abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131738069
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het gaat niet om het zaad in de mond maar om het feit dat zij een grens aan geeft en dat hij dan denkt: jammer dan, ik wou het altijd al eens doen
Sommige grenzen zijn bullshit. Mijn bescheiden mening. :P.

Je zou ze alsnog moeten respecteren natuurlijk, maar soms mag je best over de grens gaan. En dan heb ik het niet over tegen haar zin in verkrachten, even voor de duidelijkheid. Maar meer over niet willen beffen/pijpen terwijl je wel neukt, geen vloeistof in je mond willen terwijl je het wel lekker vindt als je partner jouw vloeistoffen opvangt (als nevenschade), geen speeltjes willen uitproberen, met de lichten uit neuken, noem het maar op.
pi_131738116
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je zou ze alsnog moeten respecteren natuurlijk, maar soms mag je best over de grens gaan. En dan heb ik het niet over tegen haar zin in verkrachten, even voor de duidelijkheid. Maar meer over niet willen beffen/pijpen terwijl je wel neukt, geen vloeistof in je mond willen terwijl je het wel lekker vindt als je partner jouw vloeistoffen opvangt (als nevenschade), geen speeltjes willen uitproberen, met de lichten uit neuken, noem het maar op.
tja iedereens grenzen liggen anders
maar als je wil dat je sexpartner nog eens flexibel daarin is dan neem je ze toch beter serieus en maak je je wens kenbaar ipv gewoon je puddingbuks in haar mond te legen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_131738180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

tja iedereens grenzen liggen anders
maar als je wil dat je sexpartner nog eens flexibel daarin is dan neem je ze toch beter serieus en maak je je wens kenbaar ipv gewoon je puddingbuks in haar mond te legen
Dat sowieso! Communicatie is en blijft belangrijk.
pi_131738262
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben je 1 keer eerder tegen gekomen op fok en toen vond ik je ook een flapdrol ja :')

dat zijn toch best lange tenen hoor voor internet
Ik lees vaker mee en lees vaker jouw post en ik vind je posts onintelligent. Over die andere topic heb ik niet eens bij stilgestaan, dat jij niet zou afvragen of het slim is om met een psychopaat vrienden te blijven zegt tegen mij dat jij dom bent. ;)
nay
pi_131738362
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het gaat niet om het zaad in de mond maar om het feit dat zij een grens aan geeft en dat hij dan denkt: jammer dan, ik wou het altijd al eens doen
Want jij hebt nooit zoiets gedacht bij een vriend? Dat iemand iets niet wil en jij wel en dat jij dan denkt "jammer"? Dat geloof ok niet ;).
nay
pi_131738387
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:33 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Want jij hebt nooit zoiets gedacht bij een vriend? Dat iemand iets niet wil en jij wel en dat jij dan denkt "jammer"? Dat geloof ok niet ;).
ik heb wel eens gedacht 'hey dat lijkt me wel wat'
en dan zei ik tegen mijn sexpartner 'hey dat lijkt me wel wat'

zo doen normale mensen dat

en als die ander dat dan echt niet zag zitten tja dan niet he
of een andere partner vinden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:36:14 #57
362368 Toradora
Poef........
pi_131738428
Ha ja! :D 1 keer. Liep fout af, hij dacht leuk te zijn, ik schrok, trok mn hoofd terug en kreeg de rest vol in mijn oog. Vond ik iets minder tof.
pi_131738654
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb wel eens gedacht 'hey dat lijkt me wel wat'
en dan zei ik tegen mijn sexpartner 'hey dat lijkt me wel wat'

zo doen normale mensen dat

en als die ander dat dan echt niet zag zitten tja dan niet he
of een andere partner vinden
Je snapt alweer niet wat ik probeer te zeggen en ga jezelf niet normaal noemen want dat ben je niet.

Ik maak het iets makkelijker voor je, heb jij nooit gedachtes gehad die moreel onverantwoord zijn?
nay
pi_131738683
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:36 schreef Toradora het volgende:
Ha ja! :D 1 keer. Liep fout af, hij dacht leuk te zijn, ik schrok, trok mn hoofd terug en kreeg de rest vol in mijn oog. Vond ik iets minder tof.
Hoe reageerde jij daarna tegenover hem?
nay
pi_131738817
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Je snapt alweer niet wat ik probeer te zeggen en ga jezelf niet normaal noemen want dat ben je niet.

Ik maak het iets makkelijker voor je, heb jij nooit gedachtes gehad die moreel onverantwoord zijn?
waarom zou ik nog antwoord geven op iemand die zegt dat ik niet normaal ben :')

zoek het uit kleuter :*
veel plezier met je friends with benefits
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:52:49 #61
362368 Toradora
Poef........
pi_131738893
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Hoe reageerde jij daarna tegenover hem?
Leuk vond ik het niet, maar het is geen wereldramp, dus ik heb hem lachend een duwtje gegeven. Heb vanaf dat moment ook besloten het netjes door te slikken. Geeft ook minder troep. ^O^

Denk dat wel steeds meer vrouwen daar minder moeilijk over doen anno 2013.
pi_131739077
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:52 schreef Toradora het volgende:

[..]

Leuk vond ik het niet, maar het is geen wereldramp, dus ik heb hem lachend een duwtje gegeven. Heb vanaf dat moment ook besloten het netjes door te slikken. Geeft ook minder troep. ^O^

:D.

Braaf.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2013 13:00:20 ]
pi_131740108
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:52 schreef Toradora het volgende:

[..]

Denk dat wel steeds meer vrouwen daar minder moeilijk over doen anno 2013.
Hij heeft je goed afgericht. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:39:47 #64
362368 Toradora
Poef........
pi_131740146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hij heeft je goed afgericht. :')
Had, is inmiddels alweer 7 jaar geleden en ik heb een andere partner. Die niet in mijn oog spuit. :')
pi_131740252
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:23 schreef zarGon het volgende:

Archhhhh...

Omdat jouw grenzen niet de hare zijn heb jij het recht om over haar grenzen heen te gaan?

Mén.. heeft jouw moeder je nooit respect voor een ander bijgebracht?
pi_131740363
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:33 schreef TomAdorson het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die daar ook maar aan denkt.

Stel dat jij een echte afkeer hebt van een andere man in je bed, op welke manier dan ook... En terwijl jij en je 'FWB to be' liggen te rollebollen duikt er ineens een tweede man het bed in want zij wil een MMV...

Hoe zou jij dat vinden en hoe zou jij reageren? Zou je het niet waanzinnig lullig vinden dat zij zo grof over jouw grenzen heen walst?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:48:30 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131740432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:34 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe zou jij het vinden als je zegt: dat wil ik echt niet tijdens sex en zij doet het toch?

Bijvoorbeeld opeens een vingertje in je anus?

Nou zo zal zij zich ook voelen
en het feit dat je alleen al aan de optie denkt maakt je een lamlul
Gelijk afstraffen en helemaal onderpoepen. In vrouwelijk geval dus in zijn gezicht spugen. Of een natte tongzoen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_131740457
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Archhhhh...

Omdat jouw grenzen niet de hare zijn heb jij het recht om over haar grenzen heen te gaan?
Leg geen woorden in mijn mond, ik heb nergens beweert dat ik het recht heb om over haar grenzen heen te gaan.

En het is niet over grenzen heen gaan, het is samen ontdekken. Ik heb net geprobeerd om uit te leggen wat voor grenzen je best mag overschrijden.

quote:
Mén.. heeft jouw moeder je nooit respect voor een ander bijgebracht?
Seks en respect... Vraagje aan jou: stel, een koppel heeft ruige seks, hij neukt haar eventjes voor zijn eigen plezier, slaat haar, knijpt haar keel ietwat dicht, fluistert dirty talk in haar oren. Is dat respectloos volgens jou?

Seks hoort op gevoel te gaan en niet op rationaliteit. Rationeel denken en nuchter blijven doe je maar buiten de slaapkamer.
pi_131740474
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Stel dat jij een echte afkeer hebt van een andere man in je bed, op welke manier dan ook... En terwijl jij en je 'FWB to be' liggen te rollebollen duikt er ineens een tweede man het bed in want zij wil een MMV...

Hoe zou jij dat vinden en hoe zou jij reageren? Zou je het niet waanzinnig lullig vinden dat zij zo grof over jouw grenzen heen walst?
Wat een vergelijkingen weer. :'). Dit is net zoals dat je tongzoenen met anaal vergelijkt. :').
pi_131740527
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:49 schreef zarGon het volgende:
Ik heb net geprobeerd om uit te leggen wat voor grenzen je best mag overschrijden.

Seks hoort op gevoel te gaan en niet op rationaliteit. Rationeel denken en nuchter blijven doe je maar buiten de slaapkamer.
Er bestaat geen grens bij seks waar je best overheen mag gaan. geen enkele. dat is het punt. Als jij denkt dat die we bestaan dan spoor je niet.
pi_131740566
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:49 schreef zarGon het volgende:
Seks en respect... Vraagje aan jou: stel, een koppel heeft ruige seks, hij neukt haar eventjes voor zijn eigen plezier, slaat haar, knijpt haar keel ietwat dicht, fluistert dirty talk in haar oren. Is dat respectloos volgens jou?
Als zij dat absoluut niet wil en je doet het toch, ja, dan is dat respectloos want je walst over haar grenzen heen en dat feit, om welke grens het ook gaat, is respectloos.
pi_131740621
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar als zij nu een topic over opent op fok om een idee te krijgen hoe andere mannen daarover denken zou ik haar niet een bitch gaan vinden.

Ze mag die fantasie hebben en ze macht met die gedachte spelen. Of vind jij van niet?
nay
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:55:13 #73
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_131740623
Gewoon doen en achteraf zeggen dat het gebeurde voordat je er erg in had omdat ze 'zo goed is'.
BEASTMODE
pi_131740635
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef zarGon het volgende:
Wat een vergelijkingen weer. :'). Dit is net zoals dat je tongzoenen met anaal vergelijkt. :').
Jij hebt het vreemde wereldbeeld dat jij voor een ander mag bepalen welke grenzen van die ander onzin zijn en dat jij die dus wel mag overschrijden.

Die ander kan jouw grens bij een MMV ook wel onzin vinden en dus besluiten dat die wel overschreden mag worden. Tenslotte doet die tweede man wat met haar en niet met jou.
pi_131740729
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Er bestaat geen grens bij seks waar je best overheen mag gaan. geen enkele. dat is het punt. Als jij denkt dat die we bestaan dan spoor je niet.
Dit is een beetje zoals bij liegen. Tegen gelogen worden is absoluut no-go, maar af en toe vertellen we een leugentje om best wil. Niet netjes, maar ach, soms is het wel okay. Er zijn grenzen en er zijn grenzen.

Stel, je hebt een tijdje een relatie. Gezoend en al, maar ze wil niet verder. Tot zo ver vind jij het prima, maar je wil toch wel even voelen onder haar bloesje. Ga je dan maar blijven zoenen of probeer je af en toe toch nog te kijken of het wel mag/kan? Spoor je volgens jou echt niet dat je het gewoon nogmaals probeert? Ben je dan gestoord in je hoofd? Ik vind van niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2013 14:00:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')