quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef -supergirl- het volgende:
Via mijn bron (hihi spannend he, ik heb bronnen) hoorde ik dat er een soort van KLB PM/chatgroep actief zou zijn? Wat is deze![]()
En schijnbaar wordt daar hard geroddeld en word ik zelfs voor kamper en aandachtshoer uitgemaakt.
Wat is dit, het vmbo? Kom het maar gewoon in mijn gezicht vertellen hoor
Maarja dat is natuurlijk wel een dikke terechte klacht, zo'n roddelgroepje
@ alle KLB'ers! kijk uit want de illuminatie is hier op fok ook al binnen gedrongenkom met bewijzen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Wie weet zit er nog wat nieuws bij.quote:
Ik ben Robin.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef Dumpafval het volgende:
We moeten een infiltratieteam opzetten met leuke koosnaampjes en b100's en vlugge japies en handige harrys
Jaa maar moet ik dan ook kiezen voor #teamaber of #teamsg want dat wil ik niet want sg maakt vermakelijke topics en om jouw reacties moet ik ook altijd lachen want dit moet ik wel weten want ik wil graag zwitserland zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:30 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik zal je aandragen bij de commissie.
pikkiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Wie weet zit er nog wat nieuws bij.
Ja dag dan gaat het niet door dan speel je zeker voor dubbelspion.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:00 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Jaa maar moet ik dan ook kiezen voor #teamaber of #teamsg want dat wil ik niet want sg maakt vermakelijke topics en om jouw reacties moet ik ook altijd lachen want dit moet ik wel weten want ik wil graag zwitserland zijn
Drommels, drommels en nog een drommels harrie het rode draadje moet niet aan het blauwe draadjequote:
Mag ik daar dan bij?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:04 schreef Dumpafval het volgende:
Of we richten gewoon een eigen chatgroep op waar zij dan weer niet in mogen lekker puh
En ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mag ik daar dan bij?
[ afbeelding ]
please!!
Telefoonnummer van een fokster naar keuze heb ik ook nooit ontvangen. Blijf je mij teleurstellen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou ik foto's moeten posten?
Sorry baas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:08 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Drommels, drommels en nog een drommels harrie het rode draadje moet niet aan het blauwe draadje
In ben Slome Jaap, de tegenhanger van Vlugge Jaap. Dit omdat deze tegenstelling voor veel grappige confrontaties zal zorgen die het verhaal op zullen leuken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef Dumpafval het volgende:
We moeten een infiltratieteam opzetten met leuke koosnaampjes en b100's en vlugge japies en handige harrys
Mag ik er ook bij altijd gezellige jongeman zorgt voor een goede sfeer je moet me in de groep hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:04 schreef Dumpafval het volgende:
Of we richten gewoon een eigen chatgroep op waar zij dan weer niet in mogen lekker puh
doet t niet bij mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:26 schreef Dumpafval het volgende:
Hier is 'ie dan http://tinychat.com/klaagbaak met een banlist![]()
Die app kost 89 cent shit manquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:26 schreef Dumpafval het volgende:
Hier is 'ie dan http://tinychat.com/klaagbaak met een banlist![]()
Volgens mij gewoon gratis hoor?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:31 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Die app kost 89 cent shit man
Dacht je doet whatsapp gesprek was een manier om aber2.0 nummer te fixen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |