Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja wat :s jij begint met 'dan niet' tsss graag of niet hoor
je quote mij debieltje. natuurlijk voel ik me dan aangesproken :/quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?Tssss kinderachtig hoor.
*talk to the hand*quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je quote mij debieltje. natuurlijk voel ik me dan aangesproken :/
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb gehoord dat je een dikke kont hebt![]()
Geen pic gezien hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb gehoord dat je een dikke kont hebt![]()
je weet zelfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vrouwen zonder kont zijn geen vrouwen
Vrouwen zonder kut zijn geen vrouwenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vrouwen zonder kont zijn geen vrouwen
o god ..ik wil niet weten wat de n dan betekent.quote:
Ik ben te cool voor die kliekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, je hoort niet bij de klb kliek
Ja dan denk ik dat wij maar een gesprek met z'n tweeën moeten makenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o god ..ik wil niet weten wat de n dan betekent.
nou zo te lezen is er verder niet echt belangstelling voor het concept . K haak af en ga mijn teleurstelling weg slapen.
Toedeloee allemaal
groetjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o god ..ik wil niet weten wat de n dan betekent.
nou zo te lezen is er verder niet echt belangstelling voor het concept . K haak af en ga mijn teleurstelling weg slapen.
Toedeloee allemaal
Smooth😉quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja dan denk ik dat wij maar een gesprek met z'n tweeën moeten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |