Robben doet waarschijnlijk gewoon mee, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef KingRoland het volgende:
kutwedstrijd. Davy , ik denk toch wel dat Bayern het morgen wel goed moet maken.
Caland gelukkigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen er inmiddels nog neutrale kijkers zijn overgebleven?
Ik sluit het niet uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk aanwezig.
Maakt Ajax kans? (Balbezit boeit me niet)
Maar er waren maar heel weinig kaarten beschikbaar!1!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
Of er is hele goede wifi in de arena. Kan natuurlijk ook
80% balbezit, ze domineren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk aanwezig.
Maakt Ajax kans? (Balbezit boeit me niet)
AC Milan slecht , ajax veel kansenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef NaturalScience het volgende:
Is er al iets gebeurd? Staat het nog 0-0?
Nee. Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef NaturalScience het volgende:
Is er al iets gebeurd? Staat het nog 0-0?
Ik support Ado den Haag, dat is niks nieuws.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
Welke kansen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
AC Milan slecht , ajax veel kansen
neuh, maar doordeweeks kan ik heel moeilijk afreizenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Maar er waren maar heel weinig kaarten beschikbaar!1!!!
Ac Milan nog niet over de helft geweest en Ajax 1 kansje. Ik zou het niet gaan kijken als ik jou was.quote:
Heb je geen hond? Met een beetje geluk eet die het op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Mijn kat heeft net op de grond gekotst
ik word ook altijd misselijk als ik het snelle tikki takki van ajax ziequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Mijn kat heeft net op de grond gekotst
quote:This performance is 10 degrees worse than the one against PSV.
There is no reason to be showing Ajax this much respect, we have the players to go there and attack.
nee helaas alleen een autistische katquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je geen hond? Met een beetje geluk eet die het op.
Hoe moet ik dit voor me zien, wat doet dat beest dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nee helaas alleen een autistische kat
Is dat autisme overgeslagen op jou?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nee helaas alleen een autistische kat
Het is wel erfelijk (50%) maar niet overdraagbaar op de manier waarop jij bedoeltquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat autisme overgeslagen op jou?
Ik heb daar nooit bereikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
Ja niks, zit alleen maar een beetje op de zolder te pissen enzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit voor me zien, wat doet dat beest dan?
Zit jij ook op zolder?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja niks, zit alleen maar een beetje op de zolder te pissen enzo.
nog wat anders gedaan dan fok vandaag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat autisme overgeslagen op jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |