Goed punt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:24 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is mn hele punt, een vaste relatie zou zoiets nog kunnen vergeven een keertje, maar waarom zou een fwb dat doen?
Temper, temper.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:53 schreef TomAdorson het volgende:
De mensen hier die gaan klagen dat ik hierover zit te denken mij een lamlul maakt, krijg de tering. Alsof jullie nooit eens een "slechte" gedachte hebben. Ik mag weleens een stoute gedachte hebben en als dat mij een lul maakt dan zijn jullie allemaal klootzakken of bitches, want jullie hebben allemaal weleens overwogen om iets slechts te doen.
Je ergert je en iets irriteert je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:05 schreef TomAdorson het volgende:
Ik vind mijn lange tenen wel meevallen, ik irriteer me al langer aan Rhu en die aanval van smack10 kwam voor mij onverwachts uit de hoek.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ergert je aan iets en iets irriteert je.
Heb jij haar eigenlijk laten komen in je mond?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:05 schreef TomAdorson het volgende:
Ik vind mijn lange tenen wel meevallen, ik irriteer me al langer aan Rhu en die aanval van smack10 kwam voor mij onverwachts uit de hoek.
Volledigheid!quote:
Ik heb zin om mijn piemel in je oog te steken, ben ik nu stout?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:53 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
De mensen hier die gaan klagen dat ik hierover zit te denken mij een lamlul maakt, krijg de tering. Alsof jullie nooit eens een "slechte" gedachte hebben. Ik mag weleens een stoute gedachte hebben en als dat mij een lul maakt dan zijn jullie allemaal klootzakken of bitches, want jullie hebben allemaal weleens overwogen om iets slechts te doen.
Ja, vaak genoeg. :pquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij haar eigenlijk laten komen in je mond?.
Eindelijk een ervaringsdeskundige!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:19 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
ja, gedaan.. ze had het nog nooit eerder gedaan.
uiteindelijk zei ze dat ze het toch niet zo erg vond maar niet haar voorkeur was
Waarom een duimpje omlaag?quote:
Duimpje omlaag was ongeluk, zit op mijn mobiel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom een duimpje omlaag?
Nou, dat mag je meenemen in het gesprek. Niet dat je daarmee chanteert (ik niet, dan jij ook niet), maar dat je laat merken dat het het proberen waard is en dat ze niet bang hoeft te zijn van zaad.
Of je stopt ermee net voor haar hoogtepunt en gaat pas verder als je in haar mond bent gekomen..
Van schrik kaken stijf op elkaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:56 schreef TomAdorson het volgende:
Dus mijn vraag aan vrouwen, is dat ooit bij jullie gebeurt? Dat je een man aan het pijpen was maar niet wilde dat hij in je mond klaarkomt, maar hij deed het stiekem toch? En hoe reageerde jullie daarop>
Ach, lighten up. Een vinger in je anus ben je zo vergeten, je bijft achteraf in ieder geval niet janken toch? Naast het feit dat een vinger op het juiste moment juist voor extra plezier zorgt (geen ervaring though).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:34 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe zou jij het vinden als je zegt: dat wil ik echt niet tijdens sex en zij doet het toch?
Bijvoorbeeld opeens een vingertje in je anus?
Nou zo zal zij zich ook voelen
en het feit dat je alleen al aan de optie denkt maakt je een lamlul
Groot verschil is of je vies bent van jezelf of van zaad van de ander. En persoonlijk vind ik zaad idd goor. Tevens verlangt zo'n man dus wel dat jij het in je mond laat komen maar is zelf er te vies van om het risico te lopen het op zijn lippen te krijgen. Nogal egoïstisch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:30 schreef zarGon het volgende:
dat je haar niet wil zoenen nadat je in haar mond bent gekomen.
Dat zeg ik dus in de rest van mijn post. Als je in haar mond wil komen moet je ook niet zeuren als je je eigen zaad proeft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Groot verschil is of je vies bent van jezelf of van zaad van de ander. En persoonlijk vind ik zaad idd goor. Tevens verlangt zo'n man dus wel dat jij het in je mond laat komen maar is zelf er te vies van om het risico te lopen het op zijn lippen te krijgen. Nogal egoïstisch.
Voor mijn eigen vriend doe ik het weleens maar ik zou het nooit voor een ONS of een FWB doen. No way. En slikken is nog een heel ander verhaal dan het uitspugen en dan je mond grondig spoelen en je tandenpoetsen. Ik snap ook werkelijk niet waarom sommige mannen dat zo graag willen. Voor het gevoel maakt het tenslotte niets uit, alleen tussen de oren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:42 schreef zarGon het volgende:
Is het echt zo verschrikkelijk dat je het niet in je mond wil, zelfs niet om 'm te plezieren? Zelf geen ervaring met zaadslikken, dus ik weet het echt niet.
Omdat macht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik snap ook werkelijk niet waarom sommige mannen dat zo graag willen. Voor het gevoel maakt het tenslotte niets uit, alleen tussen de oren.
quote:Als een ONS of een FWB dat bij mij zou doen terwijl ik duidelijk heb aangegeven het echt niet te willen dan zet ik idd mijn tanden er in.
ROFLquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:01 schreef zarGon het volgende:
Omdat macht.
Alles in het leven draait om seks, behalve... seks zelf. Dat draait om macht..
.
Doe eens lief.
ik ben je 1 keer eerder tegen gekomen op fok en toen vond ik je ook een flapdrol jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:05 schreef TomAdorson het volgende:
het gaat niet om het zaad in de mond maar om het feit dat zij een grens aan geeft en dat hij dan denkt: jammer dan, ik wou het altijd al eens doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, lighten up. Een vinger in je anus ben je zo vergeten, je bijft achteraf in ieder geval niet janken toch? Naast het feit dat een vinger op het juiste moment juist voor extra plezier zorgt (geen ervaring though).
Dat gejank van ik wil geen zaad in mijn mond snap ik niet zo. Als je een pik in je kut lekker vindt en er alles mee doet - inclusief pijpen - moet je ook niet zo vies zijn van zaad. Natuurlijk, het is niet altijd even lekker en misschien zelfs goor, maar vieze seks is goed jatog. Is hetzelfde als janken om kutvocht of dat je haar niet wil zoenen nadat je op haar gezicht/in haar mond bent gekomen. Niet zo janken om een beetje fapsap/sopsap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |