Er zijn er wat geweest, paar topics terug al aan bod geweest, een famillie lid van 2 brandweermannen, op de moderator na van forum kwam er geen excuses of iets van de users die er op zaten, en nog ondanks dat die persoon ff tig tal bewijzen wist neer te planten op die site, werd het afgedaan als een uitzondering.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat een schande inderdaad dat ze nog niet op September Clues hebben gepost
Er waren geen slachtoffers dus geen familieleden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Uhm, wat dacht je van: dood. Of bedoel je de familieleden?
Die FEMA kampen zouden zo slecht niet zijn voor mensen als jij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er waren geen slachtoffers dus geen familieleden.
Bestaat die kampen ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die FEMA kampen zouden zo slecht niet zijn voor mensen als jij.
Eigenlijk is het te gek voor woorden dat ik hierop reageer, maar goed. Heb jij bewijs dat een van die slachtoffers nog leeft? En dan bedoel ik geen photoshopquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er waren geen slachtoffers dus geen familieleden.
If you don't beleive me, you're part of it!quote:
Nee,want het waren allemaal nep.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Eigenlijk is het te gek voor woorden dat ik hierop reageer, maar goed. Heb jij bewijs dat een van die slachtoffers nog leeft? En dan bedoel ik geen photoshop
ik vroeg bewijs dat een van die slachtoffers nog leeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee,want het waren allemaal nep.
Dit is geen nieuwe concept.
Operation Northwoods in de jaren 60 was ook 'n plan om nep bomaanslagen te doen met nep slachtoffers en dan de schuld geven aan Cuba.
Ze hebben t niet gedaan - maar dat er 'n plan was, is geen geheim.
Ik heb t voor 'n kadotje gekregen 'n aantal jaren terug....maar niet gelezen in t geheel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, trouwens, "Extremely Loud and Incredibly Close" van Safran Foer is een aanrader, voor hen die 'm nog niet gelezen hebben.
En er stonden zelfs plaatjes in.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:42 schreef Tingo het volgende:
Ik heb t voor 'n kadotje gekregen 'n aantal jaren terug....maar niet gelezen in t geheel.
So whats new - doen altijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:34 schreef Copycat het volgende:
They turned that tearjerking book into a fucking Hollywood movie. Need I say more???
Ja er zijn FEMA kampen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bestaat die kampen ?
Of heb je teveel naar Alex Jones gekeken?
In mijne versie niet.quote:
Je bent echt niet the sharpest tool in the shed als het om tussen de regels lezen gaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef Tingo het volgende:
So whats new - doen altijd.
Tis fictie,niet feitelijk toch?
Raar, die waren in mijn herinnering namelijk nogal essentieel voor het verhaal.quote:
Tingo schreeuwt vooral extremely loud, en komt nooit incredibly close in de buurt van dingen die hem wat kunnen leren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Raar, die waren in mijn herinnering namelijk nogal essentieel voor het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |