dit item niet kennenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
Dezen is gewoon niet leuk, dit soort grapjes moeten ze bij DWDD houden.
De VARA doet aan navelstaren en steekt zichzelf graag een veer in de reet. Dat gebeurt hier.quote:
Nee hoor, maar hou Spijkers met Koppen Spijkers met Koppen en PenW PenW.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef TUFKAL het volgende:
Alleen trouwe luisteraars herkennen dit merk ik al
Vroeger was het leuk ja. Inmiddels niet meer. Het wordt vreemd genoeg steeds amateuristischer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ben er mee opgegroeid op de radio is toch mooi man?
onzin 25 jaar mag best even wat aandachtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee hoor, maar hou Spijkers met Koppen Spijkers met Koppen en PenW PenW.
Zeuren kan alleen in driefout op ondertekend papier en verzenden naar het antwoordnummer!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
Man, man, ik wil PenW, geen mannen die hun eigen radioprogramma naspelen.
En je moet kijken, anders is het zonde van die 14 euro per maand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
Man, man, ik wil PenW, geen mannen die hun eigen radioprogramma naspelen.
VRAtje... 1 voor de stafsergeant, 1 voor de fourier....1 voor je eigen administratie....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Zeuren kan alleen in driefout op ondertekend papier en verzenden naar het antwoordnummer!
luister ook al tijd niet meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Vroeger was het leuk ja. Inmiddels niet meer. Het wordt vreemd genoeg steeds amateuristischer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En je moet kijken, anders is het zonde van die 14 euro per maand.
Dat zal wel, hij heeft een tweede leg en dus een jonge vriendin, zulke mannen zijn bang om oud te worden. Ronald de Boer doet hetzelfdequote:
I see dead horses....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Ik wordt zenuwachtig van deze ondervraging.
dit hadden ze moeten gaan uitzenden iedere avond om 23.30 op ned3. ipv van die nagemaakte daily show van jaap jan van der walquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
onzin 25 jaar mag best even wat aandacht
Ik ben hier goddomme om boot grappen te maken, als Pauw er halverwege mee kapt kan ik ook stoppen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dit voor onzin?![]()
Ik kijk altijd voor Pauw en Witteman, niet voor de gasten.
maar Ronald is nog soort van jongquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zal wel, hij heeft een tweede leg en dus een jonge vriendin, zulke mannen zijn bang om oud te worden. Ronald de Boer doet hetzelfde
Jasje kan uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:43 schreef Uccie het volgende:
Dat blauwe jasje is wel leuk, maar ik krijg er pijn van in mijn ogen.
Ik wil het wel hebben.quote:
Ik HAAT die geforceerde grapjes van Dolf Jansen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
luister ook al tijd niet meermaar vind dit wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |