Ik vroeg me nog af hequote:
Ik kan maar 2 dingen bedenken:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maar hoe kan die CrossRail-trein dan groen hebben gehad?
Het voorkomen van Rail Contact Fatique, zoals squats en head checks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:04 schreef Adrie072 het volgende:
Net het filmpje gekeken over de Loram onderhoudstrein, mooi commentaar van die opa erbij.
Slijpen van de rails, wat is eigenlijk de specifieke gedachte erachter?
P-sein?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:07 schreef greavy het volgende:
Hoe? Mij een raadsel. Wel heel apart is dat de machinist zonder tussenkomen van de TRDL een rood sein mag passeren, als hij buiten zijn cabine bij het kassie naast het sein een Overschrijdingsbevel invult en deze meeneemt.
er staat nog wat ICRm stil op Dijksgracht zag ik afgelopen zaterdag. Het zal zo langzamerhand wel weer klaargemaakt moeten worden voor de dienst, omdat de Benelux wat vaker gaat rijden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:50 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee, als ik mag vragen?
Ah, ik ben wel blij dat ik geen Belgische regelgeving hebquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef James1988 het volgende:
P-seinen kennen ze in België ook, maar die heten dan 'onbediende seinen' of zoiets.
Wat is die Berghuis verzuurd zeg. Maar ook logisch, hij spreekt voor eigen parochie en die is goed, de rest is fout. Laat de echte concurrentie maar komen, dus meerdere maatschappijen per traject. Geen concessie-eisen maar vraag en aanbod aan de markt overlaten. Als er een maatschappij is die alleen staanplaatsen wil aanbieden voor een lager tarief prima, dan stap ik daarin. Wil ik meer comfort dan wacht ik een kwartier op de volgende trein van een andere maatschappij die iets meer kost maar wel zitplaatsgarantie heeft. Ik ben het ook eens met één van de reacties:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:27 schreef DriekOplopers het volgende:
Zo. De Volkskrant heeft het door mij namens MVBOV geschreven weerwoord op dat schotschrift van Roel Berghuis geplaatst.
http://www.volkskrant.nl/(...)-schaapskleren.dhtml
Als je privatiseert, dan ook meteen goed doen. Dus zonder overheidssteun.quote:Ik kan de voorkeur van de heer Spithorst alleen maar onderstrepen, namelijk dat het uitstekend is om het spoorverkeer volledig te liberaliseren, de NS de deur te wijzen en de spoorreiziger voor de afwisseling eens volledig zelf zijn vervoer te laten betalen.
T'is wat..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel goed raak zeg rond Weesp. Vorig weekend werkzaamheden tussen Weesp en Amsterdam, dit weekend aan de Almeerse kant en in het weekend van 12 en 13 oktober weer tussen Amsterdam en Weesp.
En dan staan het verplaatsen van de wissels ivm ruimte voor extra rijstroken A9/A1 nog op het programma ...
Nee, ik heb jouw telefoonnummer dan niet. Ik doe dan een algemene oproep, of ik achterhaal bij de ASL je 06-nummer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af he
Vanmiddag had ik je aan de lijn voor een rijweg van ncbg naar 3-4a meen ik.
Toen stond ik voor seintje 140 te wachten omdat ik ruim op tijd was.
Ik had geen treinnummer had ingevoerd (rangeerbeweging). Stel nou dat sein 140 in de storing ligt en je me een aanwijzing sts moet geven, heb je dan het telefoonnummer van mijn werktelefoon dan automatisch omdat ik belde met dat nummer, voor die specifieke treinbeweging?
Of moet je dan een algemene oproep uitvoeren om mij te contacteren ?
Jup. Maar inmiddels zijn de stakers weer verder gegaan met hun werkzaamhedenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:47 schreef ReisT het volgende:
Ah, dat verklaart die +146 die ik net in de reisplanner zag staan voor de IC van Charleroi richting Essen.
staken die lui al als de koffie op is of zo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Jup. Maar inmiddels zijn de stakers weer verder gegaan met hun werkzaamheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |