quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef -supergirl- het volgende:
Via mijn bron (hihi spannend he, ik heb bronnen) hoorde ik dat er een soort van KLB PM/chatgroep actief zou zijn? Wat is deze![]()
En schijnbaar wordt daar hard geroddeld en word ik zelfs voor kamper en aandachtshoer uitgemaakt.
Wat is dit, het vmbo? Kom het maar gewoon in mijn gezicht vertellen hoor
Maarja dat is natuurlijk wel een dikke terechte klacht, zo'n roddelgroepje
@ alle KLB'ers! kijk uit want de illuminatie is hier op fok ook al binnen gedrongenkom met bewijzen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Wie weet zit er nog wat nieuws bij.quote:
Ik ben Robin.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef Dumpafval het volgende:
We moeten een infiltratieteam opzetten met leuke koosnaampjes en b100's en vlugge japies en handige harrys
Jaa maar moet ik dan ook kiezen voor #teamaber of #teamsg want dat wil ik niet want sg maakt vermakelijke topics en om jouw reacties moet ik ook altijd lachen want dit moet ik wel weten want ik wil graag zwitserland zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:30 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik zal je aandragen bij de commissie.
pikkiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Wie weet zit er nog wat nieuws bij.
Ja dag dan gaat het niet door dan speel je zeker voor dubbelspion.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:00 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Jaa maar moet ik dan ook kiezen voor #teamaber of #teamsg want dat wil ik niet want sg maakt vermakelijke topics en om jouw reacties moet ik ook altijd lachen want dit moet ik wel weten want ik wil graag zwitserland zijn
Drommels, drommels en nog een drommels harrie het rode draadje moet niet aan het blauwe draadjequote:
Mag ik daar dan bij?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:04 schreef Dumpafval het volgende:
Of we richten gewoon een eigen chatgroep op waar zij dan weer niet in mogen lekker puh
En ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mag ik daar dan bij?
[ afbeelding ]
please!!
Telefoonnummer van een fokster naar keuze heb ik ook nooit ontvangen. Blijf je mij teleurstellen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou ik foto's moeten posten?
Sorry baas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:08 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Drommels, drommels en nog een drommels harrie het rode draadje moet niet aan het blauwe draadje
In ben Slome Jaap, de tegenhanger van Vlugge Jaap. Dit omdat deze tegenstelling voor veel grappige confrontaties zal zorgen die het verhaal op zullen leuken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef Dumpafval het volgende:
We moeten een infiltratieteam opzetten met leuke koosnaampjes en b100's en vlugge japies en handige harrys
Mag ik er ook bij altijd gezellige jongeman zorgt voor een goede sfeer je moet me in de groep hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:04 schreef Dumpafval het volgende:
Of we richten gewoon een eigen chatgroep op waar zij dan weer niet in mogen lekker puh
doet t niet bij mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:26 schreef Dumpafval het volgende:
Hier is 'ie dan http://tinychat.com/klaagbaak met een banlist![]()
Die app kost 89 cent shit manquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:26 schreef Dumpafval het volgende:
Hier is 'ie dan http://tinychat.com/klaagbaak met een banlist![]()
Volgens mij gewoon gratis hoor?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:31 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Die app kost 89 cent shit man
Dacht je doet whatsapp gesprek was een manier om aber2.0 nummer te fixen
nou dan lijkt t dus te gaan om users die al een kliekje vormen op fok ( dat maakt je zoektocht een stuk makkelijker) Anders ontstaat zoiets niet, wellicht aangevuld met wat losse users.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef -supergirl- het volgende:
oh man oh man ik krijg details binnen.
het groepje telt 19 man
nah je weet wel. het standaard KLB volkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou dan lijkt t dus te gaan om users die al een kliekje vormen op fok. Anders ontstaat zoiets niet, wellicht aangevuld met wat losse users.
niet weten van de KLB kastequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou dan lijkt t dus te gaan om users die al een kliekje vormen op fok. Anders ontstaat zoiets niet, wellicht aangevuld met wat losse users.
schoonheid,quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nah je weet wel. het standaard KLB volk
ntm
zarb
kullie
frikandel
vms
etc
dat ga ik natuurlijk niet zeggen dan ben ik mijn bron (quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
schoonheid,
van wie krijg je deze informatie dan? we moeten wel weten of het een betrouwbare bron is.
ik zei toch ook niet dat je dat hier moest doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat ga ik natuurlijk niet zeggen dan ben ik mijn bron () kwijt
aandachtsgeile teefquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik hoop dat ze ook over mij roddelen en veel foto's rondsturen.Heerlijk al die aandacht.
Ja logos iedereen weet dat geen enkele groep compleet is zonder Aziaat die moet zorgen voor genoeg nasi bami en babi pangangquote:
Hugh fuckkkk, ben aangenomen, kom eten bij mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik hoop dat ze ook over mij roddelen en veel foto's rondsturen.Heerlijk al die aandacht.
angel joy natuurlijk, check de knipoog van supergirlquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
ik zei toch ook niet dat je dat hier moest doen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef madeliefff het volgende:
Ik denk dat we maar een tegenbeweging op moeten zetten .
Wat schaft de pot?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh fuckkkk, ben aangenomen, kom eten bij mij
Alleen VMS is baas, rest ken ik niet/falen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nah je weet wel. het standaard KLB volk
ntm
zarb
kullie
frikandel
vms
etc
Ja hè, zoiets vermoedde ik ook al met die "complete verassing"quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
angel joy natuurlijk, check de knipoog van supergirl
klefing winkel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh fuckkkk, ben aangenomen, kom eten bij mij
dat mag niet openbaar vermeld worden natuurlijk he, alleen via pm , de muren hebben oren. dan gaan we ondergronds..quote:
Alles wat Aziatisch isquote:
Thanksquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
klefing winkel?of wat voor soort bijnaan
Gefeliciteerd muisje
Waar staat de D voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en dan noemen we ons nsd -ers. Vink wel origineel
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:13 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja maar dat was te verwachten heboeit me niet echt eigenlijk.
Ik zou iedereen nog steeds een aai over de bol geven. Tenzij we echte fittie hebben dan word ik een draakje.
Denk dat ze de roddels graag bevestigt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat is dit voor een aandachttrekkend gezeur?
Ik denk dat ze maar wat graag een natte doos van roddels over haarzelf krijgt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat ze de roddels graag bevestigt.
Vrouwen vinden jou niet geil! Nee! Vrouwen vinden het geil, dat jij hun geil vindt!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze maar wat graag een natte doos van roddels over haarzelf krijgt.
klopt helemaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat jij een negerin bent
Dan zal ze momenteel wel in haar eigen vocht verdrinken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze maar wat graag een natte doos van roddels over haarzelf krijgt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het topic niet door heb gelezen en ook niet van plan ben door te gaan lezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan zal ze momenteel wel in haar eigen vocht verdrinken.
Ik wil trouwens geen tinychat gezever op het forum zien hoor. Wat daar gebeurt blijft daar.quote:
Dm dan wtf is dit voor vraagquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:20 schreef Hallojo het volgende:
Iemand interesse in de naaktpics van SG die in het geheime groepje rondgaan?
Je hebt DM.quote:
Meeeh, beetje puntige knieënquote:
Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja wat :s jij begint met 'dan niet' tsss graag of niet hoor
je quote mij debieltje. natuurlijk voel ik me dan aangesproken :/quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?Tssss kinderachtig hoor.
*talk to the hand*quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je quote mij debieltje. natuurlijk voel ik me dan aangesproken :/
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb gehoord dat je een dikke kont hebt![]()
Geen pic gezien hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb gehoord dat je een dikke kont hebt![]()
je weet zelfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vrouwen zonder kont zijn geen vrouwen
Vrouwen zonder kut zijn geen vrouwenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vrouwen zonder kont zijn geen vrouwen
o god ..ik wil niet weten wat de n dan betekent.quote:
Ik ben te cool voor die kliekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, je hoort niet bij de klb kliek
Ja dan denk ik dat wij maar een gesprek met z'n tweeën moeten makenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o god ..ik wil niet weten wat de n dan betekent.
nou zo te lezen is er verder niet echt belangstelling voor het concept . K haak af en ga mijn teleurstelling weg slapen.
Toedeloee allemaal
groetjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o god ..ik wil niet weten wat de n dan betekent.
nou zo te lezen is er verder niet echt belangstelling voor het concept . K haak af en ga mijn teleurstelling weg slapen.
Toedeloee allemaal
Smooth😉quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja dan denk ik dat wij maar een gesprek met z'n tweeën moeten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |