Sommige grenzen zijn bullshit. Mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat niet om het zaad in de mond maar om het feit dat zij een grens aan geeft en dat hij dan denkt: jammer dan, ik wou het altijd al eens doen
tja iedereens grenzen liggen andersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommige grenzen zijn bullshit. Mijn bescheiden mening..
Je zou ze alsnog moeten respecteren natuurlijk, maar soms mag je best over de grens gaan. En dan heb ik het niet over tegen haar zin in verkrachten, even voor de duidelijkheid. Maar meer over niet willen beffen/pijpen terwijl je wel neukt, geen vloeistof in je mond willen terwijl je het wel lekker vindt als je partner jouw vloeistoffen opvangt (als nevenschade), geen speeltjes willen uitproberen, met de lichten uit neuken, noem het maar op.
Dat sowieso! Communicatie is en blijft belangrijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja iedereens grenzen liggen anders
maar als je wil dat je sexpartner nog eens flexibel daarin is dan neem je ze toch beter serieus en maak je je wens kenbaar ipv gewoon je puddingbuks in haar mond te legen
Ik lees vaker mee en lees vaker jouw post en ik vind je posts onintelligent. Over die andere topic heb ik niet eens bij stilgestaan, dat jij niet zou afvragen of het slim is om met een psychopaat vrienden te blijven zegt tegen mij dat jij dom bent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben je 1 keer eerder tegen gekomen op fok en toen vond ik je ook een flapdrol ja
dat zijn toch best lange tenen hoor voor internet
Want jij hebt nooit zoiets gedacht bij een vriend? Dat iemand iets niet wil en jij wel en dat jij dan denkt "jammer"? Dat geloof ok nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat niet om het zaad in de mond maar om het feit dat zij een grens aan geeft en dat hij dan denkt: jammer dan, ik wou het altijd al eens doen
ik heb wel eens gedacht 'hey dat lijkt me wel wat'quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:33 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Want jij hebt nooit zoiets gedacht bij een vriend? Dat iemand iets niet wil en jij wel en dat jij dan denkt "jammer"? Dat geloof ok niet.
Je snapt alweer niet wat ik probeer te zeggen en ga jezelf niet normaal noemen want dat ben je niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb wel eens gedacht 'hey dat lijkt me wel wat'
en dan zei ik tegen mijn sexpartner 'hey dat lijkt me wel wat'
zo doen normale mensen dat
en als die ander dat dan echt niet zag zitten tja dan niet he
of een andere partner vinden
Hoe reageerde jij daarna tegenover hem?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:36 schreef Toradora het volgende:
Ha ja!1 keer. Liep fout af, hij dacht leuk te zijn, ik schrok, trok mn hoofd terug en kreeg de rest vol in mijn oog. Vond ik iets minder tof.
waarom zou ik nog antwoord geven op iemand die zegt dat ik niet normaal benquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Je snapt alweer niet wat ik probeer te zeggen en ga jezelf niet normaal noemen want dat ben je niet.
Ik maak het iets makkelijker voor je, heb jij nooit gedachtes gehad die moreel onverantwoord zijn?
Leuk vond ik het niet, maar het is geen wereldramp, dus ik heb hem lachend een duwtje gegeven. Heb vanaf dat moment ook besloten het netjes door te slikken. Geeft ook minder troep.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Hoe reageerde jij daarna tegenover hem?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
Leuk vond ik het niet, maar het is geen wereldramp, dus ik heb hem lachend een duwtje gegeven. Heb vanaf dat moment ook besloten het netjes door te slikken. Geeft ook minder troep.![]()
Hij heeft je goed afgericht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
Leuk vond ik het niet, maar het is geen wereldramp, dus ik heb hem lachend een duwtje gegeven. Heb vanaf dat moment ook besloten het netjes door te slikken. Geeft ook minder troep.![]()
Denk dat wel steeds meer vrouwen daar minder moeilijk over doen anno 2013.
Had, is inmiddels alweer 7 jaar geleden en ik heb een andere partner. Die niet in mijn oog spuit.quote:
Archhhhh...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:23 schreef zarGon het volgende:
Sommige grenzen zijn bullshit. Mijn bescheiden mening..
Je zou ze alsnog moeten respecteren natuurlijk, maar soms mag je best over de grens gaan. En dan heb ik het niet over tegen haar zin in verkrachten, even voor de duidelijkheid. Maar meer over niet willen beffen/pijpen terwijl je wel neukt, geen vloeistof in je mond willen terwijl je het wel lekker vindt als je partner jouw vloeistoffen opvangt (als nevenschade), geen speeltjes willen uitproberen, met de lichten uit neuken, noem het maar op.
Geen haar op mijn hoofd die daar ook maar aan denkt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:33 schreef TomAdorson het volgende:
Want jij hebt nooit zoiets gedacht bij een vriend? Dat iemand iets niet wil en jij wel en dat jij dan denkt "jammer"? Dat geloof ok niet.
Gelijk afstraffen en helemaal onderpoepen. In vrouwelijk geval dus in zijn gezicht spugen. Of een natte tongzoen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:34 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe zou jij het vinden als je zegt: dat wil ik echt niet tijdens sex en zij doet het toch?
Bijvoorbeeld opeens een vingertje in je anus?
Nou zo zal zij zich ook voelen
en het feit dat je alleen al aan de optie denkt maakt je een lamlul
Leg geen woorden in mijn mond, ik heb nergens beweert dat ik het recht heb om over haar grenzen heen te gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Archhhhh...
Omdat jouw grenzen niet de hare zijn heb jij het recht om over haar grenzen heen te gaan?
Seks en respect... Vraagje aan jou: stel, een koppel heeft ruige seks, hij neukt haar eventjes voor zijn eigen plezier, slaat haar, knijpt haar keel ietwat dicht, fluistert dirty talk in haar oren. Is dat respectloos volgens jou?quote:Mén.. heeft jouw moeder je nooit respect voor een ander bijgebracht?
Wat een vergelijkingen weer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daar ook maar aan denkt.
Stel dat jij een echte afkeer hebt van een andere man in je bed, op welke manier dan ook... En terwijl jij en je 'FWB to be' liggen te rollebollen duikt er ineens een tweede man het bed in want zij wil een MMV...
Hoe zou jij dat vinden en hoe zou jij reageren? Zou je het niet waanzinnig lullig vinden dat zij zo grof over jouw grenzen heen walst?
Er bestaat geen grens bij seks waar je best overheen mag gaan. geen enkele. dat is het punt. Als jij denkt dat die we bestaan dan spoor je niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:49 schreef zarGon het volgende:
Ik heb net geprobeerd om uit te leggen wat voor grenzen je best mag overschrijden.
Seks hoort op gevoel te gaan en niet op rationaliteit. Rationeel denken en nuchter blijven doe je maar buiten de slaapkamer.
Als zij dat absoluut niet wil en je doet het toch, ja, dan is dat respectloos want je walst over haar grenzen heen en dat feit, om welke grens het ook gaat, is respectloos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:49 schreef zarGon het volgende:
Seks en respect... Vraagje aan jou: stel, een koppel heeft ruige seks, hij neukt haar eventjes voor zijn eigen plezier, slaat haar, knijpt haar keel ietwat dicht, fluistert dirty talk in haar oren. Is dat respectloos volgens jou?
Ja tuurlijk, maar als zij nu een topic over opent op fok om een idee te krijgen hoe andere mannen daarover denken zou ik haar niet een bitch gaan vinden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daar ook maar aan denkt.
Stel dat jij een echte afkeer hebt van een andere man in je bed, op welke manier dan ook... En terwijl jij en je 'FWB to be' liggen te rollebollen duikt er ineens een tweede man het bed in want zij wil een MMV...
Hoe zou jij dat vinden en hoe zou jij reageren? Zou je het niet waanzinnig lullig vinden dat zij zo grof over jouw grenzen heen walst?
Jij hebt het vreemde wereldbeeld dat jij voor een ander mag bepalen welke grenzen van die ander onzin zijn en dat jij die dus wel mag overschrijden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef zarGon het volgende:
Wat een vergelijkingen weer.. Dit is net zoals dat je tongzoenen met anaal vergelijkt.
.
Dit is een beetje zoals bij liegen. Tegen gelogen worden is absoluut no-go, maar af en toe vertellen we een leugentje om best wil. Niet netjes, maar ach, soms is het wel okay. Er zijn grenzen en er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Er bestaat geen grens bij seks waar je best overheen mag gaan. geen enkele. dat is het punt. Als jij denkt dat die we bestaan dan spoor je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |