert af.
Desondanks zijn er echt nog wel mensen die een appeltje te schillen hebben met hem. Dus kan hij gewoon rustig rondscharrelen in Amsterdam.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
Holleeder is juist een dikke volksheld. En die malloot heeft een veelvoud aan mensen laten vermoorden en onze bierkoning ontvoerd. Maar he, geen probleem, lekker columns laten schrijven en aanschuiven bij College Tour.
Wat dan wel?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen doen? Ik ben geen links-gekkie of rechts-extremist of jihad strijder.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
12? Hoogstens 4, in een veredeld hotel.
15? 87!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een enkele nickname op een forum, zonder 15 klonen, ouwe Xa1pt van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |