Dat is nog het ergste, een half jaar aardig doen tegen mensen die je normaal nooit zou aanspreken.quote:
stage bij de overheidquote:
Geen goeie ervaring mee?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste, een half jaar aardig doen tegen mensen die je normaal nooit zou aanspreken.
[..]
stage bij de overheid
ik heb er eigenlijk alleen positieve ervaringen meequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste, een half jaar aardig doen tegen mensen die je normaal nooit zou aanspreken.
[..]
stage bij de overheid
Haha, dafuq.quote:
Nope, kan me wel voorstellen dat mensen het wat vinden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen goeie ervaring mee?
Vond het wel heel leuk eigenlijk hier op de gemeente veel geleerd ook
dat ligt toch wel een beetje ook aan je collega's..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Haha, dafuq.
[..]
Nope, kan me wel voorstellen dat mensen het wat vinden.
Iets teveel pauzes, teveel gelul over niet werk gerelateerde onderwerpen en weinig werken.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan je geen stage lopen als ZZP'er?
Klopt, het zal ook wel niet overal zo zijn maar mijn ervaringen waren niet zo goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt toch wel een beetje ook aan je collega's..
je bent wel erg vrij in je laten en doen, dat moet je maar net liggen
Niet verkeerd Sosua!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik was gewoon chef "ping pong" of "barkeeper" tijdens mijn stage. Mocht zelf m'n werk bepalen. Ideaal.
Hier evaluaties
http://www.indigo-collioure.com/
alleen bij de titel moest ik al denken aan autismequote:
ouiquote:
Watquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:04 schreef MineraalWater het volgende:
Leuk man dat Teamspeak.
https://soundcloud.com/plexcon/dan-loves-the-american-girls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |