dit item niet kennenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
Dezen is gewoon niet leuk, dit soort grapjes moeten ze bij DWDD houden.
De VARA doet aan navelstaren en steekt zichzelf graag een veer in de reet. Dat gebeurt hier.quote:
Nee hoor, maar hou Spijkers met Koppen Spijkers met Koppen en PenW PenW.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef TUFKAL het volgende:
Alleen trouwe luisteraars herkennen dit merk ik al
Vroeger was het leuk ja. Inmiddels niet meer. Het wordt vreemd genoeg steeds amateuristischer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ben er mee opgegroeid op de radio is toch mooi man?
onzin 25 jaar mag best even wat aandachtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee hoor, maar hou Spijkers met Koppen Spijkers met Koppen en PenW PenW.
Zeuren kan alleen in driefout op ondertekend papier en verzenden naar het antwoordnummer!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
Man, man, ik wil PenW, geen mannen die hun eigen radioprogramma naspelen.
En je moet kijken, anders is het zonde van die 14 euro per maand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
Man, man, ik wil PenW, geen mannen die hun eigen radioprogramma naspelen.
VRAtje... 1 voor de stafsergeant, 1 voor de fourier....1 voor je eigen administratie....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Zeuren kan alleen in driefout op ondertekend papier en verzenden naar het antwoordnummer!
luister ook al tijd niet meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Vroeger was het leuk ja. Inmiddels niet meer. Het wordt vreemd genoeg steeds amateuristischer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En je moet kijken, anders is het zonde van die 14 euro per maand.
Dat zal wel, hij heeft een tweede leg en dus een jonge vriendin, zulke mannen zijn bang om oud te worden. Ronald de Boer doet hetzelfdequote:
I see dead horses....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Ik wordt zenuwachtig van deze ondervraging.
dit hadden ze moeten gaan uitzenden iedere avond om 23.30 op ned3. ipv van die nagemaakte daily show van jaap jan van der walquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
onzin 25 jaar mag best even wat aandacht
Ik ben hier goddomme om boot grappen te maken, als Pauw er halverwege mee kapt kan ik ook stoppen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dit voor onzin?![]()
Ik kijk altijd voor Pauw en Witteman, niet voor de gasten.
maar Ronald is nog soort van jongquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zal wel, hij heeft een tweede leg en dus een jonge vriendin, zulke mannen zijn bang om oud te worden. Ronald de Boer doet hetzelfde
Jasje kan uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:43 schreef Uccie het volgende:
Dat blauwe jasje is wel leuk, maar ik krijg er pijn van in mijn ogen.
Ik wil het wel hebben.quote:
Ik HAAT die geforceerde grapjes van Dolf Jansen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
luister ook al tijd niet meermaar vind dit wel leuk
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Pauw gaat straks aan zijn stoel ruiken.
[..]
Nee. Totaal niet.quote:
Plasseks met Claudia,quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef waxmask het volgende:
Brekend: Voske pist graag op potjes....
klb is deurtje verderquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Niveau van DWDD en P&W is echt om te huilen.
Spijkers met koppen net zo naar nu blijkt....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Niveau van DWDD en P&W is echt om te huilen.
Heb je die benen wel eens gezien?quote:
Dat was de koffie!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik verwacht elk moment Harry Nak.
Die heeft al jaren geen antenne meer op zijn dak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik verwacht elk moment Harry Nak.
[..]
??? Talpa had gewoon de rechten, en verpestte het gewoon. BIj de wedstrijden van Oranje zie je het ook. De zwakke bejegening van het voetbal waarbij de werkelijke analyse naar de achtergrond verdwijnt. De kwaliteit van het report is niet belangrijk. Bij RTL7 idem.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Komt omdat er oneerlijke concurrentie is van de PO.
Toen hij stopte heeft hij ook aangegeven nooit meer op tv te willen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:54 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er eigenlijk met die van dorp gebeurt is die dood ofzo ?
Ik kan mij die laatste aflevering nog herinneren, was lekker emotioneel enzo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen hij stopte heeft hij ook aangegeven nooit meer op tv te willen.
"Het is een schande!" ik denk binnen een minuut. En daarna nog een flauw grapje waar alleen hijzelf om lacht.quote:
Ze heet denk ik Beertje omdat ze van Beers heet. Het vervelende is dat 'beren' ook een werkwoord kan zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:48 schreef arjan1112 het volgende:
dank je voor de tip ik zet hem er gelijk op, beertje is de knapste vrouw aller tijden
Ik vond Barend en van Dorp leuker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
er staan daar pinda's op tafel.. alleen nog een asbak erbij en het is een kroeg
Eva Jinek doet haar programma met een biertje voor haar neus, dus waarom niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
er staan daar pinda's op tafel.. alleen nog een asbak erbij en het is een kroeg
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vond Barend en van Dorp was leuker.
Ja dat is nog niet begonnenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
ow ik naar nederland1.. dat folkert gelul lijkt me wel leuk
Debat op 2 was de familie van Fortuyn er.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
ow ik naar nederland1.. dat folkert gelul lijkt me wel leuk
Hij is rabbijn geworden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:00 schreef Specularium het volgende:
Wat had Hammerstein nou met zijn hoofd gedaan?
Ik zat maar half te kijken en ik dacht al een paar keer, wie is die kerstmanquote:
Neem een week vakantie en reis terug in de tijd..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vond Barend en van Dorp leuker.
Sowieso Joost Eerdmansquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
Dat programma van Joost Eerdmans heeft op radio1![]()
Volgens mij is hij HIV-positief, maar ik weet het niet helemaal zekerquote:
Hij komt prima uit zijn woorden....alleen die woordenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef OProg het volgende:
An sich moet ik zeggen dat Eerdmans altijd wel goed overkomt.
Dat ik het vaak compleet met het oneens ben is een heel ander verhaal.
Het is iemand die als de boodschap ook nog een goede zou zijn ver zou kunnen komen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij komt prima uit zijn woorden....alleen die woordeninderdaad.
Klopt. Die HIV heeft ook geloof ik ook al 15 jaar trouwens.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij HIV-positief, maar ik weet het niet helemaal zeker
Weet het niet meer, misschien zetten ze het nog bij z'n naam..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij HIV-positief, maar ik weet het niet helemaal zeker
Ik neem het terug, opvallend veel nuance.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:09 schreef thettes het volgende:
goh een lekker gemixt scala aan meningen aan tafel wat betreft Volkert vd G zeg.
Dit, en als nabestaande wil je altijd dat iemand nooit meer vrijkomt en uiteindelijk een pijnlijke dood sterft. Zou ik ook hebben als het mijn broer zou zijn, denk ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
Maar goed. Wederom: de politiek moet zich niet met dit soort incidenten bezig houden. De rechterlijke macht doet de strafbepaling, niet de politiek.
Meen je dat werkelijk? Ik kan hem echt niet serieus nemen, een beetje een zielig betwetertje. Ook als ie mijn eigen politieke voorkeur deelde.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
Als Joost weer het CDA-geluid zou laten horen, zou je een prima politiek leider hebben.
Ik vind hem een prima voorkomen hebben, hij praat alleen poep. Dat wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef thettes het volgende:
[..]
Meen je dat werkelijk? Ik kan hem echt niet serieus nemen, een beetje een zielig betwetertje. Ook als ie mijn eigen politieke voorkeur deelde.
Hij is ook de broer van nog vier andere Fortuyn's.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Doet Marten Fortuyn ook iets buiten de broer van Pim Fortuyn zijn?
Dat is het dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind hem een prima voorkomen hebben, hij praat alleen poep. Dat wel.
Het CDA is inderdaad enorm hipster.quote:
Dat zei ik toch ook al.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind hem een prima voorkomen hebben, hij praat alleen poep. Dat wel.
Ok, sorry dat ik dezelfde mening heb als jij.quote:
hij houd van CSIquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:30 schreef DrDentz het volgende:
https://www.facebook.com/marten.fortuyn/posts/428179133965060
Ik vind het eng. Ik zit er over na te denken om mijn mening te herzien.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok, sorry dat ik dezelfde mening heb als jij.
Hij is lid van de RutteOprotGroep, maar na Rutte's krachtige woorden van net zal hij zich daar wel afmelden.quote:
Ze lopen iets te ver door vind ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi vind ik. Beter dan die dunne lijntjes.
jammerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik wantrouw mensen die altijd lachen.
Maar dan mooier ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:37 schreef alors het volgende:
Ze doet me wel een beetje denken aan Yolanthe trouwens met die wenkbrauwen en dat gebit.
neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
Als Acda en De Munnik dit hadden gezongen was het goed geweest.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
Als Acda en De Munnik dit hadden gezongen was het goed geweest.
Ja Yolanthe is echt te fur gegaan met haar neptanden en make up doos.quote:
Gooise r is ook irritant. Ze kan beter maar geen liedjes zingen denk ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar stem een beetje te schel of te hard. Niet prettig.
dat gebeurt niet in het echte levenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:38 schreef arjan1112 het volgende:
waarom heeft ze een dichtgeknoopte bloes... mogen we haar tieten niet zien ?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:38 schreef thettes het volgende:
[..]
A en de M zijn mijn guilty pleasure, luister het bijna net zo vaak als Eels
Niks guilties aan. Alleen de laatste jaren maken ze wel pulp.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:38 schreef thettes het volgende:
[..]
A en de M zijn mijn guilty pleasure, luister het bijna net zo vaak als Eels
decollete zie je best vaak hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat gebeurt niet in het echte leven
Had ik dat maar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:42 schreef arjan1112 het volgende:
dat heb ik nou altijd neem ik een bier.. neem ik er nog 1 hoef ik um nie meer op de helft
kutzooi
Als het 's avonds wordt gespeeld moeten alle lantaarns aan of zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:46 schreef OProg het volgende:
Wat hebben onze lantaarns er in hemelsnaam mee te maken??
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
Als je je op het haar van Fristie focused schiet je echt in de lach, zo belachelijk is het.
Het haar van Frits en de baard van Hammerstein. Echt een itempje voor shownews.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
Als je je op het haar van Fristie focused schiet je echt in de lach, zo belachelijk is het.
Gelukkig maar, dan verwacht ik te zijner tijd nog wel een paar kwaliteitsposts van hem.quote:
Een JA post zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan verwacht ik te zijner tijd nog wel een paar kwaliteitsposts van hem.
Albaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan verwacht ik te zijner tijd nog wel een paar kwaliteitsposts van hem.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]Wie wat waar ?
Laat Johannes dat maar niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Wie wat waar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is toch, eigenlijk, ook niks?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
Frits vindt Qatar gewoon niks door zijn achtergrond.
Zegt ie er alleen niet bij.
is Johannes iets bijzonders dat jullie zoveel aandacht aan hem geven? En zo ja, gebaseerd op?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Johannes was afleveringen van Ranking The Stars terug aan het kijken.
Het is een hele aantrekkelijke jongen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
is Johannes iets bijzonders dat jullie zoveel aandacht aan hem geven? En zo ja, gebaseerd op?
Gebaseerd op kwaliteit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
is Johannes iets bijzonders dat jullie zoveel aandacht aan hem geven? En zo ja, gebaseerd op?
[..]Wie wat waar ?
Zou ik wellicht kennis kunnen maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met charisma. En geld.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een hele aantrekkelijke jongen.
Ik weet het nu ook wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met charisma. En geld.
Als ik een vrouw was wist ik het wel.
Oh god dat gezeik...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
een heleboel gasten over die reclame met stofzuigers en kleine meisjes
Nauwelijks interessant.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
* leon de winter en nog een andere over anne frank
Telegraaf, item bij voorbaat om zeep.quote:* die televaag dude over de politiek
Absoluut non-issue. Echt totale bullshit.quote:* een heleboel gasten over die reclame met stofzuigers en kleine meisjes
Nou. Jippie-ja-jeej. Geweldig.quote:* een priester die op vakantie naar china ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |