Dat is ook niet normaal/wenselijk in een normale wagon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan waarschijnlijk wel een normaal gesprek voeren maar je hebt altijd van die debielen die keihard praten en dan nog debieler volk dat daar weer overheen wil schreeuwen.
Ik hoef er dus niks van te zeggen omdat er speciale zones zijn waar dit abjecte gedrag niet getolereerd wordt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan er gewoon wat van zeggen i.p.v. je te gedragen als een zolderkamerautist.
In de normale coupés is dat gewoon aan de orde van de dag net als mensen die allerlei stinkende dingen eten mogen ze ook wel verbiedenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is ook niet normaal/wenselijk in een normale wagon.
Precies.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoef er dus niks van te zeggen omdat er speciale zones zijn waar dit abjecte gedrag niet getolereerd wordt.
HUNNIE zouden MIJ moeten vragen of ze mogen praten in de stiltecoupe. Jij draait het hele verhaal om mannetje.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
In de normale coupés is dat gewoon aan de orde van de dag net als mensen die allerlei stinkende dingen eten mogen ze ook wel verbieden.
Dat gedrag wordt nergens geaccepteerd in de trein. Of het nu een stilte coupe is of niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoef er dus niks van te zeggen omdat er speciale zones zijn waar dit abjecte gedrag niet getolereerd wordt.
HUNNIE zouden MIJ moeten vragen of ze mogen praten in de stiltecoupe. Jij draait het hele verhaal om mannetje.
Eigenlijk zou ik het bepaalde mensen uberhaupt willen verbieden om met de trein te reizen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
In de normale coupés is dat gewoon aan de orde van de dag net als mensen die allerlei stinkende dingen eten mogen ze ook wel verbieden.
In Japan zal dit nooit gebeuren .quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon gebrek aan fatsoen, verpaupering van de maatschappij
Net als mensen die gaan klagen over dit soort dingen. Je hebt niet voor niets een mond gekregen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon gebrek aan fatsoen, verpaupering van de maatschappij
In Japan zijn er dan wel weer aparte wagons voor vrouwen nodig omdat ze verziekte waarden en normen hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan zal dit nooit gebeuren .
Omdat treinen niet overal zo leeg zijn als het gehucht waar jij reist kennelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
Waarom in de stilte coupe zitten als je wilt praten dan?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:22 schreef Happel het volgende:
God, sommige debielen.
[..]
Net als mensen die gaan klagen over dit soort dingen. Je hebt niet voor niets een mond gekregen...
Neem gewoon een trein eerder om niet te hoeven staanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat treinen niet overal zo leeg zijn als het gehucht waar jij reist kennelijk.
Zat laatst in een trein vol Japanse meisjes Knut. Er was een concert van een bekende Japanse band in de Ziggodome kan dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan zal dit nooit gebeuren .
Dus moet jou smeken of je stil wil zijn in een stiltecoupé grappig mannetje blijf jij toch ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:22 schreef Happel het volgende:
God, sommige debielen.
[..]
Net als mensen die gaan klagen over dit soort dingen. Je hebt niet voor niets een mond gekregen...
Ga je wel eens met de D-bus naar/van het station naar/van school?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neem gewoon een trein eerder om niet te hoeven staan
Zwolle een gehucht..
Geen idee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat laatst in een trein vol Japanse meisjes Knut. Er was een concert van een bekende Japanse band in de Ziggodome kan dat?
Wat je dan doet is even opstaan, naar de tussenstuken lopen, gesprek voeren en dan weer terug naar je zitplaats.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:27 schreef Caland het volgende:
Het gaat erom dat dingen zoals luidruchtige gesprekken, muziek over de boxen van je telefoon etc. ook niet in de niet-stiltecoupes thuishoren. Daar kan je altijd wel wat van zeggen.
Maar als ik toevallig in een stiltecoupe zit en ik word even gebeld. Dan neem ik op en hou ik het kort. Soms heb je dan al mensen die beginnen te janken. Meestal niet trouwens omdat de Nederlander over het algemeen een laffe hond is
Ja kom je terug is je plek bezet. De tering.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat je dan doet is even opstaan, naar de tussenstuken lopen, gesprek voeren en dan weer terug naar je zitplaats.
Ja elke dag. Shanghai is er niks bijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je wel eens met de D-bus naar/van het station naar/van school?
Als jij met je matsoe matsoe hoofd even woest rondkijkt gaat niemand daar zitten hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja kom je terug is je plek bezet. De tering.
Laatst stonden zoveel man dat ik 3 bussen had gemist. Je kan beuken wat je wilt maar soms kom je er niet in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja elke dag. Shanghai is er niks bij
Woooow. Hoe laat was dit? Ik ga geeoon op de goede plek staan en dan duwen mensen je er inquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laatst stonden zoveel man dat ik 3 bussen had gemist. Je kan beuken wat je wilt maar soms kom je er niet in.
Dit was nog op een rustig moment van de dag:
[ afbeelding ]
Verhuizen dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laatst stonden zoveel man dat ik 3 bussen had gemist. Je kan beuken wat je wilt maar soms kom je er niet in.
Dit was nog op een rustig moment van de dag:
[ afbeelding ]
Als ik even rustig in 20 seconden max. een gesprek voer dan moet je wel een ongelofelijk treurig leven hebben wil je je daaraan storen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jij met je matsoe matsoe hoofd even woest rondkijkt gaat niemand daar zitten hoor.
Lekker met de auto man. Rustig peukje kunnen roken en koffie drinken, hoef je in een trein of bus ook niet te proberen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verhuizen dan.
Elke dag opt fietsje naar school was altijd heerlijk
Ligt eraan wat je er mee gedaan hebt, als je hem niet hebt laten vallen is het vast nog te recoverenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:32 schreef Tyron het volgende:
externe harde schrijf met fucking veel zooi erop kapot
fijn dit
Dit geeft ook veel irritaties dat beuken en gedoe, meerdere opstootjes gezien tussen verschillend mbo-tuig. Maar ik mis ook niet vaak mijn bus hoor, beetje goed inschatten waar de bus stopt en je niet aan de kant laten beuken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Woooow. Hoe laat was dit? Ik ga geeoon op de goede plek staan en dan duwen mensen je er inNooit een bus gemist
Hoi Tyron.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:32 schreef Tyron het volgende:
externe harde schrijf met fucking veel zooi erop kapot
fijn dit
Geen rijbewijs, moet nog altijd beginnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker met de auto man. Rustig peukje kunnen roken en koffie drinken, hoef je in een trein of bus ook niet te proberen.
Ordnung muss sein.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik even rustig in 20 seconden max. een gesprek voer dan moet je wel een ongelofelijk treurig leven hebben wil je je daaraan storen.
Serieus, tyft gewoon op met je gejank.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus moet jou smeken of je stil wil zijn in een stiltecoupé grappig mannetje blijf jij toch ook.
4/5 ochtenden in de week. rij ik met de auto naar school, lekker rustig wakker worden met radio aan (soms nog een beetje slapen) en voor de ingang afgezet wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker met de auto man. Rustig peukje kunnen roken en koffie drinken, hoef je in een trein of bus ook niet te proberen.
Ik wil ook in zwolle gaan wonenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verhuizen dan.
Elke dag opt fietsje naar school was altijd heerlijk
nouja dat ding piept dusja, was even vergeten dat dat ding in mijn tas zat en die heb ik 5 cm van de grond laten vallenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er mee gedaan hebt, als je hem niet hebt laten vallen is het vast nog te recoveren
We zijn helaas aanbeland op dat punt in Nederland. Zure kutjes die over alles klagen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik even rustig in 20 seconden max. een gesprek voer dan moet je wel een ongelofelijk treurig leven hebben wil je je daaraan storen.
Jawel want het is een stiltecoupe. Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Serieus, tyft gewoon op met je gejank.
Als ik een normaal gesprek aan het voeren ben, dan slaat het werkelijk nergens op dat mensen komen klagen omdat we in een stiltecoupé zitten.
Het is geen gejank. Zijn gewoon bepaalde regels die gesteld worden waar je je aan dient te houden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Serieus, tyft gewoon op met je gejank.
Als ik een normaal gesprek aan het voeren ben, dan slaat het werkelijk nergens op dat mensen komen klagen omdat we in een stiltecoupé zitten.
Doe je netjes dan voor de Eaglesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
We zijn helaas aanbeland op dat punt in Nederland. Zure kutjes die over alles klagen.
Kaart voor Vitesse is trouwens gelukt.
Go Ahead ook in de pocket. Wordt genieten.
Haha die opstootjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit geeft ook veel irritaties dat beuken en gedoe, meerdere opstootjes gezien tussen verschillend mbo-tuig. Maar ik mis ook niet vaak mijn bus hoor, beetje goed inschatten waar de bus stopt en je niet aan de kant laten beuken.
Gelukkig krijg ik vaak een lift met de auto naar het station van een klasgenoot.
Ordnung muss sein. Jij had je bij de Hitlerjugend moeten aansluiten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is geen gejank. Zijn gewoon bepaalde regels die gesteld worden waar je je aan dient te houden.
Er zijn nog 8 andere coupés waar je wel kunt zitten om je gesprekken te voeren.
Of doe jij dat niet als je je niet aan de regels kan houden. Je gaat toch ook geen sigaret opsteken? Is precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja prima. Maar reis dan gewoon niet met het OV.
Neuh. Dat is niet hetzelfde. Overmatig geluid is overal onwenselijk. Daarvoor heb je niet van die kansloze stiltecoupes nodig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of doe jij dat niet als je je niet aan de regels kan houden. Je gaat toch ook geen sigaret opsteken? Is precies hetzelfde.
Uit de behuizing slopen, aansluiten aan je PC kijken of hij de schijf herkent, zo niet ben je de lul. Het tikken is sowieso geen goed geluid. Valt nog wel te reparen wss maar dan wordt het duur.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja dat ding piept dusja, was even vergeten dat dat ding in mijn tas zat en die heb ik 5 cm van de grond laten vallen
Toen was ik nog niet geboren man. Is meer jouw generatie die zulke dingen deed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ordnung muss sein. Jij had je bij de Hitlerjugend moeten aansluiten.
Omdat ze South Park kijken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef xcachet het volgende:
Zitten ze hier met z'n alle south park te kijken over de nsa. Mbo14.gif
Als je zeikt over mensen die een normaal gesprek voeren in een stiltecoupé, moet je toch wel een zure huppelkut zijn. Dat is hetzelfde als janken dat er mensen op een openbaar forum in ons topic komen posten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er één constant loopt te janken de laatste weken ben jij het wel.
Even wachten totdat Wilders aan de macht komt dan maar. Kan je je aansluiten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren man. Is meer jouw generatie die zulke dingen deed.
Had je maar niet naar mbo moeten gaan tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef xcachet het volgende:
South Park is grappig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef xcachet het volgende:
had je zelf maar niet op het mbo moeten zittenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef xcachet het volgende:
Geen keus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had je maar niet naar mbo moeten gaan toch
Mee eens.quote:
Gratis stufi, ik geef haar groot gelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
had je zelf maar niet op het mbo moeten zitten
Goede vergelijking weer. Prachtig als mensen forum gaan vergelijken met situaties uit het echte leven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je zeikt over mensen die een normaal gesprek voeren in een stiltecoupé, moet je toch wel een zure huppelkut zijn. Dat is hetzelfde als janken dat er mensen op een openbaar forum in ons topic komen posten.
Neuh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Even wachten totdat Wilders aan de macht komt dan maar. Kan je je aansluiten.
Je bent net een oud slettewijf man, die janken ook over elk miniscuul dingetje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede vergelijking weer. Prachtig als mensen forum gaan vergelijken met situaties uit het echte leven.
Luister maar naar Insomnia, word class fuck up.. hij kan je vertellen hoe het niet moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft gelijk. Een beetje gaan huilen, omdat er een normaal gesprek gevoerd wordt in een treincoupé.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede vergelijking weer. Prachtig als mensen forum gaan vergelijken met situaties uit het echte leven.
Dan stuur je een boze brief naar de NS om stiltecoupes af te schaffen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Dat is niet hetzelfde. Overmatig geluid is overal onwenselijk. Daarvoor heb je niet van die kansloze stiltecoupes nodig.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Luister maar naar Insomnia, word class fuck up.. hij kan je vertellen hoe het niet moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
En school vindt dat je niet mag eten in de klas blablaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan stuur je een boze brief naar de NS om stiltecoupes af te schaffen.
De NS heeft er voor gekozen stiltecoupes in te voeren, een meerderheid van de reizigers is hier meer dan tevreden mee, dan heb je je daar gewoon aan te houden
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Luister maar naar Insomnia, word class fuck up.. hij kan je vertellen hoe het niet moet.Maar dat is wel een gevolg van eigen domme keuzes. Komt wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dan gaat de NS maar extra tarief rekenen voor mensen die niet tegen ieder minuscuul geluidje kunnen. Lijkt me nogal lastig als je met een trein reist, maar toch. Zetten ze gelijk de omroepen van de machinist uit in die coupes. Dikke prima.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan stuur je een boze brief naar de NS om stiltecoupes af te schaffen.
De NS heeft er voor gekozen stiltecoupes in te voeren, een meerderheid van de reizigers is hier meer dan tevreden mee, dan heb je je daar gewoon aan te houden
Maakt niet uit. Ik heb toch nog een voorsprong op je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is wel een gevolg van eigen domme keuzes. Komt wel goed.
Op jouw leeftijd is dat nog stoer Stijn, maar ik had verwacht dat Caland al wel voorbij die fase zou zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En school vindt dat je niet mag eten in de klas blabla
Niet elke regel wordt permanent gehandhaafd.
wat voor voorsprongquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik heb toch nog een voorsprong op je.
Allemaal levenservaring broeder. Als ik je moet geloven heb je genoeg brains dus je komt wel goed terecht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is wel een gevolg van eigen domme keuzes. Komt wel goed.
Ja, of extra tarief voor mensen die overal doorheen willen bleren. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaat de NS maar extra tarief rekenen voor mensen die niet tegen ieder minuscuul geluidje kunnen. Lijkt me nogal lastig als je met een trein reist, maar toch. Zetten ze gelijk de omroepen van de machinist uit in die coupes. Dikke prima.
Nee. Ik vind dat je in het OV altijd een bepaalde vorm van terughoudenheid moet hanteren in je gesprekken, stemgeluid, muziek etc. Maar letterlijk elk geluidje verbieden is nogal kansloos. Helemaal als je daarvoor niet kiest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is dat nog stoer Stijn, maar ik had verwacht dat Caland al wel voorbij die fase zou zijn.
Als je niet tegen pratende mensen kunt, sluit je jezelf maar op in de kerk, daar houden ze ook van alle rust.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is dat nog stoer Stijn, maar ik had verwacht dat Caland al wel voorbij die fase zou zijn.
Valt niet mee om je normaal aan regels te houden als je 15 bent zeker. Komt wel als je balletjes straks een beetje zijn ingedaald.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent net een oud slettewijf man, die janken ook over elk miniscuul dingetje.
Dat je stilte te letterlijk neemt en hierin geen nuance wilt zien waardoor discussieren met jou heel lastig wordt in deze.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, of extra tarief voor mensen die overal doorheen willen bleren. Wat is je punt?
Je kiest er wel voor vriend. Je gaat zelf in de stiltecoupe zitten. Dat is jouw keuze.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat je in het OV altijd een bepaalde vorm van terughoudenheid moet hanteren in je gesprekken, stemgeluid, muziek etc. Maar letterlijk elk geluidje verbieden is nogal kansloos. Helemaal als je daarvoor niet kiest.
Man man manquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt niet mee om je normaal aan regels te houden als je 15 bent zeker. Komt wel als je balletjes straks een beetje zijn ingedaald.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je niet tegen pratende mensen kunt, sluit je jezelf maar op in de kerk, daar houden ze ook van alle rust.
Stiltecoupé lik mijn reet. Als het op normaal geluidsniveau is, moet je het gewoon accepteren. Als je dat zelfs niet kunt handelen, moet je echt afvragen hoeveel hersencellen je hebt.
Als je het concept van een stiltecoupé niet begrijpt ben je gewoon een mongool. Klaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je niet tegen pratende mensen kunt, sluit je jezelf maar op in de kerk, daar houden ze ook van alle rust.
Stiltecoupé lik mijn reet. Als het op normaal geluidsniveau is, moet je het gewoon accepteren. Als je dat zelfs niet kunt handelen, moet je echt afvragen hoeveel hersencellen je hebt.
Als de rest van de trein vol is niet. Anders doe ik dat inderdaad wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kiest er wel voor vriend. Je gaat zelf in de stiltecoupe zitten. Dat is jouw keuze.
Ook dan kan je kiezen tussen staan en kletsen of zitten en je mond houdenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als de rest van de trein vol is niet. Anders doe ik dat inderdaad wel.
Dan schaffen ze die stiltecoupés maar af, je ziet dus dat het geen enkel positief effect heeft op de samenleving.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je het concept van een stiltecoupé niet begrijpt ben je gewoon een mongool. Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
Bedankt voor deze liedje meneertje indeze topic, knut volgens mij
Dat was ook nooit de insteek van de NSquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan schaffen ze die stiltecoupés maar af, je ziet dus dat het geen enkel positief effect heeft op de samenleving.
Welk onbenullig doel zit er dan achter?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was ook nooit de insteek van de NS
Klopt. Nooit gezien helaasquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
In Japan heb je treinduwers, die duwen gewoon 1200 man in een coupeetje waar er max 100 in mogen.
no problem.quote:
Als ik kan zitten dan doe ik dat. Helemaal bij wat langere ritten. Ik heb net zoveel recht om op zo'n stoel te zitten als een of andere bejaarde halve tamme die niet tegen geluidjes kan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook dan kan je kiezen tussen staan en kletsen of zitten en je mond houden
Geen idee, waarschijnlijk meer geld verdienen aan mensen die wat meer willen betalen om zich te onscheiden van de lage en middenmootquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk onbenullig doel zit er dan achter?
Zucht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man man manomdat jij niet tegen pratende mensen kunt ben ik weer per definitie een debiel?
De typische ''op mijn kaartje staat vak 120 stoel 6 dus daar zit ik dan ook'' mentaliteit.
Jedi mind tricks - speech cobras is baas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
no problem.
Die gozer heeft wel meer goede nummers.
Echt een baas.
Geef het gewoon op manquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was ook nooit de insteek van de NS
Ik download eigenlijk te weinig muziek, zou eigenlijk watm eer albums moeten downloaden.. maar ik zie dan ergens een nummer, dat vind ik tof en dan download ik dat ene nummer alleen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
no problem.
Die gozer heeft wel meer goede nummers.
Echt een baas.
Omdat ik een andere mening heb dan jij die hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zucht.
Mensen zitten daar omdat ze in de stiltecoupé jouw debiele praatjes over pokemon en je maatschappijleraar die je extra huiswerk gaf omdat je weer eens naar haar tieten zat te loeren niet hoeven te horen.
Je bent echt een enorm kinderachtig mannetje gelukkig ben je nog klein.
Ze staan wel op ieder peronnetje om de orde te handhaven en pratende mensen als Caland voor de trein te duwen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen in een filmpje, met van die witte handschoentjes...
Nee ben ik na 3 jaar al afgetrapt. Daarna 1 jaar vmbo-tlquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want je kon niet naar havo gaan na vmbo-TL
Dat is het hele ding juist. Je betaalt niks extra's. Ze nemen slechts de plek in van tweede-klasreizigers die geen autistische trekjes hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk meer geld verdienen aan mensen die wat meer willen betalen om zich te onscheiden van de lage en middenmoot
Je begrijpt het concept niet of erger nog je doet stoer. De enige die zich hier voor lul zet ben jij pubervriend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening heb dan jij die hebt.
Je zet jezelf enorm voor schut, Loek.
Ik zeg ook niet dat je dat recht niet hebt, maar daar staat tegenover dat je dan je mond moet houden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik kan zitten dan doe ik dat. Helemaal bij wat langere ritten. Ik heb net zoveel recht om op zo'n stoel te zitten als een of andere bejaarde halve tamme die niet tegen geluidjes kan.
En?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ben ik na 3 jaar al afgetrapt. Daarna 1 jaar vmbo-tl
Dat doe ik dan ook gewoon. Maar helemaal geen geluid produceren is weer een ander (belachelijk) uiterste. Dan snap je niet echt met welk vervoersmiddel je reist.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat recht niet hebt, maar daar staat tegenover dat je dan je mond moet houden.
Ik heb ook jaren een aquarium gehad. Heerlijk om naar te kijken.quote:
Je hebt je gewoon te conformeren aan de AV zoals de NS die opstelt als je met die trein reist. Als zij een stiltecoupé inrichten dan hou je je mond daar of ga je lekker ergens anders zitten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook gewoon. Maar helemaal geen geluid produceren is weer een ander (belachelijk) uiterste. Dan snap je niet echt met welk vervoersmiddel je reist.
Vavo is 18+quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
je kan staatsexamen doen of vavo of een andere school zie het probleem niet.
Visjes voor het eten, ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren een aquarium gehad. Heerlijk om naar te kijken.
Is gewoon te dom. Bovendien in haar branche heb je helemaal geen papieren nodig. Hoogstens een briefje van de dokter dat je soa-vrij bent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
je kan staatsexamen doen of vavo of een andere school zie het probleem niet.
Scholfiletje. Niks mis mee Stijn.quote:
Och. Een conducteur zal je niet zo snel eruit trappen als je even een kort gesprek houdt. Ook zij weten wel dat die belachelijke regel nauwelijks te handhaven is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon te conformeren aan de AV zoals de NS die opstelt als je met die trein reist. Als zij een stiltecoupé inrichten dan hou je je mond daar of ga je lekker ergens anders zitten.
En als je dat weigert hebben zij het recht je er uit te zetten. Zelfde met roken trouwens.
De Rijdende Rechter is het hier mee eens.
Soa-vrij is niet nodig. Kietelen voor een 10tje minder kan ook gewoonquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is gewoon te dom. Bovendien in haar branche heb je helemaal geen papieren nodig. Hoogstens een briefje van de dokter dat je soa-vrij bent.
Dudequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is gewoon te dom. Bovendien in haar branche heb je helemaal geen papieren nodig. Hoogstens een briefje van de dokter dat je soa-vrij bent.
Ja, jij je gesprekje, je buurman zijn gesprekje en voor je het weet zit iedereen weer als een stel achterlijken door elkaar heen te blaten .quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Och. Een conducteur zal je niet zo snel eruit trappen als je even een kort gesprek houdt. Ook zij weten wel dat die belachelijke regel nauwelijks te handhaven is.
Je moet je zelf gewoon een beetje verkopen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:07 schreef DISDAIN het volgende:
[..]
Alleen in uitzonderlijke gevallen ja.
Zo te lezen ben jij een uitzonderlijk geval.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet je zelf gewoon een beetje verkopen.
Ik was 3 keer van school gestuurd, leerplichtsambtenaar zegt tegen mij dat er niets van mij terechtkomt.
Nooit geweigerd voor een school ook al wisten ze me geschiedenis
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zeg altijd tegen mensen waar ik mij aan stoor "Ik heb mensen voor minder vermoord", mijn ijskoude blik doet ze twijfelen of ik echt een psycho ben dus dan zijn ze stil.
Ja. Maar waar zit dan precies het probleem? Dat snap ik nooit zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, jij je gesprekje, je buurman zijn gesprekje en voor je het weet zit iedereen weer als een stel achterlijken door elkaar heen te blaten .
Mijn uitstraling doet mensen regelmatig ook geloven dat ik een misantroop benquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zeg altijd tegen mensen waar ik mij aan stoor "Ik heb mensen voor minder vermoord", mijn ijskoude blik doet ze twijfelen of ik echt een psycho ben dus dan zijn ze stil.
Waar zit het probleem precies dat je gewoon je bek moet houden als dat op een bordje op de coupe staat. Fuk he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar waar zit dan precies het probleem? Dat snap ik nooit zo.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet je zelf gewoon een beetje verkopen.
Ik was 3 keer van school gestuurd, leerplichtsambtenaar zegt tegen mij dat er niets van mij terechtkomt.
Nooit geweigerd voor een school ook al wisten ze me geschiedenis
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]wat heeft ie ongelijk gekregen die man
Ik ben er al achter dat het niet te begrijpen valt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn uitstraling doet mensen regelmatig ook geloven dat ik een misantroop ben
heb toch middelbare school diplomas nuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]wat heeft ie ongelijk gekregen die man
Postzegelverzamelaar?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn uitstraling doet mensen regelmatig ook geloven dat ik een misantroop ben
preciesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee serieus. Dat is toch inherent aan openbaar vervoer.
En wat doe je nu?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb toch middelbare school diplomas nu
Mijn blik spreekt vaak genoeg boekdelen dat ik geen reet om hun gezeik geef ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n blik?
Gardening aan de hogeschool van S'hampton?quote:
Economie / rechten programmaquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb toch middelbare school diplomas nu
Ik zou gaan voor politics economics and philosophyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Economie / rechten programma
of
politics economics and philosophy
1 van die 2
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gardening aan de hogeschool van S'hampton?
Doe IT/Master of science johquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Economie / rechten programma
of
politics economics and philosophy
1 van die 2
weet nog niet, moet even kijken over paar maandenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:16 schreef DISDAIN het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor politics economics and philosophy
Bazenfilm.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hogeschool.. Gardening.. ik moest aan How High denken
University of applied sciences. Het enige wat ik op InHolland heb onthouden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gardening aan de hogeschool van S'hampton?
Is het HBO/UNI?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet nog niet, moet even kijken over paar maanden
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
University of applied sciences. Het enige wat ik op InHolland heb onthouden.
Wat doe jij precies?quote:
Wie ben jij?quote:
Kloon van?quote:
Als je dan nieuwe messi scoutquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Freelancescouter bij Jong Ajax op no cure no pay basis.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
KUT GTA. Dat online werkt helemaal niet.
Heb de mijne sinds zaterdag.. zit nog in de sealquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
KUT GTA. Dat online werkt helemaal niet.
Olijven zijn alleen lekker op een pizza.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet olijven. Toch gek dat ze na een stuk of 4 á 5 altijd wat tegen beginnen te staan. De eerste is altijd enorm lekker.
Ligt eraan. Als het een luidruchtig ROC gesprek is ben ik er te allen tijde niet van gediend. Als het een normaal gesprek is en het is spits vind ik dat mensen niet zo autistisch moeten doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vind je van praters in een stiltecoupe kapi?
Olijven zijn eigenlijk niet te pruimen, maar toch probeer ik er elke keer weer een omdat de geur me wel aanstaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet olijven. Toch gek dat ze na een stuk of 4 á 5 altijd wat tegen beginnen te staan. De eerste is altijd enorm lekker.
Dat is een misvatting.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef DISDAIN het volgende:
[..]
Olijven zijn alleen lekker op een pizza.
Wat voor pizza?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook wel. Het wordt alleen een pizza vanavond. De olijven zijn mijn amuse.
Ik heb al in erg lange tijd geen pizza gehad. Al 2 maanden niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook wel. Het wordt alleen een pizza vanavond. De olijven zijn mijn amuse.
Rustig hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn allemaal dom. Zo dat is eruit.
Dank u.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als het een luidruchtig ROC gesprek is ben ik er te allen tijde niet van gediend. Als het een normaal gesprek is en het is spits vind ik dat mensen niet zo autistisch moeten doen.
Dat staat mij niet aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef Caland het volgende:
Knoflookolijven van de Turkse buurtsuper
ja dat jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef DISDAIN het volgende:
[..]
Heet dat echt zo, of is het Business IT & Management?
Moet je niet met je ogen open slapen, konijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Vannacht weer niet geslapen.
EBI in Vught?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef DISDAIN het volgende:
[..]
Olijven zijn alleen lekker op een pizza.
GA ZELF LOPEN JONGEN.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:32 schreef DISDAIN het volgende:
[..]
Ga lopen met je kloon.
Losse olijven zijn gewoon niet te eten.
Oneens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:32 schreef DISDAIN het volgende:
[..]
Ga lopen met je kloon.
Losse olijven zijn gewoon niet te eten.
Extremistische posters worden weggestopt op de afdeling voor terroristen.quote:
Beter kap je er helemaal mee voor een tijdje, je drinkt best veel toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wilde in oktober niet gaan drinken.
Als je nu al hebt gedronken dan heb je het niet echt lang volgehouden, al heb je Saind waarschijnlijk wel verslagen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wilde in oktober niet gaan drinken.
Welke zijn wel aan te raden dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Oneens.
Maar je moet wel goede hebben. Niet van die carbonell-toestanden die te lang in een muffe verpakking hebben gezeten.
nouja na 3-4 dagen faalt mij tijdelijke stoppoging altijd jammerlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter kap je er helemaal mee voor een tijdje, je drinkt best veel toch?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je nu al hebt gedronken dan heb je het niet echt lang volgehouden, al heb je Saind waarschijnlijk wel verslagen.
Nope vanmiddag al gedronkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je nu al hebt gedronken dan heb je het niet echt lang volgehouden, al heb je Saind waarschijnlijk wel verslagen.
Wat Caland zegt verse van de markt.quote:
Probeer het anders gewoon een keer een volle maand vol te houden. Weet natuurlijk niet hoeveel je zuipt maar denk dat je lichamelijk en geestelijk aardig verslaafd aan het raken bent of al bent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nouja na 3-4 dagen faalt mij tijdelijke stoppoging altijd jammerlijk
En ik ben jarig in oktober dus gaat sowieo mislukken.
Ik ben ook al een jaar gestopt. Met nieuwjaar wellicht weer eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:40 schreef Saind het volgende:
Ik heb ook al zeker twee maanden niet gedronken trouwens.
Wow.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook al een jaar gestopt. Met nieuwjaar wellicht weer eens
Nee ik bedoel in totaal, niet achter elkaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Marokko zijn die dingen kanjerlekker. Echt geniaal. Sowieso was alle groente daar heerlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik at een keer in een restaurant hele lekkere olijven, zo lekker heb ik ze nooit meer gehad.
En normaal hou ik er niet van.
da's wel extreem langquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spinazie, mozarella, cherrytometen en pijnboompitjes.
Absoluut niet nee. Voor het zijn van de BOB krijg ik nog diep respect terug ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow.
Eigenlijk voegt het weinig tot niets toe vind je ook niet?
BOB zijn. Nooit meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet nee. Voor het zijn van de BOB krijg ik nog diep respect terug ook
Ja omdat ze jou nodig hebben, zou ik ook aardig doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet nee. Voor het zijn van de BOB krijg ik nog diep respect terug ook
Maakt niet uit. Gratis cola's zijn nog altijd gratis.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja omdat ze jou nodig hebben, zou ik ook aardig doen.
Saai man loop je daar volkomen nuchter tussen alle dronken debieltjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gratis cola's zijn nog altijd gratis.
Zonder is toch veel beter joh. Als je alles nuchter meemaakt herinner je de details ook veel beter, en heb je dus ook meer genoten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:48 schreef Caland het volgende:
Ik kan het ook prima naar mijn zin hebben met alcohol.
Hij snuift als een debielquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Saai man loop je daar volkomen nuchter tussen alle dronken debieltjes.
Details wil ik eigenlijk niet herinneren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder is toch veel beter joh. Als je alles nuchter meemaakt herinner je de details ook veel beter, en heb je dus ook meer genoten.
Ik heb dat 1 keer gedaan. Was niet voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder is toch veel beter joh. Als je alles nuchter meemaakt herinner je de details ook veel beter, en heb je dus ook meer genoten.
Ik ben standaard de Bob.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
BOB zijn. Nooit meer.
Dan heb ik gewoon een klote avond en blijf ik net zo lief thuis.
Kotsen in je auto zeker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer gedaan. Was niet voor herhaling vatbaar.
Jij bent inderdaad onderbewust gewoon blank maar daar hadden we het nu even niet over.quote:
Ik pak er zo een ijskoud flesje Grolsch bij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:51 schreef Saind het volgende:
Jongens doe eens wat anders krijg er dorst van
Nee. Gewoon een kankeravond. Mijn vrienden zijn reteirritant als ze bezopen zijn.quote:
Ik heb er niet zoveel problemen mee, denk dat ik 3 of 4 keer per jaar Bob. Net als de rest. Prima te doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
BOB zijn. Nooit meer.
Dan heb ik gewoon een klote avond en blijf ik net zo lief thuis.
Met van die waterdruppeltjes op de zijkant.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik pak er zo een ijskoud flesje Grolsch bij.
Ik vind daar dus echt niets aan, dan betaal ik liever nog voor iedereen de taxi.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel problemen mee, denk dat ik 3 of 4 keer per jaar Bob. Net als de rest. Prima te doen.
Pepquote:
De blanken die ik ken drinken allemaal een aardig glaasje...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad onderbewust gewoon blank maar daar hadden we het nu even niet over.
Exhibit Aquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De blanken die ik ken drinken allemaal een aardig glaasje...
Inderdaad! (Wat drinken wij van de elite eigenlijk?)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat missen wij nou aan bier? Echt een drankje voor plebs.
Whisky.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad! (Wat drinken wij van de elite eigenlijk?)
Idd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met van die waterdruppeltjes op de zijkant.
Gazeuse.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een goede droge witte wijn ging er vroeger bij mij goed in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |