Nee, maar wie kan het schelen?quote:
Boeiendquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij ga ik hem zo veranderen.
of gewoon op slotquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij ga ik hem zo veranderen.
Zat diepquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
of gewoon op slot
geen Cnorrie, geen slowchat
Uccers ligt ook al te maffen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
Is gewoon weer matig dit van Cnorrie,.
Zit je hier met een Wisken.
Nee ik was even de waterkoker omspoelen, zodat ik morgen met mijn slaperige hoofd geen schoonmaakazijn sta te drinken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Uccers ligt ook al te maffen natuurlijk
klinkt wel als een topshowquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik was even de waterkoker omspoelen, zodat ik morgen met mijn slaperige hoofd geen schoonmaakazijn sta te drinken.
Ja, en?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
Is gewoon weer matig dit van Cnorrie,.
Zit je hier met een Wisken.
Met schoonmaakazijn, volgens mij ga je daar geen sterretjes van zien...dan doe ik de spiritus wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
paar slokjes totdat je sterretjes ziet, het is geen pak wijn natuurlijk
Maar dat is geen schoonmaakazijn hoop ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:01 schreef Specularium het volgende:
Ik gooi altijd een eetlepel azijn voor bij de sucadelapjes die liggen te sudderen. #goedverhaal
en plaats ff een linkje naar de stream dan haal ik hem na 5 minuten weer wegquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met schoonmaakazijn, volgens mij ga je daar geen sterretjes van zien...dan doe ik de spiritus wel.
Nee, diezelfde die bij de sla kan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat is geen schoonmaakazijn hoop ik.
Ik maak wel een filmpje dan, want dat streamen weet niet hoe dat moet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
en plaats ff een linkje naar de stream dan haal ik hem na 5 minuten weer weg
instant youtube hit denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik maak wel een filmpje dan, want dat streamen weet niet hoe dat moet.
Vies. Runderriblappen moet je kopenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:04 schreef sp3c het volgende:
laatste keer dat ik succadelapjes zat Corrie nog aan het hof bij de Spaanse koning volgens mij
morgen maar eens kopen
Ja, zo Spaans ook..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Drugshond het volgende:
Morgen eerst naar de Chinees...(in Spanje)
Miss 3-dorpen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
oeh als je komt sjoelen heeft Greus nog een interessant verhaal over dr webcam
ik heb geen idee meer wat het was maar ze heeft er zwarte tape opgeplakt
die heb ik al vaker en verandering van spijs doet etenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vies. Runderriblappen moet je kopen
Sucadelapjes met van die glibberige vetjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vies. Runderriblappen moet je kopen
Klinkt goed, hoe groot is ze nou?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
oeh als je komt sjoelen heeft Greus nog een interessant verhaal over dr webcam
ik heb geen idee meer wat het was maar ze heeft er zwarte tape opgeplakt
tik kleiner dan mij, iets groter dan Corriequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt goed, hoe groot is ze nou?
zegt me nietsquote:
Gemeente Lansingerlandquote:
Dat is een goeie lengte.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
tik kleiner dan mij, iets groter dan Corrie
denk 1 meter 80 ofzo maar ik ben daar niet echt goed in
zegt me ook nietsquote:
Daar ben ik niet zo lang geleden geweest...om te werken.quote:
Greys is best lekker volgens mij, en ook "oud"quote:
net zo oud als jouquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Greys is best lekker volgens mij, en ook "oud"
Ja, die jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
zegt me ook niets
gewoon Greys van fok!
quote:
Oud kan heel goed lekker zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Greys is best lekker volgens mij, en ook "oud"
ik meer dan half vorig jaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo lang geleden geweest...om te werken.
En als je ons bij elkaar optelt, zijn we ook 1.80mquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een goeie vogel, dat is ook extra punten.
Heb ik ook hoor, kutlulquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een goeie vogel, dat is ook extra punten.
noooooouuu?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
En als je ons bij elkaar optelt, zijn we ook 1.80m
Die groene is ongeveer 20cm die valkjes nog wel iets langer. Vooral het vrouwtje, die is namelijk echt groot en zwaar, moet je wel de staarten meetellenquote:
Is vaak zo,quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral het vrouwtje, die is namelijk echt groot en zwaar, \
en je hebt je hoge hakken aan natuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die groene is ongeveer 20cm die valkjes nog wel iets langer. Vooral het vrouwtje, die is namelijk echt groot en zwaar, moet je wel de staarten meetellen
Dat haal ik net..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
en je hebt je hoge hakken aan natuurlijk
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/18.gif
ok 1 meter 80
Zonder hakken ben ik 1.60mquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
en je hebt je hoge hakken aan natuurlijk
ok 1 meter 80
dan moet je komen sjoelen!!!quote:
Carequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
Mijn moeder is volgens mij 1.65.
Mensen snappen niet dat ik daar uit ben gekomen.
Nee, ik heb waarschijnlijk een krukje nodig om er bovenuit te komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan moet je komen sjoelen!!!
ben je de enige die niet als een randdebiel over die bak heen hoeft te buigen
ja dat heb ik dus ook, echt naar beneden kijken enzo!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
Mijn moeder is volgens mij 1.65.
Mensen snappen niet dat ik daar uit ben gekomen.
Zijn jullie van die torenflats danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de moeder van Tem.
Maar die heb ik nog nooit gezien.
ow dat hebben ze ook in het halve maatje, die gasten zijn echt van alle gemakken voorzienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb waarschijnlijk een krukje nodig om er bovenuit te komen
Grappig over ja?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook, echt naar beneden kijken enzo!!
ik maak daar wel eens grappig over en dan komen de babyfoto's op tafel
op de meet zat iedereen wel tegen de 1.80 aan volgens mij, of erover heenquote:
Ik heb een collega van 2.05m daar moest ik een keer een bureau mee delenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem is over de 2 meter.
Ik iets over 1.90.
Misschien moeten we B_A zien over te halen, dat haalt het gemiddelde een beetje omlaag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
op de meet zat iedereen wel tegen de 1.80 aan volgens mij, of erover heen
behalve commando Drugshond, dies 1.40 ofzo maar dat is hij ook in de breedte
Jij bent net zo lang als ik ongeveer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:20 schreef sp3c het volgende:
zie je ik ben daar niet goed in
op de meet zat iedereen dus wel tegen de 1.90 aan enzo
Dan neem ik mijn verrekijker wel mee naar de meet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent net zo lang als ik ongeveer.
Oprog Meeuwis is ook over de 2 meter.
Feli! En nu?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent net zo lang als ik ongeveer.
Oprog Meeuwis is ook over de 2 meter.
Zal je tegenvallen.. NOT GONNA HAPPENquote:
In elk geval beter dan een spatel.quote:
Neen, niks in mij zonder mijn uitdrukkelijke toestemming. En die krijg je niet snelquote:
Als er geen hand in zit, zou het nog wel kunnen denk ik.quote:
Ben je ziek ofzo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als er geen hand in zit, zou het nog wel kunnen denk ik.
ja maar dan ben je wel echt aan het proppen denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als er geen hand in zit, zou het nog wel kunnen denk ik.
Het schijnt dat er zo iets in kan vallenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neen, niks in mij zonder mijn uitdrukkelijke toestemming. En die krijg je niet snel
doe ff rustigquote:
In je anusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar dan ben je wel echt aan het proppen denk ik
ja per ongeluk op afspraakquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het schijnt dat er zo iets in kan vallenals ik een eerder genoemd topic moet geloven.
Doe ff normaal,, Jij wil toch ook geen ovenwant in je anus?quote:
Officieel wel ja, al 2 maanden!quote:
En alleen als het koud isquote:
nee maar als Uccerz denkt dat het moet kunnen dan heb ik daar geen op of aanmerkingen over verder sorryquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe ff normaal,, Jij wil toch ook geen ovenwant in je anus?
Liefie, ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Officieel wel ja, al 2 maanden!
Maar ik bedoelde het puur theoretisch hè en niet bij jou.
Een vriendin van mij heeft op een spoedeisende hulp gewerkt...geloof me, je wilt het allemaal niet weten.
daarom is het dus goed dat de winter weer terug isquote:
Echt hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee maar als Uccerz denkt dat het moet kunnen dan heb ik daar geen op of aanmerkingen over verder sorry
En dan heb je die ovenwanten buiten ook weer nodigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
daarom is het dus goed dat de winter weer terug is
wehehehehehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan heb je die ovenwanten buiten ook weer nodig
In je anus Sp3c... Enjoy!quote:
So?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:30 schreef Specularium het volgende:
Kamal belt me op en zegt kom naar benzinepomp.
nee das meer een uitgangquote:
quote:
Specu...moet ik hem nou zowaar zelf inkoppen????quote:
Ik vind dit allemaal vrij matig dus ik doe even niet mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Specu...moet ik hem nou zowaar zelf inkoppen????
nu ben ik geen voetboller maar het inkoppen is meer wat voor lange mensen volgens mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Specu...moet ik hem nou zowaar zelf inkoppen????
Nou vooruit...en omdat het al half 2 is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit allemaal vrij matig dus ik doe even niet mee.
En nou moet je kappen modjequote:
nu is het weer goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:34 schreef Specularium het volgende:
Oh sorry dat had ik niet mogen zeggen.
.
Als je klein genoeg bent, kun je overal onderdoor koppen...denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu ben ik geen voetboller maar het inkoppen is meer wat voor lange mensen volgens mij
wacht ze gaan vechtenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je klein genoeg bent, kun je overal onderdoor koppen...denk ik
WACHT, er gaat iemand te ver hier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
wacht ze gaan vechten
http://www.reactiongifs.c(...)jh0puClWT1qfkt17.gif
Ben ik nog op tijdquote:
hoelaat ga je eten iedere dag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
De perzik likeur van 2,99 hakt er best in en ik heb niet eens zoveel op.
Nog even buiten wezen roken, man het straatleven hier. Zo levendig. Lijkt me heerlijk hier te wonen, maar ik zou er denk ik niet echt productief van worden. Gelukkig was de overbuurjongen niet op zijn balkon, dat voelt toch een beetje akward. En opeens is het half 2. Overmorgen kan ik uitslapen, hoef hier pas om 11 uur weg te zijn. Dan ga ik denk ik nog even wat drinken bij één van de kroegjes hier.
Nee duh, of dat helpt...quote:
Nee, want die wil je te graagquote:
Rond een uur of 8, net voor ze zelf gaan. Ik heb vandaag Pintxox gegeten, love it, maar geen pintxox bar in mijn straat. Gewoon nog even een wijntje op het terras is mijn plan, of een paar. Maar wel in mijn straat, niet in het centrum. Geen zin om nog beschonken met de metro te moeten of kilometers te zwalken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoelaat ga je eten iedere dag?
als je rond een uur of 11/12 gaat is het tapas overal, vind je leuk
kleine hapjes onzin
Wat is pintxox?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rond een uur of 8, net voor ze zelf gaan. Ik heb vandaag Pintxox gegeten, love it, maar geen pintxox bar in mijn straat. Gewoon nog even een wijntje op het terras is mijn plan, of een paar. Maar wel in mijn straat, niet in het centrum. Geen zin om nog beschonken met de metro te moeten of kilometers te zwalken.
Er zit anders geen handleiding bij waarin staat dat dat niet kan, in tegenstelling tot dat ik geen katten mag drogen in de magnetron.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:41 schreef Drugshond het volgende:
Ben al bezig met een klachtenbrief naar de Hema.
Wisten jullie dat die blauwe Hema overhandschoenen gebruikt worden waarvoor ze feitelijk helemaal niet voor bedoelt zijn.
Een bar vol met allemaal kleine lekkere hapjes. Daar zit een prikkertje in. Je eet waar je zin in hebt en bewaard de prikkertjes. Aan het eind wordt aan je hoeveelheid prikkertjes gekeken wat je mag betalen. Waar ik vanavond was, 1,65 per pintxox geloof ik.quote:
Oh, dat klinkt goed!quote:
vraag ff in je hotel waar goede tapas zijn en ga het morgen etenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rond een uur of 8, net voor ze zelf gaan. Ik heb vandaag Pintxox gegeten, love it, maar geen pintxox bar in mijn straat. Gewoon nog even een wijntje op het terras is mijn plan, of een paar. Maar wel in mijn straat, niet in het centrum. Geen zin om nog beschonken met de metro te moeten of kilometers te zwalken.
Te laatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Wel stokje maar geen bitterbal dat is Pintxos
Dat heeft zijn weg naar Den Haag nog niet gevonden zie ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een bar vol met allemaal kleine lekkere hapjes. Daar zit een prikkertje in. Je eet waar je zin in hebt en bewaard de prikkertjes. Aan het eind wordt aan je hoeveelheid prikkertjes gekeken wat je mag betalen. Waar ik vanavond was, 1,65 per pintxox geloof ik.
ow das een soort van hetzelfde maar dan met stokjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Wel stokje maar geen bitterbal dat is Pintxos
Katapulten naar de tafel naast jequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:45 schreef Specularium het volgende:
Ik zou die prikkertjes wel voor de helft weggooien voor de prijs natuurlijk.
Is gewoon goed biervoer, ook niet van die laffe kleine dingen zoals een augurk met zilverui ofzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:45 schreef Drugshond het volgende:
Met bier zijn die dingen wel te hapen me dunkt.
Pintxox zijn soort tapas he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
vraag ff in je hotel waar goede tapas zijn en ga het morgen eten
serieus anders ga ik daar serieus jarenlang rotgrappen over maken
Zou er dan ook een prikkertje in je bier zitten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:45 schreef Drugshond het volgende:
Met bier zijn die dingen wel te hapen me dunkt.
Goed idee..je hebt vast een klant!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pintxox zijn soort tapas he?
En nee, nog niet in Den Haag, ik wil het, misschien begin ik het.
het is niet hetzelfde dudequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pintxox zijn soort tapas he?
En nee, nog niet in Den Haag, ik wil het, misschien begin ik het.
Ok heb er genoeg van whankerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet hetzelfde dude
je kunt niet naar Spanje en geen tapas eten, dan ben je super matige aids whiskeyz
die moet zonder hquote:
Die moet zonder gejankquote:
Ga ik morgen iets van zeggen want zo zijn we niet getrouwd natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:48 schreef sp3c het volgende:
zonder Cnorrie zijn dit soort grappen helemaal niet leuk
Ik krijg er honger vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:49 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamon museo (dat ziet er iets beter uit dan mijn broodje in R'Dam).
wat is dat wielachtige ding in de eerste foto?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:49 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamon museo (dat ziet er iets beter uit dan mijn broodje in R'Dam).
Whisken wankt je uit je hol knulquote:
Ik eet morgen wel een broodje met aioli ofzo, speciaal voor jou. Maar naar mijn weten zijn tapas kleine spaanse hapjes, dus geen idee waarom dit niet telt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet hetzelfde dude
je kunt niet naar Spanje en geen tapas eten, dan ben je super matige aids whiskeyz
Latert heeft nu een erectie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whisken wankt je uit je hol knul
Klinkt kinky.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whisken wankt je uit je hol knul
het is vanalles, gehaktballetjes en al die shitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik eet morgen wel een broodje met aioli ofzo, speciaal voor jou. Maar naar mijn weten zijn tapas kleine spaanse hapjes, dus geen idee waarom dit niet telt.
Is niet zo leuk voor jequote:
Die gehaktballetjes maak ik heel vaak...dus dan zou het nooit tellen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is vanalles, gehaktballetjes en a die shit
broodje aioli telt niet dat kan ik ook maken
Sommige mannen vinden het lekker om in hun lul te snijden en op hun ballen te slaan. Hoe weet jij nou wat ik leuk vind?quote:
ja maar en al die shit, er is meer!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die gehaktballetjes maak ik heel vaak...dus dan zou het nooit tellen!
Ben je aan het tellenquote:
wat ? in je lul snijden lekker vinden? whahahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden het lekker om in hun lul te snijden en op hun ballen te slaan. Hoe weet jij nou wat ik leuk vind?
Tortilla, gevulde champignons, salade met tomaat en mozarella...ik weet het niet meer, heb ooit zo'n workshop gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar en al die shit, er is meer!
maar dat weet ik niet meer
Patatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:54 schreef Specularium het volgende:
Ik weet ook niet meer precies wat er allemaal was.
Iets dat op patat lekker maar was gewoon aardappel.
patatas brava, van die partjes met kruiden of zeezout.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:54 schreef Specularium het volgende:
Ik weet ook niet meer precies wat er allemaal was.
Iets dat op patat leekmaar was gewoon aardappel.
Dan moet je formaat raciones bestellen dan krijgt je wel een redelijk bordje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik eet morgen wel een broodje met aioli ofzo, speciaal voor jou. Maar naar mijn weten zijn tapas kleine spaanse hapjes, dus geen idee waarom dit niet telt.
Dat ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
patatas brava, van die partjes met kruiden of zeezout.
Veel plezier en goede reis terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Goed, ik vind het leuk geweest. Nog heel even lezen en dan slapen. Morgen even montjuic op, iig 1 geocache vinden en voor de rest zie ik het wel. Als het lekker weer is misschien nog een keer naar Badalona. Laters.
2 geokneuzers en 1x tapasquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Goed, ik vind het leuk geweest. Nog heel even lezen en dan slapen. Morgen even montjuic op, iig 1 geocache vinden en voor de rest zie ik het wel. Als het lekker weer is misschien nog een keer naar Badalona. Laters.
Toedels.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
In dat alleen Aioli geen tapas is...maar niet dat ze per sé tapas moet eten.quote:
Slaap lekker en knuffel voor je valkjequote:
Het is wel lekker, het is toch meer een mayo met knoflookolie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:57 schreef Specularium het volgende:
Aioli is toch gewoon vuige knoflookolie?
Wat is daar Topshow aan?
Dat was hier toch ook een tijdje? Van Amstel volgens mij alleen het liep niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:59 schreef sp3c het volgende:
in spanje heb je bier in van die plastic literflessen trouwens
TOPshow
In Nederland zou dat dan weer pauper zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was hier toch ook een tijdje? Van Amstel volgens mij alleen het liep niet.
nooit gezienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was hier toch ook een tijdje? Van Amstel volgens mij alleen het liep niet.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:01 schreef Uccie het volgende:
Ik ga ook slapenzit alleen nog maar te geeuwen.
Welterusten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:01 schreef Uccie het volgende:
Ik ga ook slapenzit alleen nog maar te geeuwen.
Daar heeft Corrie ook een kelder mee volstaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:02 schreef Drugshond het volgende:
In Tjechie hadden ze wijn in Jerrycans.... ook grappiig.
Balkon van Corrie staat er vol mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:02 schreef Drugshond het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:02 schreef Drugshond het volgende:
30 postsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
al moeten we deze wel vol kunnen krijgen voor ze weer wakker word
Gaan we zo diep ja?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:15 schreef sp3c het volgende:
alleen het beste voor Cnorrie
is er niet een leuk Ali B. gifje?
Ik krijg alleen dat marokko forum. Blijkbaar is hij daar ook populair.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:19 schreef Specularium het volgende:
Ik kan gelukkig geen Ali B gifjes vinden op Google, blijkbaar gaat het goed met Nederland.
Ja heel erg goed forum dat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik krijg alleen dat marokko forum. Blijkbaar is hij daar ook populair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |