Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen wint eerste Herman Brood Award
daarom zit ik al 13 jaar met jouw aan tafel maar dat geheel terzijdequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg.
Donderstraal op joh!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er al een compilatie van gisteren? Heb het gemist en heb geen zin om het helemaal terug te kijken.
Je kunt momentjes van gisteren terugzien op het kanaaltje van onze vriend Oliver.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik stel toch een normale vraag, dorpsidioot!
Als je RTL wil steunen moet je hier klikken (doe dus maar niet)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er al een compilatie van gisteren? Heb het gemist en heb geen zin om het helemaal terug te kijken.
Gijp was van de leg van dat kippenverhaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Valt me nu pas op dat Gijpie hier serieus 'dat was dik hout zagen met planken' zegt.
Wat een kleuterklasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al langs geweest?
http://rtlxl.nl/#!/britt-(...)ee-ba24-f7af707d7029
Waarom houden ze steeds 2 mics bij hun mond?
Wat een griezel. "Snapt hij mijn vraag?" Ze komt niet verder dan het opgewekte geleuter van de buurvrouw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Wat een eng wijf is die Irene Moors eigenlijk... maar dat geheel terzijde.
Ik vind het opvallender dat Genee deze keer niet voor het grote geld gekozen heeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een kleuterklas
Op zich wel een kleine scoop dat FOX Wilfred Genee benaderd had.
Minder opvallend: Boskamp in de buurt van het bittergarnituur.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het opvallender dat Genee deze keer niet voor het grote geld gekozen heeft
Wat een gehandicapten lelijke tering wijvenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al langs geweest?
http://rtlxl.nl/#!/britt-(...)ee-ba24-f7af707d7029
Waarom houden ze steeds 2 mics bij hun mond?
Hij zal bij RTL ook genoeg krijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het opvallender dat Genee deze keer niet voor het grote geld gekozen heeft
Ymke zou ik wel geven met een stuk tape op d'r bek. Met d'r hipsterbril.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:30 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Wat een gehandicapten lelijke tering wijven
Manchester City-Bayern Munchenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
He luister eens, wie moeten er vanavond ballen op net 3?
Al die ruzies staan gewoon in het script, hoor ik dan wel eens.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:43 schreef Kopsterk het volgende:
Sinds de zomer zijn Johan en Wilfred stiekem weer twee handen op één buik, denk ik.
Klasse Sjeikie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Manchester City-Bayern Munchen
Bij de NOS? Weet je zeker dat ze geen herhaling van Celtic-Barça uitzenden?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Manchester City-Bayern Munchen
Die Duitsers dan, Jan? Die kunnen toch ook wel aardig voetballen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Klasse Sjeikie.
Mansester heb wel een leuk ploegie moek zeggen.
Ah joh ik wordt helemaal schijtziek van die Kwardiejola. Die gasten blijven maar rond tikken, ik word daar helemaal gestoord van. Ik hoop dat ze er vanavond eentje in tweeën pegelen. Dat ben jij toch met mij eens, of ga je weer lopen zeiken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die Duitsers dan, Jan? Die kunnen toch ook wel aardig voetballen?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
Een uur lang vuistdiep bij Cruijff in zijn aars en lekker kankeren op Van Gaal. Voorspelbaar.
Seedorf, dat wil ik wel zien. Clarencequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen strikt Cruijff voor tv-programma
Johan Derksen sluit zijn tweede seizoen van het interviewprogramma 'Derksen &...' af met Johan Cruijff.
Het gesprek met de grootste Nederlandse voetballer aller tijden wordt op maandag 4 november uitgezonden op RTL7. Andere gasten in de nog lopende reeks zijn Guus Hiddink (14 oktober), Ruud Gullit (21 oktober) en Clarence Seedorf (28 oktober).
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-tv-programma.dhtml
![]()
De revelatie van Jezus in Hans is onthuld in een programma van Tijs, dat is toch ook wat waard?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Wauw, dat staat gelijk aan Knevel en v/d Brink die Jezus Christus persoonlijk aan tafel krijgen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Seedorf, dat wil ik wel zien. Clarence
beter doen ze eens wat voor de trouwe abonnees ... ze doen niks anders dan gratis abonnementen weggeven voor nieuwe mensen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:52 schreef Neuroscience het volgende:
Kwam net een billboard tegen waarop Toine van Pepperstreet de telegraaf van zaterdag aanprijst omdat daar gratis Fox eredivisie live bijzit en ik moest bijna huilen
Je kan mijn gedachten lezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
Een uur lang vuistdiep bij Cruijff in zijn aars en lekker kankeren op Van Gaal. Voorspelbaar.
Clarence lijkt daar al 30.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |