Waar staat de D voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en dan noemen we ons nsd -ers. Vink wel origineel
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:13 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja maar dat was te verwachten heboeit me niet echt eigenlijk.
Ik zou iedereen nog steeds een aai over de bol geven. Tenzij we echte fittie hebben dan word ik een draakje.
Denk dat ze de roddels graag bevestigt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat is dit voor een aandachttrekkend gezeur?
Ik denk dat ze maar wat graag een natte doos van roddels over haarzelf krijgt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat ze de roddels graag bevestigt.
Vrouwen vinden jou niet geil! Nee! Vrouwen vinden het geil, dat jij hun geil vindt!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze maar wat graag een natte doos van roddels over haarzelf krijgt.
klopt helemaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat jij een negerin bent
Dan zal ze momenteel wel in haar eigen vocht verdrinken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze maar wat graag een natte doos van roddels over haarzelf krijgt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het topic niet door heb gelezen en ook niet van plan ben door te gaan lezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan zal ze momenteel wel in haar eigen vocht verdrinken.
Ik wil trouwens geen tinychat gezever op het forum zien hoor. Wat daar gebeurt blijft daar.quote:
Dm dan wtf is dit voor vraagquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:20 schreef Hallojo het volgende:
Iemand interesse in de naaktpics van SG die in het geheime groepje rondgaan?
Je hebt DM.quote:
Meeeh, beetje puntige knieënquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |