Wat zit jij hier nou te gastmodden joh?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
Wat een stomme muizen
En Latert is een latert
Oh sorry schatquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij hier nou te gastmodden joh?
Oh sorrie Corrie, volgende keer zal ik meteen wat openen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
Wat een stomme muizen
En Latert is een latert
Furry'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die als dier zijn verkleed zijn altijd scary
[ afbeelding ]
Ik mik lorelandquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Al die 40+'ers niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik mik loreland![]()
Maar dat wisten we al.
Trusten Stuquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Trustuhquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Ik weet niet waar het over gaat. Ik wilde alleen die smiley dumpen voordat ik ging slapen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij kent het wel toch, edele ridder?
Wodka? Wat is er met je goede ouwe vriend de wijn?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Mmm misschien maar niet zo heel laat maken. Ik weet niet of die wodka goed gaat vallen.
Die is op. Maar van wodka word ik soms wat somber gek genoeg en dat is niet zo goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wodka? Wat is er met je goede ouwe vriend de wijn?
Van teveel wodka krijg je Russische taferelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is op. Maar van wodka word ik soms wat somber gek genoeg en dat is niet zo goed.
Gelukkig geen revolver in de buurtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Van teveel wodka krijg je Russische taferelen.
Wat ga je dan doen? Denken dat je een poppetje in een poppetje in een poppetje in een poppetje bent?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Beetje de trein naar Tsetjenie pakken enzo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Fish-O-Maniaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje vissen in je blote bast.
Worstelen met een beer enzulks.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje vissen in je blote bast.
Serieus, dat was eigenlijk veel leuker om naar te kijken dan ik had gedacht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe nou niet zo tof want dat is helemaal niet leuk.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat extreme fishing ook wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus, dat was eigenlijk veel leuker om naar te kijken dan ik had gedacht.
Is het ook. Vissen klinkt suf maar zo op tv is het best te pruimen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dat extreme fishing ook wel leuk om naar te kijken.
Vissen is leuker om zelf te doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het ook. Vissen klinkt suf maar zo op tv is het best te pruimen.
Heb ik vroeger ook gedaan met mijn vader. Alleen die wormen aan de haak doen dat deed hij. Ik deed stukjes broodquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vissen is leuker om zelf te doen.
Nee, want dan moet ik zo'n glibberig wurmpje aan die hengel prikken enzo bah.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vissen is leuker om zelf te doen.
Je kan tegenwoordig ook vissen zonder wormen schijnt het.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik zo'n glibberig wurmpje aan die hengel prikken enzo bah.
Moet je een stoer iemand hebben die dat voor je doet, zoals Corrie dr vader.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik zo'n glibberig wurmpje aan die hengel prikken enzo bah.
Mudcats is ook grappigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dat extreme fishing ook wel leuk om naar te kijken.
Ja, maar dan moet ik eerst een middagje vliegvisvliegen knutselen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook vissen zonder wormen schijnt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |