Die gozer is dan ook 44.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef Stiggie het volgende:
Die Muntari kan er ook geen ene reet meer van zeg
twitter:RyanBabel twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:51:11Ik zou Urby willen zien invallen... reageer retweet
Lekker intressant? Je speelt CL dan mag je toch verwachten dat je keeper een beetje mee kan komen in de opbouw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lekker interessant.. daar heb je ook nog 4 verdedigers voor. Bij Ajax is het op dit moment belangrijk dat er 1 staat die ze tegenhoud.
Ja.. vooral waar je op resultaat moet spelen. Wat interesseert het je dan als club dat een keeper per se moet meevoetballen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lekker intressant? Je speelt CL dan mag je toch verwachten dat je keeper een beetje mee kan komen in de opbouw.
Ik wil Fischer wel zien invallen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RyanBabel twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:51:11Ik zou Urby willen zien invallen... reageer retweet
Minder onnodig balverlies waardoor je minder snel onder druk komt te staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja.. vooral waar je op resultaat moet spelen. Wat interesseert het je dan als club dat een keeper per se moet meevoetballen.
Nee, zoals ik zei heb je er nog 4 verdedigers voor. Je speelt de bal naar 1 van hun en zij bouwen op, easy as that..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Minder onnodig balverlies waardoor je minder snel onder druk komt te staan.
Die had hem naar Balo gekaatst.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ja van de reflexen moet vermeer het niet hebben
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Morendo het volgende:
Wie van de Ajacieden gaat een 'Willemsje' doen tegen Balo?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Morendo het volgende:
Wie van de Ajacieden gaat een 'Willemsje' doen tegen Balo?
Is goed man Aladinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
oftewel je bent kanker grappig.
Is dat grappiger dan normaal grappig?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
100% eens. Ik zou graag de statistieken willen zien.. voor mijn gevoel komt er uit 1 op 6000 maar iets zinnigs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Caland het volgende:
Korte corners. Ik zal het nooit van mijn leven echt begrijpen denk ik.
banquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
Waarom speelt hij die verdedigers niet in dan? Heb al een aantal keren gezien dat hij de lange bal hanteert en dan bal in de voeten van een Milan speler speelt of de bal direct de zijlijn over schiet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, zoals ik zei heb je er nog 4 verdedigers voor. Je speelt de bal naar 1 van hun en zij bouwen op, easy as that..
Ja, want kanker is een krachtterm.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat grappiger dan normaal grappig?
Wil je niet schelden met die ziekte? Bedankt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker fatoe
HAHAHAHAHAHAHHAHA niemand lacht, stoppen dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Morendo het volgende:
Abate heeft een goede voorzet parate. Voor hij ging voetballen zat hij op karate, verder houdt hij van technische apparate.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat grappiger dan normaal grappig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |