abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131732508
Mijn ex van een jaar geleden was een beginner bij sex en eerst begonnen we met pijpen en dat soort dingen en van daar gingen we verder. Bij het pijpen hebben we altijd afgesproken dat wanneer ik klaar ging komen ik haar moest waarschuwen want ze wilde niet dat ik in haar mond klaarkom. Ik heb dat toen ook netjes gedaan, maar er was 1 keer dat ik dacht om expres niks te zeggen en gewoon in haar mond klaar te komen. Heb ik uiteindelijk niet gedaan want ik hield van haar en wilde haar vertrouwen niet verliezen.

Dus mijn vraag aan vrouwen, is dat ooit bij jullie gebeurt? Dat je een man aan het pijpen was maar niet wilde dat hij in je mond klaarkomt, maar hij deed het stiekem toch? En hoe reageerde jullie daarop>
nay
pi_131732753
Als er hier mannen zijn die ooit zoiets hebben geflikt bij hun meisje wil ik ook weten hoe hun vriendin daarop hebben gereageerd.
nay
pi_131732754
Wat wil je met de antwoorden op deze vragen?
pi_131732789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:22 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat wil je met de antwoorden op deze vragen?
Eigenlijk doet het er niet toe... maar ik zal eerlijk zijn.

Ik begin weer oppervlakkig contact te krijgen met die ex en er is een kans dat we een soort friends with benefits worden en als ze me gaat pijpen wil ik dit keer wel in haar mond klaarkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door TomAdorson op 01-10-2013 08:33:27 ]
nay
pi_131732824
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:25 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Ik begin weer oppervlakkig contact te krijgen met die ex en er is een kans dat we een soort friends with benefits worden en als ze me gaat pijpen wil ik zit keer wel in haar mond klaarkomen.
Gewoon in haar ogen...

Maar waarom wil je dat?
pi_131732828
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:25 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Ik begin weer oppervlakkig contact te krijgen met die ex en er is een kans dat we een soort friends with benefits worden en als ze me gaat pijpen wil ik zit keer wel in haar mond klaarkomen.
Tja.. ik schat zomaar in dat het dan wel redelijk over is met het benefits gedeelte. Als het echt je vriendin is vergeeft ze je misschien wel, maar waarom zou ze seks hebben met iemand die dingen doet in bed waar ze geen zin in heeft?
pi_131732869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:29 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Tja.. ik schat zomaar in dat het dan wel redelijk over is met het benefits gedeelte. Als het echt je vriendin is vergeeft ze je misschien wel, maar waarom zou ze seks hebben met iemand die dingen doet in bed waar ze geen zin in heeft?
Ze zou dan mijn fwb zijn en niet mijn vriendin. En de andere dingen heeft ze wel zin in, alleen sperma in haar mond hebben is ze bang voor. Tenminste, dat was ze een anderhalf jaar geleden.
nay
pi_131732880
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:29 schreef HPLC het volgende:

[..]

Gewoon in haar ogen...

Maar waarom wil je dat?
Lijkt me geil, jij niet dan?
nay
pi_131732886
Hoe zou jij het vinden als je zegt: dat wil ik echt niet tijdens sex en zij doet het toch?

Bijvoorbeeld opeens een vingertje in je anus?

Nou zo zal zij zich ook voelen
en het feit dat je alleen al aan de optie denkt maakt je een lamlul
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_131732901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:33 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Lijkt me geil, jij niet dan?
Alleen als de ander het ook leuk vindt, maar daar moet je nog achter zien te komen
pi_131732904
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:34 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe zou jij het vinden als je zegt: dat wil ik echt niet tijdens sex en zij doet het toch?

Ik ga het expres doen, een foto van maken de link naar jou sturen via PM.
nay
pi_131732916
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:35 schreef HPLC het volgende:

[..]

Alleen als de ander het ook leuk vindt, maar daar moet je nog achter zien te komen
Ja dat is dus het probleem, ik probeer een schatting te maken van hoe erg ze zoiets zou vinden. Ik ga het niet doen als zij het ziet als een soort verkrachting. Maar als het relatief niet zo "erg" is dan doe ik het misschien wel.
nay
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 08:44:46 #13
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131732993
Klinkt een beetje alsof je een klein kind iets wilt leren eten... ze willen eten want ze lusten het niet, zonder ooit geproeft te hebben. En dan wil je het forceren zodat ze proeven in de hoop dat ze het lekker gaan vinden.

Met een kind werkt het wel eens... of het hier een oplossing is...

Ik zou het er met haar over hebben, dat het je zo ontzettend geil lijkt. Zet een glaasje water of iets anders te drinken naast het bed. Dan doe je het in samenspraak. Denk dat dat meer oplevert dan 1x voor je eigen gewin haar vertrouwen schaden.

Daarbij... misschien wil ze inmiddels wel. En ook daar kan je achter komen door het er gewoon een keer over te hebben. Feit is wel dat je zegt dat het "mogelijk een fwb" wordt. Het is dus nog niet eens zo ver, en jij loopt alvast te bedenken hoe je dit stiekem kunt flikken...

quote:
[...]
Dat dus.
NIEUW: Foto's!
pi_131733094
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:44 schreef Cryothic het volgende:
Klinkt een beetje alsof je een klein kind iets wilt leren eten... ze willen eten want ze lusten het niet, zonder ooit geproeft te hebben. En dan wil je het forceren zodat ze proeven in de hoop dat ze het lekker gaan vinden.

Met een kind werkt het wel eens... of het hier een oplossing is...

Ik zou het er met haar over hebben, dat het je zo ontzettend geil lijkt. Zet een glaasje water of iets anders te drinken naast het bed. Dan doe je het in samenspraak. Denk dat dat meer oplevert dan 1x voor je eigen gewin haar vertrouwen schaden.

Daarbij... misschien wil ze inmiddels wel. En ook daar kan je achter komen door het er gewoon een keer over te hebben. Feit is wel dat je zegt dat het "mogelijk een fwb" wordt. Het is dus nog niet eens zo ver, en jij loopt alvast te bedenken hoe je dit stiekem kunt flikken...

[..]

Dat dus.
De mensen hier die gaan klagen dat ik hierover zit te denken mij een lamlul maakt, krijg de tering. Alsof jullie nooit eens een "slechte" gedachte hebben. Ik mag weleens een stoute gedachte hebben en als dat mij een lul maakt dan zijn jullie allemaal klootzakken of bitches, want jullie hebben allemaal weleens overwogen om iets slechts te doen.

Verder goed advies, dat kan ik wat mee, maar eerlijk gezegd ben ik helemaal niet van plan om zo'n grap uit te halen bij haar. Stiekem wil ik het wel doen om te kijken hoe ze reageert, maar ik wil niet de risico lopen dat ze niet meer met mij wil praten of zoiets. Ik ben meer benieuwd naar de verhalen van de mensen die dit hebben meegemaakt. Gewoon zodat ik een beeld kan krijgen over hoe iemand zoiets heeft ervaren.
nay
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 08:57:06 #15
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131733153
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:53 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

De mensen hier die gaan klagen dat ik hierover zit te denken mij een lamlul maakt, krijg de tering. Alsof jullie nooit eens een "slechte" gedachte hebben. Ik mag weleens een stoute gedachte hebben en als dat mij een lul maakt dan zijn jullie allemaal klootzakken of bitches, want jullie hebben allemaal weleens overwogen om iets slechts te doen.

Verder goed advies, dat kan ik wat mee, maar eerlijk gezegd ben ik helemaal niet van plan om zo'n grap uit te halen bij haar. Stiekem wil ik het wel doen om te kijken hoe ze reageert, maar ik wil niet de risico lopen dat ze niet meer met mij wil praten of zoiets. Ik ben meer benieuwd naar de verhalen van de mensen die dit hebben meegemaakt. Gewoon zodat ik een beeld kan krijgen over hoe iemand zoiets heeft ervaren.
Dat moet ik idd nuanceren... het denken zelf is het probleem nog niet nee. Maar ook daar heb je verschillende "gradaties" in natuurlijk. Fantaseer je er alleen over? Of ben je daadwerkelijk aan het plannen hoe je het voor elkaar gaat krijgen? En tot aan je vorige post kreeg ik vooral het idee dat het om dat laatste ging.
pi_131733168
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:36 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Ik ga het expres doen, een foto van maken de link naar jou sturen via PM.
Kerel, jij doet net niks.

Die meid heeft waarschijnlijk een echte kerel gevonden en laat zich heus niet meer door onzekere boy de TS pakken :')
pi_131733169
Het verschil is dat de meeste mensen die slechte/foute dingen niet doen omdat het niet oke is en omdat ze zich in die ander verplaatsen

jij gaat eerst kijken wat de negatieven gevolgen voor jou kunnen zijn en daarom doe je het niet

dat maakt je in mijn ogen een lamlul ja
een egoistische lamlul

en voor de goede orde: nee het is nog nooit in mij op gekomen om in bed iets te doen waarvan de ander aangaf het niet te willen
dat gaat ver, sex is intiem en je moet er op kunnen vertrouwen dat mensen je grenzen daarin respecteren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131733176
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:57 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat moet ik idd nuanceren... het denken zelf is het probleem nog niet nee. Maar ook daar heb je verschillende "gradaties" in natuurlijk. Fantaseer je er alleen over? Of ben je daadwerkelijk aan het plannen hoe je het voor elkaar gaat krijgen? En tot aan je vorige post kreeg ik vooral het idee dat het om dat laatste ging.
Alleen maar fantaseren.
nay
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 08:58:46 #19
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131733183
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:58 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Alleen maar fantaseren.
Ja, daar is niks slechts aan nee :)
pi_131733192
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het verschil is dat de meeste mensen die slechte/foute dingen niet doen omdat het niet oke is en omdat ze zich in die ander verplaatsen

jij gaat eerst kijken wat de negatieven gevolgen voor jou kunnen zijn en daarom doe je het niet

dat maakt je in mijn ogen een lamlul ja
een egoistische lamlul

en voor de goede orde: nee het is nog nooit in mij op gekomen om in bed iets te doen waarvan de ander aangaf het niet te willen
dat gaat ver, sex is intiem en je moet er op kunnen vertrouwen dat mensen je grenzen daarin respecteren
Nee hoor, ik vraag dit gewoon uit interesse ;). Ben niet echt van plan om het daadwerkelijk uit te voeren. Ik ben ook niet bang voor de negatieve gevolgen.
nay
pi_131733200
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Kerel, jij doet net niks.

Die meid heeft waarschijnlijk een echte kerel gevonden en laat zich heus niet meer door onzekere boy de TS pakken :')
Jij was toch nog maagd?
nay
pi_131733234
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:59 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Jij was toch nog maagd?
Sterrenbeeld? Ja klopt, mijn hele leven.

Seks? Geen maagd meer vanaf mijn 15de :W
pi_131733244
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 09:01 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Sterrenbeeld? Ja klopt, mijn hele leven.

Seks? Geen maagd meer vanaf mijn 15de :W
Deed je kontgat daarna geen pijn?
nay
pi_131733271
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 09:02 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Deed je kontgat daarna geen pijn?
Weet je niet meer dat je te gespannen was en je me niet kon penetreren? :')

En toen heb je er een topic over gemaakt :')
pi_131733516
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:32 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Ze zou dan mijn fwb zijn en niet mijn vriendin. En de andere dingen heeft ze wel zin in, alleen sperma in haar mond hebben is ze bang voor. Tenminste, dat was ze een anderhalf jaar geleden.
Dat is mn hele punt, een vaste relatie zou zoiets nog kunnen vergeven een keertje, maar waarom zou een fwb dat doen?
pi_131733657
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 09:24 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat is mn hele punt, een vaste relatie zou zoiets nog kunnen vergeven een keertje, maar waarom zou een fwb dat doen?
Goed punt.

Ja bij dit soort dingen denk je meestal niet aan het ander dan. Een anderhalf jaar geleden was ik verliefd aan haar en wilde haar niet kwetsen. Nu zou het puur voor de seks zijn en dan denk ik meer aan mijn persoonlijke genot. Wat op zich verkeerd is natuurlijk, vooral omdat er ooit een periode was dat ik van haar hield.

Maar zoals ik al zei, dit is gewoon een fantasie, ik denk dat als puntje bij paaltje kom ik het toch niet ga doen zonder toestemming.
nay
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 09:39:00 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131733728
quote:

Temper, temper.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131733768
als je toch niet verliefd meer bent, en jullie doen het weer af en toe, vraag het dan gewoon nog een keer.

gewoon doen kan ook, maar dan was het waarschijnlijk wel gelijk de laatste keer dat ze met je naar bed gaat, lol.
pi_131734013
Bespreek het met haar; geef aan dat het een fantasie is en dat je het graag een keer wil gedaan hebben. En dan eventueel met een handdoek erbij waar ze op kan spugen en een glaasje water zodat ze het kan doorspoelen (mocht ze het doorslikken/niets vinden).

En dan doe jij haar een plezier door een fantasie of wens van haar uit te voeren. Of zo. Of je gaat haar sowieso goed verwennen jatog.

En doe wat aan je lange tenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2013 09:55:09 ]
pi_131734187
Ik vind mijn lange tenen wel meevallen, ik irriteer me al langer aan Rhu en die aanval van smack10 kwam voor mij onverwachts uit de hoek.
nay
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:14:09 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131734348
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:05 schreef TomAdorson het volgende:
Ik vind mijn lange tenen wel meevallen, ik irriteer me al langer aan Rhu en die aanval van smack10 kwam voor mij onverwachts uit de hoek.
Je ergert je en iets irriteert je.
pi_131734393
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je ergert je aan iets en iets irriteert je.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2013 10:16:10 ]
pi_131734420
quote:
Heb jij haar eigenlijk laten komen in je mond? :9.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:17:33 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131734432
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:15 schreef zarGon het volgende:

Volledigheid!
pi_131734463
quote:

[..]

Ik heb zin om mijn piemel in je oog te steken, ben ik nu stout? :@
pi_131734482
ja, gedaan.. ze had het nog nooit eerder gedaan.

uiteindelijk zei ze dat ze het toch niet zo erg vond maar niet haar voorkeur was
pi_131734496
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb jij haar eigenlijk laten komen in je mond? :9.
Ja, vaak genoeg. :p
nay
pi_131734512
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:19 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
ja, gedaan.. ze had het nog nooit eerder gedaan.

uiteindelijk zei ze dat ze het toch niet zo erg vond maar niet haar voorkeur was
Eindelijk een ervaringsdeskundige!
nay
pi_131734570
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:20 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Ja, vaak genoeg. :p
Waarom een duimpje omlaag?

Nou, dat mag je meenemen in het gesprek. Niet dat je daarmee chanteert (ik niet, dan jij ook niet), maar dat je laat merken dat het het proberen waard is en dat ze niet bang hoeft te zijn van zaad.

Of je stopt ermee net voor haar hoogtepunt en gaat pas verder als je in haar mond bent gekomen. :').
pi_131734645
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom een duimpje omlaag?

Nou, dat mag je meenemen in het gesprek. Niet dat je daarmee chanteert (ik niet, dan jij ook niet), maar dat je laat merken dat het het proberen waard is en dat ze niet bang hoeft te zijn van zaad.

Of je stopt ermee net voor haar hoogtepunt en gaat pas verder als je in haar mond bent gekomen. :').
Duimpje omlaag was ongeluk, zit op mijn mobiel.

Ook een goed idee. Ik heb eigenlijk niet met haar over gehad. Ik ga het bespreekbaar maken.
nay
pi_131734658
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 07:56 schreef TomAdorson het volgende:
Dus mijn vraag aan vrouwen, is dat ooit bij jullie gebeurt? Dat je een man aan het pijpen was maar niet wilde dat hij in je mond klaarkomt, maar hij deed het stiekem toch? En hoe reageerde jullie daarop>
Van schrik kaken stijf op elkaar O-)
pi_131734734
quote:

Ach, lighten up. Een vinger in je anus ben je zo vergeten, je bijft achteraf in ieder geval niet janken toch? Naast het feit dat een vinger op het juiste moment juist voor extra plezier zorgt (geen ervaring though).

Dat gejank van ik wil geen zaad in mijn mond snap ik niet zo. Als je een pik in je kut lekker vindt en er alles mee doet - inclusief pijpen - moet je ook niet zo vies zijn van zaad. Natuurlijk, het is niet altijd even lekker en misschien zelfs goor, maar vieze seks is goed jatog. Is hetzelfde als janken om kutvocht of dat je haar niet wil zoenen nadat je op haar gezicht/in haar mond bent gekomen. Niet zo janken om een beetje fapsap/sopsap.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2013 10:30:37 ]
pi_131734903
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:30 schreef zarGon het volgende:
dat je haar niet wil zoenen nadat je in haar mond bent gekomen.
Groot verschil is of je vies bent van jezelf of van zaad van de ander. En persoonlijk vind ik zaad idd goor. Tevens verlangt zo'n man dus wel dat jij het in je mond laat komen maar is zelf er te vies van om het risico te lopen het op zijn lippen te krijgen. Nogal egoïstisch.
pi_131735067
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:36 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Groot verschil is of je vies bent van jezelf of van zaad van de ander. En persoonlijk vind ik zaad idd goor. Tevens verlangt zo'n man dus wel dat jij het in je mond laat komen maar is zelf er te vies van om het risico te lopen het op zijn lippen te krijgen. Nogal egoïstisch.
Dat zeg ik dus in de rest van mijn post. Als je in haar mond wil komen moet je ook niet zeuren als je je eigen zaad proeft.

Is het echt zo verschrikkelijk dat je het niet in je mond wil, zelfs niet om 'm te plezieren? Zelf geen ervaring met zaadslikken, dus ik weet het echt niet.
pi_131735077
Een vinger in mijn ass zou ik wel kunnen hebben trouwens, maar nog geen ervaring ermee.
nay
pi_131735592
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:42 schreef zarGon het volgende:
Is het echt zo verschrikkelijk dat je het niet in je mond wil, zelfs niet om 'm te plezieren? Zelf geen ervaring met zaadslikken, dus ik weet het echt niet.
Voor mijn eigen vriend doe ik het weleens maar ik zou het nooit voor een ONS of een FWB doen. No way. En slikken is nog een heel ander verhaal dan het uitspugen en dan je mond grondig spoelen en je tandenpoetsen. Ik snap ook werkelijk niet waarom sommige mannen dat zo graag willen. Voor het gevoel maakt het tenslotte niets uit, alleen tussen de oren.

Als een ONS of een FWB dat bij mij zou doen terwijl ik duidelijk heb aangegeven het echt niet te willen dan zet ik idd mijn tanden er in.
pi_131735643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik snap ook werkelijk niet waarom sommige mannen dat zo graag willen. Voor het gevoel maakt het tenslotte niets uit, alleen tussen de oren.
Omdat macht.

Alles in het leven draait om seks, behalve... seks zelf. Dat draait om macht. :7.
quote:
Als een ONS of een FWB dat bij mij zou doen terwijl ik duidelijk heb aangegeven het echt niet te willen dan zet ik idd mijn tanden er in.
:'(.

Doe eens lief.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2013 11:01:44 ]
pi_131736587
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:01 schreef zarGon het volgende:
Omdat macht.
Alles in het leven draait om seks, behalve... seks zelf. Dat draait om macht. :7.

:'(.

Doe eens lief.
ROFL _O-
Hij wil macht en dus moet ik lief doen om hem die illusie van macht te geven? Bij pijpen is er maar één die macht heeft; degene die de kaken en tanden om die lul heeft. :Y
pi_131737301
quote:
ik ben je 1 keer eerder tegen gekomen op fok en toen vond ik je ook een flapdrol ja :')

dat zijn toch best lange tenen hoor voor internet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131737326
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ach, lighten up. Een vinger in je anus ben je zo vergeten, je bijft achteraf in ieder geval niet janken toch? Naast het feit dat een vinger op het juiste moment juist voor extra plezier zorgt (geen ervaring though).

Dat gejank van ik wil geen zaad in mijn mond snap ik niet zo. Als je een pik in je kut lekker vindt en er alles mee doet - inclusief pijpen - moet je ook niet zo vies zijn van zaad. Natuurlijk, het is niet altijd even lekker en misschien zelfs goor, maar vieze seks is goed jatog. Is hetzelfde als janken om kutvocht of dat je haar niet wil zoenen nadat je op haar gezicht/in haar mond bent gekomen. Niet zo janken om een beetje fapsap/sopsap.
het gaat niet om het zaad in de mond maar om het feit dat zij een grens aan geeft en dat hij dan denkt: jammer dan, ik wou het altijd al eens doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131738069
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het gaat niet om het zaad in de mond maar om het feit dat zij een grens aan geeft en dat hij dan denkt: jammer dan, ik wou het altijd al eens doen
Sommige grenzen zijn bullshit. Mijn bescheiden mening. :P.

Je zou ze alsnog moeten respecteren natuurlijk, maar soms mag je best over de grens gaan. En dan heb ik het niet over tegen haar zin in verkrachten, even voor de duidelijkheid. Maar meer over niet willen beffen/pijpen terwijl je wel neukt, geen vloeistof in je mond willen terwijl je het wel lekker vindt als je partner jouw vloeistoffen opvangt (als nevenschade), geen speeltjes willen uitproberen, met de lichten uit neuken, noem het maar op.
pi_131738116
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je zou ze alsnog moeten respecteren natuurlijk, maar soms mag je best over de grens gaan. En dan heb ik het niet over tegen haar zin in verkrachten, even voor de duidelijkheid. Maar meer over niet willen beffen/pijpen terwijl je wel neukt, geen vloeistof in je mond willen terwijl je het wel lekker vindt als je partner jouw vloeistoffen opvangt (als nevenschade), geen speeltjes willen uitproberen, met de lichten uit neuken, noem het maar op.
tja iedereens grenzen liggen anders
maar als je wil dat je sexpartner nog eens flexibel daarin is dan neem je ze toch beter serieus en maak je je wens kenbaar ipv gewoon je puddingbuks in haar mond te legen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131738180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

tja iedereens grenzen liggen anders
maar als je wil dat je sexpartner nog eens flexibel daarin is dan neem je ze toch beter serieus en maak je je wens kenbaar ipv gewoon je puddingbuks in haar mond te legen
Dat sowieso! Communicatie is en blijft belangrijk.
pi_131738262
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben je 1 keer eerder tegen gekomen op fok en toen vond ik je ook een flapdrol ja :')

dat zijn toch best lange tenen hoor voor internet
Ik lees vaker mee en lees vaker jouw post en ik vind je posts onintelligent. Over die andere topic heb ik niet eens bij stilgestaan, dat jij niet zou afvragen of het slim is om met een psychopaat vrienden te blijven zegt tegen mij dat jij dom bent. ;)
nay
pi_131738362
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Want jij hebt nooit zoiets gedacht bij een vriend? Dat iemand iets niet wil en jij wel en dat jij dan denkt "jammer"? Dat geloof ok niet ;).
nay
pi_131738387
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:33 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Want jij hebt nooit zoiets gedacht bij een vriend? Dat iemand iets niet wil en jij wel en dat jij dan denkt "jammer"? Dat geloof ok niet ;).
ik heb wel eens gedacht 'hey dat lijkt me wel wat'
en dan zei ik tegen mijn sexpartner 'hey dat lijkt me wel wat'

zo doen normale mensen dat

en als die ander dat dan echt niet zag zitten tja dan niet he
of een andere partner vinden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:36:14 #57
362368 Toradora
Poef........
pi_131738428
Ha ja! :D 1 keer. Liep fout af, hij dacht leuk te zijn, ik schrok, trok mn hoofd terug en kreeg de rest vol in mijn oog. Vond ik iets minder tof.
pi_131738654
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb wel eens gedacht 'hey dat lijkt me wel wat'
en dan zei ik tegen mijn sexpartner 'hey dat lijkt me wel wat'

zo doen normale mensen dat

en als die ander dat dan echt niet zag zitten tja dan niet he
of een andere partner vinden
Je snapt alweer niet wat ik probeer te zeggen en ga jezelf niet normaal noemen want dat ben je niet.

Ik maak het iets makkelijker voor je, heb jij nooit gedachtes gehad die moreel onverantwoord zijn?
nay
pi_131738683
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:36 schreef Toradora het volgende:
Ha ja! :D 1 keer. Liep fout af, hij dacht leuk te zijn, ik schrok, trok mn hoofd terug en kreeg de rest vol in mijn oog. Vond ik iets minder tof.
Hoe reageerde jij daarna tegenover hem?
nay
pi_131738817
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Je snapt alweer niet wat ik probeer te zeggen en ga jezelf niet normaal noemen want dat ben je niet.

Ik maak het iets makkelijker voor je, heb jij nooit gedachtes gehad die moreel onverantwoord zijn?
waarom zou ik nog antwoord geven op iemand die zegt dat ik niet normaal ben :')

zoek het uit kleuter :*
veel plezier met je friends with benefits
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:52:49 #61
362368 Toradora
Poef........
pi_131738893
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Hoe reageerde jij daarna tegenover hem?
Leuk vond ik het niet, maar het is geen wereldramp, dus ik heb hem lachend een duwtje gegeven. Heb vanaf dat moment ook besloten het netjes door te slikken. Geeft ook minder troep. ^O^

Denk dat wel steeds meer vrouwen daar minder moeilijk over doen anno 2013.
pi_131739077
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:52 schreef Toradora het volgende:

[..]

Leuk vond ik het niet, maar het is geen wereldramp, dus ik heb hem lachend een duwtje gegeven. Heb vanaf dat moment ook besloten het netjes door te slikken. Geeft ook minder troep. ^O^

:D.

Braaf.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2013 13:00:20 ]
pi_131740108
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:52 schreef Toradora het volgende:

[..]

Denk dat wel steeds meer vrouwen daar minder moeilijk over doen anno 2013.
Hij heeft je goed afgericht. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:39:47 #64
362368 Toradora
Poef........
pi_131740146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hij heeft je goed afgericht. :')
Had, is inmiddels alweer 7 jaar geleden en ik heb een andere partner. Die niet in mijn oog spuit. :')
pi_131740252
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:23 schreef zarGon het volgende:

Archhhhh...

Omdat jouw grenzen niet de hare zijn heb jij het recht om over haar grenzen heen te gaan?

Mén.. heeft jouw moeder je nooit respect voor een ander bijgebracht?
pi_131740363
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:33 schreef TomAdorson het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die daar ook maar aan denkt.

Stel dat jij een echte afkeer hebt van een andere man in je bed, op welke manier dan ook... En terwijl jij en je 'FWB to be' liggen te rollebollen duikt er ineens een tweede man het bed in want zij wil een MMV...

Hoe zou jij dat vinden en hoe zou jij reageren? Zou je het niet waanzinnig lullig vinden dat zij zo grof over jouw grenzen heen walst?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:48:30 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131740432
quote:

Gelijk afstraffen en helemaal onderpoepen. In vrouwelijk geval dus in zijn gezicht spugen. Of een natte tongzoen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_131740457
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Archhhhh...

Omdat jouw grenzen niet de hare zijn heb jij het recht om over haar grenzen heen te gaan?
Leg geen woorden in mijn mond, ik heb nergens beweert dat ik het recht heb om over haar grenzen heen te gaan.

En het is niet over grenzen heen gaan, het is samen ontdekken. Ik heb net geprobeerd om uit te leggen wat voor grenzen je best mag overschrijden.

quote:
Mén.. heeft jouw moeder je nooit respect voor een ander bijgebracht?
Seks en respect... Vraagje aan jou: stel, een koppel heeft ruige seks, hij neukt haar eventjes voor zijn eigen plezier, slaat haar, knijpt haar keel ietwat dicht, fluistert dirty talk in haar oren. Is dat respectloos volgens jou?

Seks hoort op gevoel te gaan en niet op rationaliteit. Rationeel denken en nuchter blijven doe je maar buiten de slaapkamer.
pi_131740474
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Stel dat jij een echte afkeer hebt van een andere man in je bed, op welke manier dan ook... En terwijl jij en je 'FWB to be' liggen te rollebollen duikt er ineens een tweede man het bed in want zij wil een MMV...

Hoe zou jij dat vinden en hoe zou jij reageren? Zou je het niet waanzinnig lullig vinden dat zij zo grof over jouw grenzen heen walst?
Wat een vergelijkingen weer. :'). Dit is net zoals dat je tongzoenen met anaal vergelijkt. :').
pi_131740527
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:49 schreef zarGon het volgende:
Ik heb net geprobeerd om uit te leggen wat voor grenzen je best mag overschrijden.

Seks hoort op gevoel te gaan en niet op rationaliteit. Rationeel denken en nuchter blijven doe je maar buiten de slaapkamer.
Er bestaat geen grens bij seks waar je best overheen mag gaan. geen enkele. dat is het punt. Als jij denkt dat die we bestaan dan spoor je niet.
pi_131740566
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:49 schreef zarGon het volgende:
Seks en respect... Vraagje aan jou: stel, een koppel heeft ruige seks, hij neukt haar eventjes voor zijn eigen plezier, slaat haar, knijpt haar keel ietwat dicht, fluistert dirty talk in haar oren. Is dat respectloos volgens jou?
Als zij dat absoluut niet wil en je doet het toch, ja, dan is dat respectloos want je walst over haar grenzen heen en dat feit, om welke grens het ook gaat, is respectloos.
pi_131740621
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar als zij nu een topic over opent op fok om een idee te krijgen hoe andere mannen daarover denken zou ik haar niet een bitch gaan vinden.

Ze mag die fantasie hebben en ze macht met die gedachte spelen. Of vind jij van niet?
nay
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:55:13 #73
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_131740623
Gewoon doen en achteraf zeggen dat het gebeurde voordat je er erg in had omdat ze 'zo goed is'.
BEASTMODE
pi_131740635
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef zarGon het volgende:
Wat een vergelijkingen weer. :'). Dit is net zoals dat je tongzoenen met anaal vergelijkt. :').
Jij hebt het vreemde wereldbeeld dat jij voor een ander mag bepalen welke grenzen van die ander onzin zijn en dat jij die dus wel mag overschrijden.

Die ander kan jouw grens bij een MMV ook wel onzin vinden en dus besluiten dat die wel overschreden mag worden. Tenslotte doet die tweede man wat met haar en niet met jou.
pi_131740729
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Er bestaat geen grens bij seks waar je best overheen mag gaan. geen enkele. dat is het punt. Als jij denkt dat die we bestaan dan spoor je niet.
Dit is een beetje zoals bij liegen. Tegen gelogen worden is absoluut no-go, maar af en toe vertellen we een leugentje om best wil. Niet netjes, maar ach, soms is het wel okay. Er zijn grenzen en er zijn grenzen.

Stel, je hebt een tijdje een relatie. Gezoend en al, maar ze wil niet verder. Tot zo ver vind jij het prima, maar je wil toch wel even voelen onder haar bloesje. Ga je dan maar blijven zoenen of probeer je af en toe toch nog te kijken of het wel mag/kan? Spoor je volgens jou echt niet dat je het gewoon nogmaals probeert? Ben je dan gestoord in je hoofd? Ik vind van niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2013 14:00:13 ]
pi_131740791
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als zij dat absoluut niet wil en je doet het toch, ja, dan is dat respectloos want je walst over haar grenzen heen en dat feit, om welke grens het ook gaat, is respectloos.
Het is geven en nemen, ik vind het respectloos om alleen maar te nemen. :6.

Het is trouwens niet zo van HUP BAM BOEM, OVER DE GRENS, IK HEB MIJN ZIN. Communicerend overhalen. Of zo.
pi_131741064
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Jij hebt het vreemde wereldbeeld dat jij voor een ander mag bepalen welke grenzen van die ander onzin zijn en dat jij die dus wel mag overschrijden.
Zoals ik zei: er zijn grenzen en er zijn grenzen.

Heeft ze aangegeven dat ze anaal niet wil? Nou, tijdens doggy je pik eruit halen en in haar kontje drukken? Nee, dat moet je niet doen.

Heeft ze aangegeven dat ze niet gebeft wil worden? Tijdens het kussen van de binnenkant van haar bovenbeen een likje geven? Ach, kan geen kwaad.

Heeft ze aangegeven dat ze niet wil deepthroaten? Je pik niet in haar keel rammen.

Heeft ze aangegeven dat ze niet geslagen wil worden? Een tikje (niet te hard!) op de billen zou best mogen.

Even zonder nuance, dus. Het hangt namelijk ook af van de context. En hoeveel er al gedaan en is wat voor relatie het is.

quote:
Die ander kan jouw grens bij een MMV ook wel onzin vinden en dus besluiten dat die wel overschreden mag worden. Tenslotte doet die tweede man wat met haar en niet met jou.
Jahaaaaa. Maar zoals ik al zei: er zijn grenzen en er zijn grenzen. Je hebt milde overschrijvingen en je hebt grove overschrijdingen. Je kunt niet alles even zwaar wegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2013 14:17:00 ]
pi_131741223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:11 schreef zarGon het volgende:
Heeft ze aangegeven dat ze niet geslagen wil worden? Een tikje (niet te hard!) op de billen zou best mogen.
Om die reden heb ik al eens iemand acuut het bed en het huis uit gegooid. Jij kan het onzin vinden.. een vrouw die in het verleden volledig in elkaar gemept is door een man kan dat ene 'tikje' bijzonder vervelend en kwetsend vinden. Het is niet en nooit aan jou om te bepalen hoe strikt de grens van een ander is.
pi_131741258
Als iemand echt heeft aangegeven iets niet te willen dan moet je dat niet zomaar doen. Erover praten kan altijd, aangeven dat je het toch wel heel leuk zou vinden en dan maar aanzien of de ander daarin mee wil gaan.
Als ik dan dingen onzin grenzen vind dan kies ik er hoogstwaarschijnlijk voor er een andere scharrel op na te houden die meer op 1 lijn ligt met wat ik in bed wil.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_131741282
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]
een vrouw die in het verleden volledig in elkaar gemept is door een man kan dat ene 'tikje' bijzonder vervelend en kwetsend vinden.
Echt, waarom komen mensen met zulke voorbeelden?

:').
pi_131741286
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:18 schreef erodome het volgende:
Als iemand echt heeft aangegeven iets niet te willen dan moet je dat niet zomaar doen. Erover praten kan altijd, aangeven dat je het toch wel heel leuk zou vinden en dan maar aanzien of de ander daarin mee wil gaan.
Als ik dan dingen onzin grenzen vind dan kies ik er hoogstwaarschijnlijk voor een andere scharrel op na te houden die meer op 1 lijn ligt met wat ik in bed wil.
Dit ^O^
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:20:52 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131741328
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef zarGon het volgende:

Misschien omdat die voorbeelden vaker voorkomen dan jij blijkbaar denkt.
pi_131741362
quote:
Jou ontbreekt het blijkbaar volledig aan inlevingsvermogen en levenservaring. Enig idee hoe vaak huiselijk geweld (op jonge en latere leeftijd) jegens vrouwen/meisjes voorkomt? Toch vind jij het een vergezocht iets.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:25:07 #84
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_131741453
TS komt misschien uit een cultuur waar de vrouw niet zo veel rechten heeft, daar moeten we respect voor hebben.

Een goede tegenreactie lijkt mij om in één keer flink door te bijten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_131741508
Tja, toen ik nog een onschuldig erootje was, in het begin van mijn actieve seksleven werd ik ziek van sperma slikken, sperma slikken(of in mond) betekende binnen 10 minuten kotsmisselijk. Als hij toen toch in mijn mond had gespoten had omdat hij het toch zo leuk vond hadden we nu geen relatie meer gehad, dat had ik niet echt op prijs gesteld.

Omdat hij mijn grens daarin respecteerde heb ik het zo nu en dan toch geprobeerd en op ten duur ging het wel gewoon goed, geen idee waarom. Ik wist dat hij dat erg lekker vond, ik probeerde dat dus uit mezelf.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_131741516
quote:
-knip-
Misschien moet jij '50 tinten grijs' eens lezen. Gaat ook over een vrouw die in een relatie komt met een man die over haar grenzen heen gaat, wil gaan en aandringt, steeds weer, op seksueel gebied. Laat ook zien wat het met haar doet.
Al vind ik het verder een stom boek.
pi_131741603
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien omdat die voorbeelden vaker voorkomen dan jij blijkbaar denkt.
Zo kun je alles in het extreme trekken en de discussie doodpraten. Waar het mij om ging is dat niet alles hetzelfde is.

Het gaat niet om vrouwen die misbruikt zijn, dus waarom kom je daar dan mee? Natuurlijk ga je zo'n vrouw geen tikje uitdelen, dat spreekt voor zich. En natuurlijk ga je niets forceren bij een meisje dat verkracht is. En natuurlijk ga je geen seks forceren bij een jongen die vroeger is misbruikt. Of wat dan ook. Sommige dingen spreken voor zich, ze hoeven niet bij de discussie betrokken te worden.

In de mond komen wanneer ze heeft aangegeven dat niet te willen is wat anders dan iemand met een baggage lastigvallen. Zie ook de reactie van Toradora, het is niet zwart-wit.
pi_131741644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Misschien moet jij '50 tinten grijs' eens lezen. Gaat ook over een vrouw die in een relatie komt met een man die over haar grenzen heen gaat, wil gaan en aandringt, steeds weer, op seksueel gebied. Laat ook zien wat het met haar doet.
Al vind ik het verder een stom boek.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:31:39 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131741654
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef zarGon het volgende:
Zo kun je alles in het extreme trekken en de discussie doodpraten. Waar het mij om ging is dat niet alles hetzelfde is.

Het gaat niet om vrouwen die misbruikt zijn, dus waarom kom je daar dan mee? Natuurlijk ga je zo'n vrouw geen tikje uitdelen, dat spreekt voor zich. En natuurlijk ga je niets forceren bij een meisje dat verkracht is. En natuurlijk ga je geen seks forceren bij een jongen die vroeger is misbruikt. Of wat dan ook. Sommige dingen spreken voor zich, ze hoeven niet bij de discussie betrokken te worden.

In de mond komen wanneer ze heeft aangegeven dat niet te willen is wat anders dan iemand met een baggage lastigvallen. Zie ook de reactie van Toradora, het is niet zwart-wit.
Je gaat hoe dan ook over aangeven grenzen heen en het verbaast me echt dat jij daar zo makkelijk over denkt. Praten is key en wil iemand iets niet, dan forceer je het niet door het toch te doen.
pi_131741662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:26 schreef erodome het volgende:
Tja, toen ik nog een onschuldig erootje was, in het begin van mijn actieve seksleven werd ik ziek van sperma slikken, sperma slikken(of in mond) betekende binnen 10 minuten kotsmisselijk. Als hij toen toch in mijn mond had gespoten had omdat hij het toch zo leuk vond hadden we nu geen relatie meer gehad, dat had ik niet echt op prijs gesteld.

Omdat hij mijn grens daarin respecteerde heb ik het zo nu en dan toch geprobeerd en op ten duur ging het wel gewoon goed, geen idee waarom. Ik wist dat hij dat erg lekker vond, ik probeerde dat dus uit mezelf.
En ik neem aan dat hij er ook niet over door bleef drammen steeds? Dat vind ik namelijk ook heel vervelend. Nee is nee. Klaar.

Toen ik mijn vriend net ontmoette wilde ik wel graag een keer een MMV. Hij stond daar toen wel positief in. Toen onze relatie closer werd wilde hij het niet meer. Werd al jaloers bij de gedachte dat een andere man aan mij zat. We hebben het dus nooit gedaan. Soms begint hij er nog weleens over en dan zeg ik dat ik liever nooit een MMV zal hebben dan hem kwijt te raken en dat ik het dus niet meer wil.
pi_131741685
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Jou ontbreekt het blijkbaar volledig aan inlevingsvermogen en levenservaring. Enig idee hoe vaak huiselijk geweld (op jonge en latere leeftijd) jegens vrouwen/meisjes voorkomt? Toch vind jij het een vergezocht iets.
HET GAAT HIER TOCH NIET OM HUISELIJK GEWELD A ZAADBALHAAR.
pi_131741714
Ik denk dat TS zich wat moet inhouden.
Als je een topic opent hoeft niet iedereen het met je eens te zijn.
Dingen zoals: Krijg de tering of wat dan ook maakt je niet sympathieker.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')