Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen wint eerste Herman Brood Award
daarom zit ik al 13 jaar met jouw aan tafel maar dat geheel terzijdequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg.
Donderstraal op joh!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er al een compilatie van gisteren? Heb het gemist en heb geen zin om het helemaal terug te kijken.
Je kunt momentjes van gisteren terugzien op het kanaaltje van onze vriend Oliver.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik stel toch een normale vraag, dorpsidioot!
Als je RTL wil steunen moet je hier klikken (doe dus maar niet)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er al een compilatie van gisteren? Heb het gemist en heb geen zin om het helemaal terug te kijken.
Gijp was van de leg van dat kippenverhaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Valt me nu pas op dat Gijpie hier serieus 'dat was dik hout zagen met planken' zegt.
Wat een kleuterklasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al langs geweest?
http://rtlxl.nl/#!/britt-(...)ee-ba24-f7af707d7029
Waarom houden ze steeds 2 mics bij hun mond?
Wat een griezel. "Snapt hij mijn vraag?" Ze komt niet verder dan het opgewekte geleuter van de buurvrouw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Wat een eng wijf is die Irene Moors eigenlijk... maar dat geheel terzijde.
Ik vind het opvallender dat Genee deze keer niet voor het grote geld gekozen heeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een kleuterklas
Op zich wel een kleine scoop dat FOX Wilfred Genee benaderd had.
Minder opvallend: Boskamp in de buurt van het bittergarnituur.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het opvallender dat Genee deze keer niet voor het grote geld gekozen heeft
Wat een gehandicapten lelijke tering wijvenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al langs geweest?
http://rtlxl.nl/#!/britt-(...)ee-ba24-f7af707d7029
Waarom houden ze steeds 2 mics bij hun mond?
Hij zal bij RTL ook genoeg krijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het opvallender dat Genee deze keer niet voor het grote geld gekozen heeft
Ymke zou ik wel geven met een stuk tape op d'r bek. Met d'r hipsterbril.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:30 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Wat een gehandicapten lelijke tering wijven
Manchester City-Bayern Munchenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
He luister eens, wie moeten er vanavond ballen op net 3?
Al die ruzies staan gewoon in het script, hoor ik dan wel eens.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:43 schreef Kopsterk het volgende:
Sinds de zomer zijn Johan en Wilfred stiekem weer twee handen op één buik, denk ik.
Klasse Sjeikie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Manchester City-Bayern Munchen
Bij de NOS? Weet je zeker dat ze geen herhaling van Celtic-Barça uitzenden?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Manchester City-Bayern Munchen
Die Duitsers dan, Jan? Die kunnen toch ook wel aardig voetballen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Klasse Sjeikie.
Mansester heb wel een leuk ploegie moek zeggen.
Ah joh ik wordt helemaal schijtziek van die Kwardiejola. Die gasten blijven maar rond tikken, ik word daar helemaal gestoord van. Ik hoop dat ze er vanavond eentje in tweeën pegelen. Dat ben jij toch met mij eens, of ga je weer lopen zeiken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die Duitsers dan, Jan? Die kunnen toch ook wel aardig voetballen?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
Een uur lang vuistdiep bij Cruijff in zijn aars en lekker kankeren op Van Gaal. Voorspelbaar.
Seedorf, dat wil ik wel zien. Clarencequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen strikt Cruijff voor tv-programma
Johan Derksen sluit zijn tweede seizoen van het interviewprogramma 'Derksen &...' af met Johan Cruijff.
Het gesprek met de grootste Nederlandse voetballer aller tijden wordt op maandag 4 november uitgezonden op RTL7. Andere gasten in de nog lopende reeks zijn Guus Hiddink (14 oktober), Ruud Gullit (21 oktober) en Clarence Seedorf (28 oktober).
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-tv-programma.dhtml
![]()
De revelatie van Jezus in Hans is onthuld in een programma van Tijs, dat is toch ook wat waard?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Wauw, dat staat gelijk aan Knevel en v/d Brink die Jezus Christus persoonlijk aan tafel krijgen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Seedorf, dat wil ik wel zien. Clarence
beter doen ze eens wat voor de trouwe abonnees ... ze doen niks anders dan gratis abonnementen weggeven voor nieuwe mensen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:52 schreef Neuroscience het volgende:
Kwam net een billboard tegen waarop Toine van Pepperstreet de telegraaf van zaterdag aanprijst omdat daar gratis Fox eredivisie live bijzit en ik moest bijna huilen
Je kan mijn gedachten lezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
Een uur lang vuistdiep bij Cruijff in zijn aars en lekker kankeren op Van Gaal. Voorspelbaar.
Clarence lijkt daar al 30.quote:
Precies. Cruijff kan niets fout doen in de ogen van Derksen, dus het wordt sowieso een kutinterview. Ik zie veel liever iemand die constant wordt afgezeken op die stoel zitten, zoals Van Gaal of Van Geel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
Lijkt net een paspop, zo uit een multiculturele etalage van C&Aquote:
neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan mijn gedachten lezen.
Wat deed Johan Boskamp een tijdje terug vroeg in de ochtend in het oude Noorden?
Hij zal toch niet stiekem bij The Whiskybase zijn gaan shoppen?
Als Van Geel of Van Gaal er zou zitten, wat überhaupt niet zou gebeuren natuurlijk, zou Derksen niet eens een scherp interview met ze gaan houden. Mensen afzeiken doet die liever indirect.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Precies. Cruijff kan niets fout doen in de ogen van Derksen, dus het wordt sowieso een kutinterview. Ik zie veel liever iemand die constant wordt afgezeken op die stoel zitten, zoals Van Gaal of Van Geel.
Van Gaal gaat hij niet de hele tijd zitten afzeiken. Derksen durft sterke persoonlijkheden niet aan te pakken, dat is in het verleden al gebleken bij verschillende figuren die in VI zaten, inclusief Van Gaal.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Precies. Cruijff kan niets fout doen in de ogen van Derksen, dus het wordt sowieso een kutinterview. Ik zie veel liever iemand die constant wordt afgezeken op die stoel zitten, zoals Van Gaal of Van Geel.
Dit. Is lekker veilig, en hij krijgt alle vrijheid om te praten. Daarom is hij ook altijd zo geagiteerd wanneer Genee hem op zijn fouten wijst. Iets waar Genee ook volledig mee gestopt lijkt te zijn. Dat gedoe rondom Heerenveen was per ongeluk en ging niet om een directe discussie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als Van Geel of Van Gaal er zou zitten, wat überhaupt niet zou gebeuren natuurlijk, zou Derksen niet eens een scherp interview met ze gaan houden. Mensen afzeiken doet die liever indirect.
Ik weet niet of Jack dat altijd doet. Derksen praat amper direct met mensen. In Derksen en... doet hij dat wel, maar is het geen echt gesprek, maar gewoon een interview dat helemaal scripted is. Derksen kan dat dan ook niet echt. Dit weet hij zelf overigens ook, maar RTL stond er gewoon op dat hij dit zelf ging doen.quote:De Derksen bij VI is ook een heel andere dan die in zijn praatprogramma. Daar is het meer een soort Jack die zijn gasten in de kont kruipt.
Lijkt net op Samuel L. Jackson in Pulp Fiction.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Lijkt net een paspop, zo uit een multiculturele etalage van C&A
Ze wilden eerst Hugo Borst hebben. Derksen was naar eigen zeggen de zevende keus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jack dat altijd doet. Derksen praat amper direct met mensen. In Derksen en... doet hij dat wel, maar is het geen echt gesprek, maar gewoon een interview dat helemaal scripted is. Derksen kan dat dan ook niet echt. Dit weet hij zelf overigens ook, maar RTL stond er gewoon op dat hij dit zelf ging doen.
Jan heeft zijn hele leven nog geen druppel alcohol aangeraakt, dus ik vind het ook niet leuk dat je dit suggereert.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat deed Johan Boskamp een tijdje terug vroeg in de ochtend in het oude Noorden?
Hij zal toch niet stiekem bij The Whiskybase zijn gaan shoppen?
Hmm, op zich interessant. Die kan dit namelijk wel. Dat 'eigen zeggen' en 7e keus, geloof ik weinig van. Maar is ook bekend die Derksen geschikter vond? Wat dat hij het zelf niet wilde doen, was toch bekend? En dat hij onder druk van de RTL-beleidsmakers het toch maar is gaan doen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze wilden eerst Hugo Borst hebben. Derksen was naar eigen zeggen de zevende keus.
Volgens mij vond Derksen zelf Borst ook geschikter.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hmm, op zich interessant. Die kan dit namelijk wel. Dat 'eigen zeggen' en 7e keus, geloof ik weinig van. Maar is ook bekend die Derksen geschikter vond? Wat dat hij het zelf niet wilde doen, was toch bekend? En dat hij onder druk van de RTL-beleidsmakers het toch maar is gaan doen?
Word een beetje moe van jou. Gaat lekker buiten spelen, met je gezwam.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedereen kan hier wel weer de wijsneus uit gaan zitten hangen, maar ik geef het je te doen hoor, om een interessant interview van een uur te maken met Ronald de Boer of Edwin van der Sar. Dat zijn geen pursenelities weet je wel. Edwin van der Sar vond Christiano Ronaldo geloof ik een goede voetballer. Tja wat moet je daarmee? Je kan er moeilijk tegenin gaan. En verder heeft zo'n man ook niks interessants te melden.
Volgens mij zeg ik helemaal niks verkeerds hoor. Maar jij hebt de laatste tijd alleen maar irritatie. Moest je weer de hamsterkooi verschonen thuis van je vrouw?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Word een beetje moe van jou. Gaat lekker buiten spelen, met je gezwam.
[ afbeelding ]
Je kraamt onzin uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik helemaal niks verkeerds hoor. Maar jij hebt de laatste tijd alleen maar irritatie. Moest je weer de hamsterkooi verschonen thuis van je vrouw?
Weet je wat, jullie gaan maar lekker met elkaar verder.quote:
Is dat eigenlijk terug te kijken dat geauwehoer tussen door? Nee tochquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:28 schreef Massief het volgende:
Hahahaha oh oh wat vind ik de setting op donderdagavond met europa league voetbal altijd genieten. Gewoon derksen genee en van der gijp zonder publiek, dik genieten altijd. Heel wat meer humor dan op de vrijdagavond.
Alleen als er iemand wegloopt. Of als ze lachen om Sierd de Vos.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk terug te kijken dat geauwehoer tussen door? Nee toch
dit iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:28 schreef Massief het volgende:
Hahahaha oh oh wat vind ik de setting op donderdagavond met europa league voetbal altijd genieten. Gewoon derksen genee en van der gijp zonder publiek, dik genieten altijd. Heel wat meer humor dan op de vrijdagavond.
Ogen staan te ver uit elkaar en toont geen emoties. Een gevaarlijk iemand.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:38 schreef muzas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#182131381
Welke Fok!ker is dit?
Die kale die als eerste in beeld is, is dat niet die Den Bosch supporter uit Voetbalfans?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:38 schreef muzas het volgende:
Welke Fok!ker is dit?
Wat een trieste pauper is dat zeg de tering.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:38 schreef muzas het volgende:
Welke Fok!ker is dit?
Koekoek jonguh!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:19 schreef Massief het volgende:
[..]
Wat een trieste pauper is dat zeg de tering.
Dat is waarschijnlijk de persoon achter het kanaal SdVfan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:38 schreef muzas het volgende:
Welke Fok!ker is dit?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:38 schreef muzas het volgende:
Welke Fok!ker is dit?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de persoon achter het kanaal SdVfan.
Kreeg je even geen aandacht?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de persoon achter het kanaal SdVfan.
Ik mag aannemen van wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Johan nog iets voor zijn hont hebben gedaan op dierendag?
En z'n tattooquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan is rock-n-roll, dat zie je aan het haar en de schoenen.
Ik kijk naar Twentequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je echt een liefhebber van voetbal bent kijk je hiernaar en niet naar Cambuur.
quote:
Jaja.quote:
Wat een baas.quote:
Mooi.quote:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 19-09-2013 om 19:55:03Wat een ellende die #EuropaLeague ze willen maar niet luisteren die #Uefa lege tribunes #B elftallen.#knock outsysteem terug. reageer retweet
Dat is helemaal geniaal, ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een echte. En zijn schoenen zijn ook altijd top.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:
Sinds wanneer heeft het straatarme Rusland geld? Enkel een handje vol oliebaronnen zijn rijk.
Dan zit ik zeker bij de verkeerde Japanner.quote:
Jammer dat je niet hapt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dan zit ik zeker bij de verkeerde Japanner.
Omdat we dan dubbel genietenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom moet iedereen alles gaan nazeggen ?
KOEKOEK JONGUHquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom moet iedereen alles gaan nazeggen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Nou Willems heeft geen piemeltje hoor.. die heeft een BBC
jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Japan is sushi happen trouwens een spel net als koek happen in Nederlandquote:
ik kijk gewoonquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:44 schreef Pascalus het volgende:
Waar is Johannes_vermeer? Als hij weer bij een privétrainer is pakken we hem zijn aanvoerdersband af.
Ehwwlll...kijk jij daar naar boeler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoefde dit niet te weten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Idd, ik let daar ook niet op.quote:
Hommo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ribery+Robben+Lahm+schweinsteiger+Neuer+ ..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hand van Guardiola zichtbaarDaarvoor was het idd kut.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Als Yaya een zinger was heette hij Yaya op Tournee
zingerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Als Yaya een zinger was heette hij Yaya op Tournee
Jeetjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Als Yaya een zanger was noemde ze hem Yaya op Tournee
Hoezo vandaag?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Wat is er met je aan de hand vandaag?
Showceptionquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beelden van een show in een show in een show.
Showceptie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beelden van een show in een show in een show.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |