Eigenlijk doet het er niet toe... maar ik zal eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:22 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat wil je met de antwoorden op deze vragen?
Gewoon in haar ogen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:25 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Eigenlijk doet het er niet toe... maar ik zal eerlijk zijn.
Ik begin weer oppervlakkig contact te krijgen met die ex en er is een kans dat we een soort friends with benefits worden en als ze me gaat pijpen wil ik zit keer wel in haar mond klaarkomen.
Tja.. ik schat zomaar in dat het dan wel redelijk over is met het benefits gedeelte. Als het echt je vriendin is vergeeft ze je misschien wel, maar waarom zou ze seks hebben met iemand die dingen doet in bed waar ze geen zin in heeft?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:25 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Eigenlijk doet het er niet toe... maar ik zal eerlijk zijn.
Ik begin weer oppervlakkig contact te krijgen met die ex en er is een kans dat we een soort friends with benefits worden en als ze me gaat pijpen wil ik zit keer wel in haar mond klaarkomen.
Ze zou dan mijn fwb zijn en niet mijn vriendin. En de andere dingen heeft ze wel zin in, alleen sperma in haar mond hebben is ze bang voor. Tenminste, dat was ze een anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. ik schat zomaar in dat het dan wel redelijk over is met het benefits gedeelte. Als het echt je vriendin is vergeeft ze je misschien wel, maar waarom zou ze seks hebben met iemand die dingen doet in bed waar ze geen zin in heeft?
Lijkt me geil, jij niet dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon in haar ogen...
Maar waarom wil je dat?
Ik ga het expres doen, een foto van maken de link naar jou sturen via PM.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:34 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe zou jij het vinden als je zegt: dat wil ik echt niet tijdens sex en zij doet het toch?
Bijvoorbeeld opeens een vingertje in je anus?
Nou zo zal zij zich ook voelen
en het feit dat je alleen al aan de optie denkt maakt je een lamlul
Ja dat is dus het probleem, ik probeer een schatting te maken van hoe erg ze zoiets zou vinden. Ik ga het niet doen als zij het ziet als een soort verkrachting. Maar als het relatief niet zo "erg" is dan doe ik het misschien wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen als de ander het ook leuk vindt, maar daar moet je nog achter zien te komen
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:34 schreef rhubarbje het volgende:
[...]
en het feit dat je alleen al aan de optie denkt maakt je een lamlul
De mensen hier die gaan klagen dat ik hierover zit te denken mij een lamlul maakt, krijg de tering. Alsof jullie nooit eens een "slechte" gedachte hebben. Ik mag weleens een stoute gedachte hebben en als dat mij een lul maakt dan zijn jullie allemaal klootzakken of bitches, want jullie hebben allemaal weleens overwogen om iets slechts te doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:44 schreef Cryothic het volgende:
Klinkt een beetje alsof je een klein kind iets wilt leren eten... ze willen eten want ze lusten het niet, zonder ooit geproeft te hebben. En dan wil je het forceren zodat ze proeven in de hoop dat ze het lekker gaan vinden.
Met een kind werkt het wel eens... of het hier een oplossing is...
Ik zou het er met haar over hebben, dat het je zo ontzettend geil lijkt. Zet een glaasje water of iets anders te drinken naast het bed. Dan doe je het in samenspraak. Denk dat dat meer oplevert dan 1x voor je eigen gewin haar vertrouwen schaden.
Daarbij... misschien wil ze inmiddels wel. En ook daar kan je achter komen door het er gewoon een keer over te hebben. Feit is wel dat je zegt dat het "mogelijk een fwb" wordt. Het is dus nog niet eens zo ver, en jij loopt alvast te bedenken hoe je dit stiekem kunt flikken...
[..]
Dat dus.
Dat moet ik idd nuanceren... het denken zelf is het probleem nog niet nee. Maar ook daar heb je verschillende "gradaties" in natuurlijk. Fantaseer je er alleen over? Of ben je daadwerkelijk aan het plannen hoe je het voor elkaar gaat krijgen? En tot aan je vorige post kreeg ik vooral het idee dat het om dat laatste ging.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:53 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
De mensen hier die gaan klagen dat ik hierover zit te denken mij een lamlul maakt, krijg de tering. Alsof jullie nooit eens een "slechte" gedachte hebben. Ik mag weleens een stoute gedachte hebben en als dat mij een lul maakt dan zijn jullie allemaal klootzakken of bitches, want jullie hebben allemaal weleens overwogen om iets slechts te doen.
Verder goed advies, dat kan ik wat mee, maar eerlijk gezegd ben ik helemaal niet van plan om zo'n grap uit te halen bij haar. Stiekem wil ik het wel doen om te kijken hoe ze reageert, maar ik wil niet de risico lopen dat ze niet meer met mij wil praten of zoiets. Ik ben meer benieuwd naar de verhalen van de mensen die dit hebben meegemaakt. Gewoon zodat ik een beeld kan krijgen over hoe iemand zoiets heeft ervaren.
Kerel, jij doet net niks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:36 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ik ga het expres doen, een foto van maken de link naar jou sturen via PM.
Alleen maar fantaseren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat moet ik idd nuanceren... het denken zelf is het probleem nog niet nee. Maar ook daar heb je verschillende "gradaties" in natuurlijk. Fantaseer je er alleen over? Of ben je daadwerkelijk aan het plannen hoe je het voor elkaar gaat krijgen? En tot aan je vorige post kreeg ik vooral het idee dat het om dat laatste ging.
Nee hoor, ik vraag dit gewoon uit interessequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het verschil is dat de meeste mensen die slechte/foute dingen niet doen omdat het niet oke is en omdat ze zich in die ander verplaatsen
jij gaat eerst kijken wat de negatieven gevolgen voor jou kunnen zijn en daarom doe je het niet
dat maakt je in mijn ogen een lamlul ja
een egoistische lamlul
en voor de goede orde: nee het is nog nooit in mij op gekomen om in bed iets te doen waarvan de ander aangaf het niet te willen
dat gaat ver, sex is intiem en je moet er op kunnen vertrouwen dat mensen je grenzen daarin respecteren
Jij was toch nog maagd?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kerel, jij doet net niks.
Die meid heeft waarschijnlijk een echte kerel gevonden en laat zich heus niet meer door onzekere boy de TS pakken
Deed je kontgat daarna geen pijn?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sterrenbeeld? Ja klopt, mijn hele leven.
Seks? Geen maagd meer vanaf mijn 15de
Weet je niet meer dat je te gespannen was en je me niet kon penetreren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:02 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Deed je kontgat daarna geen pijn?
Dat is mn hele punt, een vaste relatie zou zoiets nog kunnen vergeven een keertje, maar waarom zou een fwb dat doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:32 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ze zou dan mijn fwb zijn en niet mijn vriendin. En de andere dingen heeft ze wel zin in, alleen sperma in haar mond hebben is ze bang voor. Tenminste, dat was ze een anderhalf jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |