abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131792445
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:47:14 #77
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_131792546
quote:
6s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

werken/eten, hoezo?
quote:
6s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

werken/eten, hoezo?
Nee niemand reageerde meer op dit topic, het was rustig.
  Moderator woensdag 2 oktober 2013 @ 22:08:08 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_131793963
moet kunnen af en toe
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_131796489
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:52 schreef firefly3 het volgende:
Grappig hoe iedereen vergeten lijkt te zijn dat assad maanden lang op scherp schoot op burgers tijdens demonstraties en familieleden van hun ging martelen en vermoorden.
Nee. Niet 'vergeten'. Het komt uit jouw dikke duim. Behalve dat martelen. Dat deed Assad in opdracht van de Amerikanen.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:59:05 #80
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131796615
http://www.telegraaf.nl/b(...)ld_aan_Congo___.html

Hupsakee, wie lult er nog over syrië? ;)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 00:01:25 #81
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131798670
Ja en nu amerika failliet (nogsteeds, maar nu begint het ze wat te dagen eindelijk)
Dus syrië nieuws is nu ook voorbij xD
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_131801021
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:54 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Nee. Niet 'vergeten'. Het komt uit jouw dikke duim. Behalve dat martelen. Dat deed Assad in opdracht van de Amerikanen.
:') Serieus? En dan mag hier geen aluhoedje geroepen worden? :')

Hier heb je de wikipedia pagina, dat vertrouw ik meer dan wat je zegt of jouw bronnen

http://en.wikipedia.org/wiki/Syrian_civil_war

These demonstrations were part of the wider Middle Eastern protest movement known as the Arab Spring. Protesters demanded the resignation of President Bashar al-Assad, whose family has held the presidency in Syria since 1971, as well as the end of Ba'ath Party rule, which began in 1963.
In April 2011, the Syrian Army was deployed to quell the uprising, and soldiers fired on demonstrators across the country.[64] After months of military sieges,[65] the protests evolved into an armed rebellion.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131801356
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 07:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hier heb je de wikipedia pagina, dat vertrouw ik meer dan wat je zegt of jouw bronnen

Lol het eerste wat ik lees op die pagina :

"The neutrality of this article is disputed".
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_131801540
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Lol het eerste wat ik lees op die pagina :

"The neutrality of this article is disputed".
Haha
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131807687
Pro-Kannibaal ja.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:24:32 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131807959
quote:
Topoverleg Rusland - VS over Syrië mogelijk - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]

De Amerikaanse en Russische president, Barack Obama en Vladimir Poetin, zouden elkaar volgende week kunnen spreken over Syrië. Dat kan tijdens de economische top van vooraanstaande landen langs de Stille Oceaan. Die wordt 5 tot 7 oktober gehouden op het Indonesische eiland Bali.

Een naaste medewerker van Poetin, Joeri Oesjakov, zei donderdag dat hij het logisch vindt dat Obama en Poetin elkaar dan over Syrië spreken.

Bron: www.telegraaf.nl
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:29:08 #87
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:31:47 #88
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131808192
quote:

[..]

These demonstrations were part of the wider Middle Eastern protest movement known as the Arab Spring. Protesters demanded the resignation of President Bashar al-Assad, whose family has held the presidency in Syria since 1971, as well as the end of Ba'ath Party rule, which began in 1963.
In April 2011, the Syrian Army was deployed to quell the uprising, and soldiers fired on demonstrators across the country.[64] After months of military sieges,[65] the protests evolved into an armed rebellion.
Die zielepieten "demonstranten" toch.....

Echt onschuldig.

En verder is Wikipedia uitermate onbetrouwbaar bij actuele zaken en politieke geschiedenis. Zo hebben veel staten blogger-brigades om artikelen aan te passen. O.a. Israël, maar ook de Moslimbroederschap.

Of bedoel je deze demonstraties waarop de 'rebelletjes' met westerse wapens het vuur openden in o.a. al-Hasakah en Deir-Ezzour in 2012:
pi_131809532
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:31 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Die zielepieten "demonstranten" toch.....

[ afbeelding ]

Echt onschuldig.

En verder is Wikipedia uitermate onbetrouwbaar bij actuele zaken en politieke geschiedenis. Zo hebben veel staten blogger-brigades om artikelen aan te passen. O.a. Israël, maar ook de Moslimbroederschap.

Of bedoel je deze demonstraties waarop de 'rebelletjes' met westerse wapens het vuur openden in o.a. al-Hasakah en Deir-Ezzour in 2012:
[ afbeelding ]
Tsk, tsk, daar zijn de demonstraties niet mee begonnen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:43:21 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131818237
quote:
Wapenexperts boeken 'eerste bemoedigende vooruitgang' in Syrië
3-10-13 - 19:23 bron: ANP

De auto's van de wapenexperts bij hun hotel in Damascus. © epa.
De wapenexperts die in Syrië het arsenaal chemische wapens ontmantelen, hebben een 'eerste bemoedigende vooruitgang' geboekt. Dat lieten de Verenigde Naties donderdag weten. De experts van de Organisatie voor het Verbod op Chemische Wapens (OPCW) kwamen dinsdag in Syrië aan.
Volgens de VN zagen documenten die de inspecteurs dinsdag van de Syrische regering kregen, er 'veelbelovend' uit. Verdere analyse, vooral van de technische gegevens, is nodig en er zijn volgens de VN nog onbeantwoorde vragen.

De experts moeten tal van locaties in Syrië bezoeken om het land van chemische wapens te kunnen ontdoen. Onder de locaties zijn ook gebieden waar nog gevochten wordt en die onder controle zijn van rebellen. Het is de eerste keer dat de OPCW is gevraagd het arsenaal chemische wapens van een land te vernietigen tijdens een oorlog.
quote:
Wapenexperts boeken vooruitgang in Syrië

De wapenexperts die in Syrië het arsenaal chemische wapens ontmantelen, hebben een ''eerste bemoedigende vooruitgang'' geboekt.

Dat lieten de Verenigde Naties donderdag weten.

De experts van de Organisatie voor het Verbod op Chemische Wapens (OPCW) kwamen dinsdag in Syrië aan.

Volgens de VN zagen documenten die de inspecteurs dinsdag van de Syrische regering kregen, er ''veelbelovend'' uit. Verdere analyse, vooral van de technische gegevens, is nodig en er zijn volgens de VN nog onbeantwoorde vragen.

De experts moeten tal van locaties in Syrië bezoeken om het land van chemische wapens te kunnen ontdoen. Onder de locaties zijn ook gebieden waar nog gevochten wordt en die onder controle zijn van rebellen.

Het is de eerste keer dat de OPCW is gevraagd het arsenaal chemische wapens van een land te vernietigen tijdens een oorlog.

Bron: nu.nl
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_131823901
quote:
and soldiers fired on demonstrators across the country.
Je bron is niet 'Wiki', maar (zie voetnoot 64) Human Rights Watch. Waarover Wiki, dat jij uiterst geloofwaardig vindt, zegt:

quote:
HRW has been criticized by national governments, other NGOs, its founder and former Chairman Robert L. Bernstein, and the media. It has been accused by critics of being influenced by U.S. foreign policy, in particular in relation to reporting on Latin America; ignoring antisemitism in Europe or being antisemitic; biases in relation to the Arab–Israeli conflict; and unfair and biased reporting of human rights issues in Eritrea and Ethiopia. Accusations in relation to the Arab–Israeli conflict include claims that HRW is biased against Israel, and requesting donations from Saudi Arabian citizens on the basis of its criticism of Israel; it has also been accused of unbalanced reporting on Palestinians by, Jonathan Cook and others.
Recent zijn daar nog de leugens bijgekomen over de gifgasaanvallen. Dus ik blijf liever bij mijn eigen bronnen. Al roep je duizend keer 'Aluhoedje'.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_131834305
Welke bron heb jij dat er niet geschoten is op demonstranten door het leger??? Tell us. Als je gelijk hebt koop ik voor jou de nieuwe zeitgeist met de handtekeningen van de makers.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 12:48:50 #93
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_131840088
De voortgang van deze topic gaat wel trager dan die vorige Syrië topics. Hoe komt dat.
pi_131840196
Omdat de brainless sensatiezoekers weg zijn.
pi_131845952
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 08:09 schreef firefly3 het volgende:
Welke bron heb jij dat er niet geschoten is op demonstranten door het leger???
Welke bron heb jij, om mij te bewijzen dat je niet betrokken was bij een onopgeloste moord?

Er is een reden voor het 'habeas corpus', waarin wordt bepaald dat je onschuldig bent, tot het tegendeel bewezen is. En dat is altijd lastig in discussies zoals deze, die geen rechtszaal zijn, waar bewijzen kunnen worden overlegd, en hoor-en-wederhoor kunnen plaatsvinden. Dus moeten we het doen met wat we hebben. En Human Rights Watch is moreel corrupt. Dat maakt die organisatie onbetrouwbaar als ze zomaar iets zeggen, zonder de concrete bewijzen te overleggen. In het bijzonder in dit 'dossier', waar hun voornaamste geldschieters, George Soros en de Saoedi's buitengewoon veel belang aan hechten.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:15:16 #96
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_131848535
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:48 schreef Baklava95 het volgende:
De voortgang van deze topic gaat wel trager dan die vorige Syrië topics. Hoe komt dat.
net als met Libie, denkt iedereen nu dat alles afgelopen is. Nu er voorlopig niet gebombardeerd wordt, is het conflict niet meer interessant. Als de welles nietes discussie straks begint over de uitvoering van de resolutie en de medewerking van Assad stroomt het topic ongetwijfeld weer vol.
pi_131849112
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:52 schreef Djibril het volgende:
Omdat de brainless sensatiezoekers weg zijn.
Ik voel me aangesproken :{ Al tijdje niet meer geweest hier :(
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_131849135
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:37 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Jij bent sowieso een sensatiezoeker :P
pi_131850108
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
net als met Libie, denkt iedereen nu dat alles afgelopen is. Nu er voorlopig niet gebombardeerd wordt, is het conflict niet meer interessant. Als de welles nietes discussie straks begint over de uitvoering van de resolutie en de medewerking van Assad stroomt het topic ongetwijfeld weer vol.
Tot op zekere hoogte is dat ook zo. Het wemelt van de brandhaarden in de wereld. In het bijzonder in die landen die door ons zijn 'bevrijd' is het een teringzooi van jewelste. Libië, Afghanistan, Irak. Er valt zelfs met de beste wil van de wereld niks positiefs over te zeggen.

Het grote gevaar van de dreiging van een bombardement van Syrië door de VS en Frankrijk, was dat het zou escaleren tot een wereldoorlog. Dat was allesbehalve denkbeeldig.

Inmiddels is door het Russische optreden de kou uit de lucht. Maar ik ben er eerlijk gezegd nog niet geheel gerust op. De kans dat de VS, of Israël opnieuw, of Turkije opnieuw, zullen proberen de lont daar in het kruitvat te steken, acht ik zeker geen 'nul'. En die overeenkomst over die chemische wapens interesseert de VS en haar partners eigenlijk geen ruk, vrees ik. Ze werden met hun broek op hun enkels van het toilet gerukt door dat Russische initiatief, waar ze na Kerry's uitspraken in Londen, niet meer op terug konden komen.

Grootste probleem voor de Vrienden-van-Al-Qaida in onze gelederen, is dat die 'rebellen' het op het moment drukker hebben met elkaar de hersens inslaan, dan met het bestrijden van het regeringsleger.

Het gaat de VS ook in geen honderd jaar lukken om een geloofwaardige delegatie in Geneve aan enige onderhandelingstafel te krijgen, ondanks alle lippendiensten aan de noodzaak van diplomatie.

Het grootste gevaar op dit moment is misschien wel een 'alleingang' van Israël in haar behoefte om Iran aan te vallen.
pi_131850544
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:37 schreef Aloulou het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:38 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij bent sowieso een sensatiezoeker :P
Haha, naah jullie staan niet op de lijst. We hadden toch een leuke Fok meeting in Syria :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')