kan je tegenwoordig online regelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Vroeger kon je lego bellen als je stukje miste, stuurde ze het op. Kon ook paarden enzo bestellen
klopt, ik keek vroeger m'n ogen uit in die serviceboekjes, zovan: als ik dat had kon ik dat dat en dat doen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja je had ook van die service packs ofzo vol blokjes die vaak stukgingen of kwijt raakte. Handig spul dat.
Ben even bezig met wat dingen uit te balancerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef Ame_thyst het volgende:
nee want de server is down, had ik dat al gezegd, ja de server is down
Die was er al hoor, maar wat wil je ook met ftbquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ben even bezig met wat dingen uit te balancerenDing is zo weer online. Maar wordt steeds drukker op de hoofdserver dus moet even kijken hoe te zorgen dat er geen lag gaat ontstaan
Ftb draait ook op een gammel mcpc+ server jar. Lag gegarandeerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die was er al hoor, maar wat wil je ook met ftb
Haha dat zal wat worden zeg.quote:
DMquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef vogelkooi het volgende:
Wanneer komt die van jou boven drijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |