maar de geschatte tijd was van 14:30 tot 16:30...quote:
Gewoon rustig en therapeutisch je lego set gaan bouwen. Dan kalmeer je vanzelf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de geschatte tijd was van 14:30 tot 16:30...
en dan komen ze om ongeveer 17:45 aankakken... (ja iets langer als een uur dus extra)
als je dan dus vrij neemt vanaf 14:30 ben je niet blij, had je net zo goed kunnen gaan werken...
Das mooi kut, was net MC aan het opstarten om te kijken of die alweer liep.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:07 schreef Ame_thyst het volgende:
die server is al meer dan een uur down, denk je daar van
ik ben de kalmte zelf, ik heb er niet special voor vrij hoeven nemenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gewoon rustig en therapeutisch je lego set gaan bouwen. Dan kalmeer je vanzelf.
Ja, dat probleem ken ik wel. Maar daar heb je geen last van bij een nieuwe doos, tenzij er een blokje ontbreekt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben de kalmte zelf, ik heb er niet special voor vrij hoeven nemen
overigens rustig en therapeutisch lego bouwen zeg je?
[ afbeelding ]
Welke server ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef Ame_thyst het volgende:
nee want de server is down, had ik dat al gezegd, ja de server is down
en raad eens? toevallig heb ik een doos waar een stukje lijkt te missenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, dat probleem ken ik wel. Maar daar heb je geen last van bij een nieuwe doos, tenzij er een blokje ontbreekt.
das opzich leuk voor een tijdje, maar na een aantal keer ben je het wel beuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Soort archeologie wel, graven naar het juiste steentje
kan je tegenwoordig online regelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Vroeger kon je lego bellen als je stukje miste, stuurde ze het op. Kon ook paarden enzo bestellen
klopt, ik keek vroeger m'n ogen uit in die serviceboekjes, zovan: als ik dat had kon ik dat dat en dat doen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja je had ook van die service packs ofzo vol blokjes die vaak stukgingen of kwijt raakte. Handig spul dat.
Ben even bezig met wat dingen uit te balancerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef Ame_thyst het volgende:
nee want de server is down, had ik dat al gezegd, ja de server is down
Die was er al hoor, maar wat wil je ook met ftbquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ben even bezig met wat dingen uit te balancerenDing is zo weer online. Maar wordt steeds drukker op de hoofdserver dus moet even kijken hoe te zorgen dat er geen lag gaat ontstaan
Ftb draait ook op een gammel mcpc+ server jar. Lag gegarandeerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die was er al hoor, maar wat wil je ook met ftb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |