Wauw !quote:Op donderdag 19 december 2013 17:01 schreef ueberduitser het volgende:
Hij is mooi geworden! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:35 schreef mark_dabomb het volgende:
Zeer mooie keuken! Komt er nog wel een andere vloer in?
Waarom een grindvloer eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Als allerlaatste in de verbouwing, de grindvloer. Dat zal wel ergens 2e helft van 2014 worden.
Omdat wij dat mooi vinden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Waarom een grindvloer eigenlijk?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:05 schreef Rewimo het volgende:
Wauw mooi, wat een verschil met voorheenLekker ruim, veel manoeuvreerruimte.
Heb wel wat foto's, hoop dat ze duidelijk genoeg zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:03 schreef jdel het volgende:
Over de grindvloer, ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Heb je daar een goede foto van?
Nee hoor, echt nepquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:06 schreef Candaasje het volgende:
Wauw, is dat nu echt helemaal hout?
Niet gelijk de rolluiken en ramen vervangen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:25 schreef ueberduitser het volgende:
even voor het overzicht:
voor(makelaarsfoto, niet ons interieur)
[ afbeelding ]
en na...
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet gelijk de rolluiken en ramen vervangen?
Electromotor in de kast, geen band meer zichtbaar in de keuken, betere isolatiequote:
Je weet dat je een gesubsideerde lening kan krijgen voor energiebesparende maatregelen?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:21 schreef ueberduitser het volgende:
Ach so ja... nee dat elektrisch bedienbare zegt me niet zoveel. Heb wel andere prioriteiten. Ik denk dat alle rolladenkasten ooit verdwijnen. Mocht er nog een schip met geld voorbij komen wil ik graag alle kozijnen vervangen, rolladenkasten er compleet uit en triple glas overal. Dan zijn de rolladenkasten namelijk overbodig.
Kun/wil je mij daar wat meer over vertellen. Zoals waar je dit kunt aanvragen? Ik hoorde dat dit ook geldt voor als je je dak wilt isoleren. Gaat de aanvraag dan op dezelfde wijze?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet dat je een gesubsideerde lening kan krijgen voor energiebesparende maatregelen?
Wij hebben triple glas laten zetten en een nieuwe huisdeur tegen 1%. We betalen de rente en de aflossing met wat we besparen op de stookkosten zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |