abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:41:12 #1
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_131745324

Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Onderdelen

Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellé. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

De kantineheld
Zapmomentje.

Nieuws van Johan
Elke maandag neemt Johan het laatste voetbalnieuws door met Wilfred, Rene en de gast.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de..

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter en Diego Maradona.

En mijn heldin Wieke.

TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_131745364
Ik schiet bijna vol mensen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_131745857
Staatsbegrafenis voor Kip Saté en de Onbekende Kip.

God hebbe hun ziel.
pi_131746377
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:24:35 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_131746838
Johan Derksen wint eerste Herman Brood Award

De prijs is een initiatief van The Post Online om rebelse mediafiguren te eren. De jury heeft een selectie gemaakt uit 25 kandidaten, zo laat de nieuwssite dinsdag weten.

''De onlangs afgetreden hoofdredacteur van Voetbal International is scherper dan ooit nu hij helemaal geen commerciële belangen meer hoeft te dienen en weke voetbalhartjes hoeft te sparen'', schrijft de jury over Derksen.

"Hij jent Van Gaal, pest Genee en is nu helemaal voor niemand meer bang, ook niet buiten de voetbaljournalistiek.''

Derksen versloeg andere bekende namen als oorlogsverslaggever Arnold Karskens, interviewer Sven Kockelman, presentator Tim Hofman, columniste Sylvia Witteman en zangeres Anouk.

Prijs

De 'media-rebellen' zijn volgens The Post Online "de nuttige Japie Krekels tussen al die valskraaiende haantjes en ellebogende lafbekmeisjes". The Post Online is blij dat er nog mediafiguren zijn "die wél gewoon zeggen wat ze denken".

De nieuwssite heeft de prijs naar Herman Brood vernoemd omdat "hij de koning was van het onbeschaamd je eigen gang gaan".

De jury wilde dinsdag nog niet onthullen wat de prijs is. Een van de juryleden, medeoprichter Mark Koster van The Post Online, kon alleen verklappen dat de prijs elk jaar anders is, en wordt aangepast aan de winnaar. Waarschijnlijk vindt de prijsuitreiking vrijdag plaats

http://www.nu.nl/media/35(...)man-brood-award.html

*O* *O* *O*
pi_131746865
Hij werpt zich toch wel op als de koning der winnaren van rullevante prijzen.
pi_131746894
Een prijs die ook naar Sven Kockelmeijer of Tim Hofman had kunnen gaan moet Johan niet op zijn schoorsteen willen hebben.
pi_131746937
Ik snap echt niet waarom die Tim Hoffman ook genomineerd was. Ik heb die jongen nooit op een mening kunnen betrappen, ik vind dat zo'n zacht ei.
pi_131747994
Wat een eng wijf is die Irene Moors eigenlijk... maar dat geheel terzijde.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_131748029
Is er al een compilatie van gisteren? Heb het gemist en heb geen zin om het helemaal terug te kijken.
pi_131748185
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen wint eerste Herman Brood Award
Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg.
pi_131749071
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg.
daarom zit ik al 13 jaar met jouw aan tafel maar dat geheel terzijde
pi_131749109
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er al een compilatie van gisteren? Heb het gemist en heb geen zin om het helemaal terug te kijken.
Donderstraal op joh!
pi_131749189
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Donderstraal op joh!
Ik stel toch een normale vraag, dorpsidioot!
pi_131749569
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik stel toch een normale vraag, dorpsidioot!
Je kunt momentjes van gisteren terugzien op het kanaaltje van onze vriend Oliver.
http://www.youtube.com/user/VoetbalOliver?feature=g-subs-u

De hele uitzending is hier te bekijken
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)89d-675531793344.mp4

Met dank aan de Sigaarsnorblogcom.
pi_131753427
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als je RTL wil steunen moet je hier klikken (doe dus maar niet)

http://rtl.ksya.net/video(...)3370989d675531793344

Met de volledige uitzending en wat hoogtepunten los.
pi_131766631

Valt me nu pas op dat Gijpie hier serieus 'dat was dik hout zagen met planken' zegt. _O-
gr gr
pi_131766731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef Quyxz_ het volgende:

Valt me nu pas op dat Gijpie hier serieus 'dat was dik hout zagen met planken' zegt. _O-
Gijp was van de leg van dat kippenverhaal.
pi_131767490
Al langs geweest?

http://rtlxl.nl/#!/britt-(...)ee-ba24-f7af707d7029

Waarom houden ze steeds 2 mics bij hun mond? :')
pi_131767665
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al langs geweest?

Wat een kleuterklas :')

Op zich wel een kleine scoop dat FOX Wilfred Genee benaderd had.
pi_131767699
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Wat een eng wijf is die Irene Moors eigenlijk... maar dat geheel terzijde.
Wat een griezel. "Snapt hij mijn vraag?" Ze komt niet verder dan het opgewekte geleuter van de buurvrouw.
pi_131767780
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat een kleuterklas :')

Op zich wel een kleine scoop dat FOX Wilfred Genee benaderd had.
Ik vind het opvallender dat Genee deze keer niet voor het grote geld gekozen heeft
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_131767807
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik vind het opvallender dat Genee deze keer niet voor het grote geld gekozen heeft
Minder opvallend: Boskamp in de buurt van het bittergarnituur.

Wel dacht ik dat de heren altijd om 22.01 al in hun auto zaten.
pi_131768090
Ik dacht dat Rene als een gek die studio uitrende joh na zo'n uitzending
maar ziet er gezellig uit daar hoor, bitterballetje erbij niks mis mee
pi_131768282
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al langs geweest?

Wat een gehandicapten lelijke tering wijven
pi_131768538
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hij zal bij RTL ook genoeg krijgen.
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport woensdag 2 oktober 2013 @ 09:12:06 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131769760
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 03:30 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Wat een gehandicapten lelijke tering wijven
Ymke zou ik wel geven met een stuk tape op d'r bek. Met d'r hipsterbril.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131775562
Jeetje. Johan Derksen heeft de eerst Herman Brood award gewonnen voor zijn rebelsheid.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:49:14 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_131776924
He luister eens, wie moeten er vanavond ballen op net 3?
pi_131777420
Sinds de zomer zijn Johan en Wilfred stiekem weer twee handen op één buik, denk ik.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 14:55:12 #32
pi_131777758
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
He luister eens, wie moeten er vanavond ballen op net 3?
Manchester City-Bayern Munchen
  woensdag 2 oktober 2013 @ 14:56:48 #33
pi_131777794
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:43 schreef Kopsterk het volgende:
Sinds de zomer zijn Johan en Wilfred stiekem weer twee handen op één buik, denk ik.
Al die ruzies staan gewoon in het script, hoor ik dan wel eens.
pi_131777866
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Klasse Sjeikie.
Mansester heb wel een leuk ploegie moek zeggen.
pi_131778906
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Bij de NOS? Weet je zeker dat ze geen herhaling van Celtic-Barça uitzenden?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:38:43 #36
pi_131781334
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Klasse Sjeikie.
Mansester heb wel een leuk ploegie moek zeggen.
Die Duitsers dan, Jan? Die kunnen toch ook wel aardig voetballen?
pi_131781413
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Die Duitsers dan, Jan? Die kunnen toch ook wel aardig voetballen?
Ah joh ik wordt helemaal schijtziek van die Kwardiejola. Die gasten blijven maar rond tikken, ik word daar helemaal gestoord van. Ik hoop dat ze er vanavond eentje in tweeën pegelen. Dat ben jij toch met mij eens, of ga je weer lopen zeiken?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:45:08 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_131781487
Derksen strikt Cruijff voor tv-programma

Johan Derksen sluit zijn tweede seizoen van het interviewprogramma 'Derksen &...' af met Johan Cruijff.

Het gesprek met de grootste Nederlandse voetballer aller tijden wordt op maandag 4 november uitgezonden op RTL7. Andere gasten in de nog lopende reeks zijn Guus Hiddink (14 oktober), Ruud Gullit (21 oktober) en Clarence Seedorf (28 oktober).

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-tv-programma.dhtml

:D ^O^
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:59:32 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_131781940
Een uur lang vuistdiep bij Cruijff in zijn aars en lekker kankeren op Van Gaal. Voorspelbaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_131785576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
Een uur lang vuistdiep bij Cruijff in zijn aars en lekker kankeren op Van Gaal. Voorspelbaar.
_O-
pi_131786356
Wauw, dat staat gelijk aan Knevel en v/d Brink die Jezus Christus persoonlijk aan tafel krijgen.
pi_131787289
quote:
6s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen strikt Cruijff voor tv-programma

Johan Derksen sluit zijn tweede seizoen van het interviewprogramma 'Derksen &...' af met Johan Cruijff.

Het gesprek met de grootste Nederlandse voetballer aller tijden wordt op maandag 4 november uitgezonden op RTL7. Andere gasten in de nog lopende reeks zijn Guus Hiddink (14 oktober), Ruud Gullit (21 oktober) en Clarence Seedorf (28 oktober).

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-tv-programma.dhtml

:D ^O^
Seedorf, dat wil ik wel zien. Clarence _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131790593
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Wauw, dat staat gelijk aan Knevel en v/d Brink die Jezus Christus persoonlijk aan tafel krijgen.
De revelatie van Jezus in Hans is onthuld in een programma van Tijs, dat is toch ook wat waard?
pi_131801425
"Fox wilde miljoenen neerleggen voor jou."
- "Dat vind ik niet zo vreemd."

_O-
pi_131801574
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Seedorf, dat wil ik wel zien. Clarence _O_
pi_131802464
Kwam net een billboard tegen waarop Toine van Pepperstreet de telegraaf van zaterdag aanprijst omdat daar gratis Fox eredivisie live bijzit en ik moest bijna huilen ;(
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_131804955
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:52 schreef Neuroscience het volgende:
Kwam net een billboard tegen waarop Toine van Pepperstreet de telegraaf van zaterdag aanprijst omdat daar gratis Fox eredivisie live bijzit en ik moest bijna huilen ;(
beter doen ze eens wat voor de trouwe abonnees ... ze doen niks anders dan gratis abonnementen weggeven voor nieuwe mensen.
pi_131805784
De commentator van Sport1 noemt Fellaini "Falliani" in de samenvatting van Shaktar - Manchester United.

pi_131805873
quote:
Je kan mijn gedachten lezen.

Wat deed Johan Boskamp een tijdje terug vroeg in de ochtend in het oude Noorden?
Hij zal toch niet stiekem bij The Whiskybase zijn gaan shoppen?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2013 12:15:29 ]
pi_131806536
Amen.
pi_131806710
quote:
Precies. Cruijff kan niets fout doen in de ogen van Derksen, dus het wordt sowieso een kutinterview. Ik zie veel liever iemand die constant wordt afgezeken op die stoel zitten, zoals Van Gaal of Van Geel.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:18:47 #52
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_131809479
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Clarence lijkt daar al 30.
Lijkt net een paspop, zo uit een multiculturele etalage van C&A
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_131809538
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:10 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je kan mijn gedachten lezen.

Wat deed Johan Boskamp een tijdje terug vroeg in de ochtend in het oude Noorden?
nee
pi_131809551
quote:
15s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Precies. Cruijff kan niets fout doen in de ogen van Derksen, dus het wordt sowieso een kutinterview. Ik zie veel liever iemand die constant wordt afgezeken op die stoel zitten, zoals Van Gaal of Van Geel.
Als Van Geel of Van Gaal er zou zitten, wat überhaupt niet zou gebeuren natuurlijk, zou Derksen niet eens een scherp interview met ze gaan houden. Mensen afzeiken doet die liever indirect.

De Derksen bij VI is ook een heel andere dan die in zijn praatprogramma. Daar is het meer een soort Jack die zijn gasten in de kont kruipt.
Amen.
pi_131809766
quote:
15s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Van Gaal gaat hij niet de hele tijd zitten afzeiken. Derksen durft sterke persoonlijkheden niet aan te pakken, dat is in het verleden al gebleken bij verschillende figuren die in VI zaten, inclusief Van Gaal.

Derksen is namelijk geen goede debater en Van Gaal heeft gewoon veel meer verstand van voetbal dan hij. Dat hij Van Gaal niet aardig vind, is puur een persoonlijk gevoel, en dus weinig voer in een gesprek.

quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:21 schreef Jivis het volgende:

[..]

Als Van Geel of Van Gaal er zou zitten, wat überhaupt niet zou gebeuren natuurlijk, zou Derksen niet eens een scherp interview met ze gaan houden. Mensen afzeiken doet die liever indirect.
Dit. Is lekker veilig, en hij krijgt alle vrijheid om te praten. Daarom is hij ook altijd zo geagiteerd wanneer Genee hem op zijn fouten wijst. Iets waar Genee ook volledig mee gestopt lijkt te zijn. Dat gedoe rondom Heerenveen was per ongeluk en ging niet om een directe discussie.
quote:
De Derksen bij VI is ook een heel andere dan die in zijn praatprogramma. Daar is het meer een soort Jack die zijn gasten in de kont kruipt.
Ik weet niet of Jack dat altijd doet. Derksen praat amper direct met mensen. In Derksen en... doet hij dat wel, maar is het geen echt gesprek, maar gewoon een interview dat helemaal scripted is. Derksen kan dat dan ook niet echt. Dit weet hij zelf overigens ook, maar RTL stond er gewoon op dat hij dit zelf ging doen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131809831
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Lijkt net een paspop, zo uit een multiculturele etalage van C&A
Lijkt net op Samuel L. Jackson in Pulp Fiction.
pi_131810564
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:29 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik weet niet of Jack dat altijd doet. Derksen praat amper direct met mensen. In Derksen en... doet hij dat wel, maar is het geen echt gesprek, maar gewoon een interview dat helemaal scripted is. Derksen kan dat dan ook niet echt. Dit weet hij zelf overigens ook, maar RTL stond er gewoon op dat hij dit zelf ging doen.
Ze wilden eerst Hugo Borst hebben. Derksen was naar eigen zeggen de zevende keus.
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:10 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Jan heeft zijn hele leven nog geen druppel alcohol aangeraakt, dus ik vind het ook niet leuk dat je dit suggereert.
pi_131810639
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ze wilden eerst Hugo Borst hebben. Derksen was naar eigen zeggen de zevende keus.
Hmm, op zich interessant. Die kan dit namelijk wel. Dat 'eigen zeggen' en 7e keus, geloof ik weinig van. Maar is ook bekend die Derksen geschikter vond? Wat dat hij het zelf niet wilde doen, was toch bekend? En dat hij onder druk van de RTL-beleidsmakers het toch maar is gaan doen?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131810981
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Hmm, op zich interessant. Die kan dit namelijk wel. Dat 'eigen zeggen' en 7e keus, geloof ik weinig van. Maar is ook bekend die Derksen geschikter vond? Wat dat hij het zelf niet wilde doen, was toch bekend? En dat hij onder druk van de RTL-beleidsmakers het toch maar is gaan doen?
Volgens mij vond Derksen zelf Borst ook geschikter.
http://www.telegraaf.nl/p(...)zevende_keus___.html
en
http://www.mediacourant.nl/?p=143581
pi_131811552
Iedereen kan hier wel weer de wijsneus uit gaan zitten hangen, maar ik geef het je te doen hoor, om een interessant interview van een uur te maken met Ronald de Boer of Edwin van der Sar. Dat zijn geen pursenelities weet je wel. Edwin van der Sar vond Christiano Ronaldo geloof ik een goede voetballer. Tja wat moet je daarmee? Je kan er moeilijk tegenin gaan. En verder heeft zo'n man ook niks interessants te melden.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:48:36 #61
198365 Morendo
The Real Deal
pi_131811816
Genee kan veel beter interviewen, maar is wellicht niet zo'n stemmenkanon.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_131812476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedereen kan hier wel weer de wijsneus uit gaan zitten hangen, maar ik geef het je te doen hoor, om een interessant interview van een uur te maken met Ronald de Boer of Edwin van der Sar. Dat zijn geen pursenelities weet je wel. Edwin van der Sar vond Christiano Ronaldo geloof ik een goede voetballer. Tja wat moet je daarmee? Je kan er moeilijk tegenin gaan. En verder heeft zo'n man ook niks interessants te melden.
Word een beetje moe van jou. Gaat lekker buiten spelen, met je gezwam.

pi_131812722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Word een beetje moe van jou. Gaat lekker buiten spelen, met je gezwam.

[ afbeelding ]
Volgens mij zeg ik helemaal niks verkeerds hoor. Maar jij hebt de laatste tijd alleen maar irritatie. Moest je weer de hamsterkooi verschonen thuis van je vrouw?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:34:09 #64
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_131813034
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Volgens mij zeg ik helemaal niks verkeerds hoor. Maar jij hebt de laatste tijd alleen maar irritatie. Moest je weer de hamsterkooi verschonen thuis van je vrouw?
Je kraamt onzin uit.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_131813193
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:34 schreef satecl het volgende:

[..]

Je kraamt onzin uit.
Weet je wat, jullie gaan maar lekker met elkaar verder.
Zoek het uit.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:51:07 #66
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_131821217
Ik ben Lokale_Notabele in GTA Online tegengekomen en toen stond ie daar de hele tijd in zijn blote reet het verkeer te regelen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 23:28:16 #67
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_131829374
Hahahaha oh oh wat vind ik de setting op donderdagavond met europa league voetbal altijd genieten. Gewoon derksen genee en van der gijp zonder publiek, dik genieten altijd. Heel wat meer humor dan op de vrijdagavond.
Koekoek
pi_131831642
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:28 schreef Massief het volgende:
Hahahaha oh oh wat vind ik de setting op donderdagavond met europa league voetbal altijd genieten. Gewoon derksen genee en van der gijp zonder publiek, dik genieten altijd. Heel wat meer humor dan op de vrijdagavond.
Is dat eigenlijk terug te kijken dat geauwehoer tussen door? Nee toch
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:40:58 #69
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131831864
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:30 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Is dat eigenlijk terug te kijken dat geauwehoer tussen door? Nee toch
Alleen als er iemand wegloopt. Of als ze lachen om Sierd de Vos.
Oh.
pi_131834061
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:28 schreef Massief het volgende:
dit idd
pi_131836612
Waar ik gisteren was stond het wel zachtjes aan op de achtergrond, dus ik kreeg niet alles mee. Ik snapte dus niet helemaal wat de uitvoering van 'lekker bakkie koffie' van Johan & Wilfred met de analyse van Odessa - PSV te maken had.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 12:00:28 #73
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_131838866

Misschien een leuk idee vor VI tv. Tussen Gijp en Boskamp.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_131839469
Die mevrouw heeft vast vaak last van haar rug.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_131842273
quote:
Ogen staan te ver uit elkaar en toont geen emoties. Een gevaarlijk iemand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 04-10-2013 13:57:08 ]
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:53:19 #77
249559 crew  Lavenderr
pi_131842349
Wie zitten er vanavond?
pi_131842470
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
Wie zitten er vanavond?
Boskamp _O_
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:57:40 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_131842509
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Boskamp _O_
Ah top ;)

die telt voor 4 :D
pi_131843544

Nu nog de beesten van Johan en Rene erbij.
pi_131851087
quote:
Die kale die als eerste in beeld is, is dat niet die Den Bosch supporter uit Voetbalfans?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 19:19:05 #82
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_131851428
quote:
Wat een trieste pauper is dat zeg de tering.
Koekoek
pi_131852148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:19 schreef Massief het volgende:

[..]

Wat een trieste pauper is dat zeg de tering.
Koekoek jonguh!

:') :')
pi_131852261
quote:
Dat is waarschijnlijk de persoon achter het kanaal SdVfan.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 oktober 2013 @ 19:51:26 #85
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131852603
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]

_O-
pi_131853390
Nog 8 minuten tot een ouderwetse topshow
pi_131853439
Ik zit er klaar voor, chippie er bij, heerlijk man.
pi_131853460
Ik pak misschien in het eerste reclameblok een borrelnootje.
pi_131853472
Ondertussen moet Genee Cambuur - Twente missen.
pi_131853473
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Kreeg je even geen aandacht?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:26:28 #92
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131853484
Net op tijd.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_131853519
Zou Johan nog iets voor zijn hont hebben gedaan op dierendag?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:27:53 #94
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131853540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Johan nog iets voor zijn hont hebben gedaan op dierendag?
Ik mag aannemen van wel.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:28:45 #95
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131853569
Zo.
pi_131853570
Los.
pi_131853584
Zo, net binnen.. op tijd voor VI
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:29:08 #98
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131853585
End of Days, prima film. Het is geen SS Doomtrooper, maar toch.
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:29:23 #99
pi_131853588
Hallo.
pi_131853599
De Herman Brood award, ja ja.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:29:52 #101
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131853610
Koertje
Oh.
pi_131853614
Danny :r
pi_131853617
Liedje van Grease _O_
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_131853619
Louis _O_
pi_131853623
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De Herman Brood award, ja ja.
Johan is rock-n-roll, dat zie je aan het haar en de schoenen.
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:30:06 #106
pi_131853624
Sisse
pi_131853633
TOPSHOW!
AFCA!
pi_131853638
Als je echt een liefhebber van voetbal bent kijk je hiernaar en niet naar Cambuur.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:30:34 #109
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_131853641
Broekje los *O*
pi_131853642
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Johan is rock-n-roll, dat zie je aan het haar en de schoenen.
En z'n tattoo
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:30:44 #111
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131853644
Héhéhé!
pi_131853645
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je echt een liefhebber van voetbal bent kijk je hiernaar en niet naar Cambuur.
Ik kijk naar Twente
pi_131853648
Mooie stropdas: ''American Music''
pi_131853652
Bij mij loopt het geluid niet gelijk met het beeld.
AFCA!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:31:10 #115
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131853659
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie stropdas: ''American Music''
_O-
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:31:29 #116
pi_131853670
Derksen :')
pi_131853679
En het loopt weer soepel *O*
AFCA!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:31:56 #118
357045 Grifte
Feijenoord
pi_131853685
Wat een prijzenkast _O_
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:32:10 #119
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131853692
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:27 schreef De_Dorstige het volgende:

[..]

Ik mag aannemen van wel.
Jaja.
pi_131853713
_O-
AFCA!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:32:59 #121
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131853714
Johan. 8-)
pi_131853715
_O- _O-
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:33:05 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_131853717
Die stropdas van Johan :D
pi_131853718
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik kijk naar Twente
joh eikel
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:33:49 #125
pi_131853736
Milan was niet best.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:33:52 #126
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131853739
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
Die stropdas van Johan :D
Wat een baas.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:34:02 #127
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131853744
Als ruitenwisser :')
pi_131853760
Dat is teveel eer voor Stijn Schaars.
pi_131853762
Gijp :') De Jong was echt de beste aan Milanese zijde hoor.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:34:42 #130
pi_131853767
Schaars > Montolivo
pi_131853786
Ik ben er.
pi_131853790
Bunga Bunga Bunga
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:35:32 #133
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131853793
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ben er.
Mooi.
pi_131853827
Waar gáát dit over, dit kan toch niet johan!!
pi_131853830
aad300 twitterde op donderdag 19-09-2013 om 19:55:03 Wat een ellende die #EuropaLeague ze willen maar niet luisteren die #Uefa lege tribunes #B elftallen.#knock outsysteem terug. reageer retweet
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:36:40 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_131853833
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:33 schreef De_Dorstige het volgende:

[..]

Wat een baas.
Een echte. En zijn schoenen zijn ook altijd top.
pi_131853862
Rene :D
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:37:35 #138
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131853866
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een echte. En zijn schoenen zijn ook altijd top.
Dat is helemaal geniaal, ja.
pi_131853877
Johan _O-
pi_131853878
:D
pi_131853887
KOEK
pi_131853889
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan _O-
Wilfred :?
pi_131853890
_O-
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:37:58 #144
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131853891
pats
pi_131853895
Jan >:O
pi_131853899
_O_ _O_ _O_ _O_
AFCA!
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:38:16 #147
pi_131853903
beest
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:38:17 #148
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_131853905
Hij mept steeds harder :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_131853909
ahhh das grote klasse
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:38:30 #150
pi_131853914
wie is die 17? wat een baas
pi_131853928
w/
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:39:22 #152
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131853948
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:39:30 #153
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131853959
Gijp _O_
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_131853965
quote:
pi_131853969
Zap te laat in. Wat is deze das? :')
gr gr
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:40:07 #156
357045 Grifte
Feijenoord
pi_131853982
Derksen stipt dooie slaven aan, Bossie maakt zich druk om de competitie :D
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:40:13 #157
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131853986
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Zap te laat in. Wat is deze das? :')
johanderksenkleding.nl
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:40:47 #158
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131854011
Alcoholvrij bier, :')
pi_131854032
Die fietsen toen. _O-
pi_131854033
Sinds wanneer heeft het straatarme Rusland geld? Enkel een handje vol oliebaronnen zijn rijk.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:41:25 #161
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_131854034
Doe dat WK in Duitsland of Engeland ofzo
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:41:30 #162
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131854040
LVG :')
pi_131854044
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:
Sinds wanneer heeft het straatarme Rusland geld? Enkel een handje vol oliebaronnen zijn rijk.
:')
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:41:39 #164
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131854051
Brazilië stropdas
pi_131854054
Louis _O-
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:41:44 #166
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131854055
Louis _O_
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:41:46 #167
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854056
US of A
pi_131854057
Joenaited Steeds of Amerika
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:41:50 #169
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131854060
Oeneited steets of amerika
Oh.
pi_131854064
_O- the united states of america
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:42:12 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131854075
:') dan kan je het WK maar in een paar landen spelen :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:42:17 #172
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131854078
JUICHEN
pi_131854082
_O-
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:42:20 #174
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854083
Het ging toch om Louis van gaal?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:42:23 #175
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131854086
Johan :D
pi_131854089
USA :D
AFCA!
pi_131854091
pi_131854115
Ah klasse ventje.
pi_131854123
_O- _O-
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:43:20 #180
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131854126
verdomme ben ik weer te laat. Gelukkig net op tijd voor Louis van gaal :)
graag op anoniem
pi_131854132
_O- _O- _O-
AFCA!
pi_131854135
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:43:33 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:43:42 #184
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131854145
Jan houdt alleen van warm eten.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:43:43 #185
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131854147
graag op anoniem
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:43:58 #186
pi_131854159
topshow
pi_131854163
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:43 schreef De_Dorstige het volgende:
Sushi is warm eten aap.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:44:26 #188
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131854185
Waar is Johannes_vermeer? Als hij weer bij een privétrainer is pakken we hem zijn aanvoerdersband af.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:44:42 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_131854191
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:43 schreef De_Dorstige het volgende:
whehehe
pi_131854197
JAAA KOEKOEK
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:44:50 #191
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854199
Frankie ook al thuis in judo _O_
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:44:55 #192
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131854201
EL SIERD
pi_131854202
Sierd weer in beeld. _O-
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:44:57 #194
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131854203
Sierd de vos _O_ _O_ _O_
graag op anoniem
pi_131854206
Zanka>Van der Hoorn
It Never Hurts To Help!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:45:06 #196
357045 Grifte
Feijenoord
pi_131854208
Sierd's hoofd _O_
pi_131854212
Frankie calimero
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:45:13 #198
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131854215
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Sushi is warm eten aap.
Dan zit ik zeker bij de verkeerde Japanner.
pi_131854218
Sierd :D
pi_131854220
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef De_Dorstige het volgende:

[..]

Dan zit ik zeker bij de verkeerde Japanner.
Jammer dat je niet hapt. :D
pi_131854222
Ouwe mazzelpik
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:45:29 #202
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131854223
Mazzelpik.
graag op anoniem
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:45:30 #203
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_131854224
Ouwe mazzelpik
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:45:32 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131854228
Sierd _O-
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:45:34 #205
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854229
Sierd _O_
pi_131854231
Ouwe mazzelpik _O-
AFCA!
pi_131854233
SIERD DE HELD
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:46:01 #208
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854248
Waarom moet iedereen alles gaan nazeggen ?
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:46:08 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_131854253
alle koekoeks zijn er uitgeknipt :D
pi_131854257
De enige reden dat ik Sierd grappig vind is omdat ik geen zin heb om me aan hem te ergeren.
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:46:31 #211
pi_131854269
Isco is moslim
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:46:35 #212
249559 crew  Lavenderr
pi_131854271
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef _NZT_ het volgende:
Omdat we dan dubbel genieten
pi_131854286
:D :D
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:46:52 #214
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854287
Godver _O- waar gaat dit over
pi_131854288
:D :')
AFCA!
pi_131854289
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef _NZT_ het volgende:
KOEKOEK JONGUH
pi_131854292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Isco is moslim
Dat zeiden ze ja.
pi_131854297
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
:D :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
:D :')
Goh verassend dat jullie dit geniaal vinden.
pi_131854299
Nou Willems heeft geen piemeltje hoor.. die heeft een BBC

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131854312
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:47 schreef Geo4kant het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:47:37 #221
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131854313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ouwe mazzelpik
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Mazzelpik.
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ouwe mazzelpik
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ouwe mazzelpik _O-
Wat zei hij nou?
pi_131854318
quote:

SPOILER
wtf?
pi_131854323
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jammer dat je niet hapt. :D
In Japan is sushi happen trouwens een spel net als koek happen in Nederland :D
pi_131854327
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:44 schreef Pascalus het volgende:
Waar is Johannes_vermeer? Als hij weer bij een privétrainer is pakken we hem zijn aanvoerdersband af.
ik kijk gewoon
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:48:05 #225
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131854331
Bayern _O_ _O_ _O_
graag op anoniem
pi_131854335
hahaha
It Never Hurts To Help!
pi_131854341
quote:

SPOILER
Ehwwlll...kijk jij daar naar boeler?
pi_131854344
Bossie :D
AFCA!
pi_131854345
Hand van Guardiola zichtbaar :') Daarvoor was het idd kut.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:48:30 #230
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131854347
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

ik kijk gewoon
Ah klasse ventje.
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:48:34 #231
pi_131854348
quote:

SPOILER
Wtf.

Ik hoefde dit niet te weten.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:48:40 #232
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131854351
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:47 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

wtf?
Idd, ik let daar ook niet op.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:49:00 #233
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131854361
quote:

SPOILER
Hommo.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:49:06 #234
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131854370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hand van Guardiola zichtbaar :') Daarvoor was het idd kut.
Ribery+Robben+Lahm+schweinsteiger+Neuer+ ..

weetje wat ik hou gewoon op het is gewoon te veel daar
graag op anoniem
pi_131854382
Jaja toere
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:49:21 #236
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854384
Toeren! _O-
pi_131854385
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Geo een beetje gay is.
pi_131854387
toeruh
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:49:31 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_131854395
Ik vind dit zo'n heerlijk begin van het weekend *O*
pi_131854396
Jaja Toere :')
gr gr
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:50:04 #241
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131854413
Toerie :D
graag op anoniem
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:50:06 #242
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131854419
Haha|! :')
pi_131854420
koekie _O_
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:50:12 #244
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131854425
pats
AFCA!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:50:16 #246
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854428
Jaja toerie _O-
pi_131854431
Godverdomme :D
pi_131854432
Als Yaya een zanger was noemde ze hem Yaya op Tournee

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2013 20:50:39 ]
pi_131854444
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Als Yaya een zinger was heette hij Yaya op Tournee

:{
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:50:39 #250
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131854451
Ik word gek van die gozert.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:50:39 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_131854452
Die arm van van der Gijp zal zo onderhand wel blauw zijn. Hij moet de volgende keer maar eens aan de andere kant gaan zitten.
pi_131854455
quote:
Als Yaya een zinger was heette hij Yaya op Tournee

zinger :')
gr gr
pi_131854462
Oh jee :D
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:50:54 #254
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131854463
Bamischijven!
pi_131854466
Bamihap. :9~
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:50:57 #256
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854468
Hahahahahaha _O-
pi_131854470
quote:
Als Yaya een zanger was noemde ze hem Yaya op Tournee

Jeetje :')
Wat is er met je aan de hand vandaag? :{
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:51:04 #258
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131854472
Carlo en Irene :D
pi_131854478
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:50 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

zinger :')
2 zinnen bedenken en dan een mix van die 2 posten :{
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:51:14 #260
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131854481
Irene Moors :r
pi_131854486
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:51 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Jeetje :')
Wat is er met je aan de hand vandaag? :{
Hoezo vandaag?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:51:25 #262
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131854488
_O-
pi_131854489
Wat was dat voor iets schijtlolligs?
pi_131854496
De TV-kantine :r
pi_131854497
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:51:43 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131854504
Oh.
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:51:51 #267
pi_131854510
flopshow
pi_131854511
kut programma
AFCA!
pi_131854516
Beelden van een show in een show in een show.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:52:11 #270
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131854520
'Ik kon er maar één op.' :')
pi_131854536
Mafkees
pi_131854541
Ik word gek van die gozer.
pi_131854543
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Mafkees
gr gr
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:52:52 #274
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131854544
Genee :').
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:52:53 #275
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131854545
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Showception
graag op anoniem
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:53:02 #276
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854551
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Showceptie?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:53:12 #277
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131854558
Escha 8-)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:53:17 #278
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_131854559
Een Nakker :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_131854563
Breda :r
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:53:24 #280
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131854565
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:53 schreef De_Dorstige het volgende:
Escha 8-)
:9~
graag op anoniem
pi_131854566
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:52 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Showception
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:53 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Showceptie?
Ja, leuk jongens.
pi_131854567
Gerrit Boys :') :')
It Never Hurts To Help!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:53:31 #283
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_131854570
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:53:33 #284
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131854571
kantinekneus
pi_131854572
quote:
Muil.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:53:45 #286
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131854580
quote:
graag op anoniem
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:54:03 #287
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854587
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

[..]

Ja, leuk jongens.
Leuk hé!
pi_131854589
Die man is in zijn balletjes geschopt.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:54:15 #289
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131854595
quote:

[..]

[..]

Ja, leuk jongens.
Mooi man :)
graag op anoniem
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:54:16 #290
pi_131854598
quote:
Nee.

Nac is wel kut verder.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:54:37 #291
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131854609
Op naar de koelkast, mensen.
pi_131854610
oeh burn
It Never Hurts To Help!
pi_131854611
Hey syndroom van down gozaaahh
AFCA!
pi_131854613
Ajax bash
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:54:57 #295
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_131854623
Vriendje voor Genee _O-
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:54:58 #296
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131854625
De karaokeheld.
  Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:55:01 #297
pi_131854628
karaoke :')
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:55:12 #298
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_131854634
quote:

[..]

[..]

Ja, leuk jongens.
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.
pi_131854637
Belachelijk dit! :(
AFCA!
pi_131854643
:{
pi_131854645
Matig nummer voor karaoke ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: