Nee. Niet 'vergeten'. Het komt uit jouw dikke duim. Behalve dat martelen. Dat deed Assad in opdracht van de Amerikanen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:52 schreef firefly3 het volgende:
Grappig hoe iedereen vergeten lijkt te zijn dat assad maanden lang op scherp schoot op burgers tijdens demonstraties en familieleden van hun ging martelen en vermoorden.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:54 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Nee. Niet 'vergeten'. Het komt uit jouw dikke duim. Behalve dat martelen. Dat deed Assad in opdracht van de Amerikanen.
Lol het eerste wat ik lees op die pagina :quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]Serieus? En dan mag hier geen aluhoedje geroepen worden?
Hier heb je de wikipedia pagina, dat vertrouw ik meer dan wat je zegt of jouw bronnen
http://en.wikipedia.org/wiki/Syrian_civil_war
Hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol het eerste wat ik lees op die pagina :
"The neutrality of this article is disputed".
quote:Topoverleg Rusland - VS over Syrië mogelijk - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
De Amerikaanse en Russische president, Barack Obama en Vladimir Poetin, zouden elkaar volgende week kunnen spreken over Syrië. Dat kan tijdens de economische top van vooraanstaande landen langs de Stille Oceaan. Die wordt 5 tot 7 oktober gehouden op het Indonesische eiland Bali.
Een naaste medewerker van Poetin, Joeri Oesjakov, zei donderdag dat hij het logisch vindt dat Obama en Poetin elkaar dan over Syrië spreken.
Bron: www.telegraaf.nl
Die zielepieten "demonstranten" toch.....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]Serieus? En dan mag hier geen aluhoedje geroepen worden?
Hier heb je de wikipedia pagina, dat vertrouw ik meer dan wat je zegt of jouw bronnen
http://en.wikipedia.org/wiki/Syrian_civil_war
These demonstrations were part of the wider Middle Eastern protest movement known as the Arab Spring. Protesters demanded the resignation of President Bashar al-Assad, whose family has held the presidency in Syria since 1971, as well as the end of Ba'ath Party rule, which began in 1963.
In April 2011, the Syrian Army was deployed to quell the uprising, and soldiers fired on demonstrators across the country.[64] After months of military sieges,[65] the protests evolved into an armed rebellion.
Tsk, tsk, daar zijn de demonstraties niet mee begonnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:31 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Die zielepieten "demonstranten" toch.....
[ afbeelding ]
Echt onschuldig.
En verder is Wikipedia uitermate onbetrouwbaar bij actuele zaken en politieke geschiedenis. Zo hebben veel staten blogger-brigades om artikelen aan te passen. O.a. Israël, maar ook de Moslimbroederschap.
Of bedoel je deze demonstraties waarop de 'rebelletjes' met westerse wapens het vuur openden in o.a. al-Hasakah en Deir-Ezzour in 2012:
[ afbeelding ]
quote:Wapenexperts boeken 'eerste bemoedigende vooruitgang' in Syrië
3-10-13 - 19:23 bron: ANP
De auto's van de wapenexperts bij hun hotel in Damascus. © epa.
De wapenexperts die in Syrië het arsenaal chemische wapens ontmantelen, hebben een 'eerste bemoedigende vooruitgang' geboekt. Dat lieten de Verenigde Naties donderdag weten. De experts van de Organisatie voor het Verbod op Chemische Wapens (OPCW) kwamen dinsdag in Syrië aan.
Volgens de VN zagen documenten die de inspecteurs dinsdag van de Syrische regering kregen, er 'veelbelovend' uit. Verdere analyse, vooral van de technische gegevens, is nodig en er zijn volgens de VN nog onbeantwoorde vragen.
De experts moeten tal van locaties in Syrië bezoeken om het land van chemische wapens te kunnen ontdoen. Onder de locaties zijn ook gebieden waar nog gevochten wordt en die onder controle zijn van rebellen. Het is de eerste keer dat de OPCW is gevraagd het arsenaal chemische wapens van een land te vernietigen tijdens een oorlog.
quote:Wapenexperts boeken vooruitgang in Syrië
De wapenexperts die in Syrië het arsenaal chemische wapens ontmantelen, hebben een ''eerste bemoedigende vooruitgang'' geboekt.
Dat lieten de Verenigde Naties donderdag weten.
De experts van de Organisatie voor het Verbod op Chemische Wapens (OPCW) kwamen dinsdag in Syrië aan.
Volgens de VN zagen documenten die de inspecteurs dinsdag van de Syrische regering kregen, er ''veelbelovend'' uit. Verdere analyse, vooral van de technische gegevens, is nodig en er zijn volgens de VN nog onbeantwoorde vragen.
De experts moeten tal van locaties in Syrië bezoeken om het land van chemische wapens te kunnen ontdoen. Onder de locaties zijn ook gebieden waar nog gevochten wordt en die onder controle zijn van rebellen.
Het is de eerste keer dat de OPCW is gevraagd het arsenaal chemische wapens van een land te vernietigen tijdens een oorlog.
Bron: nu.nl
Je bron is niet 'Wiki', maar (zie voetnoot 64) Human Rights Watch. Waarover Wiki, dat jij uiterst geloofwaardig vindt, zegt:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:41 schreef firefly3 het volgende:
and soldiers fired on demonstrators across the country.
Recent zijn daar nog de leugens bijgekomen over de gifgasaanvallen. Dus ik blijf liever bij mijn eigen bronnen. Al roep je duizend keer 'Aluhoedje'.quote:HRW has been criticized by national governments, other NGOs, its founder and former Chairman Robert L. Bernstein, and the media. It has been accused by critics of being influenced by U.S. foreign policy, in particular in relation to reporting on Latin America; ignoring antisemitism in Europe or being antisemitic; biases in relation to the Arab–Israeli conflict; and unfair and biased reporting of human rights issues in Eritrea and Ethiopia. Accusations in relation to the Arab–Israeli conflict include claims that HRW is biased against Israel, and requesting donations from Saudi Arabian citizens on the basis of its criticism of Israel; it has also been accused of unbalanced reporting on Palestinians by, Jonathan Cook and others.
Welke bron heb jij, om mij te bewijzen dat je niet betrokken was bij een onopgeloste moord?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:09 schreef firefly3 het volgende:
Welke bron heb jij dat er niet geschoten is op demonstranten door het leger???
net als met Libie, denkt iedereen nu dat alles afgelopen is. Nu er voorlopig niet gebombardeerd wordt, is het conflict niet meer interessant. Als de welles nietes discussie straks begint over de uitvoering van de resolutie en de medewerking van Assad stroomt het topic ongetwijfeld weer vol.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:48 schreef Baklava95 het volgende:
De voortgang van deze topic gaat wel trager dan die vorige Syrië topics. Hoe komt dat.
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:52 schreef Djibril het volgende:
Omdat de brainless sensatiezoekers weg zijn.
Jij bent sowieso een sensatiezoekerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:37 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik voel me aangesprokenAl tijdje niet meer geweest hier
Tot op zekere hoogte is dat ook zo. Het wemelt van de brandhaarden in de wereld. In het bijzonder in die landen die door ons zijn 'bevrijd' is het een teringzooi van jewelste. Libië, Afghanistan, Irak. Er valt zelfs met de beste wil van de wereld niks positiefs over te zeggen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
net als met Libie, denkt iedereen nu dat alles afgelopen is. Nu er voorlopig niet gebombardeerd wordt, is het conflict niet meer interessant. Als de welles nietes discussie straks begint over de uitvoering van de resolutie en de medewerking van Assad stroomt het topic ongetwijfeld weer vol.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:37 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik voel me aangesprokenAl tijdje niet meer geweest hier
Haha, naah jullie staan niet op de lijst. We hadden toch een leuke Fok meeting in Syriaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een sensatiezoeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |