Geen combinatie helaas: de verlengde sprinter Utrecht-Weesp-Amsterdam C stopt niet te Muiderpoort, SciencePark en Diemen...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:16 schreef Ajaxfan het volgende:
-SPR Zwolle-Amsterdam Centraal is opgeheven tussen Almere Oostvaarders en Weesp
-SPR Utrecht-Almere Oostvaarders is opgeheven Naarden=Bussum en Almere Oostvaarders, rijdt na Naarden=Bussum door naar Amsterdam Centraal en stopt extra te Weesp.
Deze 2 worden dus eigenlijk een 1 combinatie trein lijkt mij?
Roerstaafjes..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
staken die lui al als de koffie op is of zo?
Dat is ook handig van ze. Je krijgt op dat pad dan dus een trein extra lijkt mij? Want die sprinter Zwolle > Amsterdam Centraal word dan Weesp > Amsterdam Centraal denk ik?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:26 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Geen combinatie helaas: de verlengde sprinter Utrecht-Weesp-Amsterdam C stopt niet te Muiderpoort, SciencePark en Diemen...
Geen extra, Sprinter Zwolle-Amsterdam is dan volledig opgeheven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:36 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat is ook handig van ze. Je krijgt op dat pad dan dus een trein extra lijkt mij? Want die sprinter Zwolle > Amsterdam Centraal word dan Weesp > Amsterdam Centraal denk ik?
Zal wel aan mij liggen dat het dan onlogisch is om die sprinters Utrecht > Weesp > Amsterdam niet ook in Diemen - Sciencepark > Muiderpoort te laten stoppen. Er valt toch een gaat doordat die sprinter Zwolle > Amsterdam er niet is. Misschien zit ik er technisch helemaal naast.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:50 schreef ReisT het volgende:
[..]
Geen extra, Sprinter Zwolle-Amsterdam is dan volledig opgeheven.
Dus Weesp > Amsterdam Centraal elk uur 2x stop + 2x sneltrein.
valt geen gat, omdat die sprinter gewoon in Weesp keert. Geen idee of dat op zichzelf is of op de sprinter naar Hoofddorpquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:53 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dat het dan onlogisch is om die sprinters Utrecht > Weesp > Amsterdam niet ook in Diemen - Sciencepark > Muiderpoort te laten stoppen. Er valt toch een gaat doordat die sprinter Zwolle > Amsterdam er niet is. Misschien zit ik er technisch helemaal naast.
Amai, had ik vanochtend ook twee uur mogen staken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
staken die lui al als de koffie op is of zo?
De sprinter Utrecht-Almere Oostvaarders gaat na Naarden-Bussum door naar Weesp en Amsterdam Centraal. Stopt niet te Diemen, Sciencepark en Muiderpoort.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt geen gat, omdat die sprinter gewoon in Weesp keert. Geen idee of dat op zichzelf is of op de sprinter naar Hoofddorp
Die 3 stations gaan dus van een kwartiersdienst naar half uurs dienst zonder aanvullend busvervoer.quote:
Een bus inzetten heeft niet veel zin als die onderweg wordt ingehaald door de volgende sprinter. Het is alleen wel te hopen dat die treinen verlengd worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:59 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Die 3 stations gaan dus van een kwartiersdienst naar half uurs dienst zonder aanvullend busvervoer.
Ah daar heb je een punt inderdaad. Die bus moet ook een tamelijke omweg maken ook. Wat betreft dat laatste staat de NS nou niet echt bekend om het voorkomen van veevervoer he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef ReisT het volgende:
[..]
Een bus inzetten heeft niet veel zin als die onderweg wordt ingehaald door de volgende sprinter. Het is alleen wel te hopen dat die treinen verlengd worden.
Werkzaamheden denk ik?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:54 schreef Gezicht het volgende:
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid:
Ik kom regelmatig door de tunnel bij Best. De ene keer zijn in de tunnel oranje zwaailichten aan en de andere keer weer niet. Waar zijn die zwaailichten eigenlijk voor?
Waarschuwingssysteem dat baanwerkers laat zien dat er een trein aan komt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:54 schreef Gezicht het volgende:
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid:
Ik kom regelmatig door de tunnel bij Best. De ene keer zijn in de tunnel oranje zwaailichten aan en de andere keer weer niet. Waar zijn die zwaailichten eigenlijk voor?
Dat is wel verdomd interessantquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag gisteren iets wat ik nog nooit eerder gezien had. On static display vlakbij het station van Wijhe staat een zogenaamde Machinistenbunker uit WO2. Enfin: Kijk zelf maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer wat geleerd
Het is erg krap van binnen jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:18 schreef V2 het volgende:
Ziet er nogal ... knusjes uitMaar, beter knus dan dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |