Robben doet waarschijnlijk gewoon mee, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef KingRoland het volgende:
kutwedstrijd. Davy , ik denk toch wel dat Bayern het morgen wel goed moet maken.
Caland gelukkigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen er inmiddels nog neutrale kijkers zijn overgebleven?
Ik sluit het niet uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk aanwezig.
Maakt Ajax kans? (Balbezit boeit me niet)
Maar er waren maar heel weinig kaarten beschikbaar!1!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
Of er is hele goede wifi in de arena. Kan natuurlijk ook
80% balbezit, ze domineren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk aanwezig.
Maakt Ajax kans? (Balbezit boeit me niet)
AC Milan slecht , ajax veel kansenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef NaturalScience het volgende:
Is er al iets gebeurd? Staat het nog 0-0?
Nee. Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef NaturalScience het volgende:
Is er al iets gebeurd? Staat het nog 0-0?
Ik support Ado den Haag, dat is niks nieuws.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
Welke kansen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
AC Milan slecht , ajax veel kansen
neuh, maar doordeweeks kan ik heel moeilijk afreizenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Maar er waren maar heel weinig kaarten beschikbaar!1!!!
Ac Milan nog niet over de helft geweest en Ajax 1 kansje. Ik zou het niet gaan kijken als ik jou was.quote:
Heb je geen hond? Met een beetje geluk eet die het op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Mijn kat heeft net op de grond gekotst
ik word ook altijd misselijk als ik het snelle tikki takki van ajax ziequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Mijn kat heeft net op de grond gekotst
quote:This performance is 10 degrees worse than the one against PSV.
There is no reason to be showing Ajax this much respect, we have the players to go there and attack.
nee helaas alleen een autistische katquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je geen hond? Met een beetje geluk eet die het op.
Hoe moet ik dit voor me zien, wat doet dat beest dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nee helaas alleen een autistische kat
Is dat autisme overgeslagen op jou?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nee helaas alleen een autistische kat
Het is wel erfelijk (50%) maar niet overdraagbaar op de manier waarop jij bedoeltquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat autisme overgeslagen op jou?
Ik heb daar nooit bereikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
Ja niks, zit alleen maar een beetje op de zolder te pissen enzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit voor me zien, wat doet dat beest dan?
Zit jij ook op zolder?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja niks, zit alleen maar een beetje op de zolder te pissen enzo.
nog wat anders gedaan dan fok vandaag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat autisme overgeslagen op jou?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nog wat anders gedaan dan fok vandaag?
Game of Thrones gekeken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nog wat anders gedaan dan fok vandaag?
Dat is een serie voor fantasy nerds.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Game of Thrones gekeken.
Tot zo ver deze inkijk in mijn leven buiten FOK!
Die kijkt gewoon voor de tetten van Carice.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is een serie voor fantasy nerds.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Game of Thrones gekeken.
Tot zo ver deze inkijk in mijn leven buiten FOK!
Uh, nee?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is een serie voor fantasy nerds.
Carice komt tot nu toe vrij weinig voor in de verhaallijn van seizoen 2.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die kijkt gewoon voor de tetten van Carice.
vertel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je zou eens zijn korfbalteam moeten zie.
Wat een mafkees is het tochquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schot van Fischer, het schot van Moisander, het schot van Duarte.
Allemaal gevaarlijker dan die van Montolivo.
Lekker interessant.. daar heb je ook nog 4 verdedigers voor. Bij Ajax is het op dit moment belangrijk dat er 1 staat die ze tegenhoud.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:50 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vind Cillessen zwak in de opbouw. Levert veel ballen in.
Die gozer is dan ook 44.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef Stiggie het volgende:
Die Muntari kan er ook geen ene reet meer van zeg
twitter:RyanBabel twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:51:11Ik zou Urby willen zien invallen... reageer retweet
Lekker intressant? Je speelt CL dan mag je toch verwachten dat je keeper een beetje mee kan komen in de opbouw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lekker interessant.. daar heb je ook nog 4 verdedigers voor. Bij Ajax is het op dit moment belangrijk dat er 1 staat die ze tegenhoud.
Ja.. vooral waar je op resultaat moet spelen. Wat interesseert het je dan als club dat een keeper per se moet meevoetballen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lekker intressant? Je speelt CL dan mag je toch verwachten dat je keeper een beetje mee kan komen in de opbouw.
Ik wil Fischer wel zien invallen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RyanBabel twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:51:11Ik zou Urby willen zien invallen... reageer retweet
Minder onnodig balverlies waardoor je minder snel onder druk komt te staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja.. vooral waar je op resultaat moet spelen. Wat interesseert het je dan als club dat een keeper per se moet meevoetballen.
Nee, zoals ik zei heb je er nog 4 verdedigers voor. Je speelt de bal naar 1 van hun en zij bouwen op, easy as that..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Minder onnodig balverlies waardoor je minder snel onder druk komt te staan.
Die had hem naar Balo gekaatst.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ja van de reflexen moet vermeer het niet hebben
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Morendo het volgende:
Wie van de Ajacieden gaat een 'Willemsje' doen tegen Balo?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Morendo het volgende:
Wie van de Ajacieden gaat een 'Willemsje' doen tegen Balo?
Is goed man Aladinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
oftewel je bent kanker grappig.
Is dat grappiger dan normaal grappig?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
100% eens. Ik zou graag de statistieken willen zien.. voor mijn gevoel komt er uit 1 op 6000 maar iets zinnigs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Caland het volgende:
Korte corners. Ik zal het nooit van mijn leven echt begrijpen denk ik.
banquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
Waarom speelt hij die verdedigers niet in dan? Heb al een aantal keren gezien dat hij de lange bal hanteert en dan bal in de voeten van een Milan speler speelt of de bal direct de zijlijn over schiet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, zoals ik zei heb je er nog 4 verdedigers voor. Je speelt de bal naar 1 van hun en zij bouwen op, easy as that..
Ja, want kanker is een krachtterm.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat grappiger dan normaal grappig?
Wil je niet schelden met die ziekte? Bedankt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
HAHAHAHAHAHAHHAHA niemand lacht, stoppen dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Morendo het volgende:
Abate heeft een goede voorzet parate. Voor hij ging voetballen zat hij op karate, verder houdt hij van technische apparate.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat grappiger dan normaal grappig?
Fischer ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Ronaldo is dan ook een debiel.
Die zou jouw moeder ook ineens nemen, dus dat zegt allemaal weinig.quote:
Je hebt geluk dat inZanity er niet is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Ronaldo is dan ook een debiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UEBASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed voor Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Hahaha, godver jij bent grappig. Niemand lacht, net als bij je vorige grap.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die zou jouw moeder ook ineens nemen, dus dat zegt allemaal weinig.
Dat is zowaar nog een saaiere pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Oh, sorry meneer de woordvoerder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hahaha, godver jij bent grappig. Niemand lacht, net als bij je vorige grap.
Echt niet, dat is groen witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Jong maakte een wisselgebaar. Maar dat was dan blijkbaar voor duarte bedoeld.quote:
Gaat waarschijnlijk om alles bij elkaar, niet alleen op deze actie.quote:
Deze actie op zich is ook gewoon geel waard.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk om alles bij elkaar, niet alleen op deze actie.
niets.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is er met Boilesen eigenlijk? Blessure?
Nee, blind is gewoon beter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is er met Boilesen eigenlijk? Blessure?
Daar moet jij als Ajax fan alles vanaf weten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voetbal is een spel van fouten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij als PSV-fan ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar moet jij als Ajax fan alles vanaf weten.
Klopt Ajax dwingt de tegenstander vaak tot fouten ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar moet jij als Ajax fan alles vanaf weten.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bacil!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Cilletje maakt het verschilletje
De Cil maakt verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |