kan je tegenwoordig online regelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Vroeger kon je lego bellen als je stukje miste, stuurde ze het op. Kon ook paarden enzo bestellen
klopt, ik keek vroeger m'n ogen uit in die serviceboekjes, zovan: als ik dat had kon ik dat dat en dat doen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja je had ook van die service packs ofzo vol blokjes die vaak stukgingen of kwijt raakte. Handig spul dat.
Ben even bezig met wat dingen uit te balancerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef Ame_thyst het volgende:
nee want de server is down, had ik dat al gezegd, ja de server is down
Die was er al hoor, maar wat wil je ook met ftbquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ben even bezig met wat dingen uit te balancerenDing is zo weer online. Maar wordt steeds drukker op de hoofdserver dus moet even kijken hoe te zorgen dat er geen lag gaat ontstaan
Ftb draait ook op een gammel mcpc+ server jar. Lag gegarandeerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die was er al hoor, maar wat wil je ook met ftb
Haha dat zal wat worden zeg.quote:
DMquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef vogelkooi het volgende:
Wanneer komt die van jou boven drijven?
Het valt mij op dat iedereen hier steeds eerder begint met neuken en shitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:04 schreef MineraalWater het volgende:
Het valt me op dat steeds meer jongeren op de middelbaren naaktfotos/filmpjes maken
We praten over een vwo school he. Toen ik in de onderbouw/brugklas zat gebeurde die shizzle niet grootschalig hoor. Toen was het het gesprek van de maand zo ongeveerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
..Da's toch niet nieuw?
Gebeurde toen ook wel meer, nu praten ze er alleen meer over.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:30 schreef shaderon het volgende:
[..]
We praten over een vwo school he. Toen ik in de onderbouw/brugklas zat gebeurde die shizzle niet grootschalig hoor. Toen was het het gesprek van de maand zo ongeveer
Best grappig wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:40 schreef Krabs2.0 het volgende:
Hallon, ik verveelde me en besloot een hobbit huis te maken.
[ afbeelding ]
edit: Oh wacht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef mschol het volgende:
mijn pakketjes kwamen maar een uur later dan de gestelde uiterlijke tijd aan
je zal maar vrij hebben genomen van je werk ervoor
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik ken Tom, en voer ter bewijs het platgebrande bos aan
Netjes :dquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:34 schreef MineraalWater het volgende:
goeie smorgens
foto zoals beloofd
[ afbeelding ]
Had de rolluik maar een beetje open en door het licht van de monitors ziet alles er een stuk donkerder uitquote:
Kabels FTWquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Nu alle wifi op 5ghz gezet. Ben benieuwd of het beter gaat.
Wel 150mbit nu overal.
Had ik ook. Maar her en der moesten dingen verplaatst worden. Geen zin om gaten te boren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |